A kapcsolók cseréjéhez keresd meg Zoltán1967 nevű nicktársunkat, telefonszáma a fórumban sok helyütt szerepel. Célszerű mind a négy gombot kicserélni. Ez neki kb. fél óra- nyven perc (nem darabonként). Korábban írtam egy hozzávetőleges árat. Zoltán a keleti agglomerációban található. Nem egy, nem kett, de legalább 1000 db kapcsolócserén már túl van egyebek mellett..... ;-)
Üdv mindenkinek.Volna egy hatalmas problémám.Elektromos ablak kapcsolójában kiégett az izzó,ezzel nincs is probléma.Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?Előre is köszönöm.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
Szóval, nem tudom...
A szatén kilincs tök sima "kályhaezüst," de selyemfényű lakkal van bevonva. Ami nem egy túl különleges anyag...
Kár velem vitatkozni -- kérdezd meg a sarki fényezőt, mit gondol, aztán döntsd el.
Nekünk saját szerződéses műhelyünk van: eladás előtt egy picit mindig rendberaktuk az autókat, a tükörházak és a díszlécek fényezése elég mindennapos művelet volt.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Szerintem a legegyszerűbb lefényezni. (A gyári is fényezett.)
Így néz ki az ajtózáró kapcsoló, miután ki van cserélve benne a mikrokapcsoló. Itt a képen még egy fázis hátra van, a kapcsoló körül a teret ki kell tölteni valamivel, ami fixálja a kapcsolót és a nedvességtől óvja. Én (mivel nincs olyan műanyagot olvasztó pisztolyom,) FBS ragasztót használok.
Ez a kapcsoló már fel van készítve arra, hogy bal első legyen belőle, csak jelenleg épp "meggyógyult" a beteg, meg hát szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Az elfogadott segítséget köszönettel elfogadom, természetesen nem is kérném ingyen. :) Bár azt tudnod kell, hogy a "segítség" részemről a verbális szórakoztatásban kimerül. Csavarhúzóból fel vagyok mentve, a többitől pedig konkrétan eltiltva. Ha így is áll a dolog, akkor a cefo(kukac)freemail(pont)hu címen elérsz. Egyéb esetben kénytelen leszek márkaszervízhez fordulni, de azt több elvből is ellenzem.
Az en Scenic-emben is megartott az idojaras a kapcsoloknak. Majd utana nezek a korabbi kulfoldi tulajdonostol kapott szervizpapiroknak, de tartok tole a magyar jegnek es az elolvadt viznek nincs parja es a magyar klimat nem birja. Sorban mind a negy mukodeskeptelenne valt. Egy-egy visszajon, de az nem allapot, hogy korbe kelljen jarni a kocsit, hogy melyik gomb mukodik vagy eloszedni a kartyat. Ha megvan a technologia, az alkatresz forras es sikerult kijavitani a sajat kocsimban, Budapesten minimalis dijert kicserelem, ha egyedul nem menne.
Ötlet? Minek ötlet, amikor tuti a hiba?? A kilincs mikrokapcsolója ment tönkre. Szalonár 5-6E/db, igaz egy komplett szerelék csatival egyebekkel. Költséghatékony megoldás tiszta kézzel 2-2,5E HUF/darab, ha Te akarod szerelni és affinitásod is van hozzá 500-1E HUF/db.
Üdv ismét. Szóval folytatódik az ismerkedésem a 2.0 dci grand automatával, eddig imádjuk egymást. Visszakaptam a szerelőtől, úgyhogy most remélem jó ideig használhatom különösebb gond nélkül! Be volt bukva a xenon, mert szét volt esve a keréknél az egyik szintező. Összerakták. El volt repedve egy turbócső, kicserélték. Más baj nem volt vele, de valami még vissza van sajna: a szabad kezes zárás nem mindig működik. Nyitni szépen nyit, de ha kiszálláskor rányomok a kilincsen lévő gombra, vagy bezár, vagy nem. Vagyis nem valószínű, hogy kártya-elem hiba lenne, mert arról veszi egyből a jelet, és a nyitással sincs gondja. Ráadásul a többi ajtó (a vezetőoldalin kívül) gombja SOHA nem reagál semmire, hiába próbálom azokkal zárni. Kivétel a csomitartó gombja, azzal működik MINDIG. Gondolom, ez sem normális, hiszen akkor a többi ajtóra mi a fenének rakták ezeket a kapcsolókat?! Van valakinek ötlete, hogy ilyenkor mi is adhatja meg magát?
2,0 dCi, 6 sebességes automata: most járok 80 ezer körül, újonnan vettem, csak én vezetem, többnyire kíméletesen. A motorral elégedett vagyok, tudott annyit, mint a 2,0 PD DTI (vagy hogy hívják) a fiam A6-osában (sőt még többet, mert nem ment tönkre a turbója). A váltóval nincs összehasonlítási alapom, dolgozik szépen. Én használom a manuális váltási lehetőséget is, felváltok vele, ha csak gurulni akarok, illetve visszaváltok, ha komolyabb motorféket akarok, vagy ha szűk az előzéshez a hely. Sima "kiguruláskor" szépen visszaváltogat, amit hagyományos váltóval senki nem tesz meg. Egyedül állóhelyzetből nem tudok úgy kilőni vele, mint a hagyományos váltóval, de lehet, hogy én vagyok béna. Folyamatosan örülök, hogy rászántam a pénzt. Tudom ajánlani.
A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb.
Alapvetően nem a Scénic-kel van baj, hanem a használtan vásárolt turbódízel autókkal általában... Én járok más topikokban is, és mindenhol ugyanez van. Van egy-két típusspecifikus hiba (mint nálunk ez a kurva műszerfal, meg az ablakemelő), aztán pedig turbók, befecskendezők tonnaszámra...
Imádom magamat ismételgetni, ezért újra leírom: magamnak bármikor vennék turbódízelt -- 0 kilométereset, szalonból. Használtban csak akkor, ha NAGYON sokat használom az autót.Egyébként fennáll a veszélye, hogy amit megspórolok üzemanyagon, azt elköltöm a szervizben... (sőt).
Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?
A VAG-féle DSG egy remek váltó. A Renault hasonló duplakuplungos megoldását még nem vezettem. Aki vezette, nem volt elájulva:
A sima, hagyományos automata ma már egyértelműen korszerűtlennek számít, mert csak 4 fokozata van. Az újabb évjáratokban lehet 6 sebességes hagyományos automata is -- az érdekes lehet.
A RenaultNissan-féle 2.0 dCi igen jó motor, mellette a VW-féle PD-k rettenetesen butának tűnnek. A 2.0 PD a VAG legproblémásabb motorja, ijesztő meghibásodási statisztikákkal és javítási költségekkel. Az új CR-motorok persze sokkal kulturáltabbak, de sokkal drágábbak is (mert csak egész fiatal autókban vannak).
A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb. Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?
Most egyelőrre jónak tűnik az autó. Egy Wizard-turbót hozattam rá, cseredarabbal egy százas.
Az autónak adok pár hetet hogy bizonyítson, ha tud akkor marad, ha nem akkor tavasszal ( mármint időjárásilag) szétnézek mik a lehetőségek az autócserére.
"Az, hogy mi nepperek egy üstben fogunk ülni a pokolban a politikusokkal, szinte száz százalék, de hogy ezek a szemétládák izzó fémpénisszel a seggükben fogják hordani a tüzelőt az örökkévalóságig, az még biztosabb"
Mert szeretném tudni, hogy mi miért annyi. Stevie írta, hogy egyáltalán nem egyértelmű, hogy mennyi az annyi, van játéktér. Szívesen kifizetem ezt a pénzt, de ez az értékelés nem olyan, mint amit a vásárlás előtt csináltak.
Az előző autó eladásakor én kifzettem azt a pár eurót (sokkal kedvezőbb volt az árfolyam :) ), és cserébe kaptam egy PDF-et.
Benne volt:
- egy reklámkép az illető autótípusról,
- az általam megadott adatok (gyártási év, valós km)
- az értékelés dátuma
- lista a felszereltségi szinthez tartozó "gyári" extrákról
- katalógusadatok (ccm, súlí, teljesítmény, stb.)
Valamint:
"Kiinduló ár: 1.920.000 Ft
Utolsó új ár[1]: 5.200.000 Ft
Hónap korrekció: 48.000 Ft
Kilométer korrekció[2]: -86.000 Ft
Eladási ár[3]: 1.882.000 Ft
FONTOS
Gépjármű fotó (nem reprezentatív): a mellékelt fotó tájékoztató jellegű, nem az értékelt járművet ábrázolja.
A közölt érték nem tükrözi reprezentatív módon a jármű kárkori értékét.
[1] Utolsó új ár: például, ha egy járművet 2002. március és 2005. július között forgalmaztak, akkor a 2005. július havi új ára lenne itt látható.
[2] Kilométer korrekció: a futott kilométer a legközelebbi ezer kilométerre kerül kerekítésre.
[3] Eladási ár: a "kereskedői eladási ár". Nem szükségszerűen jelez olyan összeget, amelyet egy ügyfél feltétlenül megad érte, mivel az összeg alku tárgyát képezhetivagy kedvezményekkel csökkenhethető. Az összeget tovább befolyásolhatja az adott helyen és időben érvényes keresettség, állapot, fennálló garancia vagy extrafelszereltség.
JOGI NYILATKOZAT
Az EurotaxGlass's igyekszik elvárható határokon belül mindent megtenni azért, hogy a közölt értékelés a lehető legobjektívebb módon kerüljön kialakításra. Azárképzés során felhasznált adatok az EurotaxGlass's érdekeltségi körén kívülről származnak. Az EurotaxGlass's nem vállal sem erkölcsi, sem pedig anyagi felelősségethibákért, tévedésekért, kihagyásokért, keletkezett károkért vagy költségekért amelyek jelen értékelés használatából következnek, legyen az elszenvedő közvetlenfelhasználó vagy harmadik személy. Amennyiben a JOGI NYILATKOZAT szövegében megfogalmazott elhatárolódás valamilyen jogi okból kifolyólag nem alkalmazható,úgy az EurotaxGlass's anyagi felelőssége legfeljebb az Ön által megfizetett értékelési díj összegéig terjed."
Mert szeretném tudni, hogy mi miért annyi. Stevie írta, hogy egyáltalán nem egyértelmű, hogy mennyi az annyi, van játéktér. Szívesen kifizetem ezt a pénzt, de ez az értékelés nem olyan, mint amit a vásárlás előtt csináltak.