Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fvcc Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33939

Erre mondják, hogy akinek minden pénzt megér......  Hajrá!

 

A döcim vételekor gondolkodtam a tempomatban (kártyás egyébként), végül annélkül vettem.   A mostani újba direkt kértem ezt az opciót is, mondom, fasza, hosszú távokat járok autósztrádán (800 km egyfolytában), bekapcsolom, oszt élek mint "Marci Hevesen".  16e km-n összesen  4x kapcsoltam be, max. 30 km-eket tettem meg vele, oszt "kikapcs". Most már eszembe sem jut bekapcsolni.

 

Ha majd beleszereltetted, rájössz magadtól, miért.

Előzmény: petyaaa (33938)
petyaaa Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33938

hát valszleg nem jön vissza az ára :)

de az a pár év még sokat számít :)

Előzmény: fvcc (33935)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33937

Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?

 

 

Ha elég ügyes voltál, rövidre zártad a komfortvezérlőt :-(

Előzmény: Törölt nick (33932)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33936

Gondolom, hogy több pénzt akarsz az autódra költeni most, mint majd amennyiért pár év múlva eladod :D

 

 

Hogy franciás legyek: Touché! :-))))

 

(Talált!)

Előzmény: fvcc (33935)
fvcc Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33935

Gondolom, hogy több pénzt akarsz az autódra költeni most, mint majd amennyiért pár év múlva eladod :D

Előzmény: petyaaa (33934)
petyaaa Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33934

Figyi, tudja valaki, hogy utólag be lehet-e szerelni a kártya nélküli rendszert?

Lassan 8 éve nyüstölöm az autót, és úgy fest, marad is pár évig. Ezért egy picit feldobnám; ha lehet, akkor ezzel, és tempomattal is.

:)

Trotter66 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33933

A kapcsolók cseréjéhez keresd meg Zoltán1967 nevű nicktársunkat, telefonszáma a fórumban sok helyütt szerepel.  Célszerű mind a négy gombot kicserélni.  Ez neki kb. fél óra- nyven perc (nem darabonként). Korábban írtam egy hozzávetőleges árat. Zoltán a keleti agglomerációban található.  Nem egy, nem kett, de legalább 1000 db kapcsolócserén már túl van egyebek mellett..... ;-)

Előzmény: cefo (33927)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.30 0 0 33932

Üdv mindenkinek.Volna egy hatalmas problémám.Elektromos ablak kapcsolójában kiégett az izzó,ezzel nincs is probléma.Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?Előre is köszönöm.

stevie-13 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33931

1 dl-nél kevesebb festéket  nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.

Szóval, nem tudom...

 

 

A szatén kilincs tök sima "kályhaezüst," de selyemfényű lakkal van bevonva. Ami nem egy túl különleges anyag...

 

Kár velem vitatkozni -- kérdezd meg a sarki fényezőt, mit gondol, aztán döntsd el.

 

Nekünk saját szerződéses műhelyünk van: eladás előtt egy picit mindig rendberaktuk az autókat, a tükörházak és a díszlécek fényezése elég mindennapos művelet volt.

Előzmény: EME (33930)
EME Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33930

1 dl-nél kevesebb festéket  nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.

Szóval, nem tudom...

Előzmény: stevie-13 (33929)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33929

szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(


 

Szerintem a legegyszerűbb lefényezni. (A gyári is fényezett.)

 

Előzmény: EME (33928)
EME Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33928

Én már lassan körbe érek a kapcsolócserékkel:-)

 

 

Így néz ki az ajtózáró kapcsoló, miután ki van cserélve benne a mikrokapcsoló. Itt a képen még egy fázis hátra van, a kapcsoló körül a teret ki kell tölteni valamivel, ami fixálja a kapcsolót és a nedvességtől óvja. Én (mivel nincs olyan műanyagot olvasztó pisztolyom,) FBS ragasztót használok.

Ez a kapcsoló már fel van készítve arra, hogy bal első legyen belőle, csak jelenleg épp "meggyógyult" a beteg, meg hát szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(

cefo Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33927

Értem, ezek szerint simán el tud romlani mind. :/

 

Az elfogadott segítséget köszönettel elfogadom, természetesen nem is kérném ingyen. :) Bár azt tudnod kell, hogy a "segítség" részemről a verbális szórakoztatásban kimerül. Csavarhúzóból fel vagyok mentve, a többitől pedig konkrétan eltiltva. Ha így is áll a dolog, akkor a cefo(kukac)freemail(pont)hu címen elérsz. Egyéb esetben kénytelen leszek márkaszervízhez fordulni, de azt több elvből is ellenzem.

 

Köszönöm a válaszokat!

Előzmény: Dan2013 (33925)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33926
Előzmény: Dan2013 (33925)
Dan2013 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33925

Az en Scenic-emben is megartott az idojaras a kapcsoloknak.
Majd utana nezek a korabbi kulfoldi tulajdonostol kapott szervizpapiroknak, de tartok tole a magyar jegnek
es az elolvadt viznek nincs parja es a magyar klimat nem birja.
Sorban mind a negy mukodeskeptelenne valt.  Egy-egy visszajon, de az nem allapot, hogy korbe kelljen jarni a kocsit, hogy
melyik gomb mukodik vagy eloszedni a kartyat.
Ha megvan a technologia, az alkatresz forras es sikerult kijavitani a sajat kocsimban, Budapesten minimalis dijert kicserelem, ha egyedul nem menne.

Előzmény: cefo (33921)
cefo Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33924

A másik három ajtón is?? 

Előzmény: Trotter66 (33923)
Trotter66 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33923

Ötlet?   Minek ötlet, amikor tuti a hiba??  A kilincs mikrokapcsolója ment tönkre. Szalonár 5-6E/db, igaz egy komplett szerelék csatival egyebekkel.  Költséghatékony  megoldás tiszta kézzel 2-2,5E HUF/darab, ha Te akarod szerelni és affinitásod is van hozzá 500-1E HUF/db.

Előzmény: cefo (33921)
khrisztinaa Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33922
Szia!

Rossz a kilincsben lévő gomb. Tipikus Renault hiba:P
Előzmény: cefo (33921)
cefo Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33921

Üdv ismét. Szóval folytatódik az ismerkedésem a 2.0 dci grand automatával, eddig imádjuk egymást. Visszakaptam a szerelőtől, úgyhogy most remélem jó ideig használhatom különösebb gond nélkül! Be volt bukva a xenon, mert szét volt esve a keréknél az egyik szintező. Összerakták. El volt repedve egy turbócső, kicserélték. Más baj nem volt vele, de valami még vissza van sajna: a szabad kezes zárás nem mindig működik. Nyitni szépen nyit, de ha kiszálláskor rányomok a kilincsen lévő gombra, vagy bezár, vagy nem. Vagyis nem valószínű, hogy kártya-elem hiba lenne, mert arról veszi egyből a jelet, és a nyitással sincs gondja. Ráadásul a többi ajtó (a vezetőoldalin kívül) gombja SOHA nem reagál semmire, hiába próbálom azokkal zárni. Kivétel a csomitartó gombja, azzal működik MINDIG. Gondolom, ez sem normális, hiszen akkor a többi ajtóra mi a fenének rakták ezeket a kapcsolókat?! Van valakinek ötlete, hogy ilyenkor mi is adhatja meg magát?

Batman72 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33920

Sziasztok,

 

ismeri valaki Pesterzsébeten a Török Flórison a Momo autóklinikát?

Én jó pár éve rendberakattam kívül-belül a vasat,csak nem tudom,hogy ők vannak-e még mindig.

Vagy valakinek egy jó tapasztalat valahol?

Köszönöm.

Én

Peter48 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33919

2,0 dCi, 6 sebességes automata: most járok 80 ezer körül, újonnan vettem, csak én vezetem, többnyire kíméletesen. A motorral elégedett vagyok, tudott annyit, mint a 2,0 PD DTI (vagy hogy hívják) a fiam A6-osában (sőt még többet, mert nem ment tönkre a turbója). A váltóval nincs összehasonlítási alapom, dolgozik szépen. Én használom a manuális váltási lehetőséget is, felváltok vele, ha csak gurulni akarok, illetve visszaváltok, ha komolyabb motorféket akarok, vagy ha szűk az előzéshez a hely. Sima "kiguruláskor" szépen visszaváltogat, amit hagyományos váltóval senki nem tesz meg. Egyedül állóhelyzetből nem tudok úgy kilőni vele, mint a hagyományos váltóval, de lehet, hogy én vagyok béna. Folyamatosan örülök, hogy rászántam a pénzt. Tudom ajánlani.

Előzmény: Törölt nick (33917)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33918

A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb.

 

 

Alapvetően nem a Scénic-kel van baj, hanem a használtan vásárolt turbódízel autókkal általában... Én járok más topikokban is, és mindenhol ugyanez van. Van egy-két típusspecifikus hiba (mint nálunk ez a kurva műszerfal, meg az ablakemelő), aztán pedig turbók, befecskendezők tonnaszámra...

 

Imádom magamat ismételgetni, ezért újra leírom: magamnak bármikor vennék turbódízelt -- 0 kilométereset, szalonból. Használtban csak akkor, ha NAGYON sokat használom az autót.Egyébként fennáll a veszélye, hogy amit megspórolok üzemanyagon, azt elköltöm a szervizben... (sőt).

 

 

 

Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?

 

 

 

A VAG-féle DSG egy remek váltó. A Renault hasonló duplakuplungos megoldását még nem vezettem. Aki vezette, nem volt elájulva:

 

http://www.vezess.hu/teszt/nem_mind_arany_ami_dsg/28119/

 

A sima, hagyományos automata ma már egyértelműen korszerűtlennek számít, mert csak 4 fokozata van. Az újabb évjáratokban lehet 6 sebességes hagyományos automata is -- az érdekes lehet.

 

A RenaultNissan-féle 2.0 dCi igen jó motor, mellette a VW-féle PD-k rettenetesen butának tűnnek. A 2.0 PD a VAG legproblémásabb motorja, ijesztő meghibásodási statisztikákkal és javítási költségekkel. Az új CR-motorok persze sokkal kulturáltabbak, de sokkal drágábbak is (mert csak egész fiatal autókban vannak).

 

 

Előzmény: Törölt nick (33917)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33917
A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb. Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?
Előzmény: stevie-13 (33916)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33916

Ez eléggé tetszik, ha cserélek akkor ilkyen lesz:

 

 

Ezt a motort sürgősen felejtsd el. (Dobd be valamilyen VW-s, skodás topikban, aztán meglátod, mit kapsz.)

 

A Scénic után a Touran igen komoly visszalépés. Kisebb és bénább. A Monaco felszereltség után meg pláne.

 

Ja, és a konkrét autó hátulról törve volt.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (33915)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33915

Most egyelőrre jónak tűnik az autó. Egy Wizard-turbót hozattam rá, cseredarabbal egy százas.

Az autónak adok pár hetet hogy bizonyítson, ha tud akkor marad, ha nem akkor tavasszal ( mármint időjárásilag) szétnézek mik a lehetőségek az autócserére.

Addig meg nézegetem a HAHU-t.

Ez eléggé tetszik, ha cserélek akkor ilkyen lesz:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/touran/volkswagen_touran_2.0_pd_tdi_highline_dsg_xenon._szines_navigacio-6586802

Előzmény: EME (33914)
EME Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33914

na, végül kibékültetek? Te meg az autód?

 

Végül is felújított turbód lett ugye?

A renault hálózat által forgalmazott felújított, vagy egyéb forrásból származó?

Előzmény: Törölt nick (33866)
stevie-13 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33913

Egy Clio tesztvezetés érdekel valakit? :-)

 

gyalak Creative Commons License 2013.03.29 0 0 33912

Itt egy video ez alapján menni fog.

 

Előzmény: dudu9597da (33911)
dudu9597da Creative Commons License 2013.03.28 0 0 33911

Sziasztok!

Valaki cserélt már otthon légszűrőt benzines 1.6-os scenicben?Meg lehet oldani vagy bonyolult, mire kell figyelni?

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.28 0 0 33910

Én is de nem értek egyet a szerzővel, a politikusok sokkal nagyobb gondot csinálnak a hétköznapi embernek, ővéké az első hely :D

Előzmény: EME (33909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!