Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BekeToni Creative Commons License 2012.02.26 0 0 41489

Elvben létezik, amit Celtis mond. Még ha általában nem is kérnek ártalmatlanítási díjat a szervizek, de köteles kimutatást vezetni a bejövő és a kimenő mennységről. Ha kevesebbet ad le, akkor megvan az elvi lehetősége a környezetkárosításnak, ha meg több akkor az tényleg költséggel jár. A veszélyes hulladékkezelésnek egyik fő szabálya, hogy a termékforgalmazó köteles átvenni a termékéből keletkező hulladékot, - de csak annyit köteles, amennyit eladott.

A fene tudja, tényleg van egy kis lenyúlós jellege, de nem jogszerűtlen.

 

Előzmény: nopánick (41487)
Celtis Creative Commons License 2012.02.25 0 0 41488

Szervize válogatja. A fordomnál ilyen költség még sehol sem merült fel. Hondából a két közeli szervizt kérdeztem, mindkettő felszámolja ezt. Emiatt nem fogok a világ végére elmenni egy másik helyre.

Előzmény: nopánick (41487)
nopánick Creative Commons License 2012.02.25 0 0 41487

Még SOHA nem számoltak fel a vitt olajra ilyen díjat.

Mert nem is jogszerű... sima átbaszás, lenyúlás.

Előzmény: Celtis (41486)
Celtis Creative Commons License 2012.02.25 0 0 41486

Nem tudom a szerviz kiadja-e neked a levett olajat. Szerintem nem, mert amelyik szervizben én jártam, ott egy spéci készülék azonnal begyűjtötte egy nagy tartályba.

Magyarul ez a felára, ha magad viszed az olajat. Én meg is vettem volna náluk, de az ajánlott 5w40 baromira nem volt szimpatikus.

Előzmény: BekeToni (41480)
almacsiga Creative Commons License 2012.02.25 0 0 41485

Mai takarításnál vettem észre, hogy elöl a szőnyegek alatti hangszigetelő szivacsok vizesek. Főleg a vezető oldalon. Csavarni lehetne belőle a vizet, ha nem lenne ráragasztva a szivacs egy vastag gumis műanyag lemezre.

Közben le is mostam az autót és nem az ajtók felől jön be a víz.Lehet, hogy a motortér felől jön be valahol ? Esetleg a klíma rendszer felől ? Húgomék Opel Astrájában a klíma áztatta el teljesen elöl a szőnyegeket. Igaz most nincs klímás szezon, de nem tudom mióta vizesek a szivacsok, mert felül a szőnyeg száraznak tűnt. Csak kíváncsiságból néztem  a szőnyeg alá mert a havas időben a gumiszőnyegről kicsit lefolyt a hólé oldalt és meg akartam nézni, hogy mi a helyzet. De amennyi víz a szivacsokban volt, azt nem hiszem, hogy innen származna.

Esetleg valakinek van tippje ?

Lónyak Creative Commons License 2012.02.25 0 0 41484

2002-8 közötti Jazz-hez Thule 1312 készlet eladó.

 

Ilyen, ni: http://www.thulearuhaz.hu/product/show/thule-tetocsomagtarto-adapter-kit/320/1312-thule-csomagtart-kit-szerel-kszlet.html

 

Mint az új, alig pár "üzemórás". 7 rugót kérek érte.

 

konyak kukaccc mailbox ponthu

vidi313 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41483

Én is átveszem a fáradt olajat ingyen.

Előzmény: BekeToni (41480)
kóboráram Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41482

Üdv mindenkinek!

 

Ismertek a mostani jazzhez való letölthető service manualt vagy hasonlót? A régi megvan, de az újhoz kellene.

 

 

BekeToni Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41481

A szelephézag ellenőrzés karbantartási ciklusa 40e km!

 

Az egy más kérdés, hogy valóban kell e állítani az ellenőrzés alkalmával, vagy pedig nem is érdemes leszedni a szelepdeklit, minden hóbelevanccal együtt, mert amúgy nincs semmi baja.

 

Egyenletesen jár, nem gyenge, nem zörög, nem magas a HC érték...

 

 

Előzmény: gyanta ati (41473)
BekeToni Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41480

Egyébként a benzinkutak átveszik a fáradt olajat, - ingyen.

 

 

Előzmény: Celtis (41479)
Celtis Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41479

Hasonló kérdést tettem fel nemrég. 

Olajat viheted. A márkaszerviz elfogadja, de 5-1000ft/liter megsemmisítési díjat felszámolnak rá.

Légszűrő nem tétel, csakis gyári.

Pollenszűrő cserét én luxusnak tartottam volna 7e km után olyan k. drágán.

 

A munkadíj kb. egy tizes a márkaszervizben. Ez meg nem akkora tétel, hogy megérje máshova vinni. Főleg a szervizkönyv miatt. Még a garancia letelte után is.

Előzmény: Peter.70 (41474)
jazzking Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41478
nopánick Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41477

Ha, a HONDA pecséthez ragaszkodsz, így 4 évesen, akkor a HONDA M&M is tökéletes.

Semmi márkaszervizes csili-vili és fenékfényezés, cserébe olcsó.

 

Pecsét nélkül, meg wastegate...

 

Előzmény: Peter.70 (41474)
wastegate Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41476

Vidd a motyót és csináltasd meg velük ... lessz pöcséted, esetleg még jól jöhet késöbb.

Keresd Czetli Zsoltot mfvevő.

 

Ha nem akarod, gyere megcsinálom szívesen ... dobj mailt a részletek miatt.

 

w

Előzmény: Peter.70 (41474)
wastegate Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41475

Márkaszervíz nem tarthat utángyártott motyót raktáron ... csak gyári eredetüt.

A motor olaj az más kérdés ... szerződött partnertől búsás haszonnal.

Hajtómű olajak ... színtén csak gyári (hordós kiszerelésben).

 

Pl egy gyári levegő szűrőt összehasonlítunk egy akármilyen utángyártottal ÓRIÁSI a különbség a gyári javára!

 

Tehát a drágább HONDA motyó sok esetben jobb mint az utángyártott!

 

w

 

 

Peter.70 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 41474

Sziasztok.

 

Áprilisban kéne vinnem a Jazzt szervízbe ( 2008 dec-i, 26700 km van benne). Olajcsere, levegőszűrő, meg pollenszűrő.

 

Kérdésem, érdemes márkaszervízbe vinni, a pecsét miatt? Vagy esetleg valami hozzáértő szakihoz? Honda Éleshez vinném. Wastegate, Te mit mondanál? A többiektől is szívesen veszek javaslatokat.

 

Szép napot

gyanta ati Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41473

Ez komolyan felháborító!

Nem tudom, Te hogyan vagy anyagilag eleresztve, de nekem kinyílik a bicska a zsebemben.

5400 Ft/l olaj? A neten 6400 Ft-ért van 4l-es kiszerelésben!!! 7200Ft-os légszűrő? A legdrágább Nipparts, Mann is 5000-ből kijön. Az akksi aztán végképp kiverte a biztosítékot. A Pandába csak a legdrágább Bosch Silver 5 passzol, mert a szabványtól kisebb méretű a hely.  Dízelbe való 52Ah/520Amperest vettem 20ezerért.

Miért adják többszörös áron az alkatrészt, mikor ők ráadásul nem olyan áron kapják, mint Gipsz Jakab???

A szelephézagállítással biztos visszavinném, és megkérdezném, hogy ugyan mi a jó édes anyjuknak állítják a szelepet 40ezernél?

Egyéb problémám nincs a márkaszervízekkel.:)

 

Előzmény: FareszJazz (41472)
FareszJazz Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41472

Na, akkor a Grohóczky szervizárak tételesen:

 

Leeresztő alátét: 156Ft

Légszűrőbetét: 7266Ft

Gyertyák (8db): 11034Ft

Olajszűrő: 3682Ft

Pollenszűrő: 8018Ft

OMV Bixxol 5w-40 (4l): 21905Ft

40e km-es revízió: 18993Ft

Szelephézag beállítás: 7597Ft

----------------------------------------

Összesen: 78651Ft

 

Ezenkívül 2 dolog volt még: 

Akkumulátor: 24872Ft

Izzó H4 (2db): 4176Ft

Izzó csere: 2532Ft

 

 

Igen, elég húzós áron dolgoznak.

nopánick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41471

No, ennél tényleg nem érdemes félni a motorhangtól :-)

Jól viseli a harmadikat 90...100-nál is, aztán mint a szél...

 

Bár néha vissza kívánom,

a JAZZ adta rálátást forgalomra és

szögletesebb hátsó-belső részt, pakoláskor.

 

Jómagam, anno a megszaporodott, (tempós és hosszú) autópályázás miatt váltottam.

 

----

 

Épp kedden járt nálam az új gazdája biznicz ügyben.

Mesélte, hogy nemrég feltörték a hátsó (csamagtér) ablaknál szegényt.

Egyébként köszöni, jól van a volt JAZZ-em 7,5 évesen és lassan 150 eKm-rel.

Még mindig hibátlan ! a csereköteles dolgokon kívül.

Előzmény: wastegate (41468)
almacsiga Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41470

Nálam is ugyanez a hibajelenség volt 130000 km körül.

Akkor egy kalap alatt volt egy EGR tisztítás (csatorna is) és szelephézag állítás.

A szerelőm szerint nagyon koszos volt az EGR csatorna és az okozhatta a gyújtáskimaradást. A szelephézag állítást azért csináltattam, mert addig még sosem volt.

Azóta a hiba megszűnt és rövid távon, városban a fogyasztás is legalább 1 literrel kevesebb.

Előzmény: Giovanni111 (41462)
gyanta ati Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41469

Mennyiért vetted? Egy barátom éppen el akar adni ilyet.

Előzmény: wastegate (41468)
wastegate Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41468

2007 FK2 R18A Sport 68e km ... pezsgő metál-bézs belső.

 

Jazz eladva ...

Viszont apósnak van még Jazz, tehát nem vagyok teljesen off :O)

 

w

 

Előzmény: nopánick (41467)
nopánick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41467

Milyet...?

A jazz maradt?

Előzmény: wastegate (41465)
Giovanni111 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41466

Gyertyacsere most volt 100e körül. Az EGR szelep tisztítás is , viszont hogy a csatornát is kitakarították arra nem vennék mérget. A szelepállítás szerintem abszolút nem, legalábbis eddig sehol nem említették... 

 

Előzmény: wastegate (41464)
wastegate Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41465

Vettem egy ufót Én is ... egyenlőre Ok a tapasztalat vele.

 

w

Előzmény: nopánick (41463)
wastegate Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41464

Égés kimaradás ... csak annyit "lát" a motvezérlő, hogy kimarad a munkavégzés.

Gyújtás vagy üzemanyag vagy más miatt azt nem tudja elkülöníteni.

 

Szelep állítás - gyertya cserék - EGR csatorna és szelep tisztítás mikor volt ...?

 

Biztosan van arrafelé egy két hozzáértő szaki.

Ha kiolvasták akkor nem csak törölni kell hanem megszüntetni az okot amiért jelez.

 

w

Előzmény: Giovanni111 (41462)
nopánick Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41463

Az EGR szelep az első gyanús alak... vagy ennek vonzatai, amik a keverékképzést elkúrják.

 

Javasolható megoldás pl. wastgegate, igaz pestre kell menni hozzá...

Előzmény: Giovanni111 (41462)
Giovanni111 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41462

Sziasztok!

Nekem egy 4,5 éves Jazz-em van, 107000 km-el. 

A motorvisszajelző narancssárga elöször csak bevillant, most meg már folyamatosan világít. Néha villog, 2000 -es fordulat környékén, amikor a motor már bemelegedett. Több szerelőnél is voltam, nem igazán tudtak vele mit kezdeni, az hibát kiolvasták (gyújtáskimaradás ,gyújtáshiba 2. henger), kiütötték és javasolják vigyem be a márkakereskedésbe. A kereskedéstől félek a horror áraik miatt. Esetleg tud valaki egy megbízható (aki már látott ilyet közelről) szerelőt ajánlani Kecskemét (esetleg Szeged) környékén. 

 

gyanta ati Creative Commons License 2012.02.23 0 0 41461

Én CSAK a motorokról szóltam elismerően. Más téren minden Fiat hétvégi szerelős autó.

Motortervezésben viszont mindig élen jártak.

Előzmény: Hornet-007 (41460)
Hornet-007 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 41460

Sajnos egyet kell hogy értsek Veled! Nagy FIAT fan voltam, volt 127-es, UNO, TIPO, Bravo, szóval volt egy pár - szinte csak FIATom volt a Honda előtt - többet láttam az autó alját meg a motorterét mind a tetejét. A BRAVo-nál szaladt tele a tököm, hogy szinte ugyan azok a tipikus hibák jöttek elő, ami a tizenévvel öregebb TIPO-nál is előjöttek sorban. A nálam töltött 80e km alatt a a futóművet folyamatosan szerelni, cserélni, kellett 25e-nél (!!!) hátsó lengéscsillapító csere, stb, és új volt amikor vettem. Eltörött az első keresztstabilizátor rajta, a bontóban nagy kerek szemekkel néztek hogy az meg hogy lehetett... Na akkor döntöttem úgy, ha egy gyár nem tud változtatni az autóján tíz év alatt és előjönnek sorban az előd problémái, akkor basszák meg a szarukat! Ekkor vettem a JAZZ-t, 107e van benne, de a kopó cuccokon kívül SEMMIT nem kellet mókolni rajta, padig ugyan azokon a szar utakon közlekedek vele! Soha többet FIAT, pedi ültem a kollégám új BRAVO-jában, szép, meg minden azt nem lehet elvitatni, de ennek ellenére soha többet nem kéne olasz autó a HONDA után!

Előzmény: wastegate (41459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!