Erre mondják, hogy akinek minden pénzt megér...... Hajrá!
A döcim vételekor gondolkodtam a tempomatban (kártyás egyébként), végül annélkül vettem. A mostani újba direkt kértem ezt az opciót is, mondom, fasza, hosszú távokat járok autósztrádán (800 km egyfolytában), bekapcsolom, oszt élek mint "Marci Hevesen". 16e km-n összesen 4x kapcsoltam be, max. 30 km-eket tettem meg vele, oszt "kikapcs". Most már eszembe sem jut bekapcsolni.
Ha majd beleszereltetted, rájössz magadtól, miért.
Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?
Ha elég ügyes voltál, rövidre zártad a komfortvezérlőt :-(
A kapcsolók cseréjéhez keresd meg Zoltán1967 nevű nicktársunkat, telefonszáma a fórumban sok helyütt szerepel. Célszerű mind a négy gombot kicserélni. Ez neki kb. fél óra- nyven perc (nem darabonként). Korábban írtam egy hozzávetőleges árat. Zoltán a keleti agglomerációban található. Nem egy, nem kett, de legalább 1000 db kapcsolócserén már túl van egyebek mellett..... ;-)
Üdv mindenkinek.Volna egy hatalmas problémám.Elektromos ablak kapcsolójában kiégett az izzó,ezzel nincs is probléma.Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?Előre is köszönöm.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
Szóval, nem tudom...
A szatén kilincs tök sima "kályhaezüst," de selyemfényű lakkal van bevonva. Ami nem egy túl különleges anyag...
Kár velem vitatkozni -- kérdezd meg a sarki fényezőt, mit gondol, aztán döntsd el.
Nekünk saját szerződéses műhelyünk van: eladás előtt egy picit mindig rendberaktuk az autókat, a tükörházak és a díszlécek fényezése elég mindennapos művelet volt.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Szerintem a legegyszerűbb lefényezni. (A gyári is fényezett.)
Így néz ki az ajtózáró kapcsoló, miután ki van cserélve benne a mikrokapcsoló. Itt a képen még egy fázis hátra van, a kapcsoló körül a teret ki kell tölteni valamivel, ami fixálja a kapcsolót és a nedvességtől óvja. Én (mivel nincs olyan műanyagot olvasztó pisztolyom,) FBS ragasztót használok.
Ez a kapcsoló már fel van készítve arra, hogy bal első legyen belőle, csak jelenleg épp "meggyógyult" a beteg, meg hát szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Az elfogadott segítséget köszönettel elfogadom, természetesen nem is kérném ingyen. :) Bár azt tudnod kell, hogy a "segítség" részemről a verbális szórakoztatásban kimerül. Csavarhúzóból fel vagyok mentve, a többitől pedig konkrétan eltiltva. Ha így is áll a dolog, akkor a cefo(kukac)freemail(pont)hu címen elérsz. Egyéb esetben kénytelen leszek márkaszervízhez fordulni, de azt több elvből is ellenzem.
Az en Scenic-emben is megartott az idojaras a kapcsoloknak. Majd utana nezek a korabbi kulfoldi tulajdonostol kapott szervizpapiroknak, de tartok tole a magyar jegnek es az elolvadt viznek nincs parja es a magyar klimat nem birja. Sorban mind a negy mukodeskeptelenne valt. Egy-egy visszajon, de az nem allapot, hogy korbe kelljen jarni a kocsit, hogy melyik gomb mukodik vagy eloszedni a kartyat. Ha megvan a technologia, az alkatresz forras es sikerult kijavitani a sajat kocsimban, Budapesten minimalis dijert kicserelem, ha egyedul nem menne.
Ötlet? Minek ötlet, amikor tuti a hiba?? A kilincs mikrokapcsolója ment tönkre. Szalonár 5-6E/db, igaz egy komplett szerelék csatival egyebekkel. Költséghatékony megoldás tiszta kézzel 2-2,5E HUF/darab, ha Te akarod szerelni és affinitásod is van hozzá 500-1E HUF/db.
Üdv ismét. Szóval folytatódik az ismerkedésem a 2.0 dci grand automatával, eddig imádjuk egymást. Visszakaptam a szerelőtől, úgyhogy most remélem jó ideig használhatom különösebb gond nélkül! Be volt bukva a xenon, mert szét volt esve a keréknél az egyik szintező. Összerakták. El volt repedve egy turbócső, kicserélték. Más baj nem volt vele, de valami még vissza van sajna: a szabad kezes zárás nem mindig működik. Nyitni szépen nyit, de ha kiszálláskor rányomok a kilincsen lévő gombra, vagy bezár, vagy nem. Vagyis nem valószínű, hogy kártya-elem hiba lenne, mert arról veszi egyből a jelet, és a nyitással sincs gondja. Ráadásul a többi ajtó (a vezetőoldalin kívül) gombja SOHA nem reagál semmire, hiába próbálom azokkal zárni. Kivétel a csomitartó gombja, azzal működik MINDIG. Gondolom, ez sem normális, hiszen akkor a többi ajtóra mi a fenének rakták ezeket a kapcsolókat?! Van valakinek ötlete, hogy ilyenkor mi is adhatja meg magát?
2,0 dCi, 6 sebességes automata: most járok 80 ezer körül, újonnan vettem, csak én vezetem, többnyire kíméletesen. A motorral elégedett vagyok, tudott annyit, mint a 2,0 PD DTI (vagy hogy hívják) a fiam A6-osában (sőt még többet, mert nem ment tönkre a turbója). A váltóval nincs összehasonlítási alapom, dolgozik szépen. Én használom a manuális váltási lehetőséget is, felváltok vele, ha csak gurulni akarok, illetve visszaváltok, ha komolyabb motorféket akarok, vagy ha szűk az előzéshez a hely. Sima "kiguruláskor" szépen visszaváltogat, amit hagyományos váltóval senki nem tesz meg. Egyedül állóhelyzetből nem tudok úgy kilőni vele, mint a hagyományos váltóval, de lehet, hogy én vagyok béna. Folyamatosan örülök, hogy rászántam a pénzt. Tudom ajánlani.
A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb.
Alapvetően nem a Scénic-kel van baj, hanem a használtan vásárolt turbódízel autókkal általában... Én járok más topikokban is, és mindenhol ugyanez van. Van egy-két típusspecifikus hiba (mint nálunk ez a kurva műszerfal, meg az ablakemelő), aztán pedig turbók, befecskendezők tonnaszámra...
Imádom magamat ismételgetni, ezért újra leírom: magamnak bármikor vennék turbódízelt -- 0 kilométereset, szalonból. Használtban csak akkor, ha NAGYON sokat használom az autót.Egyébként fennáll a veszélye, hogy amit megspórolok üzemanyagon, azt elköltöm a szervizben... (sőt).
Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?
A VAG-féle DSG egy remek váltó. A Renault hasonló duplakuplungos megoldását még nem vezettem. Aki vezette, nem volt elájulva:
A sima, hagyományos automata ma már egyértelműen korszerűtlennek számít, mert csak 4 fokozata van. Az újabb évjáratokban lehet 6 sebességes hagyományos automata is -- az érdekes lehet.
A RenaultNissan-féle 2.0 dCi igen jó motor, mellette a VW-féle PD-k rettenetesen butának tűnnek. A 2.0 PD a VAG legproblémásabb motorja, ijesztő meghibásodási statisztikákkal és javítási költségekkel. Az új CR-motorok persze sokkal kulturáltabbak, de sokkal drágábbak is (mert csak egész fiatal autókban vannak).
A scenic vezethetőségével, komfortjával, helykínálatával elégedett vagyok, csak lenne üzembiztosabb. Meg jó volna egy erősebb dízel, automata váltóval. Ez az opció scenic- ben nem túl gyakori, nem olcsó, és a renault automata sem túl meggyőző. Vagy nem?
Most egyelőrre jónak tűnik az autó. Egy Wizard-turbót hozattam rá, cseredarabbal egy százas.
Az autónak adok pár hetet hogy bizonyítson, ha tud akkor marad, ha nem akkor tavasszal ( mármint időjárásilag) szétnézek mik a lehetőségek az autócserére.