Hát pont ma voltam bent a Ráday útcában a kontak lencsémért, és borzalmas volt bemenni a belvárosba. A sok hajléktalan, cigó, borzadáj ember, a közlekedni nem tudó, de furakszik tipusú ember stb stb.
Mindig azt mondták azok az ismerőseim akik kiköltöztek vidékre pár hónap útán, hogy soha többé nem tudnának pesten laki. Én ezt a mai napig nem értettem, hogy miért, de ma nagyon is átláttam a dolgot. Elég pocsék állapotban van pest így külső szemmel nézve :-(
Mit jelent a fan nálad? Na jó jelen ;) Egy 320D (ezüst) és egy 118D-t (fekete) keress, bár engem napközben nagyon ritkán láthatsz Varsányon. Ismertető jel, E46 KLUB-os rendszámtábla keret, bár még nincs felszerelve, mert csütörtökön hoztam el és azóta nem volt időm felszerelni őket, de hamarosan fent lesznek.
Néztél F1-et? Nem molyan rossz az a 3. hely (bár a hátrány azért jelentős volt), de legalább 1-1 mekit és ferkát megelöztünk.
Az út állapota szerintem nem fog változni, pontosabban javulni nem fog, mert ha jól emlékszem, akkor az már nem az önkormányzaté, hanem a közút kezelőé. Ő pedig nem hiszem, hogy ezt fogja megjavíttatni.
Amilyen kicsi a világ, akár ismerhetjük is egymást. :-)
Röpke 36 év „Rádayzás” után menekültünk ide a szomszédba, miután voltak olyan „elrugaszkodott igényeink”, hogy napi 3-4 óránál többet szerettünk volna alvással tölteni. Persze tuc-tuc generátoros, meg visítva nyerítő bunkókból itt sincs hiány, főleg nyári hétvégéken, de a napi + 1 óra utazás ellenére még mindig azt mondom, hogy bőségesen megérte, hogy ide jőjjünk haza és ne oda, annak ellenére, hogy a munkám azért oda köt.
Ha ugyanazokról a kutakról kapjátok a vizet amelyekről mi is (ami felettébb valószínű), akkor azt rebesgetik, hogy azok a kutak minőség szempontjából bizony kihívásokkal küzdenek. Az egyik arzénos lett, a többi meg hozam tekintetében kevés. Úgyhogy ameddig ezt meg nem oldják, addig valszeg marad a vízkorlátozás meg a kénhidrogénes („fingszagú”) víz. (Csak reménykedni tudok, hogy nem a saját vizünket isszuk vissza!)
Az üllői úton laktunk, a fradi stadiontól nem messze a Nagyváradtéren.
Elég korán kelő vagyok, 5 kor kelek, szezonban meg 4-kor, így túl nagy forgalom nincs egyik írányból sem a munkahelyem felé. Ami sokat számít, hogy Varsányból csak 1 lámpa van a 9 ker-ből meg vagy 10 volt.
"A bejárás meg ugyan annyi idő mint a 9 kerből :-)"
Az attól függ, hogy mikor indulsz, és hogy hová mész, mert ha mondjuk reggel 7-kor mennél a Ferencvárosba akkor az mégsem lehet túl versenyképes a régi állapottal. :-)
A fradiban merre laktatok? (Már ha nem titkos az info.)
Pestről költöztünk ide, szeretnénk átjönni az egyik helyi háziorvoshoz. Kit ajánlatnátok? Kovács doktorról hallottam eddig pozitív véleményeket. Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Új varsányi lakos vagyok. Hát már most nagyon ímádok itt lakni, nagyon élvezem a büdös pesti élet után. A bejárás meg ugyan annyi idő mint a 9 kerből :-)
Vannak varsányban BMW fanok? Szoktam látni egy fehér E30-ast, azon láttam bmwpower.hu-s matricát, ő biztos BMW-s, de nem ismerem. MEg ha lenne rá igény lehetne csinállni Dunavarsányi BMW fan clubbot.
Egy kérdés: Ami nem tetszik, az a szenyvíz tisztítótól kezdődő út az 51-esig. Hát az katasztrófa. Nem akarják azt a közeljövőben megcsinállni? Vagy megvárják mig kibányásszák az új bányát, hogy ne csesszék szét a billencsek az új útat?
Helyééén? Mé'? Betemetik, vagy hordóra építkeznek? Mert a partjára építeni elég beteg dolog lenne, ha belegondolunk, hogy a hátsókertben döngetnek el a sóderesek. Bár a nyugati lakópark példáján okulva, mindent el lehet adni.
Hát igen a kritikus idő az kb 06:20 körül kezdődik, ezért szoktam 06:10-15 között elindulni otthonról. Sajna ezen a héten rosszul ment a felkelés, így az indulás is csúszott, így tegnap pl vissza is fordultam az 51-esről és mentem Taksonyon keresztül. Ma is kb a Hódútnál állt a sor vége.
Az Off-roadot én inkább kihagyom, nem ér annyit az egész
Akkor úgy látszik engem utál az a szemét lámpa, mert 6.45 kor az aszfal keverőig ért a sor, és nem nagyon akart elindulni, úgyhogy egy kis off-roaddal Haraszti felé kerülve én is második voltam, csak a keresztező irányból. :-(
Persze minek is odadobni valamit, hogy ne essen ki az ember fogából a tömés. Aztán elég egy pár balfék, aki majdnem állóra fékez egy olyan dolog miatt, amin pesten százával simán nyolcvannal robog át, és kész a sok kilométeres dugó. Aztán persze a csodás munkaszervezés, hogy bár a közelben lakóház még mutatóban sincs, éjszaka mégsem csinálnak semmit, dolgoznak viszont péntek délután, és szombat reggel, amikor a lehető leghosszabb dugókat lehet kialakítani.
De azóta sem jó a helyzet. Ma pl már háromnegyed hatkor is egy km-es dugót tudtak kreálni, azért, hogy keresztbe vagy két autót átengedhessen. A hétfők pedig egyenesen a horror határát súrolják. Mult héten a Bugyi elágig ért a sor vége. Már nem is megyünk arra, inkább bevállalunk némi off roadot, meg plusz 10 km-t, még úgy is gyorsabb mint az 51-es.
Másfél hónap... alig valamivel tartott tovább az önkormányzati döntéshozatal :-( Többszöri kérés, könyörgés, sürgetés, fenyegetés, ígérés stb. hatására szűk 2 hónap alatt mondták ki az igent.)
Ezután a Vízműnél kallódtak el a papírok, aztán a műszaki vezetőjük is elveszett, végül aztán megszántak, és beindult az üzem. A gödröt nekünk kellett kiásatni, de tegnap este 2 olyan sírásó jött, akik már nagyon megfáradtak és nem sikerült véghez vinni a tettet. Ma reggel friss erővel láttak hozzáés győztek! Utána vÍZMŰ EMBERE IS PÉLDÁS GYORSASÁGGAL JÖTT, S Délután betemethettem a gödröt, péntekre meg talán már behajtónk is épül. Igazi siker-történet!
Örömmel láttam, hogy eldobhatjátok a cipőkanalat, és alig másfél hónap is elég volt arra, hogy elbontsanak egy közkutat. :-) Végülis, ismerve a hazai viszonyokat, lehetett volna akár szeptember is a dologból. :-(