akkor addig azt hiszem ideiglenesen, hogy addig se trutyizzon ossze mindent, csinalok lyukat egy sorosdoboz aljaba, ott bevezetem a vastagot, fenn meg bevezetem a ket vekonyat a hengerfejektol. A gaz meg majd elszuszog...
ugy nez ki, az sp3-on nem volt doboz gyarilag, a robbantott abrak nem mutatjak.
a vaz egyik keresztcsoven van ket csöcs, oda megy a hengerfej szuszogocsove, megtalaltam, raszurtam.
a nagy vastag menne fel a vazba elol, de az nem fer oda a tank ujonnan keszult utkozoitol.
szolj, ha hulyeseg, amit gondolok, tudod B., mint bölcsész vagyok. Vagy B. mint balfasz? na mindegy...
szoval eleg sok olajgőzt szuszog ki most, ami a csőben lecsapodik, szabadon tavozik lefele: ez nekem most kiszaródott alul, majd kente a kereket hatul.
Ha meg fenn a csovek, a vazbol a motor lehulese utan siman vissza kene csurognia, hogy ne legyen veszteseges az olajozas?
Sziasztok! Szétbontottam a motor jobb elejét,nálam a vezeték cserével sem működik. A relét sem értem, az ötödik középső lábnak nincs csatlakozása. A jobb felső relé foglalatról van szó,igaz az alatta levő is indító relé, csak más funkcióval! Akkor marad a kerülő vezeték nyomó gombbal. Ja a válaszom guzzi75-nek: tavasszal elvittem a motor ülés átalakító műhelybe. Odáig hibátlanul ment, ott állt három hetet és már nem indult mikor érte mentem! Az udvar rendesen lejtett és a második legurításra be indult a hatodik sebesség fokozatban! Üdv Sanyi.
Én elsőre egy külön nyomó gombról vittem egy szálat a bendyx-re / gyújtáskor van áram / ez mindíg indít alacsonyabb akku fesz. esetén is. Nekem Floridám van.