Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30567

Turbókám!

 

Egyrészt, vagy az én fülem fordulatszámmérős, vagy nemtom, de ha összezár, mint az enyim, akkor úgy búg, mint egy kurva tojotta. Nem izélésképpen, de az összes jappán gázadáskor búg, mint a veszedelem, ott lehet direktben megy?

 

Szóval, hangja az van rendesen. Hogy sár bele-e megy? Szerintem nem nagyon, bár, talán csak a zárt üveggolyóval nem bír, mint más helyre befér. Az enyimek, még jók. Álló motornál szép könnyen forognak. Ha indítás után rögtön leállítom, akkor szépen kicsit tovább forgva áll le, nem direkt a motorral együtt.

Előzmény: turbo2 (30559)
Ivwi Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30566

Na ez a bajom, hogy valahogy úgy ráhúzta magát, hogy nem old le, hanem tekerem az egész tárcsát, és nem tudok ellentartani.

MAjd a szervizben megkűzdenek vele a vezérléscserekor, nem segítek nekik:)

Előzmény: Tie (30565)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30565

Nem, csak nagyjából általános, hogy azok a dolgok, amiket a főtengely forgat, azokat balmenettel szokják rögzíteni, hogy ne tekeredjen le, hanem inkább csak még jobban ráhúzza magát a forgással. ;)

Előzmény: Ivwi (30564)
Ivwi Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30564

Azt gondoltam, hogy ott van némi orosz beütés:)

Előzmény: Tie (30558)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30563

Ez pedíg a működése:

turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30562

Le a kalappal a gépészek előtt. Nagyon  ötletes...

turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30561

Nem hagy youtubet-becsatolni éppen

 

turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30560

Előzmény: Ivwi (30553)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30559

Ezzel vitatkoznék. Jellemzően inkább úgy romlik el, hogy már nem tud elegendő mennyiségű levegőt szállítani és melegszik a motor az elégtelen hűtés miatt.

A besarazódást én nem veszem hibának mert mechanikailag semmilyen alkatrész nám károsodott.

És igen ha saras lesz és leállítod akkor a sár kiszárad, és összeköt mindent. Főleg ha jó agyagos genya.

Az fix összezárást egyébként is nehezebb észrevenni, ha jó a termosztátod. Nem tudom kinek van fordulatszámmérős szeme, vagy ki veszi észre, hogy 3 lóerővel kisebb teljesítményből gazdálkodik. Az talán feltűnik, hogy lasabban melegszik fel, de ugye ez is csak télen releváns.

Előzmény: fúrómester (30556)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30558

Balmenet?

Előzmény: Ivwi (30553)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30557

Minden el tud romlani , de alapvetően nem ez a jellemző  elromlási metódus. Ettől még előfordulhat.

Egyébként a viszko folyamatosan hajt, mert egy bizonyos mértékű, belső ellenállás mindenképpen jelen  van a rendszerben. A különbség az átvihető TELJESÍTMÉNYBEN  van. Amíg hideg addig is felpörög, de a szállított levegő mennyiség erősen korlátozott, mert amint elér egy bizonyos fordulatszámot és nőne a mennyiség akkor elkezd csúszni a rendszer. Így gyakorlatilag állandósul a légszállítás. Ahogy melegszik a felületeket összenyomó erő nő, nő a surlódás nő az átvitt teljesítmény, nő a fordulatszám, ezzel pedig a légszállítás.

És ez így megy oda-vissza folyamatosan.

Hidegen álló motornál tudnod kell forgatni a ventillátor lapátot , ha forog akkor biztosan nem záródott össze.

Előzmény: schmidtb (30554)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30556

Igen. Ez csak úgy tud elromlani, hogy állandóra kapcsol.,

 

Én 10 éve kidobtam, nem hiányzik. Az új itt hever a pincébe.

 

Szagértőket kérdezd meg, hogy a Td5-é jó-e a tiedbe! Ha igen, viheted, mert az enyém sosem melegszik túl.

 

Amúgymeg, legalább vedd le, még nincs másik, mert így nem központosan fut, és jól szétveri a motrot!!!

Előzmény: schmidtb (30554)
Ivwi Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30555

Szerintem el tud. Főleg, ha sarazol is vele, és mikor épp hajt, vagyis ki van tágulva és telemegy dzsuvával, akkor nem tud összehúzódni.

Első körben mosd ki.

Utánna forró vízben meg tudod tesztelni.

Előzmény: schmidtb (30554)
schmidtb Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30554
Köszönöm!
El tud ez romlani oly módon, hogy folyamatosan hajt?
Előzmény: Ivwi (30553)
Ivwi Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30553

Ha jól sejtem akkor van egy hőre táguló spirál, ami a motor melegétöl elkezd tágulni és minnél jobban kitágult annál jobban nekifeszül a másik oldalnak és elkezdi forgatni.

Kb mint egy dobfék, csak itt nem fékpofa van, hanem a hőre táguló spirál.

 

Ha már itt tartunk, hogyan lehet a 300 tdi-ről leszedni a ventillátort?

Van hozzá spec kulcsom, de úgy rá van húzva, hogy nem enged:(

ötlet?

Előzmény: schmidtb (30551)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30552

Mail ment. Többit nem kommentálom:)

Előzmény: TdiOxi (30539)
schmidtb Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30551

Valaki el tudná nekem magyarázni a hűtőventillátor viszkójának működési elvét?

Előre is köszönöm.

fúrómester Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30550

Jajaja, ezt dumáltuk tennap.

Előzmény: BraV8 (30547)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30549

Nemnyert.

 

Tavaly kellett a buszba, 80-as lett jászos 18-ért Csepelről.

 

A zettorba meg 100-as köll. Nem jappán kereplő ez, he.

Előzmény: spapda (30546)
joxy Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30548

"Mi baj lehet Landy" csapat autója a Bamakó startján, ma:

 

BraV8 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30547
Www.murczin.hu
Előzmény: fúrómester (30541)
spapda Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30546

Iván! Nem is mondtad, hogy a Metro a Fairline márkanév alatt most Jász Akkukat dobál akciósan! Korábban mintha valami szerb gagyulás jött volna Fairline matricával (persze lehet, hogy keverem a tecsós f*ssal), a mostaniról viszont a design alapján kapásból levágni, hogy Electric Power (Jász Akku). A 74 Ah-s csak 17 rugó, fúrómesternek meg a 92 Ah-s 21 mátyásért egészen baráti.

Előzmény: Ivwi (30495)
krisz_c Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30545

Most értem Nelson hozzászólásához! Akkor szintén zenész :)))))))))

Előzmény: krisz_c (30543)
TdiOxi Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30544

Na akkor az bruttósan máris 48 és máris nem olyan fasza. Mondtam én hogy Mantec kell és az még ki is néz valahogy:)))

Előzmény: fúrómester (30542)
krisz_c Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30543

Én hilti szalaggal  oldottam meg. Simán abból csináltam egy rácsozatot és arra ment rá az ülés szivacsa. Nem valami igényes, de közel tökéletesre sikerült belőnöm a kényelmét plusz betétekkel.

Előzmény: zöldvas (30528)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30542

Jaaa, akkor az nettó lesz.

 

De azért vedd meg, mi meg levonjuk a következtetést az első gajjllyazás után. :-)

Előzmény: BraV8 (30527)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30541

Vedd meg, Most!

 

Hol kapni?

Előzmény: BraV8 (30524)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30540
En sokat leveleztem vele es mindig valaszolt..... szerintem csak veletlen elsiklott a keresek kozott..... (nem ismerem de nem hiszem, hogy direkt volt)
Előzmény: TdiOxi (30539)
TdiOxi Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30539

Egy a problémám ezzel. Kértem tőled listát, 19.-én reggel 8-kor e-mailban kaptam egy igéretet, hogy vasárnap megkapom.

 

"Szia Csaba, a képeken mellékelt vasast kezdjük megbontani hétvégén - minden gyári rajta

+ gyári gallytörő, gyári 2 tonnás vonó, 4 db BF Goodrich AT-s gumi.

Így elviekben bármilyen alkatrész lesz, árat a vevő határozza meg - ha úgy van, megegyzünk.

Vasárnap estve tudok küldeni részletesebb tétellistát - elmentettem emailed és küldöm.

Üdv, Zsolt"


 Igaz nem írtad melyik vasárnap fogod küldeni:), de így elég hiteltelen lettl számomra a hirdetésed.

Előzmény: Törölt nick (30536)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 30538

Vajon a dízel tanksapka ugyan olyan mint  a benzines D1-é?

Már nem 1hét telt el és Landy car még mindig nem válaszolt..... tanksapka nélkül meg hát izé a benzin. :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!