Helló,valaki segítsen már.Van egy honda gvc 160 as rotám.Nem volt használva vagy 3évig és belerohadt a benzin.Leszedtem a karbicseket kitakarítottam majd öszeraktam,van a tetején egy kis műanyag forgatyú ami a pilangószelepet álítja és két lyuk van rajta ahova a kis toló rudat bele lehet akasztani.Na azt nem tudom hova kell.Most öszerakva csak szivatval megy de ott frankón pattan meg minden de mihelyett tolok a gázkaron lefullad.Mi lehet a baj vele?
Szerintem nem lehet rossz vétel!! De ezeket a drága honda gépeket eladás előtt mindig csillogóra festik ennek sose dölj be!! Ha elmégy megnézni nézd meg a kapák élét a motorját tedd próbára pőrges fel (símán atverhet az eladó mert ezeknek a gépeknek már öreg a motorja tehát ha nincs felújítva nagy valószínűséggel eszi az olajat és hogy ne keljen a nívó pálcával jácadozni hogy elég olaj van-e benne hogy ha fölpörgeted a motort akkor ís sépen jár csak akkor ok a motorja!!A motorja 3.5 lóerő körul van Persze ez változhat több hejen szokták fúratni!! vagyha nem újítoták még fel sose akkor meg azért mert kopott amotorja így az erejei is csökkenhet!!
Van nekem egy 2T T-20-as váltóval szerelt Terra-m. A problémám a következő:
7végén megpróbáltam vele szántani. (gyári váltvaforgatós eke). Hát hadd ne mondjam, hogy mennyit káromkodtam. Motor megfordít, függesztővasak átszerel, eke fel, stb.stb.stb. Súlyok rá. A nagy "kocka" és 3 kicsi is rajta volt. Egyszerűen nem bírta húzni, elkapart. Ha ment, akkor ki-be ugrált a földben, pedig homokos (nem kötött talaj) van nálam. Tolnom kellett. 30 m után majdnem kiköptem a tüdőmet. Nem bírtam egyenesen tartani sem, pedig nem kis darab vagyok.
Szóval: ha valaki tudna esetleg segíteni: mit és hogyan kell csinálni? Az eke helyes beállítása milyen? esetleg fotókkal illusztrálva, vagy részletesen leírni. Azt írják és mondják, hogy ezeknek a gépeknek bírni kell a szántást. (természetesen lükvercben).
Szerintem is hogy ha találsz jó állapotú használt gépet még most összel vedd meg mert szezonra felmegy az áruk és nemnagyon lehet alkudni se mert álltalába tavasszal vesznek kapálógépet az emberek és ha sűrgősen akarnak venni akkor hajlamosapbak több pénzt odadni érte!!
Igazad van teljes mértékbe egyet értek veled mélyszántásra az olcsóbb gépek közül a robi 151-es felel meg a drágább gépek közül pedig a terra-vari gépek a varikat a mai mapig szerelik kétütemű motorral.
köszi a segítséget neked, és mindenki másnak . ha használt mellett döntök akkor lehet még a télen meglépem a vásárlást, ha új lesz akkor valószínüleg a szezon elején veszek / a jótállás miatt / már átlátom ,hogy a több sebességes a nyerő szántásra, és többfunkciós
használatra . nekiállok nézegetni a használtpiacot ha találok jó állapotú alkalmasat akkor megveszem ha nem, marad tavasszal az új .
Ki tud nekem segíteni.Nagy jókedvemben szerettem volna felrotálni 60 nm-es kertecskémet a tavaly télen vásárolt KF 70K géppel.Tavasszal már gyakran meg-megállt,de újraindítottam és kész.Most elővettem és 5m után leállt.Lehet hogy nem kellett volna de a karburátorig szétkaptam,mindent átfújtam.Pöccre indult,de ismét 5m.De most az újbóli berántást követően a benzin a karburátortól elkezdett folyni.Azt hittem a csavart a levegőszűrőnél rosszul húztam meg.De nem.Ismét szétkaptam,stb,stb.5-5 m kapálás.Közben 4l benzinem elfolyt.Minden vezeték tiszta,indítási kisérletet követően folyik a benzin a tömítés mellett.Szerencsére van időm,de sajnos olyan helyen lakom,ahol nehéz lesz 60-70 km távolságig szervizlehetőséget találnom.Próbálom átgondolni a működést,de mégis hol lehet a baj?Gyertyahibára is gondoltam.Rosszul?
Ha szántani is akarsz, akkor egy váltós gép kell neked. Mivel a Robi 250 T vagy 450000Ft, marad javaslatom szerint a használt. Hasonló váltóval a régi Robi 151 Rekord teljesen jól megoldaná a problémádat, és ami nem mellékes egy jó állapotú használtat már 50 körül megkapsz. Nézz át a robi 151 éltetők fórumba ott sok elégedett 151-es tulaj van, köztük én is. Ja és még mindíg lehet alkatrészt kapni hozzá! Várunk a 151éltetők között ha emellett a gép típus mellett döntenél.