mint mikor van elotted ket pohar viz, az egyiket az en vizeletembol tisztitottak, a masikat egy palack evianbol toltottek ki. melyiket iszod joizuen? :-)
az,hogy 1 '24-esnek nem kopott a beltere---abból nem következik evidensen,hogy 2-250EKm van benne....(csak!) de,ha 2x annyi is van benne....???? (AKKÓMIVAN???!!!)
Ezekre az öreg gépekre nem autó-hanem személyi hitelt vetettnek fel a vevővel a legtöbb esetben ingatlanfedezettel + az autóhitelhez képest 30-50%-kal magasabb kamatokkal.
hoztunk be anno '94-es E250D Taxi kombit, 980EKm-rel,,,,, eladtuk 1 Taxisnak,aki 4-évig Taxizott vele, majd visszavettük a Taxistól--->majd,amikor eladtuk a vevő elvitte a szerelőjéhez,aki azt mondta,hogy nyugodt szívvel megveheti(ja.és ez is Taxis volt!)...meg is vette. a kocsiban szerintem ekkor már volt olyan 1.1-1.2MKm....
Most már csak abban reménykedek, hogy nem kell senkinek a V8-as blokk 100-ért, aztán lesz ilyenem. Bár túl jó ahhoz, hogy ilyen sorsra jusson. Erre venni kell hibásat a bontóban. Calvernak is ott kellene körülnézni.
Köszönöm a tippet, elmondom majd a szerelőmnek, remélem ez a megoldás az E220 esetében is működik!
Thomas Webster
1,5 millióFt. Ez pont az a pénz, amiért már jó lenne egy korrekt 124-est venni, remélem így lesz. Különben furcsa, hogy ennyiért nem találtam "gyári állapotút" a kívánt motorral és felszereltséggel, csak sérült-majd javított autót. Mondjuk ez azért még mindig jobb, mintha azt hinném az új fényezésre, hogy gyári, és soha semmi baja nem volt, csak az 1937-es születésű nagypapa járt néha a telekre. Biztos van ilyen, csak az nem ennyibe kerül.
Remélem, ha egy év múlva visszagondolok erre a vásárlásra, akkor az fog beugrani, hogy megérte és nem az, hogy balek voltam, és elhamarkodtam a választást. Egyelőre tart a varázs, de hiába volt egy halom autóm, nem vagyok szakértő, majd meglátjuk.
Stunt62510
Ez egy szuper hír! Jó lenne, ha hasonlóan elégedett lehetnék a géppel! Elvileg 200-250 e km körül lehetek, mert bár 163-at mutat az óra, de azért azt nem hinném, ellenben elég jó állapotó a beltér, ülések egyben vannak, nincs szakadás, kartámasz nem kopott, stb.
harangiz
Szia! Még friss vagyok, futok pár (persze remélem csak egy:o)) kört. Ha lesz megoldás, megírom!
Ma olvastam en is... Mar regebben is meg akartam kerdezni: mennyire hihetoek ezek az 1 millio folotti futasteljesitmenyek? Az atlagember szerint kb 500 ezret mennek el a dizel Mergak ; hallani olyasmit is, hogy taxisoknal, jo olajjal, kimeletesen jaratva 6-800 ezret, ezeket meg elhiszem... De tenyleg kibirjak az 1 millat, vagy az mar kicsit koltoi tulzas?
Ilyen szoros összefüggés azért nincs a generátor meg az akkumulátor mérete között. Az akku méretét elsősorban a szükséges inditóáram határozza meg (dízelnél nagyobb, áttételes önindítónál a hagyományoshoz képest kisebb), ezen kívül az álló motornál használt fogyasztók (pl. izzítás, állófűtés), plusz esetleg az olyan fogyasztók, amik üzem közben rövid ideig viszonylag nagyobb áramot vesznek fel. A generátor méretét meg az állandóan működő vagy működtethető fogyasztók. (Ebből van több - világítás, ventillátor(ok), ablaktörlő, ablakfűtés, gyújtás, esetleg vezérlőegységek, stb...) Szélsőséges példa, de ugyanaz a generátor töltötte a Trabant 44Ah-s aksiját, mint az IFA 2X210Ah-sát. De a Bosch jó öreg 55A-os K1-es generátorát is rakták a VW Pólótól kezdve dízel és benzines Merciken át a traktorokig, teherautókig mindenbe, ami mozgott. :)
Elvileg az első 5 pont ugyanaz, csak máshogy írja ki, mert több a karakter. Így hogy mondod, viszont már rájöttem a többi négy funkcióra.
a 6-os az első negyedhez állítja a mutatókat, a 7-es pont a második negyedbe, stb. Így lehet ellenőrizni a pontosságukat. Hihetetlen, hogy kívülről egy teljesen hagyományos műszeregység, amibe egy komplett kis computer van, a mutatók meg csak álcák. Ha belegondol az ember, negyed annyiból kihozták volna, ha egy sima digit kijelzője lenne. Ez a hagyományőrzés netovábbja :)