sztem várjuk meg ennek a hisztériának a végét. :) régebben írtam, hogy a mediterrán népek nagy fogyasztói a Bravónak.. mi lenne a pótlásra? német vs. francia vas? nem hiszem..
Nekem a főtengely szimeringnél folyt az olaj. olajos volt az olajhűtő, kormánymű jobb oldalt, és a takaró lemez. szimering csere óta semmi olaj, szerelő javasolta hogy cseréljük a vezérlést is ha már úgyis le kell hozzá venni mindent.
Ünnepek alatt ki lett cserélve a két féltengely csillag, azóta ma hajtottam meg pályán, elmúlt a vibrálás, illetve az alsóbb fokozatokban a váltásnál már nem kottyan amikor felengedem a kuplungot. (ez marha idegesítő volt már, nem tudta vele intenzíven gyorsítani, ahogy én szoktam)
Amúgy érezni, hogy a kuplung is cserés lesz, illetve mintha valami kormányösszekötö vagy gömbcsukló is játszana.
Eddig vétel óta, fél év alatt 180 ezret költöttem a bravora, minden kopó dolog volt. Vezetett km: 13000 km
Ez tényleg jó ötlet, mert pl.: nekem most jól jönne, hogy a vezérlés hozzáféréséhez mennyit kell bontani... Végignéztem, de már nem emlékszem, hogy a takaró felső része felülről lebontható-e, mert akkor azt otthon én is könnyedén megoldanám, így megtekinteném, honnan jön az olaj...
Persze, visszatérve az ötletedhez: más f*szával a csalánt... :-D
Január végén megyünk síelni, a bravóhoz nincs még tetőcsomagtartóm. Tudtok esetleg kontaktot, ahonnan bérelni lehetne (mondjuk boxszal együtt, vagy esetleg vegyek? Ha igen, akkor milyet?
Ha kell valami, keress nyugodtan, beszerzem.( a forrásunk csak jan 06 után nyit, de azon a héten nem tudom, hogy mennyire érek rá, úgyhogy, ha nem gond jan.13-tól tudok mozgolódni. Ha nagyon kell, persze megoldom előbb is...)
Nagyon patikán néz ki a féktárcsa ezzel a fura bevonattal. :-) Mennyi idő alatt sikálta le a betét?
Én a koncepció mögött épp azt látom, hogy aki a Bravo alatt vásárol, az vegyen ilyen 500L-t vagy doblot, ilyenek, a többiek meg menjenek fel az Alfa-osztályba.
Bravo-osztályban eszelős a tolongás és még most jönnek a koreaiak! Pl. a Toyota máég bajban lehet... Mi meg má' ott is vagyunk a Bravoval. Nekem még sokáig marad.
Ha nem rég volt vezérműszíj és a vele járók cseréje, akkor most csak elég lesz a szíjat cserélni. Olaj nem csak a szimeringnél szivároghat, de valószínű.
Nekem jól indult az új év... Azon kívül, hogy egész nap ténykedtem itthon (:-D), délelőtt belenéztem a motortérbe, s ha minden igaz, a vezérlésnél valahol nyomja kifelé az olajat. Mivel nagyjából az olajszűrő magasságában kezdődnek az olajfolyás jelei, ezért gondolom, hogy a főtengely szimmering lehet leginkább a ludas... Januárban esedékes egy olajcsere, valamint a műszaki is lejár, de azon filózom, hogy ha a vezérműszíj is kap az olajból, akkor jobb lenne minél előbb megbontani, hogy legalább lássam, honnan és hova csepeg. Van egy rossz érzésem, hogy szerintem kap a szíj is...
Uzguniver kivételével volt még valakinek szimmering cseréje már? Illetve, ha meg lesz bontva a vezérlés, az még nem jelenti azt, hogy megint mindent (olajos szíj, görgők, vízpumpa, stb.) cserélni kell ott, vagy igen?
Verjetek fejbe, nyugodtan :) , a Bravo után én sem 500L iránt vágyódom, de nekem nincs nagy bajom vele.
Pl Anya szívesen eltekeregne vele.
Ráadásul nem a Bravot váltja, hanem a Puntot, ami majd elválik mennyire jó marketing döntés.
Elsőre egy kicsit neccesnek tűnik, de majd az idő eldönti.
Szerintem a gyárban is agyaltak rajta egy keveset.
Én a Bravot jelen állás szerint még sokáig szeretném megtartani, ez egy viszonylag gondtalan és kortalan szerelem.
Ebben esetleg csak a család és az ezzel járó megnövekedett szállítási feladatok jelenthetnek változást.
Ennek jegyében, most újra kapok majd a fejemre, közelebbről odaódalogtam egy 2.0 Mjet Freemonthoz..,de egyelőre erősen tartom magam a négy sorral feljebb tett állításhoz.
Ja és amíg el nem felejtem Boldog új esztendőt kívánok minden cartársnak!
off: Imádom mikor két mondat alatt öngólt lő valaki:
"bbe az autóba csak be kell ülni, tankolni, és olajat cserélni ha így teszel garantáltan 200000 km múlva sem kell a szervizben elköltened egy új autó árát. Az autóra egy év alatt közel 1, 5 millió forintot költöttem"
Kezdem feladni az elveim és használt autókat nézek.
Volt egy Insigna időszak, de csak 2.0 dízel van jóformán, ezekből is a sok motorcserés hírdetés után elbizonytalanodtam a megbízhatóság tekintetében.
Az az igazság, hogy nem sok autó tetszik, ami elérhető árfekvésű. Van még amin gondolkozom, de azt itt le sem merem írni. :-)
Az biztos, hogy a bravo után nem veszek 500L-t. A kis 500 teljesen más kívűl/belül. Az egy pofás kisautó. Pl az 500L és társai belül Panda, ami nekem nem tetszik, kívülről majdnem annyira elcseszett, mint amikor a clioból tháliát csinlt a rönó.
Gondolom gazdasági okokból egységes lesz a kinézet, hiszen ua alkatrész több tipusba is jó, mint más márkáknál.