A hátsó rendszámtábla világításból az egyik kiment. Jelzi is elől a parát :-/ imo-ba mosattuk, utána kezdődött, de kopogtatásra megjavult. Most már sehogysem világít.
Alap esetben csak égőcserét mondanék én rá, de mivel megkopogtatásra villant fel, ezért félek, h esetleg más lesz a baj.
Téli álmából kicsit felráznám a szekeret, akku vissza. Mennyi km-t fussak vele mire újra ereje teljében lesz? Gondolok itt a program újra"tanulására" / ha van ilyen/?
Érdekes, miután feltették, úgy éreztem, rosszabbul megy, mint a gyári dobbal. Egy ízben, másodikban csúnyán be is torpant. Aztán elmentem méregetni, s bár téli gumi van rajta, valamint, a különböző hőmérsékletek miatt nem teljesen lehet összehasonlítani korábbi mérésekkel, de talán csal az érzetem, hál istennek. 0-100-ra mentem két egyformát, s ennél van jobb 3 tizeddel 205-ös gumikon, de szerintem akkor hidegebb volt. A 0-160 valamivel jobb (7-8 tized), mint a nyári, 225-ös gumikon történt mérés alkalmával, de 40-160 között közel 1 mp-cel rosszabb, mint egy korábbi, téli mérésem (bár, az nem 0-ról indult, hanem másodikból, 30-ról, tehát egy váltás kiesik...). Mindegy, használom, a hangja tetszik. ;-)