Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Qkorica Creative Commons License 2014.10.27 0 0 65531

Rákattintasz a nevemre és ott E-mail címem.

Előzmény: sec.sec (65530)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65530

?

 

Előzmény: Qkorica (65529)
Qkorica Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65529

Írj egy levelet

Előzmény: sec.sec (65528)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65528

Ijesztgetnek ezzel blokk repedéssel!
Erre mennyi esély lehet? Számításba véve a le írtakat is.

Qkorica Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65527

Anyag fáradás, bemelegszik, kihül, és így tovább....

Előzmény: sec.sec (65526)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65526

Meg egyáltalán mitől tud elrepedni?

Előzmény: ha4nz (65524)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65525

Hogy érted azt hogy "semmi nem lett megbontva"?
Le írtam hogy mihez lett nyúlva.

Előzmény: ha4nz (65524)
ha4nz Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65524

Próbálj meg olyan embert felkeresni aki tényleg autószerelő és nem autókat barkácsoló emberekből összerakott csapat.

Ha semmi nem lett megbontva, akkor nagy eséllyel a termosztát háza repedt el, de azt látnod kéne, üzemmeleg motornál ha gőz nincs is, de az valahol kifúj. Mondjuk adalékanyagot neki és uv-vel meg lehet látni. Esetleg a víz nem az olajtérbe kerül, hanem az égéstérbe. Bár akkor igen nagy lenne a nyomás a kiegyenlítőben. Ha termosztátot kell cserélni, akkor a wahlert ajánlom. Ő a gyári beszállítója is opeléknek. Mondjuk a múltkor rendeltem egyet unixban, dobozon felirat wahler, a termék is az, csak a gm jelet kiköszörűlték belőle. De nekem 6 év után adta meg magát, az útód azóta 2 éves és kb 20.000 km van benne.

Előzmény: sec.sec (65523)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65523

Köszi a tippet!
Bár az lenne! Holnap viszem vissza!

Előzmény: Qkorica (65522)
Qkorica Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65522

A termosztát háza van elrepedve.

Előzmény: sec.sec (65521)
sec.sec Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65521

Sziasztok!

Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok!
Történetem ott kezdődik hogy g astra 2002 benzines 1.2 -es 75le-s alapjáraton lesett az olajnyomás pontosabban be vibrált az olaj visszajelző.
Szerelőhöz elvittem, mondta hogy olajpumpa csere.
Na már ha ott van megnézettem a vízpumpát vezérlést stb.
Szerelő azt tanácsolta hogy legyen egy vízpumpa csere illetve ha nagyon most nem akarok rá költeni akkor még maradhat a vezérmű lánc mert  még elmegy egy darabig.
Ok mondom akkor ezt megbeszéltük.
Hazahoztam az autót, minden fasza olajnyomás rendben.
Ja jelezte a szerelő hogy majd hidegen öntsem fel a kiegyenlítő tartályt a szintre.
Na így is jártam el felöntöttem másnap reggel.
Azóta nem áll meg benne a víz!
kb 200km után másfél deci vizet bekajál. Az olajbeöntő nyálláson benézve illetve a sapka alján ujjnyi vastag mustár szerű trutyi!
Viszont az olaj szinten, a nívón nem látható emelkedés. Csak a szelepházban van trutyi.
Egyszer az egyik csövet is levágta. Akkor hengerfej le, sikolás tömítés csere ahogy kell.
Autó kész, járok vele és ugyan az, nem áll meg benne a víz.  (fehér fűst nincs)!
Szerelőhöz vissza, vízszivattyú leszed tömítések  megnéz, nem talál hibát, újra összerak.
Autó továbbra is ugyanazt produkálja.
Szerelő mondja hogy szerinte blokkot kéne cserélni.
Erre én berágtam és elvittem egy másik szerelőhöz, ott jeleztem hogy mi volt  és ők ujra szét szették a vízpumpa felőli részt, ott tömitést cseréltek, vezérlés felöli tömitést szintén csere plusz ujra le a hengerfej és sikolás és tömítés csere.
Kifizettem érte itt is egy nagyrakás lovét.
Az autó ugyanazt csinálja ezek után is.
Na most nekem csak egy problémám van ezzel a blokk csere javaslattal.
Könyörgöm, az autónak nincsenek víz problémái, elviszem más okból a szerelőhöz és úgy hozom vissza hogy vannak víz problémái.
Esetleg ha vannak itt szakértők akik tudnak segiteni hogy merre lehetne még elindulni? Köszönettel venném.

268452 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 65520

Sziasztok!

 

Először is: Opel Vectra B 1,8 Automata 300e km

 

Olyan gondom van, hogy a tegnapi napon szépen haladtam az autópályán, az autó egyszer csak leállt és azóta nem tudom újraindítani. Nm evagyok egy nagy szakértő, de azért szívesen veszem a tanácsaitokat, hátha okosabb leszek.

 

Akksi jó, índít, önindító megy, de mintha nem forgatná a motort. AC pumpa működik. Egyéb: korábban néha benzinszag áramlott a kocsi elejéből. Nem tudom van-e összefüggés.

 

Köszi

Botond

TasiA Creative Commons License 2014.10.21 0 0 65519

Sziasztok!

Segítséget kérnék tempomat ügyben. 2000-es évj. Vectra B  x20xev, kar van, pedálkapcsolók vannak, bowden húzogató motor van rögtön 3 db is, de mind 94-96-közötti Omegából. Nem tudom életre kelteni, mivel nem is látja az OP-COM.  Ha valakinek van valami ötlete, jól jönne! Esetleg más lehet a csatlakozó lábkiosztása?

 

Előre is köszi!

nagy14 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 65518

évj.2001 motorkód x22dth,a gépkönyv szerinti műszerfal biztit megnéztem de az jó volt ,így megnéztem amit csak találtam

utas térben és motortérben is de mind jó volt. ha csak valahol nincs még biztosíték...  kilóméterórában a visszajelzőlámpák működnek.

Előzmény: ha4nz (65517)
ha4nz Creative Commons License 2014.10.17 0 0 65517

Kedd légyszives egy évjárat, motorkóddal. Úgy könnyebb lesz! Első blikkre táphiányos. Minden csati rajta van? Melyik biztiket nézted?

Előzmény: nagy14 (65516)
nagy14 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 65516

Üdv Mindenkinek !

 

Szeretném megkérdezni Tőletek,Fronterában nem működik az óracsoportban egy műszer sem(sebesség mérő, ford.szám mérő,viz hőmérő,üz.a.szint mérő,kilóméterszámláló)az óracsoportot megvizsgálták ,azt mondják tökéletesen működik.Visszaküldték de ugyanúgy semmi mint mielőtt elküldtem.Az előzménye annyi volt ,hogy kiszedtem a középkonzolt, mert kellet a számítógép kijelző gyári száma,az autórádió kábelkötegén volt pár kábel majdnem" sehogyan" sem szigetelve,apró villanás a testen de még biztosíték sem ment ki. viszont azóta mozdulatlanok maradnak a mutatók.Volna  valakinek ötlete ,tapasztalata ?

 

Köszi

d73 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 65515

Sziasztok kollégák!

Keresek jó áron szíjtárcsás generátort régi kisblokkra.

faecair Creative Commons License 2014.10.06 0 0 65514

Hi!

 

Nem, mindent visszapakoltam, és úgy adtam rá a gyújtást.

Nem tudom, ez egy ennyire érzékeny eszköz???

Előzmény: 409 (65513)
409 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 65513

Ráadtad a gyújtást miközben le volt húzva a csatlakozó a légtömegmérőről?

Persze egy hibatároló kiolvasás sokkal többet segítene.

Előzmény: faecair (65512)
faecair Creative Commons License 2014.10.05 0 0 65512

Sziasztok!

 

Szeretnék segítséget kérni tőletek!

 

Kicseréltem az jobb izzót a C Vectrámban és le bontottam hozzá az egész légszűrőházat.

Kihúztam a csatlakozót a légtömeg mérőnél is.

Miután végeztem visszapakoltam mindent és a műszerfalon felgyulladt a kipugáz visszajelző lámpa.

 

Valószínűleg a légtömegmérőnél lehet valami gebasz, de nem tudtam rájönni mi lehet a baj.

Van valami tippetek a megoldásra?

 

(Mindent megmozgattam, megigazgattam de semmi változás.)

 

Segítségeteket előre is köszönöm!:))

 

Jóskabátsi Creative Commons License 2014.10.04 0 0 65511

Szia!

Köszi a segítséget, már jár mint az óramű:) Az abroncs kockára vetemedett, a fék centi vastagon rozsdás, a kipufogót kisujjal beszakítottam, de ezek már nem az én gondjaim.

Előzmény: 409 (65504)
ksyy Creative Commons License 2014.10.03 0 0 65510

Sziasztok!

 Astra 1.7D 91-es,szervó szivattyú vacakol,ereszti az olajat a szíjtárcsánál. Lehet szimeringet cserélni benne,javítható?

Köszönöm a választ.

Szere28 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 65509

Udv!

Koszi csak a nyomorult zip faljt nem tudom megnyitni. De majd letoltok hozza egy progit.

udv!

Előzmény: ha4nz (65508)
ha4nz Creative Commons License 2014.10.02 0 0 65508

Mail ment!

Előzmény: Szere28 (65507)
Szere28 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 65507

Udv!

Az ecuban levo kapcsolasi rajz nem kell. Abba nem tudok es nem is akarok bele piszkalni. Ahoz en keves vagyok h azt buceraljam. Mar mind a harverd benne. A kapcsolasi rajz nagyon jo lenne. Mert akkor legalabb az ecutol tudom mi hova megy es nem ugy kell minden nyomorult keresgetem na ez hova is megy.  Szoval azt kernem.

udv!

Előzmény: ha4nz (65506)
ha4nz Creative Commons License 2014.10.02 0 0 65506

Nekem megvan a kapcsolási rajza a g-astrának. Ha kell elküldöm, de ha az ecu bele kell, akkor abban nem tudok segíteni.

Előzmény: Szere28 (65499)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.10.02 0 0 65505

Köszi, holnap kipróbálom, még nem mertem megmozdítani.

Előzmény: 409 (65504)
409 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 65504

Vedd ki a gyertyákat, nyomjál minden hengerbe 0.5-1cm3 motorolajat és forgasd át a motort kézzel néhányszor. Gyertyák vissza és indíthatod. (persze olaj, hűtőfolyadék, akku, üzemanyag legyen benne) Ha működik, cserélj motorolajat. Megeshet, hogy nem mozdul a motor, akkor sajnos berohadt valamelyik henger.

Előzmény: Jóskabátsi (65503)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.10.01 0 0 65503

Üdv!

 

Egy 4 és fél éve ponyva alatt álló 1,4 benzines G Astra motorjának miből állhat a beüzemelése? Csak a motor beüzemelése érdekelne. Üzemképesen, nagyszerviz után lett leállítva. Ilyennel még nem találkoztam.

 

 

Szere28 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 65502

Udv!

Ja tenyleg el is feledtem. Mindegy is. Csak lenne mar meg az a hulye hiba. 

Udv!

Előzmény: 409 (65501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!