Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111027

Mielőbbi gyógyulást kivánok Neked,Nejednek,Gyermeknek!!

Előzmény: Füles76 (111023)
LEGX Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111026
Sziasztok ! Van esetleg valakinek tapasztalata  jobbkormányos 124-es vagy 210-es  Mercedes balkormányossá alakításában ? Miket kell hozzá beszerezni, elég a műszerfal és a kormánymű, vagy még más is kell hozzá ? Előre is köszönöm ha valaki tudna tanácsot adni.
vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111025
minek variálok vele??egyre jobban idegesít...este vissza is cserélem a régit,ha hazaér a cimborám.....addig nem teszek bele mást,amíg nem lesz 74es /'pici'/'gyári' akksim.....próbáljuk bele,-de nagy bele-....csak nézd meg vele....minek??ááááh felidegesítem magam csak:-))))
Előzmény: vespatibi (111024)
vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111024

Baja nincs-pöccre indult a 4éves 45össel is-de akartam egy/'gyárias'/ nagyobbat&most csak ez volt...az a kicsi olyan volt benne,mint egy tfonakksi:-)))

de nem tetszik vele....keresünk belevalót:-))

Előzmény: Vakeger201 (111019)
Füles76 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111023

 Sziasztok!

 

Nem jól kezdődik nekem a 2009 év!

Az asszony a decemberi műtét miatt beteg, a kisebbik lányom bárányhimlős lett tegnap,nekem meg vesekövem lett ismét.( Véres vizelet,vesegörcs 20 percenként)

És holnap meló!! 

Ha valakit érdekel,most találtam: MB E W211 KW V2 futómű .

Stunt62510 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111022

Van egy ismerősöm, túl van a 700e km-en egy w124-es E220-assal.

Az úr nem ma kezdte az autózást, van tapasztalata az autókban, de ezt csak úgy emlegeti, hogy a "világ legjobb autója". 

Azt mondja, ha kapna egy megkíméltet 200e km alatt venne egy másikat tartalékba, mert ilyen autó nem lesz több már.

Előzmény: E220 (110996)
Vakeger201 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111021
:))))))))))))))
Előzmény: vespatibi (111018)
Stunt62510 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111020

A generátor töltőárama miatt nem érdemes nagyon nagyot beletenni, de ez még oké.

 

A gyári extraként rendelhető nagy kapacitású akkumulátoros autók (enyém is az) általában másik generátorral is jöttek.

Előzmény: s500 (111014)
Vakeger201 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111019

Nekem 74Ah-ás BOSCH van, az "kényelmesen" elfér. Ha nincs baja, szerintem ennél nagyob szükségtelen 

Előzmény: vespatibi (111017)
vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111018
Evvel be sem kell indítanom,önindítóval eljárhatnék vele:-))))
Előzmény: Vakeger201 (111016)
vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111017

Köszönöm:-)akkor zsír:-))csak egy méretű akksitálcát gyártottak 201hez?Mert abban a 45ös akksi kényelmesen elfért,de ehez már kicsi:-(tehát vagy veszek egy gyári nagyobb tálcát,vagy akksiból egy erőset,de méretre kissebbet,mert ez így nem tetszik:-)

na le is mérem a tálcát&megnézem milyen méretű akksit kell"lelnem":-))

Előzmény: s500 (111014)
Vakeger201 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111016

Ez jó lesz?  :)

 

 

Előzmény: s500 (111014)
Stunt62510 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111015

A prémium benzineknek van olyan adalékuk, amelyek a "normál" benzinekben nincsenek benne ezért elképzelhető, hogy szélsőséges körülmények között (hidegindítás, nagy terhelés) jobban égnek...ám égéshőjük azonos, a nagyobbbb kompressziótűréssel meg nem lesz nagyobb a teljesítményünk, még kopogás-szabályzott motorban sem. Mivel - állítólag - tisztábbak és alacsonyabb kéntartalmúak, kevésbé savasodik a kenőolaj, így használatuk előnyös lehet.

 

Az utólagos benzinadalékok (kúton kaphatók) egy része semmit nem ér, másik (nevesebb) része viszont tartalmaz olyan komponenseket, amely pl. a tankban összegyűlt, a benzinnel elegyet nem képező kondenzvizet összegyűjti és a motor probléma nélkül megeszi ezt a benzin-víz keveréket. Észre sem veszed. Aztán van korróziógátló hatásuk is és olyan adalékuk, amely a gyantás lerakódásokat oldja, tehét a teljes üza rendszert tisztítja.

Véleményem szerint néha érdemes használni.

 

 

Az, hogy az ilyen benzinadalék "tönkreteszi" a motort, az olyan jellegű megközelítése a dolognak, mintha a 2 szívinfarktuson már túl lévő ember futni kezd, valószínűleg nem tesz jót neki, de általánosságban a futás hasznos. 

Előzmény: dhzsigmond (110985)
s500 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111014
Minél nagyobb, annál jobb.
Taxi kivitelekben általában gyárilag nagyobb szokott lenni.
Előzmény: vespatibi (111013)
vespatibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111013
Ki/el/cseréltem az akksim egy nagyobbra,ami benne volt 4éve vettem/Perion/45ah-ás volt és már nem volt a csúcson....amit most tettem bele 95ah-ás,nagy bele tudom,74ah-ás lenne bele az ideális,de olyat nem találtunk a műhelyben:-(mi a véleményetek,ideiglenesen sem lesz baja tőle?Gondolok itt a generátorra...Indítani sztem uúgy indít-talán 1picit könnyedebben-más változást nem vettem észre a megtett 30Km alatt:-))Kivéve,hogy kicsi a gyári akksitálca a 201ben:-(
Vakeger201 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111012
HAMMMM....  :))))
Előzmény: Törölt nick (110997)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111011
koszonom a valaszt majd megnezem!
Előzmény: Totyasrác (111010)
Totyasrác Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111010
Az enyémben a vezetőoldalon, a biztosítéktábla előtt, kvázi "háttal" a motornak, egy nagyobb tekerentyű. Valami "EZL-KAT" felirat van rajta a user's manual szerint. A 300-as és 500-asnál állítólag automatikus kopogásérzékelő van, a többinél meg ez a tekerentyű.
Az idevágó passzus (a magyar nyelvűben ez nem így van benne!!!):

95_oktan

Tehát az 1-es állás kell, ha 95-öst tankolna az ember. 91-eshez a 3-as, ez már a következő oldalon van. A 200-ason nincs (?) ilyen állítás, a könyv szerint, ha jól értem - németül kevésbé tudok :D
Előzmény: Törölt nick (110995)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111009
Ez sajnos jellemző és gyakori történet! Ha lehet  mindig ugyan annál a kutnál érdemes tankolni és adni egy 200-ast, egy idő mulva visszajön a "befektetés".  Kutasok nettó 80-100 e/hó keresnek ( legálisan ), és nagyon rossz az időbeosztásuk.
Előzmény: s500 (111005)
s500 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111008
Szét ne tekerd, a tiéd most nagyon jó.
Előzmény: BenK.O. (110998)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111007
Tankeres haver osztrakbol, szlovakiabol hordja magyarorszagra a benzint... szoval nem mind orosz, es nem mind szazhalombattai!

Fonokom tesverenel hatalmas tobb ezer literes tartaly amibol kamionokat tankolnak!
Felmerult a kerdes hogy az a sofor aki a telephelyen tankol miert szidja a dieselt es miert nem indul neki az auto es miert eszik belole tobbet a technika!
OMV valasza a kerdesre! Elfelejtettuk belerakni az adalekanyagot!

Az adalekanyag hianyzik a olcso kutak uzemanyagabol is... Hogy ebbol mi igaz meg mi nem ezt mindenki dontse el maga!
Előzmény: dhzsigmond (111000)
franciakrémes Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111006

OK, nem a MOL-ra és az ÖMV-ra gondoltam, inkább a "nonane" kutakra és a

"simlisekre". Hallottam már egy-két "rémtörténetet", nem árt az óvatosság (szvsz).

/persze igazad lehet abban, hogy ma már inkább a mennyiséggel "bűvészkednek"/

 

Előzmény: dhzsigmond (111000)
s500 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111005
Isten őrizz!
Semmi értelme.
Igazából még nagyobb oktánszámút sem, mert a motor 95-ösre van optimalizálva.
A régi vasakon (pl. lada), ahol még fülre lehetett állítani az előgyújtáson, ott kicsit jobban ment tőle.
Ezeknél már inkább csak a rosszabb üzemanyaghoz tud a kopogásérzékelőkkel alkalmazkodni, fölfelé tudtommal nem nagyon.
Még ha így is lenne egy 220-asnál még el tudom képzelni, hogy érzésre jobban megy tőle, de a V8-asnál hogyan és hol?
Így sem hiszem, hogy sokszor pörgetnéd 4000 fölé :)
A kevesebbet fogyasztás meg vicc.
Egy tanknál 3-4000 ft különbség az óriási.

Van egy nem régi sztorim is.
A MOL-nál odajön a kutas, hogy most akció van, és a sima 95-ös áráért adják az EVo neo-t vagy mit.
Mondom oké, akkor tankoljon bele 10.000-ért.
Szólt, hogy menjek csak be nyugodtan, ő belerak egy 10-esért.
Mondom megvárom.
Erre megállt 10e-nél, de láttam, hogy 30 ft-al magasabb a literár a kijelzőn.
Szóltam neki, hogy akkor most levonják a különbözetet, vagy rak még rá pár litert?
Azt mondja levonják, a pénztáros már tudja.
Elindultam befelé, egyszer csak elkocogott mellettem, és rászólt a pénztárosra, hogy ez az akciós áron lesz ám, a 95-ös áráért :)
Az meg értetlenkedve nézett vissza, de csak 8ezer valamennyit kért.
Elfelé még bekukkantottam, és ott vitatkoztak az üveg mögött :))))
Előzmény: dhzsigmond (110985)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111004
Neked meg a regi 200-as motor van... a 220-as mar egeszen mas!
Előzmény: BenK.O. (111001)
Totyasrác Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111003
"A Kutak "gebinbe " vannak, ott elképzelhető egy két simliskedés, de nem a minőséggel."

Így van, pont ott "szokás" matekolni, és csak a minőség rovására lehet (hogy a haverok félárban tankolhassanak, de a hivatalosan eladott mennyiség stimmeljen...).
Előzmény: dhzsigmond (111000)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111002
Udv!

Nekem is ilyen tipusom van...

A motor az valoban hangos! Most probalok ho es hangszigetelo anyagot ragasztani a gepteto ala! Mar meg van a forras csak meg kell neznem hogy milyen anyagok vannak! Erdemes megcsinalni, mert hőt viszont termel a motor es ez a festesnek es a lakkozasnak nem igazan tesz jot... az en fenyezesemen mar latszik ennek a hatasa!
Nem tudom mennyire ingadozik az alapjaratod, es mikor, es hogyan!
Ha lampanal kirakom uresbe az automatat akkor nekem is megugrik 1000-re es onnan vissza all 800-ra es ott ingadozik! Egy nagyon minimalisat! Böröcz mercisek azt mondtak hogy ez termeszetes es oruljek neki, mert jo a lambda szonda es a legtomegmero es szabalyoz a computer mindig! Ők is ezt a pillangoszelepes allitotag tisztitasat javasoltak!

Megkerdezhetem emnnyiert sikerult venni az autot?

A varaszladika javitasara nem tudok ajanlani senkit, en magamnak eszkozoltem meg az ilyesmi hibat!
Előzmény: E220 (110996)
BenK.O. Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111001
Az alapjárat ingadózás nekem is volt a W124 200E-ben. A levegőszűrő alatt, hátul van az alapjárat szabályzó legalábbis az enyémben. Azt cserélték azóta tökéletes. S 500 kolléga látta tegnap hogy tényleg hibátlan az alapjárat.

Nekem 4000 volt szereléssel Győrben.
Előzmény: E220 (110996)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.04 0 0 111000
Ezt a hol tanoljunk dolgot egész nem értem. Szerintem minden ( majdnem ) olaj a drága jó orosz  testvérektől jön, utána szászhalombattai finomitó, majd átmeneti tároló ( ott kap egy két hordó adalékot az egész mennyiséhez viszonyitva   0, 0001 % ) és utána a benzinkut. Nem hiszem hogy  OMV vagy MOL között nagy különbségek lennének. Nagyon nagyok ezek az üzemenyagos cégek, nem éri meg nekik a manipulásió, és technikailag se tudják kivitelezni. A Kutak "gebinbe " vannak, ott elképzelhető egy két simliskedés, de nem a minőséggel.
Előzmény: franciakrémes (110988)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 110999
Itt a 2000-es évjáratú W220 S320 10.000 Euro körül megy. Az nálam 3-4 évig kitartana. Aztán megint csere.
Az enyémet viszont mindenképpen lakatolni és fényezni kell, ha megtartom, ha nem. Az 500-ból kijön. Műszakilag már rendben a gép.
De az is lehet, hogy megcsináltatom a mostanit, várok 2-3 évet, aztán beszállok inkább egy 3-4 éves gépbe. A fene tudja mi a jó döntés. Autón csak bukni lehet, csak nem mindegy mennyit.

Előzmény: dhzsigmond (110990)
BenK.O. Creative Commons License 2009.01.04 0 0 110998
Hello

Ilyen állító lehet a W124 200E '91 ben? ha igen ezt merre kell keresni ?
Előzmény: Totyasrác (110992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!