Szerintem is Castroneves hibaja volt. A kar az volt a dologban, hogy DaMatta mar a masodik futamon szivta meg önhibajan kivül. Amilyen kiegyenlitett a mezo=ny, nagyon fog hianyozni neki a szezon vegen az a sok pont, amiket begyu=jthetett volna.
Breki meg csak ment mint 1 allat!!
Erdekesseg: A Speedvision.com-on irtak, hogy a Zanardi kiallasa utani sarga *tevedesbo=l* lett megadva. Nem is volt a palyan semmi trutyi.
Akinek van Moteurs-e, erdemes hv.-n nezni!! Lesz az IROC, melyben a ket kedvencem (Jarrett es Bräck) hajt egymas ellen, raadasul ugyanolyan autokkal.
Hú Kenny Breck nekem is most a kedvencem,szerintem
ő a nagyesélyese a vb címre.
Bár ott van még Helio,Ferran,és talán Tracy,de ő minden évben esélyes rá,mégse :)
Andretti szerintem max. 2-3 hely :)
Szal az idei versenyek alapján úgy érzem,hogy
még nagyobb durranás Breck mint Montoya,mert
Monty sokat hibázik(-zott) Breck-el ellentétben,aki nagyon rutinos mind oválon mind utcai pályákon.
Tavaly is ott volt a topon,ismerkedett a CART-al,és most pedig úgy érzi eljött az ő ideje !!
A Milwauke futamhoz mit szóltok ? Pl az első kanyarbeli ütközethez ?
Szerintem Helio volt a hibás,ő húzott nagyon rá.
Az IRL tényleg nem sok szükség van, szerintem csak az üzleti érdekek miatt van rá szükség.
Szerintem az amik sem hiányolnák. A sorozat szerintem a nézői egy részét az Indy500-nak köszönhette.
Itt egyébként nem egy pilóta abszolute levezet amire tökéletes példa Eddie Cheever aki másodvirágzását éli 43 évesen.
Amit már írtam itt az IRL csak két igazán jó pilótát tudott adni az autósportnak Tony Stewart és Kenny Brack. Utobbi minden versenypályán az élbolyhoz tartozik és mindig számolni kell vele.
Erre ékes bizonyíték az elmúlt két verseny.
Kösz az infókat,most már valamennyire kapizsgálom
a témát.
Ez a válás kb 96-ban következett be,mert ha
jól tudom Villeneuve még futott az Indy pályán.
Egybknét ahogy tavaly néztem (mert még mutatta
a Eurosport) a versenyeket,látszott,hogy az IRL
versenyzők nem egy nagy klasszisok.
Szerintem a Világon a legnagyobb baleseteket ott bonyolítják le.A CART-ban is sok baleset van oválpályákon,de nem ennyi,és nem ilyen durvák !
Gondolom régi F1-eseket is csak azért csábították oda,hogy egy kis reklám értéke legyen.
Az Indy500-as versenyen is a CART-sok szépen helyben hagyták a NAGY oválmenőket.
Szal szerintem gyenge sorozat,habár van egy bizonyos nézőszáma,de sehol sincs egy Nascar,CART futamhoz képest.
az ujraegyesüles masik akadalya (Tony G. mellett) a különbözo= motor-formula. A CART-tal szemben az IRL-ben szivomotorokat alkalmaznak. A ket gyarto, a GM (Aurora) es a Nissan (Infinity) nem szivesen irna le az egesz fejleszto=programot, csak azert mert a masik sorozathoz egeszen mas motort kene tervezni. Raadasul ott van a konkurrencia, nem eppen ketfilleres befektetesekkel es többeves programokkal.
BTW, mi szükseg van ujraegyesülesre?? Az IRL-t ugy, ahogy van, meg lehetne szüntetni!
Azt hisszem az volt a gond, hogy nem tudtak megegyezni az indianapolisi pálya tulajával Tony George-al. Erre ő azt mondta alapít egy külön sorozatot benne az Indy500-al és azokkal a pályákkal akik csatlakoznak hozzá.
Viszont az IRL népszerüsége sohasem volt akkora mint a Cart-é. New Hampshire-ben pl olyan kevesen voltak, hogy el kellett vinni a futamot.
Egy két éve felreppent a hír miszerint egyesülnek megint.
Én azt halottam,hogy jövőre újra Indycar lesz
a CART-ból,vagy mi.
Ha jól olvasom ti tudtok erről ?
Nagyon kíváncsi volnák rá,hogy akkor most
mi volt ez a CART-IRL csata,vagy mé nem mennek az
indy pályán,vagy hogy volt ez ???
Nem tudok valami archívumot,ahonnan én ezt megtudnám :) ??? Nem akararok hülyén meghalni :) !!
Ugye látszik,hogy nem régóta nézem (98 óta),de
sokkal jobban imádom mint azt az idétlen F1-et :)
A kedvenceim Helio,Paul Tracy,Kenny Breck,és persze Monty,csak az most európában tanítja a népet :) !!!
Ennyi..
Zanardi nagyon szomoru tema szerintem. Hogy miert nem megy neki iden egyaltalan, az egy rejtely. Tudjuk, a CART nem az autorol szol, hanem a versenyzo=ro=l, da azert megneznem, hogy vezetne az egyik piros-feher autot :) Mo Nunn = Mo DNFs :)
Jol van na, hagyom a hülye angol nyelvu= rejtvenyeket :)
Szvsz iden a legpozitivabb meglepetes da Matta! Probalnek mgkockaztatni egy olyan kijelentest, hogy a bajnoksag közte es ... hm, Castrnoneves között fog eldo=lni, csak nem merek! Vegül is, evro=l evre kiegyenlitettebb a mezo=ny es több a különbözo= gyo=ztesek szama/szezon. Tehat csak az biztos, hogy semmi nem biztos. De izgi lesz ezutan is :)
Valóban érdekes, hogy Zanardi miért ilyen gyenge idén.
Az idei Indy500 is megmutatta, hogy az IRL másodvonal. Kiváncsi leszek, ha egyesülnek megint az IRL pilóták hány százaléka kap majd munkát.
Az IRL idáig két jó pilótát mutatott fel Kenny Brack és Tony Stewart.
Egyébként kire gondoltál DJ monogram alatt, sokat gondolkodtam de egyenlőre nem jöttem rá.
Zanardit elrontotta a f***ing Forma1. Mit gondoltok, Montoya miket benazna, ha egy F1-es szezon utan visszajönne. Mar a valtotol es az acel fektarcsaktol is elszokott azota.
A CART-ot en azert is szeretem, mert minden versenyzo= szivvel-lelekkel csinalja a dolgat. Talan egy kivetel a Dario gyerök, dehat Tracyt nehez lenyomni sziv es lelekügyben, nomeg ha az *en* no=m lenne az Ashley Judd... hat nekem is mas gondjaim lennenek, mint a versenyzes :)
Szvsz. a vilag legjobb versenyzo=je. az öreg DJ. Na jo, o= nem CART-ban nyomja :o) Akkor mondom azt, hogy Greg Moore-nak szurkoltam, es egy vilag omlott össze bennem, amikor meghalt. Hal`istennek nem elo= közvetitesben lattam, különben... A sors kegyetlen fintora, hogy pont ezert kapott Castroneves egy eselyt, amit azota fenyesen kiaknazott.
Szoktatok olvasgatni a speedvision.com-ot? A legjobb, ami az aktualis hireket illeti. A Racer-es arcok csinaljak.
Itt is megkerdem: Ki megy meg rajtam kivül a Lausitzringre?? Az egy jo buli lesz! Hacsak nem a Texas Motor Speedwayro=l mintaztak a palyat :o))
A verseny végeredménye:
Szegény De Matta. Pont telibetalálta Junqueira jobb első kerekét, amikor az megpörgött. Szerintem Junqueirát is hátulról megtolták.
da Matta tényleg belejött, ő lesz az egyik új sztár, de Ferran már öreg legény, de ilyen jó csapata még nem volt, Castroneves viszont már a szerény képességű Hogan autóval is csillogott.
Az X tudomásom szerint a tartalékautót (arra a rajtszámra nevezett második autót) jelzi.
Zanardi meg szégyellje magát: Kanaan messze jobb a Nunn csapat másik gépével. Alex lassan már annyit pörög és olyan hátul, mint Takagi...
Ja, és figyeltétek Jourdain juniort?
Nem semmi volt a kis kakas!
Brack meg bajnok lehetne, ha nem a Ford Cosworth lenne a feneke mögött.
Szerintem Gregg halála nagyon rányomta a bélyegét a tavalyi szezonra.
Mindenestre, ha versenyzők elsősorban Zanardi belelendül és élvezetes küzdelmes versenyeket láthatunk komolyabb balestek nélkül akkor akik elfordultak a sorozatról egyre többen "térnek" a TV képernyők elé.
Mindenestre az első két verseny nem okozott csalódást, bár Andretti kiesése nem villanyozot fel.
Egyébként a tavalyi szezont cakkumpakk kihagytam. Az az igazság, hogy teljesen rosszul lettem, ha ránéztem és sehol nem láttam Greget... az első futamot sem láttam idén, hasonló okokból. Most viszont megembereltem magam, és végignéztem. Végig arra gondoltam, hogy Forma-1 is van Senna óta... pedig őt jobban ismertem, mint szegény Greget. :((((((
A sportág iránti "szerelmem" vonzott a képernyő elé újra.
Én nemtudom,de egy pár éve valahogy más volt ez a sorozat jobban szerettem lehet,hogy Greg Moore balesete miatt mert ö volt a kedvencem és azota különösebben senkinekse szurkolok.
Azért még meg szoktam nézen.
A következö verseny:
29/04/2001 Texas 600 Texas Speedway 22:00
Éppenséggel elég kevés előzés volt, különösen az előző évekhez képest. A kommentátorok (akik valószínűleg nem az angolok lehettek, mert állandóan az ESPN-t emlegették) olyasmit mondtak, hogy idén az adott versenyre való kvalifikációt valamiképpen befolyásolja az addig szerzett pontok száma, és ezért óvatos mindenki (?)
Két dolog, ami azért kissé furcsa: ez akármennyire csak Mexikó volt, azért az aszfaltnak talán nem kellett volna feltöredeznie; másrészt meg Max Wilsonról a kiesésekor mondták, hogy a délelőtti melegítésen két másodperccel jobbat ment, mint az időmérőn. Ha ez nem amatőrizmus, akkor semmi.
Szerintem a Newman-Haas a 6-ost tartja (ez volt Mario rajtszáma), nem az 5-öst. Az Mansellé volt (Bár 93 előtt nem néztem az Indyt). Azonkívül úgy láttam, hogy da Matta is 6-os.
Ja Tracy volt már bajnok? Én nem emlékszem rá!
Üdv
Tracy nagy lesipuskás! :)
De jól csinálja, bajnok lehet az idén is. A legjobban az tetszik hogy az abszolut a fejére nőtt ('98-'99-ben) Franchitti fölé tudott kerekedni tavaly és az idén is állja a versenyt vele. Nem kis lélektani bravúr!
A színek tényleg sokat változtak és Vasser új autója enyhén szólva ronda...
Túl sok viszont a piros szín az autókon, nem lesz könnyű megkülönböztetnünk őket.
Andretti 5-ös száma igazából a Newman-Haas csapat "tulajdona", így nem vihette magával Green-ékhez.
Ez az átigazolás már azt a gondolatot is felveti, hogy az F1-ben miért nem indulhat egy csapat kettőnél több kocsival???
Egy 4-5 km-es pályára kell az a 28-30 kocsi, az F1 22-es csapdája nevetséges, főleg, ha olyan megbízhatatlanok lesznek a kocsik, mint az ausztrál futamon.
De a CART él és virul!
Szokás szerint lehetett követni a mezőny sorrendjét, bár most kevés időadatot írtak ki. Dehát ez csak Mexikó volt!