Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Katica1 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33732

Hűtés van, dugó nincs a miénkben. Monaco felszereltségü amúgy az autó.

Előzmény: Törölt nick (33731)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33731

Nézegettem pár leírást, az a valószínű, hogy felszereltség függő a hűtés ott, ha nincs dugo - persze nem elveszett - elképzelhető, hogy nem az. Pack-ra irják ezt az opciót gyárilag.

 

La version Pack reçoit les équipements supplémentaires suivants :
• Climatisation et filtre habitacle
• Boîte à gants réfrigérée
• Lève-vitre conducteur électrique et à impulsion avec anti-pincement
• Contrôle dynamique de conduite ESP avec contrôle de sous-virage et
antipatinage ASR (motorisations 1.9 dCi et 2.0 16V)

Előzmény: Katica1 (33730)
Katica1 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33730

A miénkben gyárilag sem volt kék dugó. 2006-os. Átadásnál meg akarták mutatni, hogy ott van, de nem volt ott. Csodálkoztak is, hogy már nincsen.

Előzmény: Törölt nick (33726)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33729

Leragasztani nem akarom.

Ameddig szaladgálsz egy duóért, mennyibe kerül?

Egy széles ragasztó fillérek, ráadásul 500 db-t vághatsz belőle, leszedhető visszatehető pár alkalommal.....

elektronikusan megy, akkor ez miért nem...

Minek, nem sűrűn használatos, én még soha nem használtam 5 év alatt.

Előzmény: fpeter76 (33728)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33728

Köszi. Nincs kék dugó. Gondolom elveszett az évek során. Megpróbálok akkor szerezni egyet valahonnan.

Leragasztani nem akarom. Mert hátha jól jön egyszer. Viszont kicsit érdekes, hogy ha szinte minden gombnyomásra elektronikusan megy, akkor ez miért nem...

Előzmény: Törölt nick (33726)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33727

Köszönöm a linket. Időközben én is megtaláltam, illetve a Renault-tól is küldtek egyet.

Előzmény: Törölt nick (33719)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33726

Kék dugót keresd, ha nincs és nem akarsz hűteni ott, ragaszd le.

Előzmény: fpeter76 (33724)
fvcc Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33725

A kesztyűtartóba belesel. Vagy dugót látsz, vagy a klíma nyitott csövét. Van vagy nincs dugó? Gyárilag volt.

Előzmény: fpeter76 (33724)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 33724

Mármint a cső végéről ami a kesztyűtartóhoz vezet? Mert ott én nem látok semmi ilyesmit. Szerintem nincs dugó.

Előzmény: fvcc (33721)
szalaics Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33723

Vagy nem csúszott le róla a cső hátul! :)

Előzmény: fvcc (33721)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33722

Sziasztok!

 

Totális misztikum:

 

Ablakmosó tartály üres - vagy legalábbis annak tűnik.

Fogom a tartályt, öntök bele... a lötty kábé 3-4 deci (!) után megjelenik a beömlőcső tetején! WTF???

Majd 2-3 másodperc múlva elkezd bugyogni és lefolyik (gondolom bele a tartályba).

Újabb 3-4 decit töltök rá, mivel újra megjelent a lötty a beömlőcső tetején.

Gondoltam, majd megint elkezd bugyogni... hát nem.

Elkezdtem hintáztatni a kocsit, akkor bugyogott, aztán lefolyt.

Akkor még öntöttem hozzá, 3-4 decit.

Most már erősebb hintáztatás kellett, de nagy nehezen lefolyt.

Aztán összesen kábé 1-1,5 liter lötty beöntése után már nem tudtam úgy hintáztatni a kocsit, hogy több lemenjen.

 

Az ablakmosó meg néha szép határozott sugárral, néha "pulzálva", néha meg sehogy se nyom ki magából löttyöt.

 

Ötlet?

 

Azt a tippet kaptam, hogy eltömődött az ablakmosó szűrő. Viszont akkor nem értem, hogy miért bugyog... Hol található ez a szűrő? Van ilyen egyáltalán Scenic II-ben?

 

Köszi,

 PET

 

fvcc Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33721

Kesztyűtrató hűtése akkor van ha megy a klíma...

 

feltéve, ha kivetted a kis dugót a klíma csövéből. :D

Előzmény: szalaics (33717)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33720

1.6-os boci 120e km-es vezérléscseréjénél szerintetek indokolt az okoskerék cseréje?

Ajánlják, de 60e kicsit sok, ha nem muszáj...

 

 

Először is, a 60 ezer elég borsos ár. Maga az alkatrész 35-40 között van márkaszervizben, a cseréje pedig -- ha a csere miatt már úgyis meg van bontva a vezérlés -- mindössze egyetlen csavar ki és becsavarásával több.

 

Másodszor: alkatrészt akkor cserélünk, ha elromlott. Egyáltalán nem biztos, hogy el fog romlani, különösen ha 2005 utáni az autó. Ha elromlik, akkor valóban lesz plusz munkadíj, mert ugyanúgy vissza kell bontani a vezérlést. Jobb helyeken 15-25 között megcsinálják, ennyit tudsz bukni.

 

Én most nem piszkáénám. (De ügyelnék arra, hogy jó olaj legyen betöltve -- az okoskereket kenési hiányosságok végzik ki.)

Előzmény: petyaaa (33709)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33719
Előzmény: fpeter76 (33718)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33718

Küldenek egyet? Ez mondjuk eszembe se jutott.

Amúgy van hozzá pár dolog, de egyrészt nem magyar, másrészt meg itt szerintem előbb kapok kérdést a válaszaimra. ;)

 

De ha valakinek van egy elektronikus formában, akkor megköszönném, ha átküldené.

fazekas (pont) peter (kukac) controlsoft (pont) hu

 

 

Előzmény: szalaics (33717)
szalaics Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33717

 

:)

Kesztyűtrató hűtése akkor van ha megy a klíma...

Auto módban hűt/fűt ha kell, lényeg, hogy a beállított hőmérséklet meglegyen...és mindenhova fúj a cél érdekében

Használati útmutatód van hozzá?

Ha nincs akkor írsz a Renault Hungáriának egy e-mailt benne az alvázszámmal és pdfben szinesben küldi, vagy a megane fórumon is fent van, vagy küldhetek át egyet..., vagy küldenek át neked (valaki) :)

Előzmény: fpeter76 (33716)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33716

Köszönöm. Akkor lejtőn állva ne nagyon húzkodjam, ha jól értem. :)

 

Másik... A hűthető kesztyűtartó az hogyan működik? Mikor hűt, mikor nem hűt? Sejtem, hogy valahogy a klímával van összefüggésben, de nem teljesen világos, hogy hogyan. Persze majd nyáron lehet, hamar kitapasztalom, de így télen nehezebb tesztelni. :)

 

És apropó. A digitális klíma az hűt/fűt vagy csak hűt? És mi az az AUTO mód? Ő dönti el, hogy hova mennyi levegőt fújjon?

 

Remélem nem voltam sok. Előre is köszönöm!

Előzmény: szalaics (33714)
szalaics Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33715

 

akartam írni: kioldó

Előzmény: szalaics (33714)
szalaics Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33714

 

Ejtőernyő kildó! :DDDD

Komolyra fordítva a szót a kézifék kioldó vész esetére...bár nekem nincs ilyen jó helyen...nekem a kocsi alján a pótkerék és a kipufogó dob között van egy kis pöcöknek mondható valami.../még sosem teszteltem.../

Előzmény: fpeter76 (33711)
robrajcs Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33713

Sziasztok!

Érden vagy környékén tudtok megbízható szerelőt vagy szervízt ajánlani?

develooper Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33712

Látni és látszani:)

Igazán nincs mit.

 

Előzmény: Kovlala (33710)
fpeter76 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 33711

Sziasztok!

 

2006-os Renault Grand Scenic 7 személyes.

A csomagtartóban a takaró lap alatt középen van egy műanyag téglalap alakú rekesz. A hátuljához közelebbi kis részen egy 6-8 centiméteres kis lepattintható fedéllel az alatt pedig egy meghúzható kar, fogantyú, akármi. Valami bovden végén lehet, vagy nem tudom. És azt sem tudom, hogy mire is jó az. Valaki tudja?

 

Kovlala Creative Commons License 2013.03.18 0 0 33710

Köszönet Develooper kollégának a műszerfal kijelző újabb láthatóságáért!

petyaaa Creative Commons License 2013.03.18 0 0 33709

1.6-os boci 120e km-es vezérléscseréjénél szerintetek indokolt az okoskerék cseréje?

Ajánlják, de 60e kicsit sok, ha nem muszáj...

 

Batman72 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 33708

Konklúzió: bárki lehet felkészült, meg okos, meg szép, de senki nem tudja előre megmondani, hogy egy adott motor hogyan fog reagálni, ha átírják a programját. Ha erősebb motort akarsz, vegyél olyat.

 

Ennyi.

Köszönöm.  :)

Előzmény: Peter48 (33694)
Batman72 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 33707

Kösz.

Ez "átjött". :)))

Előzmény: stevie-13 (33670)
ThomBoy Creative Commons License 2013.03.17 0 0 33706
Érdekes vita ez a chiptuning, őszntén szólva most sem olvastam a kardcsörgést el, mert nem érdekelnek az érvek.

Jómagam járműelektronikai végzettséget is szereztem a Kandón, és arra határozottan emlékszem, hogy a tuningműhelyben tett látogatásunkkor elmondták, hogy a chiptuning "hardveres" módosítás nélkül szart sem ér, sőt ellentétes hatást is kiválthat.

Fentiek alapján én biztosan nem nyúlok a 2.0 dCi-hez, mert a +25LE ugyan mozgatta a fantáziámat, de ismereteim szerint több ponton eltér a két motor egymástól, igy marad az egyébként bőséges 150LE.

Az viszont hozzátartozik az igazsághoz, hogy sok esetben a gyártók különböző környezetvédelmi előírások figyelembe vételével állítják be e vezérlő elektronikát, így a -nevezzük így- finomhangolásnak nem lesz súlyos károsító következménye.
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.16 0 0 33705

mikrokapcsoló

Ird be bal oldalt és tucatnyi leírásban böngészhetsz :D

Előzmény: Dan2013 (33704)
Dan2013 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 33704

Bocs, hogy megszakitom a chiptuningos vitat.

A mostani idojarashoz kapcsolodoan a kovetkezo hiba lepet fel.
A kilincsben levo kapcsolo elkezdett nem mukodni.
Eddig csak az egyik nem mukodott, de most a maradek ajtoknal sem.
Eloszor azt hittem kozponti hiba, de a csomagtartoajtonal mukodik.
A kilincset kb. 3-4mm jeg boritotta, ami ma elolvadt.

Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Hogyan javithato?

A vitahoz meg annyit.
Optimalizalas az jo, de a teljesitmeny noveles,
ha ki is hasznaljak -anelkul meg minek- eletartam csokkenest jelent.

stevie-13 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 33703

Ígéretemhez híven erre a bejegyzésre nem reagálok, és ezzel a kérdést lezártnak tekintem.

 

Akit a chiptuning lehetőségei érdekelnek, annak az a javaslatom, hogy alaposan nézze át mindkettőnk hozzászólásait, és az érvek alapján döntse el, ad-e ki pénzt a "motoroptimalizálásra."

 

 

 

 

Előzmény: Zsuppim (33702)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!