Meg egy kerdes. Altalanos jelenseg vagy csak az en kocsimban tunik zajosnak a kijelzo, pontosabban pont abbol az iranybol jon zaj. Kb. olyan mint egy laptop hangja, amikor a ventilator mukodik benne.
Sziasztok! Van valakinek leirasa az elso lokharito leszedesorol? Vagy csak egy rovid leiras, hogy hol vannak a kritikus pontok es hogy milyen specialis szerszamok kellenek hozza. Koszonom.
Itt az utolsó 4 kép teljesen olyan, mint az én autómban. A gyáriszám miatt nem akarom szétbontani a kocsit. Azt sem tudom, hogyan lehetne onnan kiszedni a CD olvasót meg a BIN-t. Továbbá a felső táblázatban az alvázkód (JR84) sem tudom, hogy micsoda, de a gyártási év stimmel. (Az alvázszám nem így kezdődik.)
Illetve ezzel a táblázattal sem nagyon tudok mit kezdeni, mert nem tudom ez melyik szoftver verzió.
SW-Nummer 0500 = v5.00? (NAV6?)
CSB SW-Nummer: 4.32 (ilyen meg nincs is a lentiben)
v1.82 - v1.96 = NAV5 (gen1)
v3.03 - v3.76 = NAV5 (gen2)
v4.34 - v4.61 = NAV5 (gen3)
v5.00 - v5.30 = NAV6
ui.: Angol tökéletes lenne nekem is. Nem ragaszkodom a magyarhoz.
ui2.: Valami letöltő oldalt tud valaki, ahol ezek fent vannak esetleg?
A navigációs rendszered típusának és verziójának pontos ismerete szükséges ahhoz, hogy kiderüljön, milyen nyelvi telepítő CD szükséges a nylev megváltoztatásához. (Ami infót megadtál, az még kevés.)
Nekem 2005-ös októberi a boci, így a "Carminat Navigation Informee 1" típusú (SVDO alapú, CD-s) rendszer "NAV 5 (gen3)" altípusa jutott bele a szerelősoron. Van még egy nagy halom ilyen "NAV X gen Y"alverzió, amelyek között szoftver verzió különbségek vannak. Itt tudsz utánanézni annak, hogy pontosan mid van:
Ha ugyanolyan a rendszered, mint az enyém, akkor szívesen írok neked egy másoltot a saját nyelvi telepítő CD-mről, és elküldöm postán. (Ezzel persze csak angol, francia, német, spanyol, holland... szóval a "főbb" nyugati nyelvekre állítható át a nyelv. Én angolul használom.) A honlap mögötti ember/csapat viszont akár magyarítani is tudja a rendszert. Magyar menü, magyar hang stb.
Az 1.5dci 110le-s motorokra nem jellemző ez a probléma, más a befecskendezés vezérlése ( meg rövidebb a váltók áttételezése is - ha jól emlékszem neked 2700-2750 körül forog 130-nál - ). Ha hosszú távon meg szeretnéd tartani az autót ( 250+ e km ), akkor érdemes már kicsivel 200e km felett ránézni a csapágyakra, mert az ördög nem alszik. Viszont ha ellenőrzés van, akkor az már cserét is jelent, mert a kiszedett csavarokat meg csapágyakat nem nagyon ildomos visszarakni a motorba. Ennyi ráfordítást úgy gondolom megért a benzinesnél kedvezőbb fogyasztás. Nálatok folytószelepet kell időnként ellenőrizni és a környékét tisztán tartani. Ha leállításnál a szokásos nyekegő-csikorgó hang helyett kattogást produkál, akkor irány a bontó és 20-30000 forint körüli áron beszerezhető a bontott cseredarab, ellenkező esetben szépen módszeresen kinyírja a turbót ( gázelvételnél, váltásoknál és leállításnál nem zár el, ez a turbó megszaladását okozza, illetve leállítás után olajozás nélküli hosszabb pörgést okoz). Átlagfogyid?
Sziasztok! Majdnem mindent elolvasgattam a renault Megane és Scenic topikban is az 1.5 dci csapágy problémákról. nekem nem Scenicem van, hanem Laguna III-am, 2008 év eleji. Abban110 lovas 1.5 van. Azoknál is ugyanúgy megvan a csapágy probléma? Érdemes leellenőriztetni? 150e km körül van benne. Azért itt teszem fel a kérdést mert itt volt több írás a csapágyakról, és több a tapasztalat talán ezzel.
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszokat. Újabb gondom akadt. A navigáció meg a fedélzeti számítógép németül és hollandul tud. Elvileg a navigációnál lehet beállítani a nyelvet, de az egyéb nyelvre valami CD-t kér. A kérdés csak az, hogy milyet is pontosan.
A (németül) System-Identifikation az alábbiakat írja ki:
HW_Nummer: 0101
SW-Nummer: 0500
CSB SW-Nummer: 4.32
Innen leszedtem a legutolsó sorból az image-et, de CD-re kiírva kiköpi a lemezt.
2007-es 2.0dCi-re a vonóhorog áramellátása igényel elektronikát, vagy a lámpavezetékekről le lehet venni a feszültséget ? Nem a visszajelzőre gondolok, hanem arra, hogy nem tilt-e le a központi elektronika (can-bus-os) a többlet terhelés miatt ?
hosszan kell nyomni a gombot az ablaktörlő kar végén. Ha napi km állásban van a kijelző, akkor azt nullázza, ha a fedkomp bármelyik állásában, akkor azokat az adatokat törli, egyszerre mindet.
Lehet, hogy hülye a kérdés, de én nem jöttem rá. 2006-os Grand Scenic-ben hogyan lehet lenullázni a kilométer órát? (És gondolom ezzel együtt az átlag fogyasztást, átlag sebességet, stb... is)