Ne értsd élre Jani, nem a Te pénztárcád ellen vagyok, de nyilvánvaló, hogy miként használódott el természetesen az a motorszám...
Leginkább a törvényalkotó a hibás, nincs megfelelő szabályozás, de az önmagában még kevés, ha nincs aki betarttassa. Nyilvánvaló, hogy a "házi fekete vágás" nem ellenőrizhető, itt a szomszédok "jóindulatára" lehet maximum számítani, hogy látnak a szomszédhoz bemenni autókat, de kifele már nem, a bontókat pedig a szerveknek kellene rendszeres razziákkal, brutális méretű bírsággal, adott esetben elzárással bűntetni az orgazdaságért rajtakapott vállalkozás tulajdonosát, alkalmazottait.
Nyilvánvaló, hog egy ilyen rendszer elindítása plusz adminisztrációt jelent, de engem baromira nem zavarna ha ezért egy papírt ki kellene töltenem, megadni az adataimat. Illetve az is igaz, hogy ez egyáltalán nem szűntetné meg a lopott alkatrészekből virágzó fekete gazdaságot, de legalább megnehezítené és visszaszorítaná "nagykereskedelmet" ha igazolni kellene az eredetét az alkatrésznek.
A motorblokkot -- a motorszám miatt -- nehéz.)?? Én vettem bontott motort csak az olvasható a motor számból hogy F9Q D8 a többi szám olvashatatlan egy 2007 es kiadású motornál :) :) az én 2004 es motoromnál viszont az utolsó karakter is jól láható volt. Így azt írták be az N.K.H-nál ,hogy természetes elhasználódás végett nem olvasható,a forgalmiba pedig csak ennyi-F9QD8.Gondoljon mindenki amire akar. Simán ment minden csak( sajtpapír ) számla kell.
Azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetne utána nézni, hogy volt-e biztosító ügylet ezzel a színnel és a faceliftes változattal. Mert ha volt, akkor az egy nyom lehet a rendőrségnek...
Stevie ez elég összetett dolog, mert a kocsi színe nem túl gyakori, próbálj visszaemlékezni praxisodban menniy iridíumkék autó fordult elő, lehet tévedek. A 2.0dCi Scenic sem nem túl gyakori, de nem csak Scenicben van ez a Nissan motor. A Monaco felszereltség meghatározza a kárpitot, no meg azt a rengeteg extrát amit magába foglal.
Elsősorban a szín számít. A leggyorsabban a karosszériaelemeket lehet eladni. (A motorblokkot -- a motorszám miatt -- nehéz.)
Stevie ez elég összetett dolog, mert a kocsi színe nem túl gyakori, próbálj visszaemlékezni praxisodban menniy iridíumkék autó fordult elő, lehet tévedek. A 2.0dCi Scenic sem nem túl gyakori, de nem csak Scenicben van ez a Nissan motor.
A Monaco felszereltség meghatározza a kárpitot, no meg azt a rengeteg extrát amit magába foglal.
Fene se tudja, még bizakodunk egy kis ideig, hogy nem vált a vandálok martalékává még tegnap délelőtt quick&cirty és nem egy bontóban várja a vásárlókat darabokban.
Ha nem lesz meg és lezárják a nyomozást, akkor rendezzük a sorokat és nézünk majd valamit. Az biztos, hogy nem GSII lesz, mert ilyen autó nincs még egy, egy másik meg csak állandó összehasonlítás lenne...
Gondolom a gyakori színek a kapósabbak, vagyis lopásilag rizikósabak.
Ezek szerint a hivatalosan "őszi lomb sárga" (a népi megfgyelés szerint meg "rettenetes sárgászöld") szín elrettentő erővel bír a rossz fiúknál??? Jó lenne, ha így lenne... (Legalább valami konkrét előnye mutatkozna a közízléstől jelentősen eltérő szín preferenciánknak.)
De számít a gyerekülés, hiszen így egy megkímélt családi autóról van szó, a mienk meg mindig tiszta és rendezett volt kívül-belül... Arról meg nem beszélve természetesen, hogy az is komoly érték.
Nálunk nem volt üvegszilánk, csak a hült helye a kocsinak.
De hangsúlyozom, tanultam belőle, az elégséges+bizzunk benne, hogy... kevés. Az csatlakozó "buherálást" mindneképp megcsináltatom (mert azért arra kicsi az esély, hogy nem Renault autónk lesz ha a mostani nem lenne meg), de a műholdas nyomkövetést is szerintem belerakatom, függetlenül attól, hogy arra is ott van az okosság ami blokkolja a GSM csatornát.
A bontó benne van az egészben, hogy nem tűnik fel neki, hogy egy hibátlan autót visznek be? Vagy oda már darabokban érkezik?
A bontó a magyar alvilág legsúlyosabb szennye.
Találomra hívj fel egy akármilyen bontót, és kérjél valami pár éves autóra motorháztetőt és első lökhárítót. Vissza fognak kérdezni, hogy milyen színűt parancsolsz.
Ha belegondolsz....
Sajnos minden egyes bontós vásárlással az alvilágot támogatjuk.
A bontó benne van az egészben, hogy nem tűnik fel neki, hogy egy hibátlan autót visznek be? Vagy oda már darabokban érkezik?
Egyébként stevie ha meg lesz, ha nem, ezt vagy a következőt durvábban felvértezem. Én is tudtam ennek a hiányosságait, de valahogy úgy gondoltam, hogy lámpa alól, viszonylag jól belátható helyen nem lesz gond. Tévedtem.
Weboldal
Nem volt szervizben, és mindkét kártyát használtuk felváltva, ha tanítottak volna hozzá egyet tudtuk volna...
Tehát mindezekből arra következtetek, hogy feltehetően alkatrésznek vitték (talán már az is :_( szegény, bár még egy bízok a szerencsében). Az ülések gondolom nem egy kuriózum, az van bontóban is, a légzsákból és az összes nem nyivántartott számozású alkatrészből ennyit ki lehet árulni? Vagy rosszul gondolom?
Alkatrész lett belőle. 100%.
Vagy simán bontóban kiárulják, vagy biztosítóznak vele.
Biztosítózás: van egy ugyanilyen autójuk, kötnek rá cascót, az első héten összetörik az elejét (pont gazdasági totálkár mínusz 1 forint), majd "megjavítják," aztán utána meg a hátát törik össze (megint gazdasági totálkár mínusz 1 forint). Amikor ezt is "megjavították," az eredeti autót a gyári, fényezésmentes alkatrészekkel törésmentesnek eladják.
Mondjuk ez főleg a 2000-es évek elején ment, és új autókkal. (És béna biztosítókkal.)
Köszönöm neked is! Casco van, az olyan, mint a csúcsidő :) (ha emélkszel a reklámra :)), az kell.
Egyébként most nézem az autovadasz facebook oldalát, 18-án is elloptak egy Grand Scenicet a II. kerületből, egy Megane-t a XI-ből szintén aznap, előtte március 14-án egy Megane I és egy Clio III.
Azt mondta a körzeti megbízott, hogy nemrég engedtek ki a sittről egy taársaságot akik francia autóznak.
Viszont ami mozgatja a fantáziámat, hogy miért pont a mienket lopták el...
A színe nem túl gyakori, az üvegek gravirozottak. A 2.0 dCi sem 12 egy tucat, persze nyilván lehet pont ezért kellett.
Tehát mindezekből arra következtetek, hogy feltehetően alkatrésznek vitték (talán már az is :_( szegény, bár még egy bízok a szerencsében). Az ülések gondolom nem egy kuriózum, az van bontóban is, a légzsákból és az összes nem nyivántartott számozású alkatrészből ennyit ki lehet árulni? Vagy rosszul gondolom?
Nézd, ezt nem azért ajánlottam fel, hogy majd a tolvaj visszahozza, bár őszintén valóban szólva nem azt kezdeném el feszegetni, hogy ő lopta-e el vagy becsületes nyomravezető.
Azért gondoltam a nyomravezetői díjra, mert vannak sokan olyanok akik a fél életüket az utakon töltik, és hátha így motiváltak arra, hogy jobban ráálljon a szemük a sötétkék Scenicekre...
Ha nem akarja elfogadni, akkor egy általa megnevezett alapitványnak, egyesületnek is oda adom, nekem mindegy. 3 gyerek várja haza velünk együtt, mert a kocsi is családtag volt, annyira szeretjük.
Nagyon sok ember tud róla, gyakorlatilag 10 oercenként 100-al nő a megosztások száma, ha a fele felkapja a fejét mert gyanús neki az autó valahol, már seítség.
Mindezek mellett körözés allatt áll az autó és olyan cégek is keresik, akik talán tudnak segíteni.
Egyébként én továbbra is tartom, hogy tök mindegy mit csinálunk, ha el akarják vinni, akkor el is fogják! Persze az is igaz, hogy mindent meg kell tenni az észszerűség határain belül.
Ha nem lesz meg az autó (sok reményem nincs csak a rendőrség, taxitársaságok, 7000+ megosztás facebookon), a következő autónkban biztos lesz plusz okosság, mert ezek szerint ami volt kevés volt. Hozzáteszem, én is tudtam, hogy nem a legprofibb, a computer csatlakozó buherálását meg is akartam csinálni, de sajnos a rohanó világ áldozata lett az autó.
Uraim,
Még egyszer köszönöm, ha kis szerencsénk van, akkor még évekig boldogítalak benneteket itt a fórumon, mert meg lesz az autó, de érzelmi okokból még egy SCII nem lesz már. A mostanit keresném abban is, mert egyszerűen imádtuk az autót.
Egyébként 200.000 Ft-ot ajánlok fel annak aki segít egyben, nem kibelezve megtalálni az autót.