Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112865
Szép-szép hogy javitgatod. De enged meg, hogy azt kivánjam Neked, hogy most már inkább üljél bele a kedves családdal és  "vonuljatok" vele ahogy egy "S" Mercivel  illik. Szinte félve irom le de az első rendbetételtől eltel  1,5 év alatt az enyémmel még nem volt komolyabb baj, pedig 300 000 km felett van a km. Szerintem évi 10-15 e km/év  használatnál nem szabad semmi különös problémájának lenni a bálnának.
Előzmény: s500 (112850)
longue Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112864
Sziasztok!

Érdeklődnék a hozzáértőktől, hogy mit jelent az 50 ekm-es "D" szervíz?
Toxic11 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112863

Bocs S500 kolléga, de egyszerre vàlaszolok mindkettotoknek.

 

Nekem is voltak fenntartàsaim, de torténetesen az itteni autoszerelo baràtom Merci szervizben dolgozott mielott megcsinàlta a sajàt muhelyét. Most nagyon sok brusszeli taxis jàr hozzà. Mit tippeltek milyen autokkal? Igen CDI-s mercikkel. Tole kérdeztem, hogy mi a tapasztalat ezekkel az autokkal. Azt mondta, ezek a CDI-k àtkozott jo motorok. Szinte csak olajcseréket csinàl meg futomuvet javit rajtuk. (Igen itt is van sok szar ut.) Es csakugyan a keringetoszivattyu szart be, és egyutt van az egész rendszer.

Mindegy én nem akarom tulragozni, felolem mindenki olyan autot vesz amilyet akar, vagy amilyenre futja, mindossze arra probàltam egy kicsit reflektàlni, hogy azért nem olyan rosszak ezek a motorok, bàrmennyire is ilyen a megitélése Magyarorszàgon.

Előzmény: Törölt nick (112852)
djforest Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112862
pedig de... :-)))
Előzmény: ZoliC220 (112858)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112861
Linkeld már be.
Előzmény: dhzsigmond (112856)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112860

ok:-)

Előzmény: Törölt nick (112855)
karimax Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112859
Kéziváltósnál nincs ez a veszély, fellélegezhetsz :-)))
Előzmény: finaled (112785)
ZoliC220 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112858
23 éves, sérülés és rozsdamentes, 1 ablaktörlője van, 4 sebességes, 2 literes dízel és majd 300.000km van benne...
ilyen szuzuki márpedig NINCS! (nem is lesz) :-))

Ami azt illeti, Mercedesben sem igen van :-)) Mármint Dieselben a 13E Km/ év.

Előzmény: djforest (112849)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112857
Hát én is hagy traktorozzak má ....., mielőtt elszédülünk a benzingőztől:-)
Előzmény: nagygabi69 (112851)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112856

Azt hiszem ahogy távolodunk időben, a "hibátlan" 124-es  egyre ritkább és drágább lesz. Szerintem ez a tipus bekerül az autók történetébe, és gyüjői darabok lesznek 10  év mulva.

Más: A Szegeden  1,2-ért hirdetett 124/300-as  gép az enyém volt ( azt cseréltem ráfizetéssel a bálnára), nem tudom miért árulja a gazdája. Magyarországi egy gazdás sérülésmentes  SZERVIZKÖNYVES autó volt amikor eladtam két éve. ( A benzines 300-as  hengerenkénti 2 szelepes nem igazán szerencsés motor ). 

Előzmény: w124D (112830)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112855
Jó, csak ez a mondat félreérthető volt:
" Amit eddig sk javítgattál az is lenne annyi ott. És mi jön még ....., sose lesz kész. "
Sose lesz kész...
De.
:-)

Előzmény: w124D (112853)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112854
Pedig a második rész lesz a legérdekesebb.
Előzmény: s500 (112848)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112853

Az sk javítást nem minősítettem, már csak azért sem, mert én is sk. Attól, hogy magunk javítjuk meg ugyan megesett a dolog.

Előzmény: Törölt nick (112847)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112852
Ne haragudj, de nem értek egyet.
Egy benzines és egy diesel hengerfeje marhára nem ugyanaz!
Nekem volt BMW-m nem egy (asszem 5) de mindegyiket meghajtotta az előző tulaj, ergó hengerfejes lett.
Egyiket se tudták rendesen megcsinálni. Mondjuk ebben benne volt az otthoni szerelő felhozatal, meg valszeg nem a jó helyre mentem én sem. Aztán meguntam.
A mai CDI motoros mizériékról is már regéket lehet hallani, szal nekem soha az életbe többet nem kell egy gázolajos szutyok, legyen az Mercedes, vagy bármi más.
Ezek a motorok rettenetes feszitett üzemmódban dolgoznak, az anyagaminőség/vastagság/stb a béka segge alatt van. Lehet, hogy egy szivattyú okozza a halált, de ez engem nem érdekel, akkor amikor egy kisebb vagyont adsz ki egy ilyen gépért. Akkor marad a jó benzines, ott is van már szivás, de nagyságrenddel kisebb.
Szerintem.
:-)


Előzmény: Toxic11 (112840)
nagygabi69 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112851
én a legközelebbi talin lehúznám neki azt a fóliát...!!!
Dafke! :-)
Előzmény: s500 (112848)
s500 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112850
Biztos az a keringető szállt el?
Nem ismerem ugyan a típust, de a 140-esen, 124-esen meg a 210-esen is van keringetője a fűtésnek, de annak nem szabad beleszólnia a motor hűtésébe.
Külön rendszer.
Egyébként a CDI-knél pont a kiegészítő elektromos cuccokra, és az adagolóra szoktak rosszakat mondani, nem magára a vasra.
Ettől tartják megbízhatatlannak, nem azért, mert mondjuk elkopik a motor.
Előzmény: Toxic11 (112840)
djforest Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112849
23 éves, sérülés és rozsdamentes, 1 ablaktörlője van, 4 sebességes, 2 literes dízel és majd 300.000km van benne...
ilyen szuzuki márpedig NINCS! (nem is lesz) :-))
Előzmény: w124D (112846)
s500 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112848
Ez azért elég nagy hülyeség.
Hogyan lehet összehasonlítani egy pár éves, nemrég még garanciális C Mercedes javítási költségeit, és a meghibásodás gyakoriságát egy 16 éves Xszázezer kilométert futott 5 literes S Mercivel?

A második részét inkább nem reagálnám le...
Előzmény: w124D (112837)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112847
" Amit eddig sk javítgattál az is lenne annyi ott. És mi jön még ....., sose lesz kész. "

Hát azért ez nem egészen igy van. Én pár éve simán bevállaltam egy olajcserét, szürők, stb. Ez mennyi is ma egy Merci szervizben, vagy bárhol?
Aztán volt sok olyan dolog, amit bizony saját magam megcsináltam. Tárcsa csere, betétek, nem volt gond, simán ment. Elektromos dolgokban se küzdöttem nehézségekkel, szóval ha van valakinek egy kis vénája, no meg közel áll a szakmájához és van egy hely ahol mindezt elvégezheti, akkor bizony sok pénz marad a zsebben tankolásra. IS. Persze ma már nem érdekel, mert inkább kifizetem,. Drága az időm.
De azért nem kellene ledegradálni azokat, akik saját maguk hoznak rendbe egy gépet, irtam, sok autóm volt, sokat szedtem én is szét miszlikre, lakatoltattam, fényeztettem, aztán összerakás....
De ezt akinek van kedve és ideje, csinálja végig. Sokat tanul belőle. Aztán ha esetleg van olyan aki kérdez az ilyen embertől, legalább értelmes dolgokat is mond, mert van saját tapasztalata!
Szóval hátrább az agarakkal, itt sokan nem piskóta, kezdő biciglisek vagyunk.
!
Még ha nem is fekszünk már minden nap a gép alá...
Ezt csak is kizárólag jószándékkal irtam.
:P
Előzmény: w124D (112837)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112846
Lehet, csak nem alias szutyuki?
Előzmény: djforest (112843)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112845
Ingyenes
Előzmény: Törölt nick (112831)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112844
No meg 1x majd pénzé is kéne tenni ...
Előzmény: nagygabi69 (112839)
djforest Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112843
Üdvözlet!


Ehhez a kezdeményezéshez lehet csatlakozni?



Mercedes-Benz Cars IV.minitali:Jan.31. Aréna parkház,n.sárga szektor 19órától:

1. Vespatibi-én szamár előre:-)
2. Jakapapa
3. Róka69
4. Rudolf diesel
5. Thomas Webster
6. mokenene
7. MSK813 (80%, ha kész lesz a kuplungmunkahenger csere)
8. bexxter - ha lesz mivel.

9. Dhzsigmond

10.szpinya77-ha kész lesz a papírmunka:-)

11.sasaG40-amennyiben 'száraz' idő lesz...

12.Laduar

13.Laduar sógora

14.leleszlaci

15........:-)?
Előzmény: vespatibi (112726)
malenykij polgar Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112842
Jó hogy akkor adja el, szerinted mikor kellene? Amikor tip-top?
Az osztrák autópiac kb. tizede a németének, egy nagy különbség van: arányaiban több a dízel.
Viszont itt is van egy regadó féleség, csak itt NoVA-nak hívják (Normverbrauchsabgabe). Fogyasztási norma alapján sarcolnak max. 16%-kal új és használt autót egyaránt, kivéve az oldtimereket. Emiatt is drágább az osztrák piac mint a német.

(De majd mindjárt jön Hooshee és jobban elmagyarázza.)

:)
Előzmény: Toxic11 (112826)
Toxic11 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112841
Tulajdonképpen ugyanaz, csak valamit reszeltek rajta, hogy még erosebb legyen.
Előzmény: Törölt nick (112834)
Toxic11 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112840
A hiba ami felmerult a CDI-ségtol fuggetlen volt. Bàrmilyen motor lett volna az automban ugyanez lett volna a végeredmény. Egy szaros 100 euros keringetoszivattyu meg egy elektronikai anomàlia. Ennyi.
Előzmény: s500 (112835)
nagygabi69 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112839
....., sose lesz kész.

ez OTT van!!!
Előzmény: w124D (112837)
nagygabi69 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112838
Khmmmmmmmmm...........................................Khmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...................

(HÖ-HÖ...!!!)
Előzmény: w124D (112837)
w124D Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112837
Amit eddig sk javítgattál az is lenne annyi ott. És mi jön még ....., sose lesz kész.
Előzmény: s500 (112835)
s500 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 112836
Jogos :)))
Előzmény: Törölt nick (112833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!