Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2013.02.12 0 0 2032

14000Ft a tank (fémből), de meg kell néznem kb hány literes. Lehet 2 is van, bár az egyiket a sajátomra szántam mert azon valami bő 70 literes típusidegen tank van.

Felni szerintem az is akad, bár használható gumim nem biztos, hogy van hozzá.

Előzmény: delvan_dti (2030)
Patrol56 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 2031

97-es évjáratú és platós.

Előzmény: Liviati (2029)
delvan_dti Creative Commons License 2013.02.12 0 0 2030

Mennyibe kerülne a tank és hány literes?

+

Régebben írtad h van 5.5*16 felnid az még megvan?

Előzmény: Liviati (2029)
Liviati Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2029

Mikori a Dailyd? Nekem 2000-ig gyártott Ivecohoz van tankom.

Előzmény: Patrol56 (2025)
mindaricsi Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2028
Előzmény: Patrol56 (2024)
mindaricsi Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2027

Halló, halló a mienk '97 49-10es és 70 literes a tankja mint minden másik 'kockának', a sárga lámpával már mentem 80 km-t.

 

Forasztás előtt és után érdemes feszültségmérővel megmérni a töltést: emelt alapjáraton kb 1000-es fordulaton az aksi kapcsain 14-14.4 V feszültséget kellhogy láss kiapcsolt fogyasztók mellett. Bekapcsolt fogyasztókkal pedig minimum 13.8 V lehet.

Ha  fenti paraméterek nem teljesülnek akkor végig kell mérni oldalanként: Aksi '-' generátor ház test között itt a műszer 0.1 V-ál  nem mutathat nagyobb értéket. Majd az aksi '+' és a generátor '+' kivezetése között is megmérjük itt is afenti érték az irányadó! Érdemes ezeket a méréseket bekapcsolt fogyasztók mellet mérni és ténylegesen az akksi pólusára csatlakozni nem pedig a sarura!

 

Ha 0.1 V-nál nagyobb a mutatott feszültség akkor azon a kábelen/vezeték rendszeren átmeneti ellenállás (oxidáció lépett fel).

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (2025)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2026

Na ez engem is érdekelne. Ilyen kis tankot még nem láttam. Sokáig azt hittem kevesebbet mutat és sose fogyasztom ki :D

Előzmény: Patrol56 (2025)
Patrol56 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2025

Az 50 liter körüli tankja sem igazán teccik....keveslem, legalább 100 litykó körüli lenne jobb. Melyiket szerelitek át ami megfizethető ?

Előzmény: Patrol56 (2024)
Patrol56 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2024

Az öttlet azért jött ,mert valóban a napokban volt sok rövid inditás és minden fogyasztás megy. A lehülés plusz köd miatt...aztán félig feltöltve áll 2 napot szegény aksi (bár 120A-es) és óvni szeretném drága volta miatt. Számoltam és ezért gondoltam a nagyobb generátorra ill. inditóra. Köszi a forrasztási ötletett, meglépem. üdv.

Előzmény: mindaricsi (2011)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2023
Előzmény: PowerZ (2021)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2022

Igen.Ha nem lenne az,nem kellene szűrő.A bio bomlik,meg maga a go is,a hőtől.A régi CR pumpák feleslegesen dolgoznak,az újak már nem.Nekünk nincs mikroszűrőnk.

Előzmény: PowerZ (2021)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2021

Szerintem meg a kannázás. Kúton szennyeződéssel teli a gázoil?

Előzmény: Törölt nick (2020)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2020

A mikroszűrő eldugulását a gyagyi szűrő okozza.

Előzmény: PowerZ (2019)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2019

Spuri mellett nincs szennyeződés a rendszerbe.Ezt alátámasztja a mikroszűrő el nem dugulása is. Plusz folyamatosan kontrolálom,van egy átlátszó előszürőm.

Előzmény: Törölt nick (2018)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2018

Kiváncsi lennék az elhagyás utáni fogyasztásra.Az E-85 gyakorlatilag közel azt hozná,mint a Spuri,viszont az alkohol elválaszthatatlanul keveredik a vízzel.

Előzmény: PowerZ (2017)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2017

Hehe,na nem emlékezte az adagolásra. Bocsáss meg nekem ezért. Én csak öntöm,nem szoktam olvasgatni.

 

Akkor is elég 5 tankolásra 5X5liter spórólás egy flakon.

Előzmény: Törölt nick (2016)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2016
Előzmény: PowerZ (2014)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2015

Hehe.Legalább hülyeséget ne írj,meg számolj utána.

Előzmény: PowerZ (2014)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2014

Spuri 3000ft flakon ami 100km/liter fogyasttás csökkenésthoz. Egy flakon 8 tankolásra elég.Tehát elég sokat lehet vele spórólni.

Előzmény: Törölt nick (2013)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2013

Elfelejthetős pénzkidobás,mint a Spuri.

Előzmény: PowerZ (2012)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.11 0 0 2012
mindaricsi Creative Commons License 2013.02.10 0 0 2011

Mielőtt kidobod a generátort számolj! A kocsin lévő egyszerre bekapcsolható fogyasztók össz áramfelvételét (első lámpák, helyzetjelző izzók, szellőző ventilátor, ablaktörlő, műszerfal megvilágító izzói, stb.) Ha  ezek összes áramfelvétele 55 amper alatti akkor a maradék jut az akksinak. /az esetek egy részében nem megy az összes fogyasztó egyszerre/

Nem tudom, hogy a kocsidat mire használod (mármint rövid utak gyakori indítózás, esetleg hosszabb utak rövidebb indítózás)

 

Nekünk 55 ös generátorral 90Ah körüli aksival karbantartott 2.2-es indítómotorral, átforrasztott indító, töltő kábelekkel kb 3 másodperces tekerés után jár a motor. 

Előzmény: Patrol56 (2009)
PowerZ Creative Commons License 2013.02.10 0 0 2010

A nagyobb teljesítményű öninditó biztos könyebb inditást eredményez.

Előzmény: Patrol56 (2009)
Patrol56 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 2009

Nem lenne szerintem elég, és ezért vettem bele a régi szar helyett 120 A-ost. A kicsi amperszám minden eggyes alkalommal mégis csak egy -egy rövidzárlatot jelent az akkunak ami, az élettartalmát mégis csak leröviditi. Lehet az akár milyen nagy márka is. Jövő hónapban kiizzadok egy 85 A-os generátort és bárki megveheti a tök pöpec 55-öst,mert  eladom .   ,-))...vagy polcra kerül.  A kérdés marad, hogy az öninditó sorsával mi legyen ? Maradjon vagy erősebb kerüljön bele ? a meglévő 2.2-es helyett gondoltam 2.7KW-ra....hmm. üdv.

Előzmény: PowerZ (1995)
Patrol56 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 2008

Ugy veszem ki ,az ujjabb Ivecokban 24V-os 3.4 KW öninditok vannak szerelve. Vagy nem jól olvastam ??

Patrol56 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 2007

Nyitva maradt továbra is a nagy kérdés ! A 2.2 KW-s öninditó helyett érdemesebb egy 2.7 KW-st beszerelni ? Mivel igy csak szenved a hidegekben. Van tapasztalatotok ?? üdv.

B.A.I. Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2006

Sziasztok !

 

Kis segitséget szeretnék kérni tőletek.

Egy Iveco Daily 2008-as évj. 3.0 HPT-hez keresek tolatókamera rendszert.

Igazából nekem csak a kijelző monitor kellene mert az ment tropára..Ha vakaki tud valami használható  információt akkor azt nagyon megköszönném.

 

Üdv : András

PowerZ Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2005

Enyém is klimás.

Előzmény: delvan_dti (2004)
delvan_dti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2004

Az érdekes mert haverom 2001-es 2.8hdijébe is 120A + az én 2004-esembe is 120A.

 

Viszont mind2 klímás.

A tiéd?

Előzmény: PowerZ (2002)
delvan_dti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 2003

Az 55A tényleg elég gizda:(

Az 1.7 isuzu motoros fapad opelemben gyárilag 100A az 2.8 jtd,hdi-be meg 120A.

Előzmény: Patrol56 (1994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!