favi-é lett mivel a váltóvég más ez az egyetlen különbbség a kettő között de ez elő van készítve porfestésre fémszemcse szórás után a moci is így nézett ki de már összefelé rakódik (favorit-ba 1.3 mpi motor és szervókormány felicia elsőhíddal tehát nincs is nagyon szétszedve az autó :) ja doblemez és motortér színre fújva és polírozva)
feicia váltó alakja van:)cserébe az én találós kérédsem=mit csinál az ember 4 db rossz féltengellyel???
2 saját elromlott 2 db a pár kommentel alattam hirdető fórumtárstól van,(bár fénykép nélkül elértem,az egyik ára visszajöjjön,de ha eleve rosszat ad el az ember akkor ez mégiscsak sommás szerintem, esetleg 1000ftde gyűjtőknek??és máris megvan a veszteségem az alsó kettőt "Vettem" a felső kettő saját termés
Mitől lehet az hogy ha melegszik az idő kb 20 fok felett, akkor ha süti a nap a kocsit benzinszag van bent. Ha hül az idő akkor múlik a szag. Kívül a tanksapkánál enyhén érezni, de pl a kerékhez behajolva már nem érzem.
Mindegy hogy mennyi benya van a tankban. Most kb 5-8 liter de így is büdös van.
Az egyeniranyito kuka. Meg a kezelesi konyvben is benne van, hogy jaro motor mellett ne vegyuk le az akkusarut... Te pont ezt tetted csak 130 km-en keresztul. Az tortent, hogy a generator terheles nelkul megszaladt es zarlatba tette a fesszabalyzot. Remeljuk a generator tul elte.
Utolag mar okoskodas, de en a gerjesztest vettem volna el.
Gondolom, nem állítottad le az autót, mielőtt visszatetted a sarut. Az akkun lehetett 12V (vagy kevesebb), a genereátoron a fesszabi nélkül 16-20V. A kettő közti potneciálkülönbségre gondolok, mint a szikrázás oka. Feltehetőleg az akku mohón szívta volna magába az áramot, így a kábelen hirtelen nagy áram indult meg. A generátoron a diódák is veszélyben vannak ilyenkor, lehet, hogy azok füstöltek el. A csavar nem tud füstölni - tudtommal. Bár, ha nincs meghúzva, és ott is szikrák léptek fel, akkor valami hasonlót észlelhettél.
Érdekes ez a fesszabályozó probléma a Feliciánál, nekem úgy szokott meghalni, hogy nem tölt. Kicsit parázylik a töltésjelző lámpa, de nem mindig észlelem. Már gondolkodtam rajta, hogy a régi fesszabi érintkezőit benne hagyva, egy külső fesszabályzót kötök bele, amiben lehet bízni, mondjuk egy japán gyártmányt. Csak a kasztnihoz való rögzítését és a földelését kell megoldani.
A szombat este egy kicsit izgalmasra sikeredett.. Burokban a sztoriról annyit h észrevettem, hogy az autó világítása fordulaton eléggé megerősödik.. ebből a jelből egyből tudtam h túltölt a generátor.. Le is kaptam gyorsan a generátorrol a pozitív kábelt. Utána töltés nélkül folytattam az elöttem álló 130 km t. Kb fél útnál ugy gondoltam megállok, és visszateszem a pozitív kábelt a generátorra, és járatom picit alapjáraton hadd töltsön picit az aksin.. leállítottam a motort majd megpróbáltam visszatenni a kábelt, és szikrázott a saru és a generátoron lévő csavar, majd füstölt vmi.. Ez az amit nemtudok h miért ?! igy tehát nem tettem vissza a kábelt a generátorra, és végig töltés nélkül jöttem.. Gondolom a fesszabályzó miatt tölthetett túl.. De valakinek vmi ötlet h miért hányhatta a szikrát a generátor csatlakozója? meg mi füstölhetett el?!