Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30603

Méghogy én fogom meg a dolgokat szélsőségesen.

 

tudod mit? Eljössz. Te is kapsz egy kupac dobozt, meg én is. Aztán olyan szerelvényeket rakunk össze, amilyet akarunk. Végén lehet osztályozni kié jobbabb. :-)

Előzmény: terrano1 (30596)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30602

Nekem is valami ilyet kerregett a szerelő, hogy ha forgásiránnyal szemben húz, az elég lesz, oszt legközelebb nem kell akkorát szopni.

Előzmény: pinguru (30601)
pinguru Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30601

Viszkónál arra kell vigyázni, hogy mikor felteszed a helyére, ne húzd meg a csavart kulccsal, hanem csak lendületesen pergesd felfelé, majd mikor nem megy tovább, hagyd úgy. Az első indításnál kellően megszorul, a levétel meg egyszerűbb. Nem fog letekeredni, nem kell félni.

terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30600

Az igaz,hogy minden általam tapasztalt viszko elhullás dízel motoron volt!

Előzmény: Tie (30599)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30599

Könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy valójában az van, hogy a dízeleknél inkább nyitva döglik meg, a V8-nál meg zárva.

Merhogy a dízel nem melegszik annyira, tehát mondju a viszkó az üzemidejének mondjuk 60%-át nyitva, vagy részterhelésen járja, a maradékot meg bezárva, a V8 meg mivel egy eszetlen katlan, ami beindulástól 2km múlva üzemmeleg, ezért a viszkó 90%-ban zárva van.

Előzmény: terrano1 (30598)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30598

Azért akad ellen példa ott is,lásd Mandrás!

Előzmény: Tie (30593)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30597

Lehet,hogy akkor csak erre mifelénk nem így szokott meghibásodni!:-)

Előzmény: fúrómester (30590)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30596

Bedobtál egy egy büfékocsit,egy V43-hoz/1000-es sorozat/ való vezérlőkocsit, és egy v43-as mozdonyt!:-)

Nem bánom, nevezzük el V43 szerelvénynek!:-)

Előzmény: fúrómester (30589)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30595

Általában elkopik a belseje,tönkre megy a bimetál,elfárad a trutyi és ezek miatt nem zár rendesen csak szabadon pörög,akkor is ha meleg!Ez az én saját tapasztalatom és nem egy db. viszkoval kapcsolatban.

De persze ezen is vitázhatunk néhányszáz hozzászólásnyit,az én véleményem akkor is az marad,hogy sokkal több az olyan merghibásodások száma/nagyságrendekkel/ amikor összezárni nem hajlandó!

Előzmény: Tie (30587)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30594

Abból a szempontból amúgy nem hülyeség, ha jó a viszkó, hogy nagy vizezés előtt meg lehet csinálni, hogy ráöntesz egy kancsó vizet, lehűl, és amikor belemész a derékig érő vízbe, akkor a víz ellenállása meg tudja állítani a hideg viszkós ventilltátort, és így az nem frecskeli össze a motorteret.

Ez főleg benzinesnél jó gondolat, mert ha még össze is pacsálod az egészet, akkor még könnyebben ázik meg az osztófedél.

Vannak régi videók is, amik kapásból tanítják, hogy szériákon nagy vizezés előtt meglazítod a ventillátor ékszíját, hogy ne forogjon, oszt utána visszafeszíted.

Előzmény: fúrómester (30588)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30593

Jaja, pont mint a BorgWarner osztóműnél. Oszt bezárva marad a középső difi, és rövid úton meg is adja magát.

Előzmény: fúrómester (30588)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30592

Jó, most kicsit furcsa, megszoktátok, hogy nem tévedek, ezért most feltünő volt egy baki. :-)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (30591)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30591

nem készültél politikusnak ? :-))))

Előzmény: fúrómester (30590)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30590

Azaz, rosszul írtam.

 

Szóval hidegen.

 

Hidegen hányat láttam rosszat, ami össze volt szorulva és búgott........................

Előzmény: terrano1 (30585)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30589
Előzmény: terrano1 (30585)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30588

Én is így tudom, hogy a benne lévő lamaj áll össze, oszt setova.

Előzmény: Tie (30587)
Tie Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30587

Általában megégni szokott a trutymó benne, és belegyógyulni a ricnikbe, osztán zárva marad.

Ilyen nekem is a V8-on, csak ott senkit se érdekel, mert akármekkora ventillátort raksz elé, akkor is három perc alatt bemelegszik, és nincs olyan, hogy túlhűtöd a motort. :)

Előzmény: terrano1 (30573)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30586

Hát ha olyan penge szíjhajtásod van, akkor hajrá!:-))

Mert hát belőled még kinézem,hogy félkézzel széttéped a kuplungot!:-))))

Előzmény: fúrómester (30584)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30585

"Melegen, a hányat láttam rosszat, az éppen szorult, sosem ment üresen melegen, csak szorult."

 

Melegen szorulnia is kell bakker!

Feladom!:-)))

 

A V43 nem személyszerelvény hanem egy mozdony!

Előzmény: fúrómester (30581)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30584

Erre én is gondoltam, de vékonynak látszott, ezért maradt a sebességberakás ötlete.

 

Az milyen lett volna, ha az 52-es kulccsal szétszakítom a kupplungot? :-)))))

Előzmény: terrano1 (30577)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30583

Vagy úgy, hogy ennyi ember nem tévedhet ugyanúgy. :-)

Előzmény: turbo2 (30576)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30582

Mienkében nem.

Előzmény: terrano1 (30580)
fúrómester Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30581

Há' ezt mondom én is Bubókám.

 

Hidegen.

 

Melegen, a hányat láttam rosszat, az éppen szorult, sosem ment üresen melegen, csak szorult.

 

Amúgy meg lassan jöhettek összefűzni a Geoline pályát, mert H0-ból is összejött egy diszkrét párszáz darabos készlet a múlt héten. Van pár komplett V43-as személyszerelvény. Mávos szép kék mozdonyokkal, meeg Egy csomó tehervagon. M62-es, meg Taurusz, meg...Railjet úgy kb. 180 centi hosszban, stb. :-)

Előzmény: terrano1 (30573)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30580

Egyébként nem volt a Defendernek is ilyen viszkoja?

Amiben gyárilag fivegett az összezáró csavar vész esetére?

Tie?

terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30579

Így van!Fixen összezárni csak vészmegoldásként szokták!Sajnos én is kellett így járjak egy darabig!

Előzmény: fejes.i (30574)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30578

Jó csk nem szeretek egysuerre viszonylag sokat gépelni!Nem vagyok Spapda!:-)

Anya tízujjal tud,lehet ezentúl majd inkább diktálok!:-)

Egyébként minél jobban/gyorsabban/ gépelek,azóta egyre több hibát is vétek!Gondolom ez meg is látszik az írásaimon!:-)))

Előzmény: turbo2 (30576)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30577

Kell hozzá egy spec kulcs ami a tárcsa csavarjaira megy rá.Én egy vésőt megköszörültem úgy,hogy beférjen a csavar feje és a tengely közé és feltámasztom az alatta levő szíjtárcsán.

Azért hozzáteszem,hogy volt rá precedens,hogy letört a csavar feje!Ennek eredményeképpen, az összes csavar új abban a tárcsában!:-)

Előzmény: Ivwi (30553)
turbo2 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30576

Fogd fel úgy ,hogy gyakoroltál... :)))

Előzmény: terrano1 (30572)
terrano1 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30575

Nem jön le.

Előzmény: fúrómester (30569)
fejes.i Creative Commons License 2013.01.26 0 0 30574

Az állandóan zárt megoldás viszont szükségképpen ahhoz vezet, hogy akkor is totális hűtés van, amikor esetleg (még) nem kéne...

Előzmény: terrano1 (30571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!