matrica hát, sőt amikor még hajtóztunk ugyebár akkor is sok lengyellel összefutottunk, akkor a legutolsó parkolóban(még a hajó előtt) mind leszedte a mattricát, meg behajtotta a táblát, a másikoldalon meg vissza..... csudaegynép....
tőlem nagyon sok helyen kérték az adr-es lomot, de pár dobozka lomért csak. bőven lq-s volt a lom, így kihajtás se, de azért mindent megkaptam ha netalántán a 3kg-os doboz megnőne a lerakóig :)
a tartányos lomoknál kell nagyon bárcázni, a darabosnál csak a sárgatáblás dolog van. ritka, hogy darabosnál bárcáznak, ha már bárcáznak, akkor az együvé rakásra nayon kell figyelni....
Amikor Te vetted az első rádiód fateromék akkor találták ki, hogy kéne még1 hülye gyerek a családba... És ebből a hülye ötletből lettem a következő évben :D
Ezt neked kell tudni, hogy érdemes e ujra beleölni a pénzt. Sajnos eléggé elszálltak a rádió árak. egy normális grant ért elkérnek 40-50K-t is. :S
Én szeretem ha ott van a kocsiban, bár mostanában elég sokat volt lehalkítva, de akivel akartam majdnem mindig tudtam is.
Szerintem most már olyan távokat autóban lévő rádióval nem tudsz átbeszélni mint régen, nagyon le lett fedve minden. Persze ha jó a tejedés akkor szép távokat el lehet kajabálni.
Szia. Ne haragudj,hogy igy ismeretlenül megszolitalak,de látom itt irod,hogy a kolléga megszökött ,majd visszament. Az érdekelne,hogy ha voltam már nállatok és kirugtak kezdőként akkor is vissza lehet e menni vagy sem?? Megcsináltam a tanfolyamot a nagynál de utánna nem tudtam elindulni a betanitommal, ezért kiraktak. Nem mintha nagyon menni akarnék a közeljövöben,de soha nem lehet tudni,mit hoz meg a sors, tudod.
Én most ülök vissza 10 év kihagyás után, kíváncsi vagyok érdemes-e újra beleinvesztálni.
Hát akkor némi álszerénységgel én öreg vagyok. :-)
Valamikor 1986-ban vettem CB-t akkor volt a nemzetközi pályán 12 embernek. Sajnos így ritkán találkoztunk egymással.
Aztán beindult a vásárlási láz, plána ahogy a ruszki fuvarok is felpörögtek. Grantot használtam, aztán Lincolnt egy 600-as végfokkal. Ne tudd meg mit költöttem rá, de megérte, mert anyával tudtam vartyogni a birodalomból is. Itthon is be volt építve egy 450-es végfokkal egy irnyított Yagi antennával. Azok voltal a szép idők. Azzal kértünk mentést is Ruszkiból.
Aztán ez is felhígult. A sok állat, (tisztelet a kivételnek) Mint a barom nyomta a trágár dumát, és az oda nem illőt, is, amikor itthon feleségek és gyerekek hallgatóztak a rádiókon. Gusztustalan volt már néha. A vadbarom nyomta a dumát tankolásról, számla iratásról, csajozásról stb. stb. Gondolhatod.
Nekem alap minden kocsiban. Mikor nem melóztam sehol akkor össze volt dobva mágnestalpassal és ott volt a iskocsi csomiban, ha olyan helyen jártam akkor belöktem a jobbos üésre és füleltem.
Régen nem tudom milyen volt csak abból amit az "öregek" mesélnek. Most szerintem feloszlott térségekre, és szakmára. A buricskások hazsnálják nagyon,de ők főként saját helyen vannak. Nagyon sokan már csak fülelésre használják vagy kérdezősködni, de ha válaszolni vagy segíteni kéne akkor hirtelen elnémulnak.
És vannak az örök beszédesek, néha már úgy kell rájuk szólni, hogy vhol máshol is csacsoghatnának ne ott ahol mindenki próbálna érdeklődni.
Az M0 környékén állandóan van adás, ott mindenki feltekeri és kajabálol,hogy melyik pályán be-ki vezetőn mi a helyzet.
Ha jól tudom, krautnál meg labancnál nem tud számlát (Rechnung) adni a benzinkutas, csak a blokkot (Quittung).
Persze az is igaz, hogy 50 liternél többet én még nem tankoltam ott, de akárhányszor próbálkoztam számlát kérni, csak nézett mint Rozi a moziban, és mondta, hogy olyat ő nem tud (illetve a Quittungot mutogatta, hogy az a Rechnung).
Cég jobb híján azt tette be a könyvelésbe, APEH nem szívózott érte...