Nem. De ha úgy is lenne túl sok járművet tartok karban hogy fejből tudjam melyikbe mi megy. :-)
Azért kérdeztem itt mert gyorsan kellett a válasz és nem volt időm keresni.
Amúgy a linea rendben van, apró javításokat csináltam ma, erre este a citroen elkezdett 3 hengerezni. Ráadásul hibaüzenet nélkül... grrr ... karácsony közben könnyű lesz alkatrészt, na meg ha kell szerelőt találni. Első a gyertya csere mert nem tudom mikor volt benne cserélve, aztán meglátjuk mit reagál rá. (Persze gyertyát is könnyű lesz szerezni.)
Ma megint mentem 600km-t. Ennek nem lenne jelentősége, de az átlagfogyim lement 8,7-ről 8,6-ra. Mivel ez még soha nem lett törölve, talán tudja valaki, hogy ez kb ? km-re vonatkozik? Annyit tudok, hogy kb 1/2 éve tutti, hogy 8,7 volt.
Jelentem ma reggel épp indítom a bravót erre leáll. Másodszori indításra valamivel jobb , de a hidegindítással van valami mert inkább adtam egy kis gázfröccsöt attól tartva hogy újra leáll. Mi lehet ez ?
Szutyok került a rendszerbe ? MÁr egy ideje csinálja , de ilyen még nem volt hogy leálljon . 1x tankoltam a Lukoilnál de azóta se !
Érdekes nekem aki cserélte a vezérlést az rendelt hozzá szerszámot. Amúgy meg itt ahova elmentem márkaszervízbe ott pont volt hozzá szerszám csak az ár nem volt mind1!!!!
"Én sem márkaszervízbe hordom. Saját jól be vált szerelőm van"
Srácok! A nem márkaszervizek rendszerint nem rendelkeznek a vezérlés beállító szerszámokkal.... Mégpedig a vezértengely felső holtpont rögzítő, forgattyústengely felső holtpont rögzítő, és a feszítő görgő rugóerő beállító! Sok kontár szerelővel vitába szálltam már, hogy ezek nélkül ki tudják cserélni, de mivel nincs jel sehol, utólagos jelölgetéssel mindig elmászik néhány milimétert a vezérlés!!! Tehát szerintem meg kéne kérdezni, hogy ven e szerszám, amennyiben nincs, a többit tudjátok:-)))
Jut eszembe, ma két Olasz mérnök emberke ült a verdában. Nem is kérdeztek a járgányról.... Pedig szivesen mondtam volna, hogy, ja 150-es:-)))