Üdv!Hát igen ez olyan mint régen a gőzeke!Ennek szerintem semmi értelme!Meg ha megnézitek a föld már eleve megvan egyszer művelve és azt durják át!Csak a gőzeke annyiban külömbözött hogy az oda vissza járt!
Szerintem nem fogja bírni, a szántáshoz nagy öntömeg kell és ehez megfelelő teljestmény.
Főleg a kötött talajhoz....
Robi151-es (váltós), vagy a 250-es, maxra lesúllyozva, jó motorral, ugyes gépkezelővel és sok szenvedéssel már már használható szánásra, vagy inkább szántogatásra.
Van egy KF-04 Sprintem 3,75 Le, vettem hozzá felezőt meg ekét, de sajna nem bírja a kötött talajt. Ma kaptam egy javaslatot, hogy tegyek rá körmös vas kereket meg súlyokat. Közben nézegetek egy KF Quantum 55-öt, hogy legyen mivel szántani, hátha ez bírja.
Kérdésem: hogyan tudnék a 04-re súlyt felrakni (képekért hálás lennék), és van-e valakinek tapasztalata a szántás terén ezzel a típussal?
Mielőtt bontanád a motort meg kell találni, hogy pontosan hogyan jut a keverék a kuplunghoz. Tömítőkeszletet Debrecenben Zilahinál, vagy a Széchenyi utcán a buszállomás mellett tudsz venni. Ha nincs, akkor Nyíregháza Agroforg telefonszám: 06/42 500-224 Kállai út. Benzincsapot meg bármelyik autósbolban kapsz Simsont.
Tapasztalatból mondom, (igaz nem Sprint motornál, hanem 5LE vízszintes tengelyű Briggsnél) hogy a karbiban lévő gumimembrán piszkosul meg tudja viccelni az embert. Legutóbb nekem füstölt, ugrált kínlódott, majd membráncsere után elmúlt. Az 5 lovasba valami 280Ft volt, a régi meg kilyukadt. Azóta No problem.
gcv160-as Honda motorral bajlódok. Durván oszcillál, hullámzik a fordulatszám minden fordulaton. Governor csinálja. A karbit már kipucoltam. Van valakinek ezirányú tapasztalata?