Nekem jól indult az új év... Azon kívül, hogy egész nap ténykedtem itthon (:-D), délelőtt belenéztem a motortérbe, s ha minden igaz, a vezérlésnél valahol nyomja kifelé az olajat. Mivel nagyjából az olajszűrő magasságában kezdődnek az olajfolyás jelei, ezért gondolom, hogy a főtengely szimmering lehet leginkább a ludas... Januárban esedékes egy olajcsere, valamint a műszaki is lejár, de azon filózom, hogy ha a vezérműszíj is kap az olajból, akkor jobb lenne minél előbb megbontani, hogy legalább lássam, honnan és hova csepeg. Van egy rossz érzésem, hogy szerintem kap a szíj is...
Uzguniver kivételével volt még valakinek szimmering cseréje már? Illetve, ha meg lesz bontva a vezérlés, az még nem jelenti azt, hogy megint mindent (olajos szíj, görgők, vízpumpa, stb.) cserélni kell ott, vagy igen?
Verjetek fejbe, nyugodtan :) , a Bravo után én sem 500L iránt vágyódom, de nekem nincs nagy bajom vele.
Pl Anya szívesen eltekeregne vele.
Ráadásul nem a Bravot váltja, hanem a Puntot, ami majd elválik mennyire jó marketing döntés.
Elsőre egy kicsit neccesnek tűnik, de majd az idő eldönti.
Szerintem a gyárban is agyaltak rajta egy keveset.
Én a Bravot jelen állás szerint még sokáig szeretném megtartani, ez egy viszonylag gondtalan és kortalan szerelem.
Ebben esetleg csak a család és az ezzel járó megnövekedett szállítási feladatok jelenthetnek változást.
Ennek jegyében, most újra kapok majd a fejemre, közelebbről odaódalogtam egy 2.0 Mjet Freemonthoz..,de egyelőre erősen tartom magam a négy sorral feljebb tett állításhoz.
Ja és amíg el nem felejtem Boldog új esztendőt kívánok minden cartársnak!
off: Imádom mikor két mondat alatt öngólt lő valaki:
"bbe az autóba csak be kell ülni, tankolni, és olajat cserélni ha így teszel garantáltan 200000 km múlva sem kell a szervizben elköltened egy új autó árát. Az autóra egy év alatt közel 1, 5 millió forintot költöttem"
Kezdem feladni az elveim és használt autókat nézek.
Volt egy Insigna időszak, de csak 2.0 dízel van jóformán, ezekből is a sok motorcserés hírdetés után elbizonytalanodtam a megbízhatóság tekintetében.
Az az igazság, hogy nem sok autó tetszik, ami elérhető árfekvésű. Van még amin gondolkozom, de azt itt le sem merem írni. :-)
Az biztos, hogy a bravo után nem veszek 500L-t. A kis 500 teljesen más kívűl/belül. Az egy pofás kisautó. Pl az 500L és társai belül Panda, ami nekem nem tetszik, kívülről majdnem annyira elcseszett, mint amikor a clioból tháliát csinlt a rönó.
Gondolom gazdasági okokból egységes lesz a kinézet, hiszen ua alkatrész több tipusba is jó, mint más márkáknál.
A motorizáltság teljesen mellékessé kezd válni. Tekintve, hogy mindenhol mérnek (eu és amerika dettó), valmint a károsanyag kibocsájtási normák is folytják a motort így vezetési élmény már amúgy is elvész. Viszont sportos vonalvezetésű autót gyenge motorral meg nem lehet sokat eladni, így az autó gyártás átáll a formára. Az átlag autós amúgy sem szeret vezetni, pusztán csak szükséges rossz neki, így ha csinálnak neki ilyen formájában érdekes autóra kevésbé emlékeztető trendi tárgyakat azt inkább meg fogja venni.
Szóval szerintem nem az olyan autókra van igény, mint amilyet vélhetően te is és én is szeretnénk, ezért számunkra kicsit nehezebb évek jönnek ezekkel a fiat 500, opel adam, mini clubman meg a fene tudja még mikkel amik jönnek.
(Azok amik meg számomra érdekes, nem hogy nem az én pénztárcámnak valók, hanem még csak álmodoznom sem érdemes róluk pl 4C.)
Az olajfolyásról annyit, hogy ennek a féltengelynek tudtommal nincs szimeringje, gumiharangja van. Az a szimering amihez a féltengelyhez lehet köze az a váltóban van, ez a kihajtó tengely szimeringje.
Na most aztán, tiszta szimeringes lett az oldal:-)))