csak annyit tudok róla, hogy lehet az enyém lenne, ha két hónapja ezzel az árral nyit :)) de akkor még 3590-ért árulta. én is kérdeztem itt, ha rákeresel a nevemnél a topikos hozzászólásokra, megtalálod, bár mi inkább arról beszélgettünk, miért is lenne abarth attól, hogy vett pár matricát. akkoriban még benne volt a hirdetésben, hogy a szélvédő repedt ha jól emlékszem ezt gondolom megcsináltatta (vagy csak nem írta bele :D)
milyen izzó köll bele, hol lehet kapni, és hogy kell kicserélni? :D
más: az első lengéscsillapítókra azt mondták a néroba 1 hónapja, hogy ráér tavasszal cserélni. A gumis ránézett pár napja mikor rakta a téli gumikat, és mondta, hogy nagyon cserés már. Tegnap lementünk vidékre az autóval, és szerintem úgy kompletten beadta a kulcsot. Leült az autó eleje így ránézésre, és bármilyen bukkanónál leér az autó eleje-közepe. Tudtuk, hogy cserélni kell majd, így vettük az autót, de az, hogy így egyik pillanatról a másikra beadja a kulcsot, az meglepett.
Volt már valakinek hasonló probléma esetleg?
Pozitívum: 6,2 volt a fogyasztás háztól-házig. 150 Lovas benzines autótól ez azért elég baráti :)
Hangosabb, mint volt? Lehet. Talán kicsit karcosabbnak mondanám, de elképzelhető, hogy hangosabb... :-)
Maradt a dtm vég, és a dob is a régi, csak a csövezés új. 60-as rendszert akartam a flexibilis csőtől, de nem volt náluk, ráfogták az év végére.
Értem hogy unod a piros szint, de kérlek ne visszafelé lepj! Ha nem akarsz nagy ugrást jöhet a maranello, ha viszont durva előre lépésre vagysz akkor provocator ;-)