Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dirige Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140342

Ez még bejátszhat azoknak, aki nem holnap akarnak autót cserélni...

 

A Fiat megvette a Chryslert... Nem tudok linkelni :-(

Előzmény: gambl-R (140332)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140341

sztem várjuk meg ennek a hisztériának a végét. :)  régebben írtam, hogy a mediterrán népek nagy fogyasztói a Bravónak.. mi lenne a pótlásra? német vs. francia vas? nem hiszem..

 

 

Előzmény: exrészletjankó (140323)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140340

sztem ne így indulj neki :) ez pár perces művelet, műszer rádug, setting kész.

a legtöbb szervízben üvegfal mögött láthatod az autód, de ez olyan baráti művelet, hogy ehhez odaállhatsz majd,

nem zavarod a szerelőt sem. ugye senki nem szereti, ha a feje fölött állnak (végig), az tényleg zavaró.

 

be positive :)

Előzmény: fáber77 (140336)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140339

Hali

 

Nekem a főtengely szimeringnél folyt az olaj. olajos volt az olajhűtő, kormánymű jobb oldalt, és a takaró lemez. szimering csere óta semmi olaj, szerelő javasolta hogy cseréljük a vezérlést is ha már úgyis le kell hozzá venni mindent.

 

Ünnepek alatt ki lett cserélve a két féltengely csillag, azóta ma hajtottam meg pályán, elmúlt a vibrálás, illetve az alsóbb fokozatokban a váltásnál már nem kottyan amikor felengedem a kuplungot. (ez marha idegesítő volt már, nem tudta vele intenzíven gyorsítani, ahogy én szoktam)

 

Amúgy érezni, hogy a kuplung is cserés lesz, illetve mintha valami kormányösszekötö vagy gömbcsukló is játszana.

 

 

Eddig vétel óta, fél év alatt 180 ezret költöttem a bravora, minden kopó dolog volt. Vezetett km: 13000 km

 

Előzmény: mcI_2.0 (140335)
fáber77 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140338

Nah akkor e felől megnyugodtam!:D 

Mármint a recsegés felől!

 

A szerelökkel kapcsolatban van egy két "rossz" tapasztalat.Igaz céges autoról volt szó!

 

Meg itt Pécsen mint írtam felhívtam őket hogy mi a helyzet,a hölgy kedves volt,elkérte a számom hogy majd holnap ajánlatot tesznek olaj ügyben!

Azóta is hívnak!

Aztán mentem Vinjohoz.És fogok is ezután! ;)

 

Szóval kicsit bizalmatlan vagyok velük,de remélem pozitívan csalodom bennük!

Előzmény: mcI_2.0 (140337)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140337
Sajnos recsegős, ropogós a kocsi eleje, főleg esőben, hidegben... Orvosolható hibát még sehol nem találtak erre, ha minden igaz. Így megoldás sincs...

(látom, te is bízol a szerelőkben :-))
Előzmény: fáber77 (140336)
fáber77 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140336

Sziasztok.

 

Elöször is BÚÉK minden Fiatosnak és fórumozónak!

 

Holnap viszem a Pécsi Fiat hoz a kocsit a "motorolajcserés híbakód" kiütése végett!

Remélem ott lehetek mellette nem szeretném ha pl kikötnék az olajnyomás lámpát oszt jóvan! :D :D

Bár nem tudom milyen tapasztalatok vannak a Pécsi szervízzel kapcsolatban,esetleg ha valakinek van az megoszthatná.

Én 1-szer kerestem őket olajcsere és a kocsi  leinformálása ügyében akkor azt mondták hívnak másnap de azóta sem csörgött a telom! :D

 

Külön köszönet Seewernek a segítségért,kár hogy nem tudtuk összehozni!Viszont tetszetös a verda! ;)

 

 

És végül egy kérdés.

A napokban vettem észre hogy eröteljesebb jobbosban a bal eleje kicsit "recseg"

Bár ez leginkább akkor jelentkezik ha még az út is szar!

Sima úton nem veszem észr.

Mit érdemes megnézni?Rúgó?Lengéscsillapító?Lengőkarok?

 

Olajfolyást nem látok sehol és ha ránehezedek az elejére akkor lemegy-feljön,nem himbálózik.

Remélem csak a hideg miatt ilyen.

 

Üdv

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140335
Ez tényleg jó ötlet, mert pl.: nekem most jól jönne, hogy a vezérlés hozzáféréséhez mennyit kell bontani... Végignéztem, de már nem emlékszem, hogy a takaró felső része felülről lebontható-e, mert akkor azt otthon én is könnyedén megoldanám, így megtekinteném, honnan jön az olaj...

Persze, visszatérve az ötletedhez: más f*szával a csalánt... :-D
Előzmény: bajan122 (140334)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140334

Ez dúrva (mármint nagyon jó képsorozat).

 

Nincs kedved az egész autót érintő ábrasorozatot készíteni? ;-)

Előzmény: exrészletjankó (140333)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140333

Egy kis segítség:

Előzmény: yoee (140330)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140332

Ha most kéne autót cserélnem , akkor én is az Alfa felé nézelődnék.

Juliskát tudnám vállalni. Mondjuk egy Brerat is. :)

Előzmény: exrészletjankó (140323)
yoee Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140331

Január végén megyünk síelni, a bravóhoz nincs még tetőcsomagtartóm. Tudtok esetleg kontaktot, ahonnan bérelni lehetne (mondjuk boxszal együtt, vagy esetleg vegyek? Ha igen, akkor milyet?

 

yoee Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140330

Jankó, köszönöm!Utánanézek a kárpit bontásnak is, ha összejön az időm rá, akkor nekieseik otthon.

 

Előzmény: exrészletjankó (140310)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140329

Az nem futás ...

 

Bőven elég a szíj csere, meg persze szívárgás megszüntetése. Zsírtalanítóval le lesz takarítva minden és ennyi. Jó lesz az!

 

Előzmény: mcI_2.0 (140322)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140328

Köszi. Ráér, amikor Neked kényelmes.

A bevonat lejött a próbakör végére. Néhány fékezés alatt.

Előzmény: vinjo (140327)
vinjo Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140327

Ha kell valami, keress nyugodtan, beszerzem.( a forrásunk csak jan 06 után nyit, de azon a héten nem tudom, hogy mennyire érek rá, úgyhogy, ha nem gond jan.13-tól tudok mozgolódni. Ha nagyon kell, persze megoldom előbb is...)

 

Nagyon patikán néz ki a féktárcsa ezzel a fura bevonattal. :-)    Mennyi idő alatt sikálta le a betét?

Előzmény: exrészletjankó (140325)
dirige Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140326

Én a koncepció mögött épp azt látom, hogy aki a Bravo alatt vásárol, az vegyen ilyen 500L-t vagy  doblot, ilyenek, a többiek meg menjenek fel az Alfa-osztályba.

Bravo-osztályban eszelős a tolongás és még most jönnek a koreaiak! Pl. a Toyota máég bajban lehet... Mi meg má' ott is vagyunk a Bravoval. Nekem még sokáig marad.

Előzmény: zgi521 (140317)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140325

Köszi, viszont kívánjuk!

 

Ha majd alkalmas Neked is,  a vezérlés cseréhez kellenének cuccok.

 

A fék jó lett, nem használtam semmi kencét és nem nyikorog. A rezgéscsillapító lapka jónak tűnik.

Előzmény: vinjo (140324)
vinjo Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140324

Boldog Újesztendőt Kívánok Minden Cartársnak!

exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140323

Benne van a pakliban.

Előzmény: zgi521 (140317)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140322

Március, kb. 8 e km ment bele azóta...

Előzmény: Törölt nick (140320)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140321

:-D

 

Előzmény: bajan122 (140316)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140320

Ha nem rég volt vezérműszíj és a vele járók cseréje, akkor most csak elég lesz a szíjat cserélni. Olaj nem csak a szimeringnél szivároghat, de valószínű.

Előzmény: mcI_2.0 (140319)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140319

Nekem jól indult az új év... Azon kívül, hogy egész nap ténykedtem itthon (:-D), délelőtt belenéztem a motortérbe, s ha minden igaz, a vezérlésnél valahol nyomja kifelé az olajat. Mivel nagyjából az olajszűrő magasságában kezdődnek az olajfolyás jelei, ezért gondolom, hogy a főtengely szimmering lehet leginkább a ludas... Januárban esedékes egy olajcsere, valamint a műszaki is lejár, de azon filózom, hogy ha a vezérműszíj is kap az olajból, akkor jobb lenne minél előbb megbontani, hogy legalább lássam, honnan és hova csepeg. Van egy rossz érzésem, hogy szerintem kap a szíj is...

 

Uzguniver kivételével volt még valakinek szimmering cseréje már? Illetve, ha meg lesz bontva a vezérlés, az még nem jelenti azt, hogy megint mindent (olajos szíj, görgők, vízpumpa, stb.) cserélni kell ott, vagy igen?

ferrike Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140318

Verjetek fejbe, nyugodtan :) , a Bravo után én sem 500L iránt vágyódom, de nekem nincs nagy bajom vele.

Pl Anya szívesen eltekeregne vele.

Ráadásul nem a Bravot váltja, hanem a Puntot, ami majd elválik mennyire jó marketing döntés.

Elsőre egy kicsit neccesnek tűnik, de majd az idő eldönti.

Szerintem a gyárban is agyaltak rajta egy keveset.

 

Én a Bravot jelen állás szerint még sokáig szeretném megtartani, ez egy viszonylag gondtalan és kortalan szerelem.

 

Ebben esetleg csak a család és az ezzel járó megnövekedett szállítási feladatok jelenthetnek változást.

Ennek jegyében, most újra kapok majd a fejemre, közelebbről odaódalogtam egy 2.0 Mjet Freemonthoz..,de egyelőre erősen tartom magam a négy sorral feljebb tett állításhoz.

 

Ja és amíg el nem felejtem Boldog új esztendőt kívánok minden cartársnak!

 

f

 

 

Előzmény: exrészletjankó (140309)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140317

ellenben jelen autóink felértékelôdnek.. ;)

 

alfa irány??

Előzmény: exrészletjankó (140313)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140316

off: Imádom mikor két mondat alatt öngólt lő valaki:

"bbe az autóba csak be kell ülni, tankolni, és olajat cserélni ha így teszel garantáltan 200000 km múlva sem kell a szervizben elköltened egy új autó árát. Az autóra egy év alatt közel 1, 5 millió forintot költöttem"

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6/audi_a6_avant_2.4_quattro-7524936

exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140315

Csapjad.

Előzmény: GazCamp3r (140314)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140314

Megnéztem az állapotfelmérő lapját. jobb első féltengely szimeringet írják problémának. Hozzá csapjam az első lengescsillapito cseréhez? 

exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.01 0 0 140313

Valahogy így van. :-(

Kezdem feladni az elveim és használt autókat nézek.

Volt egy Insigna időszak, de csak 2.0 dízel van jóformán, ezekből is a sok motorcserés hírdetés után elbizonytalanodtam a megbízhatóság tekintetében.

Az az igazság, hogy nem sok autó tetszik, ami elérhető árfekvésű. Van még amin gondolkozom, de azt itt le sem merem írni. :-)

Az biztos, hogy a bravo után nem veszek 500L-t. A kis 500 teljesen más kívűl/belül. Az egy pofás kisautó.  Pl az 500L és társai belül Panda, ami nekem nem tetszik, kívülről majdnem annyira elcseszett, mint amikor a clioból tháliát csinlt a rönó.

Gondolom gazdasági okokból egységes lesz a kinézet, hiszen ua alkatrész több tipusba is jó,  mint más márkáknál.

Előzmény: bajan122 (140311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!