Érdekes nekem aki cserélte a vezérlést az rendelt hozzá szerszámot. Amúgy meg itt ahova elmentem márkaszervízbe ott pont volt hozzá szerszám csak az ár nem volt mind1!!!!
"Én sem márkaszervízbe hordom. Saját jól be vált szerelőm van"
Srácok! A nem márkaszervizek rendszerint nem rendelkeznek a vezérlés beállító szerszámokkal.... Mégpedig a vezértengely felső holtpont rögzítő, forgattyústengely felső holtpont rögzítő, és a feszítő görgő rugóerő beállító! Sok kontár szerelővel vitába szálltam már, hogy ezek nélkül ki tudják cserélni, de mivel nincs jel sehol, utólagos jelölgetéssel mindig elmászik néhány milimétert a vezérlés!!! Tehát szerintem meg kéne kérdezni, hogy ven e szerszám, amennyiben nincs, a többit tudjátok:-)))
Jut eszembe, ma két Olasz mérnök emberke ült a verdában. Nem is kérdeztek a járgányról.... Pedig szivesen mondtam volna, hogy, ja 150-es:-)))
Én sem márkaszervízbe hordom. Saját jól be vált szerelőm van. Én amikor megvettem egyből ledobattam a vezérlést komplett görgő szíj pumpa. ez volt 2 éve. azóta mentem vele 50000 km-t és most jött elő nekem is ez a hang. Kb 1 hónapja figyeltem fe rá. Szerintem amikor el akarsz vele menni és hideg a motor motorháztető fel, inditod azt halgatod meddig adja ezt a hangot. Mondom nekem kb 4-5 perc és abba hagyja.
Én nem figyeltem még hogy meddig csinálja, de szerintem nekem mindig ilyen az alapjárat
Ez a főtengely dolog érdekes, de nekem közvetlenül a vezérlés és főtengelyszimering csere után kezdte el csinálni, előtt semmi, utána pedig egyszerre ilyen hangja lett.
Azért kérdeztem a márkaszervízt mert én helyben csináltatom egy sráccal, nem pedig márkaszervízben, lehet valamit nem úgy csinált mint ahogy kellett volna.... nem tudom....
Elhiheted szoptam vele rendesen 5 napom ment rá szétszedni megkeresni leszedni beállítani összerakni. Egy élmény volt ráadásul ennek a lapátnak a vége le volt törve amire a fogaskerék fel megy. Ezt kiszedni is jó volt :D :D....... Azután eszergáltatni a végébe bronz cuccot amire a fogaskeré felmegy. előtte még azt méretre reszelni beleragasztani..................Soha többet nem akarom még egyszer eljátszani ezt az egészet.
Hát igen, az olasz mérnöki tervezés zsenialitása...
Az eddigi tapasztalataim alapján nincs több probléma vele mint az eddigi ázsiai gépeimmel (sőt kevesebb...), de az tuti, hogy ami nem teljesen alap dolog, azt nehezebb szerelni...
Ugyebár nekem garázsban áll a kocsi illetve ha dolgozok akkor 24 órát kint, és amikor beindítom akkor szokta ezt a hülye hangot adni amíg az alapjárat be nem áll. Aki szervizelni szokta attól kérdeztem hogy mi lehet ez, azt mondta hogy valószinűleg a főtegengelycsapád amíg nem kap hidegen megfelelő kenést azért csinálhatja ezt. Mondjuk nekem beindítás után max 4-5 perc és elhagyja a hagot. nem tom másnak hogy van.
Még nincs meg, úgy beszéltem meg Ricsivel (x-treme tuning) hogy vagy két ünnep közöt, vagy az ünnepek után csináljuk, mivel jan 13-ig szabadságon leszek és akkor lesz időm foglalkozni vele. Most egy percem sincs, mivel kereskedelembe dolgozok (horgász nagyker) és bolondokháza van az ünneoek előtt.
Pontosan, mostanság volt egy új gyári a vaterán, állítólag az eladó ár alatt adta és így volt 11e :( Nekem is kelleni fog mert csúnyán be van ázva, és ki van kopva a Fiat felirat.
Én a bontókat javasolnám érdeklődés szintjén, mert ami árat én mondanék,az minden, csak nem baráti. A hátsó emlémás csomagtérnyitó kompletten tizenezer ft.
Magamnak is bontottban szereztem egyet, talán 4e -ért.