Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2011.06.12 0 0 10790

Ez nem Dutra, más, MAGYAR ŐSTÖRTÉNET. Nem Uraltól meg Árpád. Legalább 7 000 évvel ezelőtti, hanem régebbi.

Vilitől kaptam egy kiváló anyagot a visokói piramisokról. Boszniában vannak, s a hazúg történelmet ápoló mai történet írás nagyon nem akar tudni róluk.

Hegyi Jani P-20-as haverom tavaly ott járt, ingyen építő munkásnak. Akik lefejtik az egyiptomi piramisoktól nagyobb építményekről a növényzetet. Csak picit róluk, belül magyar-székely rovásírást találtak, 5-6 ezer éves. Vagyis akkor Európa beszélt nyelve a magyar volt.

II. János-Pál itt jártakor mondta. Még nem felfedhető Vatikánban őrzött iratokban, a magyarokról alkotott ősiségért még nagy tisztelet övez minket.

Szvatopluk meg a román történelem hamísítás, hogy ők 1000 előtt itt voltak? A magyarok meg az előtt 8 ezer évvel!

pléhúsz Creative Commons License 2011.06.12 0 0 10789

Ezen a tipikus, levegő rásegítéses olaj fék. Ráadásul felújított fékdobokkal, fékpofákkal.

Előzmény: dutrásmiki (10773)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10788

Szerintem ilyen dömper nincs az Országba teljesen üzem bisztos állapotban.naponta dolgozik.Frakkon dolgoztam 11évet.dömperen35.éve.Többet mondtak a frakbéra?

Előzmény: 1102 (10787)
1102 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10787

kösszönöm a választ . a tulaj mondot egy összeget még próbálok belöle alkudni.nagyon király agéped nem hiszem hogy sok ilyen maradt meg ilyen formában:))

Előzmény: DömperesÖreg (10783)
MDW Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10786

Üdv!Olyan megosztásban biztos létezett 900-as gyárilag,hogy elöl légfék hátul olajfék.Nálunk a TSZ-ben 2-ilyen volt.Ezeken kardánra szerelt tárcsa,rögzítöfék volt.

Előzmény: joebatyo (10779)
MDW Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10785

Üdv!Ezt a dugattyút most "szereltem"ki egy még soha szét nem szerelt CSEPEL motorbó.Nem egészen olyan mint a tiéd.

Előzmény: egmiklos (10775)
hotib Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10784

A képről nézve a hüvely átlagosan besüllyedt a blokkba , mintha a dugónem érne fel rendesen.

Előzmény: egmiklos (10775)
DömperesÖreg Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10783

Ha aszt nézed,hogy 65g.a vas ára meg 60forint.600ezret ér de inkább többet.Ezt 1.milláért kérték.Azonal inditható.

Előzmény: 1102 (10769)
gorgik ue 28 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10782

Tiszteletem!

Az adagoló igaz, mert traktor szabályzós adagló kell a traktorra. A teherkocsi szabályzós az alapjáratot és a végfordulatot; míg a traktoré minden fordulaton szabályoz a teljes leszabályzásig.

A motor tipusokhoz még annyit tennék hozzá, hogy kis Dutrába is szereltek már sokan Zetor, vagy valamilyen targonca motort.

Előzmény: joebatyo (10779)
dakaros Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10781

Szevasz Ricsi!Szép az akácos,meg a Dutrád is.......

Előzmény: DutrásRicsi16 (10780)
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10780

Üdvözlök mindenkit! Néhány képet töltök fel, Itt a nyári szünet olgozgatok egy kicsit.

 

 

Ezen a domboldalon csak 4 kapartam el:( Felénk akkora viharok voltak hogy a homokon megált a víz. :(

joebatyo Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10779

Érdekes ez a megosztott kombináció...elöl olaj,hátul levegö.

Nem tudom,hogy így ebben a formában  gyári-e,ezt pl. Vilink tudná megmondani.

Akkor mégiscsak szépen haladtok vele,mikor beszéltünk,még csak akkor vettétek a motort.

Már ki és miért hurrogna le a 6-os IFA motorért?

Sokaknak van 4-es IFA motor benne,meg DT motor,meg ami(re pénz) volt.

Attól az még Dutra :)

Viszont ahogy mondtam,nem igen szerencsés a teherautó adagolóval,inkább a silózóé lenne jobb.

Ugyanaz az effekt,mint a 344-es adagoló az 50-es Dutrában.Véleményem szerint.

Ha nincs igazam,kérek bárkit,javítson ki.

A képeket érdeklödéssel várjuk.

Meg majd a látogatást is beütemezem egyszer,csak legyek végre egészséges.

További jó munkát.

 

Üdv.

Előzmény: dutrásmiki (10778)
dutrásmiki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10778

Szia Joebatyo! Nekünk a 90 esen elől olajfék van,hátul légfék lenne csak hiányoznaka a köcsögök,meg fékszelep sincs meg semmi.Az olajfék nem valami fényes,úgyhogy át kéne alakítani légfékesre az egészet,előlről levenném az olajfékes féklapot,és kéne rá egy levegős.A motor már benne van,üzemanyag rendszer kész,hűtőrenszer kész,még hátra vana gázrudazat,kuplungrudazat,borítások.Alakul a gép de lassan készül mert kevés rá az idő sajnos..képeket teszek fel!Csak nem hurrognak le az Ifa motor miatt...

Előzmény: joebatyo (10776)
Dencsi Dutrás Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10777

Hozzá szolnék a fékhez !!!!! Az én általam átalakitótt 90-es tiszta légfékes és, bomba a fék . Nekem is van másik utolsó kiadásu  90-es darabokban az is már gyári olajfékes mint az 1000-ek. HA TUDOK SEGITENI HIVJ 30 621 25 86

Előzmény: dutrásmiki (10773)
joebatyo Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10776

Sziasztok Mikiék!

Nem okoskodni akarok,de épp 1 hete beszéltem Vilivel,és ö mondta,hogy 1000-es kizárólag levegö-olaj fékkel

került ki a gyárból.Söt,az utolsó szériás 90-esek is ilyenek voltak.

Persze ha át lett építve,mint pl Dutrás Laci ezredese, akkor lehet,hogy az van rajta.

Hogy álltok a felújítás(ok)al?

Bár gondolom,nem sok idötök marad rá mostanában.

Van ott mit tenni elegendö.

 

Üdv.

 

Előzmény: dutrásmiki (10773)
egmiklos Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10775

Bocsánat, most talán jó lesz!

 

 

 

egmiklos Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10774

Visszaszedtem mindent. Mégegyszer áttisztítottam a peremeket. Csináltam egy pár képet. Az eredmény még mindig elszomorít. Melyik helyzetben kell mérni? A három helyzetben három különböző erdmény van. Melyik jó? A peremen a legkisebbek az eredmények az első henngernél 2.4 mm a második hengernél 2.5 mm. A többi mérési helyen ennél nagyobbak, de ez a képeken is jól látszik. Várom a segítségeteket, előre is köszönöm!! 

dutrásmiki Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10773

Tisztelt Pléhúsz kolega! Éreklődnék, hogy légfékes vagy olajfékes az ezredes?Mert amennyiben légfékes,engem érdekelne a fékrendszere!Előre is köszönöm a választ! Tisztelettel Szabolcs!

Előzmény: pléhúsz (10752)
gorgik ue 28 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10772

Az első csapágy csere az olajnyomásban okoz javulást, nem baj ha meg van csinálva. Ha már itt tartunk, érdemes a főtengelyben lévő vakdugókat kivenni, a belsejét kimosni, mert olajiszappal szokott megtelni. Ez után a furat eltömődik, végeredmény: főtengely köszörűlés! (MEGINT!) Centrifugális szűrőként dolgozik.

Előzmény: egmiklos (10771)
egmiklos Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10771

Hú, remélem nem ez a baj, most perselyeztettem meg a hajtókart, és új csapágyat is kapott. Nem szeretném ha ez kidobott idő és pénz lenne. Köszönöm az eddigi segítségeteket, én azt hiszem alszom a problémára egyet. Várom a további hozzászólásokat, bármilyen apróság segíthet!

Előzmény: gorgik ue 28 (10770)
gorgik ue 28 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10770

Tiszteletem!

Az első csapágy cserétől nem várnék én változást, mert ha a külső átmérőhöz képest a belső átmérő egy tengelyű, akkor nem kerülhet a dugattyú feljebb. Esetleg meg lehetne nézni a hajtókar csapszeg és a csapágy közötti távolságot, mert már találkoztam meggörbült hajtókarral, ami a dugattyú alacsonyabb járásához vezethet. Így növekedhet a károstér és lejjebb kellene hézagolni a hengerfejet. Az egy hengeres hidegindítás szerintem lehet a károstér túlzott nagyságától, ami a nagy mértékű szelep besüllyesztéséből is lehet.

Ez csak egy vélemény!

Előzmény: egmiklos (10766)
1102 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10769

Üdvözlök mindenkit elnézést a betolakodásért már rég olvasgatom a hozzászolásokat azt szeretném megkérdezni hogy egy frak b forgórakodó ami kb 5éve nem indítottak és rozsda barna a szine de egy nap alatt üzemképesé tehető mennyi pénzt érhet meg a mai gazdasági helyzetben?előre is köszönöm a segítséget

bobekTLF Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10768

A Dutra traktorok nagy részében Csepel erőforrás van, csak a szerelvényeket illesztették az adott alkalmazási területre. Attól függetlenül, hogy mibe szerelték az adott erőforrást, nem tértek el a hengerfejek egymástól. Viszont hűen a kor minőségbiztosítási politikájához, vannak különbségek az egyformának szánt hengerfejek közt......pláne a ma fellelhető gyári új "kimeózott" cuccok közt!

Előzmény: Ranga67 (10765)
egmiklos Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10767

Most látom hogy mit írtál, nekem a dugattyúm és a hüvelyem is csepel motorból van. Ez lehet baj?

Előzmény: Ranga67 (10765)
egmiklos Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10766

Nekem volt orrcsapágy cserém is, kajtókarcsapágy cserém is. Az orrcsapágy vonalba lett furva. A motor egész belseje új!! És mégis nagy a hézag. Holnap nekiállok visszaszedek mindent, átnézem blokk peremét, újra összerakom és megmérem a káros teret újra, immár ötödjére!! Mi van akkor ha a hüvely pereméből leesztergálunk pár tizedet, így mélyebbre kerül a hengerfej, és ha kell alá is hézagolhatok. Ez szereintetek járható út? de majd holnap meglátom mire jutok... Ha addig van valakinek használható ötlete szívesen fogadom. Ha tudok holnap teszek fel képeket is.

Előzmény: Ranga67 (10764)
Ranga67 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10765

Ja és még annyit: mivel másik ( talán Csepel ? ) hengerfej van rajta, van különbség a Csepel és a Dutra hengerfejek között a sűrítőtér szempontjából?

Hülye a kérdés? :-)

Ranga67 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10764

Igazad lehet, de én remélem, hogy az orrcsapágy csere is javít még a sűrítő tér megfelelő nagyságán, de annak örülnék igazán, ha még hézagoló is kellene.

Majd elválik!

Előzmény: hotib (10763)
hotib Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10763

A főtengely köszörülés biztos nem emel 0,5 millimétert.Vágjál ki tömítést 0,5 drótos grafitos klinkerit lemezből.

Az én traktoromat mikor először szétszedtem a hátsó hengernél a milis tömítés mellet volt egy 0,5 acél is.

Azt ajánlották hogy tegyek többet hogy a gumi gyűrűk jobban bírják,a motor lágyabban járt de gyengébb lett.

Következő hengerfejezésnél kimértem a káros teret a perem mellett a dugattyú tetőn ,és nekem is ügy jött ki hogy a hátsó alá kell még egy 0,5 os acélhézagoló is.

Előzmény: Ranga67 (10761)
bobekTLF Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10762

Rakjatok másik hengerfejet, vagy alakítsatok azon....

Előzmény: Ranga67 (10761)
Ranga67 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10761

Kedves "egmiklos"!

Úgy látom Te is hasonló gondokkal küzködsz, mint én!

A hézag nekem sem akar jó lenni, ha korábbi írásaimat nézed, már írtam róla itt is. Most attól várok eredményt, hogy a csapágyakat cserélem és köszörültetem a főtengelyt, hátha attól feljebb kerül az egész (főtengely-dugó).

Én is új hüvelyeket  tettem bele már vagy 3 (?)éve és azóta hidegen valamiért nem akar "elrobbanni" az egyik henger. Most, hogy nem egyedüli vagyok a problémával , nagyon gyanús a hüvely pereme, hogy az túl vastag és nem lehet rendesen lesüllyeszteni a helyére. Nekem csak hőalló szilo tömítés van a hüvely alatt, a hengerfej tömítés 1 mm-es fém, mégsem jó. Lagalábbis a hotib által is közölt képen mutatott helyre téve az ólmot....

Ha mégis jó a perem, akkor remélem a csapágyazás segít abban az 0,5 mm hiányban, ami nekem is kellene ( ha jól emlékszem 2,3 mm ? )

Amúgy meg nem haladok a motorral, de már legalább tudom hol köszörülnek ilyen főtengelyt :-)

Üdv!

Előzmény: egmiklos (10758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!