Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4910
Levél leírással elment...
Előzmény: veciv6 (4909)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4909
Akkor okes lett-ennek orulok..... :-))
Ha otthol leszek nekem is meglesz remelhetoleg.... :-))

Akkor maradhat ugy a kep es a leiras,csak a dobozkarol irj meg hozza legyszives azt a par sort,hogy hogyan is mukodik.....es akkor arra az email cimre elkuldheted,mert omegas testvereink varjak...:-))
Es nagyon szepen koszonom ezen segitseged....!
Előzmény: Törölt nick (4908)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4908
Most jöttem haza (Megnéztük a Valkűrt) és jelentem, a tempomat isés a modul is tökéletesen működik!

Veciv6, a levél megy, de nagyobb felbontást nem nagyon tudok küldeni, mert én sem nagyon kaptam (Celtis gépével csináltuk, és nagyon lekorlátozta a felbontást), de ha szétkapom a kormány körül, tudnék csinálni. Meglátom.
Előzmény: veciv6 (4907)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4907
Helioport!
A kepeket attudnad kuldeni erre az email cimre az itteni leirassal egyutt,az omegasoknak kellene,mert tobbeket erdekel a dolog ott is....ill.a dobozkarol par szot-mi is a lenyege.Ja,es a foto mehet picivel nagyobb folbontasban,mert itt az index elege lekorlatozza.
Nagyon megkoszonnem ezen szivesseged.... :-))

Itt lenne a cim amire kuldeni kellene: info@omegaclub.hu
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4906
Szerintem ua. ....
Ha otthol leszek akkor jelentkezem ezugyben mindenkepp.......
Előzmény: Celtis (4904)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4905
4e. Ha kell, utánvéttel is tudom küldeni +900-ért.
Előzmény: veciv6 (4903)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4904
Az omegához is kapcsolási rajz kéne, de tulajdonképpen egy mérés is elég.
Előzmény: veciv6 (4897)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4903
Es az a dobozka mibe fajna..?
Előzmény: Celtis (4902)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4902
A tempomatot nem zavarja. Azért onnan vettük le a tápot, mert ott volt gyújtással kapcsolt +12V. Így gyújtás levételével áramtalanítva van az elektronika, és az indexkapcsoló parkfény funkciójába sem szól bele.
Előzmény: veciv6 (4897)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4901
Ja igen, és a vezetékek meglehetősen rövidek, de kicsit vissza meg lehet őket húzni az elmenő kábelkötegből.
Előzmény: Celtis (4900)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4900
Nagyon jó kis leírást csináltál, gratulálok!

Annyi kiegészítés a 2. ponthoz, hogy a kormány alsó burkolatát alul 3 csavar tartja. Az alsó burkolat leszedéséhez a gyújtáskapcsolót borító gumikarikát is ki kell pattintani. A kormányállító rudacska simán kicsavarható.

A szerszámok:
- kis lapos csavarhúzó a csavarokat takaró sapkák kipattintásához.
- keresztfejű csavrhúzó
- fogó a gyorscsatlakozók összenyomásához (profibbak forraszthatnak is.)
- T15-ös torx a testelési pont csavarjához.
Előzmény: Törölt nick (4896)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4899
Koszi !-Arra meg kivancsi leszek....
Előzmény: Törölt nick (4898)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4898
Szerintem mivel az Omega, a Vectra és a Calibra szinte alkatrészazonos, ill mivel az Astrába ugyanez a beszerelési technika, én azt mondom, megy bele. A tempomatra azért jó tenni, mert a tempomaton kapcsolt 12 volt van, ami csak indexeléskor aktív, míg az index saját kis 12V-os vékony piros vezetéke gyújtásra állandó 12V-ot ad.

Végtelenül egyszerű betenni, mert a kis gyorscsatikat csak össze kell nyomni a kábeleken, és ready.

A tempomatot egyáltalán nem zavarja, de ma még kipróbálom tempomat mellet is indexelgetek, és úgy... Este mondom a valót...
Előzmény: veciv6 (4897)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4897
Nos ez nem tunik bonyolultnak..... :-)))
Csak a tempomatot ne zavarja v. nem muszaly arra tenni hiaba van...?
Ill. B-s omeganal megoldhato-e ez ,mivel szinte olyan,mint a vectra az a resze?
Előzmény: Törölt nick (4896)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4896
Index villogtató modul beszerelése:
(Touch and turn modul vagy Autobahn Blinker)

1. Kicsavarjuk a kormány két oldalán a rögzítőcsavarokat. Ehhez előbb el kell fordítani kilencven fokkal a kormányt először egyik, majd a másik oldalra. Van rajta egy kis védő sapka, azt ki kell pattintani.
Kép 1.











2. Oldalsó csavarokat és a kormányállító rudacskát el kell távolítani, ezzel lepattintható a felső és alsó fedél.
Kép 2.











3. Rögzítjük a modul negatív kábelét a kormány házához. Ehhez a gumi alatt találunk egy csavart, azt kicsavarjuk, a kéket alárögzítjük a csavar visszacsavarásával.
Kép 3.











4. A modul sárga (2) vezetékeit és egy piros vezetékét csatoljuk a megfelelő kábelekhez. Az index két kábele a fekete-fehér és a fekete-zöld kábelek. A sárga kábel nem trükkös, teljesen mindegy, hogy melyik sárgát tesszük az index x oldalára! A piros kábel, (hogy kapcsolt 12V-ot kapjon) a tempomat vastag piros kábelére csatlakozik, de akinek nincs tempomatja, az az index vékony pirosára (állandó 12V) is csatlakozhat!
Kép 4.











5. Ellenőrizzük a bekötéseket, és ha minden stimmel, gyújtást kapcsolunk, és kipróbáljuk a működést. Ha minden működik, a csomagban kapott kis kötözővel a modult egy fix helyre rögzítjük (helye az lesz...).
Kép 7.











A burkolat visszahelyezésével megyünk egy kört, kipróbáljuk az új technikát (ugye 3-at villan egy kis pöccintésre), illetve hogy a tempomat megfelelően működik... Enjoy!
Előzmény: Törölt nick (4895)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4895
Nos! Mint Celtis már jelezte, a kapcsoló bent van, és minden tökéletesen működik! Gyakorlatilag otthon beszerelhető (hála Celtisnek, aki ad hozzá ilyen kis piros gyorscsatlakozókat, amik megharapják a vezetékeket, amik elég rövidek) 4000 Ft az ára, és közvetlenül őt kell keresni a beszerzéssel kapcsolatban PÜ-ben. Nagyon kis kütyü ez, bőven elfér. Egy gyufásdoboznak kb a negyede maga a dobozka. Méréssel és kitalálással együtt bent volt fél óra alatt, ami -ha ti megrendelitek- 15 perc alatt lesz bent (vagy kevesebb), ami kell hozzá, az semmi más, csak csavarhúzó.

Mindjárt teszek fel képeket a lépésekről!


Előzmény: veciv6 (4894)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4894
Nos ez jo hir.... :-))

Es mibe faj 1 ilyen "akcio"...?
Előzmény: Celtis (4893)
Celtis Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4893
Sikerült a dolog.beszerelve

A képen már az utolsó fázis látszik, amikor a kütyü be van szerelve, csak a burkolatot kell visszatenni.

Helioport vectrájának index villogási frekvenciája egy kicsit eltér a Fordoktól (100 villanás percenként 90 helyett) így a kütyü egy árnyalattal lassabban villogtat, de szerintem ennek a gyakorlatban nincs jelentősége. (De akár módosítható is az időzítés.)
Előzmény: veciv6 (4891)
Vlad19 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4892
a gyárban ugyanúgy készitettek dizelekhez is ilyen komolyabb board computert. ez csak beprogrammozás kérdése és bármelyik autóban működne.

de itt 1 példa h dizelben is van:
http://www.hasznaltauto.hu/2586816_opel_vectra_2000
Előzmény: Törölt nick (4889)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4891
Ne felejts el kesziteni par kepet is a mai naprol-"oktato" jelleggel-lassuk mi is mi var rank............ :-)
Előzmény: Törölt nick (4889)
mumtaz Creative Commons License 2009.02.22 0 0 4890
De én nem a BCWeb-esről beszéltem, hanem a gyáriról.
Előzmény: Törölt nick (4889)
AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4889
Itt írják, hogy Diesel kocsikhoz nincs... ha csak ennyi lenne, hogy be kell húzni, nem lenne? Nem okoskodom, csak kérdezem...

http://www.bcweb.hu/miez.htm
mumtaz Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4888
Hiszed. TID van benne? Meg kell nézni, milyen a csatija. Sok esetben azokban is benne vannak ugyanazok a szálak. Dettó ugyanaz a szitu, mint a kapcsolók esetében. Eltérés persze lehet még MID és MID között is. Vezetékezés szempontjából valószínű, hogy ugyanaz a kivezetékezés van benne, és eltérés inkább aszerint lehet, hogy az eredetileg TID-el szerelt kocsikban check control sincs, tehát nincsenek olajszint, hűtőfolyadékszint és egyéb szenzorok beépítve, így ki sincsenek vezetékezve, viszont a többi dolog valószínű. Ilyenek a fogyasztás kiszámításához szükséges szálak és a többi. Check Controlnál pár dolgot viszonylag egyszerű utólag megoldani, mint pl. a féklámpa és a fényszóró ellenőrzés, de a szintjeladós dolgokhoz további beruházások kellenek.

Még az A vekimnél is be volt húzva a fordulatszámjel a műszeregység csatijába, pedig az egy 1.6-os CL felszereltségű gépjármű, és az A vekinél a fordulatszámjel máshoz nem is kell, csakis a fordulatszám mérőhöz.
Előzmény: Törölt nick (4887)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4887
Igen, csak nektek (benzin) lehet utólag (40 rugó) míg nekem (dízel) nem... :(
veciv6 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4886
Az 1.8-benyas.....
A kijelzo pedig attol fuggott,ki hogy kerte annak idejen autojat....
Előzmény: Törölt nick (4885)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4885
Az itt lejebb szerepló hsz-en is látszik... Ez akkor egy B1...széééép nagy kijelzővel.... mert nem dízel... már rájöttem, benzines kellett volna... akkor lehetne ilyen kijelzőm...
veciv6 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4884
Nem akarom ismet beszurni....- 4819 Hsz. kepekkel-es fogod latni a 2 gombsor kozti kulonbseget..... :-)
Előzmény: SzJoco_ (4883)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4883
Nem, csak egyszer kapcsoltam ki, havas úton nem is próbáltam, elvégre nem volt olyan bolygó-együttállás, hogy én is, autó is, és hó is :(
Mondjatok Pesten egy olyan bontót, ami könnyen megközelíthető.
Jah, melyik gombsor melyik? Milyen a B1-é, és milyen a B2-é?
Előzmény: Vlad19 (4880)
veciv6 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4882
A feket lenyomod es annyi v. esetleg 2x,3x lenyomod,de nem satura???
Ez itt a kerdes.... :-D
Előzmény: Vlad19 (4880)
Vlad19 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 4880
köszi majd 1x kipróbálom biztonságos terepen milyen. néha ilyesztő hogy mennyire nem akar megállni havas úton abs-el. szóval akkor te így kapcsolgattad ki-be a TC-t? :-)))
amúgy ha nem találsz kapcsolót szólj, lehet tudnék szerezni.
Előzmény: SzJoco_ (4879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!