jóreggelt mindenkinet!:O)
Dübörgő, ellnézést utólag is ha félreérthetően informáltunk citadella ügyben. szóval mint elmondták minden hónap első szombatja. 5-kor indulás van. remélem 1x összefutunk..:o))
sajnos nekünk sem sikerült felmenni.:O(
"Autós meg autós között is óriási különbségek vannak, meg persze motoros meg motoros között is."
Nos, ez így igaz, úgyhogy megemlítek 2 ellen-sztorit a múlt 7végéről:
- Autós: asszonypajtással tájnézősdit játszottunk valahol a Pilisben, s kifejezetten nyugodt tempóban mentünk ezért. Mögöttem egy IV-es Golf, először zavart, mert azt hittem le akar tolni, de kiderült, hogy nem. Szépen, nyugodtan beállt mögénk, egyinkőnk sem rallyzott.
- Motoros: Szentendrei úton előttünk egy túragép. Valahol lámpánál beállok mellé köszönni, oda se néz, előrébb gurul 1 métert. Utána tök lassan ment, de mindig úgy állt be a felezőre, hogy pont ne lehessen elmenni mellette. (Azért valahogy csak sikerült, ....:-)))
Dübörgő!
Köszi a dicséretet a weblapomra, hízott a májam!
De visszatérve az eredeti témára:
Szombaton voltam Kunmadarason (néhány 100 km, nem BP-i vagyok), és az autósok megmutatták miért is van ez a téma (autós kontra motoros).
Először is az út során ketten álltak le velünk versenyezni (egy astra-s meg egy bnw-s), mind a ketten alulmaradtak! Miért nem képesek beletörődni, hogy jobban ki tudunk gyorsítani a kanyarokból?
De este hazafele volt a legkirályabb:
Ugye mi voltunk egy páran sorban, de egy "autós" természetesen megelőzött kettőnket és beállt a sor közepére. Ment ott egy darabig mire visszaelőztük, hogy már azért mégse, erre rámkapcsolja a fényszórót. Tipikus! Amikor meg szép lassan megyek át a vasúton, ott kezd el előzni, amikor én a gödröket kerülgetem. Na mindegy. Autós meg autós között is óriási különbségek vannak, meg persze motoros meg motoros között is.
Vissza a motorokhoz: beszéltünk a szombat esti Citadellás motoros találkozóról. 7-re értünk páran oda, hát nem elment a csapat már 5-kor?
Gyerekek, a 4-5 óra, az nem este! Na mindegy, majd legközelebb. De mikor is lesz legközelebb?
Ebben egyetértünk, az más tészta... én se Porschét vennék (sőt én még sportautót se, de ez más kérdés)
Csak kiragadott példa volt, na, akkor a Porsche helyére tedd a Corvette/Lotus/Ferrari/Viper bármelyikét, asszem ezekkel elég jól definiáltam egy minimumszintet :))))
sjesz, dehogynincs... csak ahelyett hogy élveztem volna, rettegtem :)))
A Porschet egyrészt ne a tulajai alapján ítéld meg, pláne ne a Magyarországi tulajai alapján... A menetteljesítményei igenis a vérbeli sportautó címre jogosítják fel... Egyébként azért a GT-ben ott vannak, és nem is nyomják rosszul ha már versenyt hiányolsz.
EarwLine!
Király az oldalad! De tényleg. A Kawa is nagyon szép. Nekem külsőleg a legszebb motor, persze a nagyobb ccm jobb lenne.
"de a motort eső után letörlüm, de még meg is puszilom. Az autót nem!!!" - Nos, ez szerintem hűen tükrözi a motorosok feelingjét:-)))
Szóval erre vonatkozik az, hogy a sportautó kategóriában is vannak azért alkategóriák.
A Prelude ugye inkább sportautó, mint az Astra, vagy a Stift (bár a Stift tulajdonosok bőszen állítják, hogy dinamikus és erős sportautójuk van), de persze mondjuk például (csak a véletlen kedvéért, nem ám haza beszélek) egy Alfa 75 3000-es V6-os inkább minősül sportautónak.
Motornál is Buzuki GSX-R 600 kontra Hayabusa, ...
Hát, tegyünk mellé akkor egy igazis Sportautót... pl Porsche... mindjárt kiderül, hogy max sportos... Mondjuk a fogyasztása így is nagyon kellemesnek mondható, én csak az új prelude 2.0-val járkáltam, az nem bírt 10 alá menni sehogy, de ha ki is használtam, 15 úgy lecsúszott mint a sicc...
Mázlitok volt :)
Egyébként az nyilván igaz, hogy nem annyival eszik kevesebbet a motor, amennyit a súlya és a lökettéfogata alapján kéne, ez nyilván a használat milyenségéből (jobban kell pörhgetni) és a légellenállásból adódik...
Dönti a fene :)))) Pont ez benne a szép hogy nem kell :)))) Viszont ahol én még be tudok kanyarodni, ott a motor könnyen az árokban végzi azonos sebességnél...
Iffy!
Az 1.8-as hondát max sportosnak nevezném, hiába van agyonspirázva a motorja... Na meg gondolom nem akkor evett nyolcat amikor kihajtottad belőle a pacikat...Hanem kint, 120-as átlagnál :)
Mondjuk funkció, és azon belül teljesítmény alapján.
Tehát pl Autóban
Városi kiautó
Családi autó
Sportautó
Versenyautó
Luxuslimuzin
Terepjáró
Ue motorban:
Robogó
Túramotor
Speedmotor utcai
Speedmotor verseny
Chopper/goldwing
Krossmotor
(elnézést az esetlegesn pontatlan megneveyésekért)
Ezeken belül persze megint vannak kategóriák, pl túramotorból van 125-ös meg 600 as meg ki tudja még mekkora... Speedmotorból is többféle. Mint ahogy sportautóból is van inkább cak sportosnak nevezhető horcsög, meg valóban vadállati teljesítményú nagy lökettérfogatú gép. Ezek között ha nem is tökéletes, de valamiféle megfeleltetést létre lehet hozni. De az szvsz fals, ha egy Astra fenntartási költségét egy Goldwing Hondáéval méred össze, amellé egy nagy Audi, vagy BMW költségvetése illik...