Iván! Nem is mondtad, hogy a Metro a Fairline márkanév alatt most Jász Akkukat dobál akciósan! Korábban mintha valami szerb gagyulás jött volna Fairline matricával (persze lehet, hogy keverem a tecsós f*ssal), a mostaniról viszont a design alapján kapásból levágni, hogy Electric Power (Jász Akku). A 74 Ah-s csak 17 rugó, fúrómesternek meg a 92 Ah-s 21 mátyásért egészen baráti.
Én hilti szalaggal oldottam meg. Simán abból csináltam egy rácsozatot és arra ment rá az ülés szivacsa. Nem valami igényes, de közel tökéletesre sikerült belőnöm a kényelmét plusz betétekkel.
En sokat leveleztem vele es mindig valaszolt..... szerintem csak veletlen elsiklott a keresek kozott..... (nem ismerem de nem hiszem, hogy direkt volt)
Land Rover Discovery 1997-eshez minden alkatrész (motor, turbó 2,5Tdi, váltó, karosszéria, futómű, ülések, kárpit, ajtók, ablakok, gallytörőrács, AT gumik, felnik, 2 T vonóhorog, stb.) eladó. Irányár 1500 Ft-tól (kérésre teljes listát küldök, fórumot ritkán olvasok: youcanoncan@freemail.hu).
Fogynak az alkatrészek, de azért még maradt pár - frissített listát tudok küldeni, akit érdekel. Nagyobb tétel esetén akár 3-4 részletben való fizetés is megoldható (jön a másik autó). Köszönöm.
Off: Esetleg ha valaki Szajolról fórumozva, lenne egy tiszteletteljes kérésem, köszönöm. On.
Az a baj túl agyaljátok mindenféle hevederekkel meg gumikkal meg miszarral. Pedig csak le kell utánozni azt ami van. az a szar csak minimálisat rugózik a nagyját a szivacs csinálja. Én műszálas ponyva anyagból varrtam egy csövet, ami pont olyan méretű lelapítva mint az a középső gumi, háló basz. Több helyen is össze varrtam. a két szélénél meg úgy, hogy épp bele menjen a két fém pálcika. Ahol kellet rá lyuk pákával kiolvasztottam, és oda mentek rá a felfogató kampók. ennyi ezek után össze kellett csak rakni, a beakasztgatás volt kicsit szivatós, kell hozzá egy jó fogó. Olyan lett mint a gyári mert nem érzek különbséget a két ülés között.
Van valahol néhány nm 4-5 mm vastag gumilemezem összehajtogatva. Arra gondoltam, ha méretre vágom és körbe szegecselem, amikbe a kampókat is bele lehet aggatni, akkor az tart talán annyit, mint ez a szövet kompozíció. Meg rugalmas is.
Most megnéztem a kiszerelt első üléseim. Az zsákszerű anyag, ami tulképp az ülés alja, ránézésre tök jó, feszes. De kézzel be tudom nyomni felülről az ülést úgy, hogy több centit sűllyed. Nem tom, mi lenne oda a jó. Talán 3-4 mm vastag műanyag lap. Némileg hajlékony, de végeredményben elég merev és erős.
Ilyesmit viszont sajnos csak m2-ben lehet kapni pár dekor boltban meg félkésztermékes helyen (nem tom, van-e még metalloglobus pl)
Persze, igazad van, bár én csak szerettem volna 190 cm magas lenni...
A P38 üléseket el is vetettem. Elsősorban azért, mert nincs "kedvem" lecserélni ezeket a bőröket, amiktől bnagyon idegenkedtem, de hamar megszoktam, pláne az ülésfűtés miatt.
A derekammal egy hónapja vívjuk a csatánkat, azért is gondoltam, ideje lenne rendbe szedni azt az ülést.
A P38 ülés egyfelől baromi jó, mert kényelmes. Ugyanakkor Te se vagy kicsi gyerek, hozzátenném ezért az én 190 cm-es tapasztalataimat.
1. Nekem a Disco1 (kissé szétült) első ülésében 50 km után fájt a derekam, ezért is akartam cserélni.
2. Az nagyon jó, amikor van egy tök kényelmes, fűtött bőrülésed (bár jobb szerettem volna vmi sima kárpitozottat, de P38-ban az talán ritkább volt.)
3. A Discoverybe be lehet tenni az elsőket könnyen, a hátsókat sokkal nehezebben, viszont az egész ülés pár cm-el magasabb, mint a Disco ülés. Ez pont elég ahhoz, hogy egy kicsit túl magasan ülj. Van egy kis bakon ülés érzés, + állandóan hajtogatom le a fejem, hogy kilássak a szélvédőn, mert így a tető előrelógó szemöldöke van nekem szemmagasságban.
Próbálok 5leteket gyűjteni, hogy ne a kiszerelt ülés mellett jusson eszembe olyan anyag, ami pont akkor és ott nincs a kezeim ügyében. Mert Mörfi működik, abban biztos vagyok. Barna oldalára tévedve azt gondoltam, na tessék, pont most, pont erre van szükségem. Tegnap Oxi elmondta a saját verzióját, így már legalább három dolgon agyalhatok. Persze akár a P38 ülése is szóba jöhet(ne). :o)
Bogárkám, egyszerűbben (és fúrómesteri módon sarkítva) fogalmazok: februárig nem kell dolgozni! :)
Nincsenek tudásra (csak sörre, borra, pálinkára, illetve ezek tetszőleges permutációjára) szomjazó géniuszok, nem kell a szellemi maximumot nyújtva az értelem szikrájával fényt gyújtani az elmék sötétjében, és nem kell a leendő értelmiséget bátortalan kezét fogva a szakmai helytállás rögös, de nemes útjára segíteni.
Amúgy meg élet és halál uraként természetesen akkor fórumozok, amikor kedvem tartja! :)