Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aex Creative Commons License 2001.06.08 0 0 358
hi!

nagyon jo futam volt :)

Szerintem is Castroneves hibaja volt. A kar az volt a dologban, hogy DaMatta mar a masodik futamon szivta meg önhibajan kivül. Amilyen kiegyenlitett a mezo=ny, nagyon fog hianyozni neki a szezon vegen az a sok pont, amiket begyu=jthetett volna.

Breki meg csak ment mint 1 allat!!

Erdekesseg: A Speedvision.com-on irtak, hogy a Zanardi kiallasa utani sarga *tevedesbo=l* lett megadva. Nem is volt a palyan semmi trutyi.

Akinek van Moteurs-e, erdemes hv.-n nezni!! Lesz az IROC, melyben a ket kedvencem (Jarrett es Bräck) hajt egymas ellen, raadasul ugyanolyan autokkal.

Előzmény: _Szeki_ (356)
MeliZoli Creative Commons License 2001.06.07 0 0 357
Montoya a második szezonjában tényleg sokat tört, Brack idén egyenlőre nagyon jól megy, meglátjuk mi lesz a végén.

Nekem személy szerint Andretti a kedvencem bár sajnos az utobbi időben nem mindig jött ki a lépés neki.
Viszont 1991-ben parádésan nyerte a sorozatot.

A futamot teljesen nem láttam, így nem tudok véleményt alkotni.

Előzmény: _Szeki_ (356)
_Szeki_ Creative Commons License 2001.06.07 0 0 356

Hú Kenny Breck nekem is most a kedvencem,szerintem
ő a nagyesélyese a vb címre.
Bár ott van még Helio,Ferran,és talán Tracy,de ő minden évben esélyes rá,mégse :)
Andretti szerintem max. 2-3 hely :)

Szal az idei versenyek alapján úgy érzem,hogy
még nagyobb durranás Breck mint Montoya,mert
Monty sokat hibázik(-zott) Breck-el ellentétben,aki nagyon rutinos mind oválon mind utcai pályákon.
Tavaly is ott volt a topon,ismerkedett a CART-al,és most pedig úgy érzi eljött az ő ideje !!
A Milwauke futamhoz mit szóltok ? Pl az első kanyarbeli ütközethez ?
Szerintem Helio volt a hibás,ő húzott nagyon rá.

Üdv : Szeki

MeliZoli Creative Commons License 2001.06.06 0 0 355
Az IRL tényleg nem sok szükség van, szerintem csak az üzleti érdekek miatt van rá szükség.
Szerintem az amik sem hiányolnák. A sorozat szerintem a nézői egy részét az Indy500-nak köszönhette.
Itt egyébként nem egy pilóta abszolute levezet amire tökéletes példa Eddie Cheever aki másodvirágzását éli 43 évesen.

Amit már írtam itt az IRL csak két igazán jó pilótát tudott adni az autósportnak Tony Stewart és Kenny Brack. Utobbi minden versenypályán az élbolyhoz tartozik és mindig számolni kell vele.
Erre ékes bizonyíték az elmúlt két verseny.

Előzmény: _Szeki_ (354)
_Szeki_ Creative Commons License 2001.06.06 0 0 354

Hello !

Kösz az infókat,most már valamennyire kapizsgálom
a témát.
Ez a válás kb 96-ban következett be,mert ha
jól tudom Villeneuve még futott az Indy pályán.
Egybknét ahogy tavaly néztem (mert még mutatta
a Eurosport) a versenyeket,látszott,hogy az IRL
versenyzők nem egy nagy klasszisok.
Szerintem a Világon a legnagyobb baleseteket ott bonyolítják le.A CART-ban is sok baleset van oválpályákon,de nem ennyi,és nem ilyen durvák !
Gondolom régi F1-eseket is csak azért csábították oda,hogy egy kis reklám értéke legyen.
Az Indy500-as versenyen is a CART-sok szépen helyben hagyták a NAGY oválmenőket.
Szal szerintem gyenge sorozat,habár van egy bizonyos nézőszáma,de sehol sincs egy Nascar,CART futamhoz képest.

aex Creative Commons License 2001.06.05 0 0 353
hali!

az ujraegyesüles masik akadalya (Tony G. mellett) a különbözo= motor-formula. A CART-tal szemben az IRL-ben szivomotorokat alkalmaznak. A ket gyarto, a GM (Aurora) es a Nissan (Infinity) nem szivesen irna le az egesz fejleszto=programot, csak azert mert a masik sorozathoz egeszen mas motort kene tervezni. Raadasul ott van a konkurrencia, nem eppen ketfilleres befektetesekkel es többeves programokkal.

BTW, mi szükseg van ujraegyesülesre?? Az IRL-t ugy, ahogy van, meg lehetne szüntetni!

Előzmény: _Szeki_ (351)
MeliZoli Creative Commons License 2001.05.31 0 0 352
Azt hisszem az volt a gond, hogy nem tudtak megegyezni az indianapolisi pálya tulajával Tony George-al. Erre ő azt mondta alapít egy külön sorozatot benne az Indy500-al és azokkal a pályákkal akik csatlakoznak hozzá.

Viszont az IRL népszerüsége sohasem volt akkora mint a Cart-é. New Hampshire-ben pl olyan kevesen voltak, hogy el kellett vinni a futamot.

Egy két éve felreppent a hír miszerint egyesülnek megint.

Ha jól tudom ez volt a válás oka.

Előzmény: _Szeki_ (351)
_Szeki_ Creative Commons License 2001.05.30 0 0 351
Hali !

Én azt halottam,hogy jövőre újra Indycar lesz
a CART-ból,vagy mi.
Ha jól olvasom ti tudtok erről ?
Nagyon kíváncsi volnák rá,hogy akkor most
mi volt ez a CART-IRL csata,vagy mé nem mennek az
indy pályán,vagy hogy volt ez ???
Nem tudok valami archívumot,ahonnan én ezt megtudnám :) ??? Nem akararok hülyén meghalni :) !!

Ugye látszik,hogy nem régóta nézem (98 óta),de
sokkal jobban imádom mint azt az idétlen F1-et :)
A kedvenceim Helio,Paul Tracy,Kenny Breck,és persze Monty,csak az most európában tanítja a népet :) !!!
Ennyi..

Üdv : Szeki

aex Creative Commons License 2001.05.30 0 0 350
Igen... nagyon kedvelem az öreget :)

Zanardi nagyon szomoru tema szerintem. Hogy miert nem megy neki iden egyaltalan, az egy rejtely. Tudjuk, a CART nem az autorol szol, hanem a versenyzo=ro=l, da azert megneznem, hogy vezetne az egyik piros-feher autot :) Mo Nunn = Mo DNFs :)

Jol van na, hagyom a hülye angol nyelvu= rejtvenyeket :)

Szvsz iden a legpozitivabb meglepetes da Matta! Probalnek mgkockaztatni egy olyan kijelentest, hogy a bajnoksag közte es ... hm, Castrnoneves között fog eldo=lni, csak nem merek! Vegül is, evro=l evre kiegyenlitettebb a mezo=ny es több a különbözo= gyo=ztesek szama/szezon. Tehat csak az biztos, hogy semmi nem biztos. De izgi lesz ezutan is :)

Előzmény: MeliZoli (349)
MeliZoli Creative Commons License 2001.05.29 0 0 349
DJ=Dale Jarrett???
Előzmény: MeliZoli (348)
MeliZoli Creative Commons License 2001.05.29 0 0 348
Valóban érdekes, hogy Zanardi miért ilyen gyenge idén.

Az idei Indy500 is megmutatta, hogy az IRL másodvonal. Kiváncsi leszek, ha egyesülnek megint az IRL pilóták hány százaléka kap majd munkát.
Az IRL idáig két jó pilótát mutatott fel Kenny Brack és Tony Stewart.

Egyébként kire gondoltál DJ monogram alatt, sokat gondolkodtam de egyenlőre nem jöttem rá.

Előzmény: aex (347)
aex Creative Commons License 2001.05.29 0 0 347
Zanardit elrontotta a f***ing Forma1. Mit gondoltok, Montoya miket benazna, ha egy F1-es szezon utan visszajönne. Mar a valtotol es az acel fektarcsaktol is elszokott azota.

A CART-ot en azert is szeretem, mert minden versenyzo= szivvel-lelekkel csinalja a dolgat. Talan egy kivetel a Dario gyerök, dehat Tracyt nehez lenyomni sziv es lelekügyben, nomeg ha az *en* no=m lenne az Ashley Judd... hat nekem is mas gondjaim lennenek, mint a versenyzes :)

Szvsz. a vilag legjobb versenyzo=je. az öreg DJ. Na jo, o= nem CART-ban nyomja :o) Akkor mondom azt, hogy Greg Moore-nak szurkoltam, es egy vilag omlott össze bennem, amikor meghalt. Hal`istennek nem elo= közvetitesben lattam, különben... A sors kegyetlen fintora, hogy pont ezert kapott Castroneves egy eselyt, amit azota fenyesen kiaknazott.

Szoktatok olvasgatni a speedvision.com-ot? A legjobb, ami az aktualis hireket illeti. A Racer-es arcok csinaljak.

Itt is megkerdem: Ki megy meg rajtam kivül a Lausitzringre?? Az egy jo buli lesz! Hacsak nem a Texas Motor Speedwayro=l mintaztak a palyat :o))

Előzmény: alejandro_magno (344)
gstyle Creative Commons License 2001.05.20 0 0 346
A fenébe! nem képet akartam.
Fin Str -- Fastest Lap --
Pos Pos Car# Driver Engine/Chassis/Tire Laps Time Mph Kph Lag Status

1 6 8 K. Brack Ford-Cosworth/Lola/Firestone 201 1:44:48.888 178.228 287.018 ACTIVE

2 1 3 H. Castroneves Honda/Reynard/Firestone 201 1:44:52.538 178.125 286.852 3.650 ACTIVE

3 4 55 T. Kanaan Honda/Reynard/Firestone 200 1:44:53.969 177.198 285.360 1 Lap ACTIVE

4 14 11 C. Fittipaldi Toyota/Lola/Firestone 200 1:44:54.521 177.183 285.335 1 Lap ACTIVE

5 21 40 J. Vasser Toyota/Reynard/Firestone 200 1:44:55.521 177.155 285.290 1 Lap ACTIVE

6 17 7 M. Papis Ford-Cosworth/Lola/Firestone 200 1:45:03.359 176.934 284.935 1 Lap ACTIVE

7 8 66 A. Zanardi Honda/Reynard/Firestone 199 1:44:51.859 176.371 284.028 2 Laps ACTIVE

8 13 52 S. Nakano Honda/Reynard/Firestone 199 1:44:54.257 176.304 283.920 2 Laps ACTIVE

9 20 18 S. Dixon Toyota/Reynard/Firestone 198 1:44:52.932 175.455 282.553 3 Laps ACTIVE

10 23 20 R. Moreno Toyota/Reynard/Firestone 198 1:45:03.247 175.168 282.091 3 Laps ACTIVE

11 7 16 M. Jourdain Jr. Ford-Cosworth/Lola/Firestone 197 1:44:53.692 174.548 281.092 4 Laps ACTIVE

12 25 17 M. Gugelmin Toyota/Reynard/Firestone 197 1:44:56.713 174.464 280.957 4 Laps ACTIVE

13 3 1 G. de Ferran Honda/Reynard/Firestone 194 1:36:59.059 185.910 299.390 7 Laps MECHANICAL

14 18 22 O. Servia Ford-Cosworth/Lola/Firestone 191 1:44:51.772 169.283 272.614 10 Laps ACTIVE

15 15 12 N. Minassian Toyota/Lola/Firestone 190 1:36:17.830 183.376 295.309 11 Laps CONTACT

16 9 51 A. Fernandez Honda/Reynard/Firestone 148 1:17:15.996 178.022 286.686 53 Laps MECHANICAL

17 2 27 D. Franchitti Honda/Reynard/Firestone 126 1:05:03.976 179.977 289.835 75 Laps MECHANICAL

18 16 26 P. Tracy Honda/Reynard/Firestone 77 41:58.426 170.496 274.568 124 Laps MECHANICAL

19 10 32 P. Carpentier Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 54 35:02.736 143.207 230.620 147 Laps MECHANICAL

20 24 5 T. Takagi Toyota/Reynard/Firestone 51 35:26.890 133.715 215.334 150 Laps MECHANICAL

21 22 77 B. Herta Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 50 28:47.415 161.409 259.933 151 Laps MECHANICAL

22 19 33 A. Tagliani Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 40 24:36.808 151.039 243.234 161 Laps MECHANICAL

23 11 39 M. Andretti Honda/Reynard/Firestone 33 20:50.921 147.109 236.904 168 Laps MECHANICAL

24 5 4 B. Junqueira Toyota/Lola/Firestone 1 1:03.532 87.773 141.350 200 Laps CONTACT

25 12 6 C. da Matta Toyota/Lola/Firestone 0 1.241 0.000 0.000 201 Laps CONTACT

Előzmény: gstyle (345)
gstyle Creative Commons License 2001.05.20 0 0 345

A Montegi pálya győztese!

A verseny végeredménye:

Szegény De Matta. Pont telibetalálta Junqueira jobb első kerekét, amikor az megpörgött. Szerintem Junqueirát is hátulról megtolták.

alejandro_magno Creative Commons License 2001.04.10 0 0 344
da Matta tényleg belejött, ő lesz az egyik új sztár, de Ferran már öreg legény, de ilyen jó csapata még nem volt, Castroneves viszont már a szerény képességű Hogan autóval is csillogott.

Az X tudomásom szerint a tartalékautót (arra a rajtszámra nevezett második autót) jelzi.

Zanardi meg szégyellje magát: Kanaan messze jobb a Nunn csapat másik gépével. Alex lassan már annyit pörög és olyan hátul, mint Takagi...

Ja, és figyeltétek Jourdain juniort?
Nem semmi volt a kis kakas!

Brack meg bajnok lehetne, ha nem a Ford Cosworth lenne a feneke mögött.

MeliZoli Creative Commons License 2001.04.10 0 0 343
Szerintem Gregg halála nagyon rányomta a bélyegét a tavalyi szezonra.
Mindenestre, ha versenyzők elsősorban Zanardi belelendül és élvezetes küzdelmes versenyeket láthatunk komolyabb balestek nélkül akkor akik elfordultak a sorozatról egyre többen "térnek" a TV képernyők elé.

Mindenestre az első két verseny nem okozott csalódást, bár Andretti kiesése nem villanyozot fel.

Előzmény: da Silva (342)
da Silva Creative Commons License 2001.04.10 0 0 342
Köszi, remélem, meg tudom majd nézni!

Egyébként a tavalyi szezont cakkumpakk kihagytam. Az az igazság, hogy teljesen rosszul lettem, ha ránéztem és sehol nem láttam Greget... az első futamot sem láttam idén, hasonló okokból. Most viszont megembereltem magam, és végignéztem. Végig arra gondoltam, hogy Forma-1 is van Senna óta... pedig őt jobban ismertem, mint szegény Greget. :((((((
A sportág iránti "szerelmem" vonzott a képernyő elé újra.

Szia,
da Silva

Előzmény: Fekete Lászlo (341)
Fekete Lászlo Creative Commons License 2001.04.10 0 0 341
Én nemtudom,de egy pár éve valahogy más volt ez a sorozat jobban szerettem lehet,hogy Greg Moore balesete miatt mert ö volt a kedvencem és azota különösebben senkinekse szurkolok.
Azért még meg szoktam nézen.

A következö verseny:
29/04/2001 Texas 600 Texas Speedway 22:00

da Silva Creative Commons License 2001.04.09 0 0 340
Szuper verseny volt. Megérte fennmaradni a végéig. Teljesen a képernyőre ragadtam! Szegény Kanaan bénázott :(((
Mikor lesz legközelebb futam?
da Silva
Előzmény: gstyle (338)
MeliZoli Creative Commons License 2001.04.09 0 0 339
Da Matta idén kirobbanó formában van. Egyébként amióta a Penske-nél megtörtént tavaly a pilótacsrere azóta minden úgy megy mint a nagy sikerek idején.
gstyle Creative Commons License 2001.04.09 0 0 338
Gratula a 3 brazilnak

1. Castro-Neves
2. Da Matta
3. De Ferran

Fekete Lászlo Creative Commons License 2001.04.08 0 0 337
Biztos szeretik az X aktákat:-)))
MeliZoli Creative Commons License 2001.04.08 0 0 336
Sziasztok

Nem tudom ki tudta figyelemmel kisérni a Long Beach futam edzését, igazi tüzijáték volt az utolsó három percben folyamatosan változot az eredmény.

1 H. Castroneves 3X Honda/Reynard/Firestone 1:08.556 103.343 166.424
2 K. Brack 8 Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:09.097 102.534 165.121 0.541
3 T. Kanaan 55 Honda/Reynard/Firestone 1:09.223 102.347 164.820 0.667 0.126
4 C. da Matta 6 Toyota/Lola/Firestone 1:09.312 102.216 164.609 0.756 0.089
5 G. de Ferran 1 Honda/Reynard/Firestone 1:09.344 102.169 164.533 0.788 0.032
6 D. Franchitti 27 Honda/Reynard/Firestone 1:09.366 102.136 164.480 0.810 0.022
7 M. Jourdain Jr. 16X Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:09.589 101.809 163.953 1.033 0.223
8 J. Vasser 40X Toyota/Reynard/Firestone 1:09.807 101.491 163.441 1.251 0.218
9 M. Andretti 39 Honda/Reynard/Firestone 1:09.853 101.424 163.333 1.297 0.046
10 C. Fittipaldi 11 Toyota/Lola/Firestone 1:09.999 101.213 162.993 1.443 0.146
11 A. Tagliani 33 Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 1:10.013 101.193 162.961 1.457 0.014
12 P. Tracy 26 Honda/Reynard/Firestone 1:10.073 101.106 162.821 1.517 0.060
13 M. Papis 7 Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:10.093 101.077 162.774 1.537 0.020
14 N. Minassian 12 Toyota/Lola/Firestone 1:10.099 101.068 162.760 1.543 0.006
15 B. Herta 77 Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 1:10.146 101.001 162.652 1.590 0.047
16 T. Takagi 5 Toyota/Reynard/Firestone 1:10.202 100.920 162.522 1.646 0.056
17 P. Carpentier 32 Ford-Cosworth/Reynard/Firestone 1:10.272 100.820 162.361 1.716 0.070
18 S. Dixon 18 Toyota/Reynard/Firestone 1:10.303 100.775 162.288 1.747 0.031
19 M. Gugelmin 17X Toyota/Reynard/Firestone 1:10.670 100.252 161.446 2.114 0.367
20 A. Zanardi 66 Honda/Reynard/Firestone 1:10.675 100.245 161.435 2.119 0.005
21 M. Wilson 25X Phoenix/Lola/Firestone 1:10.683 100.233 161.415 2.127 0.008
22 R. Moreno 20 Toyota/Reynard/Firestone 1:10.769 100.112 161.220 2.213 0.
24 O. Servia 22 Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:11.919 98.511 158.642 3.363 0.048
25 M. Krumm 19 Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:11.974 98.436 158.521 3.418 0.055
26 A. Fernandez 51X Honda/Reynard/Firestone 1:12.403 97.852 157.581 3.847 0.429
27 L. Garcia Jr. 21 Ford-Cosworth/Lola/Firestone 1:16.483 92.632 149.175 7.927 4.080
28 B. Junqueira 4 Toyota/Lola/Firestone 1:39.916 70.908 114.190 31.360 23.433

Más:
Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy egyes pilóták rajtszáma után miért van egy "X".

close652 Creative Commons License 2001.04.08 0 0 335
22.00
Előzmény: gstyle (334)
gstyle Creative Commons License 2001.03.27 0 0 334
2001.04.08.-án lesz a következő futam. Az Eurosport élőbrn adja, ha jól emléxem 21.30h körül.

SeaDogs-al hogy állsz???

Előzmény: MacPhisto (333)
MacPhisto Creative Commons License 2001.03.18 0 0 333
Mikor lesz a legközelebbi közvetítés?
alejandro_magno Creative Commons License 2001.03.14 0 0 332
Tényleg a hatos Newman-ék száma, az 5-ös "a CART Minardija", a Walker csapat rajtszáma.

A Tracy-s mondatokból kimaradt két szó:

Tracy nagy lesipuskás! :)
De jól csinálja, bajnok lehet akár már az idén is.

Bocs.

Alejandro

penyige Creative Commons License 2001.03.14 0 0 331
"történt is nem kevés előzés"

Éppenséggel elég kevés előzés volt, különösen az előző évekhez képest. A kommentátorok (akik valószínűleg nem az angolok lehettek, mert állandóan az ESPN-t emlegették) olyasmit mondtak, hogy idén az adott versenyre való kvalifikációt valamiképpen befolyásolja az addig szerzett pontok száma, és ezért óvatos mindenki (?)

Két dolog, ami azért kissé furcsa: ez akármennyire csak Mexikó volt, azért az aszfaltnak talán nem kellett volna feltöredeznie; másrészt meg Max Wilsonról a kiesésekor mondták, hogy a délelőtti melegítésen két másodperccel jobbat ment, mint az időmérőn. Ha ez nem amatőrizmus, akkor semmi.

(Tracy szerintem még nem volt bajnok)

Lacza Creative Commons License 2001.03.14 0 0 330
Szerintem a Newman-Haas a 6-ost tartja (ez volt Mario rajtszáma), nem az 5-öst. Az Mansellé volt (Bár 93 előtt nem néztem az Indyt). Azonkívül úgy láttam, hogy da Matta is 6-os.
Ja Tracy volt már bajnok? Én nem emlékszem rá!
Üdv
Előzmény: alejandro_magno (329)
alejandro_magno Creative Commons License 2001.03.14 0 0 329
Tracy nagy lesipuskás! :)
De jól csinálja, bajnok lehet az idén is. A legjobban az tetszik hogy az abszolut a fejére nőtt ('98-'99-ben) Franchitti fölé tudott kerekedni tavaly és az idén is állja a versenyt vele. Nem kis lélektani bravúr!
A színek tényleg sokat változtak és Vasser új autója enyhén szólva ronda...
Túl sok viszont a piros szín az autókon, nem lesz könnyű megkülönböztetnünk őket.
Andretti 5-ös száma igazából a Newman-Haas csapat "tulajdona", így nem vihette magával Green-ékhez.
Ez az átigazolás már azt a gondolatot is felveti, hogy az F1-ben miért nem indulhat egy csapat kettőnél több kocsival???
Egy 4-5 km-es pályára kell az a 28-30 kocsi, az F1 22-es csapdája nevetséges, főleg, ha olyan megbízhatatlanok lesznek a kocsik, mint az ausztrál futamon.
De a CART él és virul!
Szokás szerint lehetett követni a mezőny sorrendjét, bár most kevés időadatot írtak ki. Dehát ez csak Mexikó volt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!