Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114218
Előzmény: Törölt nick (114217)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114217

Már nagyon hiányoztál...

Mások topikjába belerondítani valóban nem szép dolog,de azt reméljük,megengeded,hogy így magunk között azon röhögjünk,amin akarunk,ugye?Viszlát!

Előzmény: kiss_atti (114212)
sasaG40 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114216

A készülék hátulján egy Brabus felirat látható ami ugye Mercedes tuningcég,ezért lett beszúrva...A kommented többi részére nem reagálnék...

Előzmény: kiss_atti (114212)
kiss_atti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114215
Előzmény: sasaG40 (114211)
ZoliC220 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114214
Biztos igazad van. Még sosem vezettem CDI motoros autót. Régen azt tanultam, hogy az elinduláshoz nyomaték, a sebességhez meg erő kell. Meg úgy tünt, hogy kb minden 1000cm3 = kb 100Nm-el. A mostani C220-am kb 200Nm es és 150Le. Ehhez képest a mai Diesel-ek meg sokszor 4-500Nm-esek. Mégis sokan lomhának mondják. Nem tudom értelmezni, mert nincs mihez viszonyitanom. Pontosabban van, mert a mostani 200Nm valóban lomha, ha az előtte lévő V6 300Nm es japánhoz viszonyitom. Az sokkal jobban ment. De egy 2000-es Diesel meg 320Nm? Egyszer ki kell egyszer próbálnom :-))
Előzmény: karimax (114209)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114213

Az ajtózárak mellett van belül mikrokapcsoló,az vezérli,a kompresszor meg a jobb hátsó ülés alatt van.

A kattogást meg inkább a motortérből,a műszerfal mögül hallhatod.A biztosítéktábla mögötti műanyagdobozban van olyan relé,ami ehhez az áramkörhöz tartozik.

A 89/09 előttieknél nem tudom,milyen funkcióval,a 98909 utániaknál ott van az a relé,ami nyitott ajtóknál a gyújtáskapcsoló állásától függetlenül engedi az ablakemelők működtetését.

Előzmény: kiron (114206)
kiss_atti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114212

Az ilyeneken élvezel el, és megnyugodva hátradőlsz a kupéban???

Ladákat miért nem keresgélsz?? Azok között is van sok orvosi eset..

:-))))

 

Hihetetlen, hogy egy fasza 124-es kópéból Suzukikereséssel vagy elfoglalva..

:-))

Előzmény: sasaG40 (114173)
sasaG40 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114211
van ott több is,inkább linkeld be, 230 szerintem gyengusz egy kópéhoz.
Előzmény: dhzsigmond (114192)
HaZsolti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114210
Köszönöm.

Milyen árfekvésben van mostanság és hol lehet ilyet venni?
Előzmény: karimax (114205)
karimax Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114209
"Sok ám az a 320Nm. :-(("

Ez azért nagyon viszonylagos.

Az E 63-AMG.............na az valami sokak szerint.
Hát nem sikongattam benne a kanyarokban, meg a gyorsításoknál:-))))))))

Előzmény: ZoliC220 (114200)
Ákos70 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114208
Van olyan utángyártott ablakemelö (pl. SPAL, általában ezt szerelik utolag), amiben van beépitve egy hökioldo. Ha szorul a motor, felmelegszik, kikapcsol, majd pár másodperc mulva ujra bekapcsol. Ilyesmi lehet a tiédben is, plusz rossz a kapcsolod. Relét nem szoktak tenni az utángyártottba se, a kapcsolo forditja az áramot. (Persze lehet buherálni bármit-bárhogy)
Előzmény: kiron (114199)
karimax Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114207
Nem kell beszarni. A W 204-esben a 2,2-es motor 170 LE, és gyárilag azt hiszem lehet kérni 200 LE-re beállítva is.

A gumik 205/55-16-osak továbbra is, tehát sarkalatos változtatás a fék-futómű környékén nem nagyon történt.
Előzmény: ZoliC220 (114200)
kiron Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114206
jó kérdés, hogy gyári-e. Tekerőnek nyomát nem látom sehol, de ez még nem jelenti azt. Bár a biztosíték táblában konkrétan hiányzott az a rész, amihez ő a saját papírja alapján írta az ablakmelőt. Cserébe a papír szerinti ventimotor biztosítékjáról működtek. Hangosnak nem hangos az ablakemelő motor, ezért lehet gyári szerintem, csak legfeljebb adoptálták. Áramfelvételt pedig a belső világításon láttam, hogy erősödik a fénye, ha nyomom a gombot.

a kattogás épphogy hallható, nem éles, viszont az ajtóból véltem hallani. Volt olyan, hogy máshol is volt kattogás.... Most megint nem vezértli az az oldal a centrált....
A centrál hol helyeztkedik el?
Előzmény: Törölt nick (114201)
karimax Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114205
Valami "H" sebességi indexű gumi tökéletesen megfelel szerintem.



"Tudnál esetleg információt adni arról a kis tuning dobozkáról amit te használsz?"

CARLSSON

Elvileg emel a nyomatékon, és a teljesítményen is. Gyakorlatilag is izmosabb az autó tőle. Százalékos növekedést is írnak hozzá, én nem mérettem be padon, elég volt a változást érzékelni menet közben. (azért előtte---utána a IV. 60----100 V. 80---120 gyorsulásokat megmértük. Jooooobbbbbbbbb lett utána...........így benne maradt.)

Ezt mondjuk eredendően a Sprinterbe vettem, de átraktam a C270-esbe, és hozta a várakozásnak megfelelő kedvező menetteljesítmény-változást itt is.

A chiptuning is jó lehet, ha hozzáértő végzi a beavatkozást.

A Sprinter gyárilag 156 LE, a chipes srác ezt simán beállította a személyautós 177 LE környékére. Aztán ráraktam a CARLSSON-t :-)))))))))))))

Párszor mentem a C270-essel, és úgy éreztem kell ebbe még egy kis erő, ezért raktam át a dobozt a Sprinterből.

Előzmény: HaZsolti (114198)
w124D Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114204
A németeknél ezt már pár évvel ezelőtt bevezették. Ott sokan átépítették, de még többen nem, mert a költségek majdnem elérték a kocsi értékének felét, ezért inkább eladták, a szlovákok, ukránok meg vitték mint a cukrot, mert ugye náluk akkor sem volt a '96 előttiekre tilalom.
Előzmény: Old Piet (114193)
HaZsolti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114203
Az én autóm adatai c200cdi 116 Le 250 Nm 2148 ccm
a c220cdi 143 Le 315 Nm 2148 ccm

Szerintem az én motorom is tudhatja a 220cdi értékeit csak a lebutított verzió.
De a hozzáértők biztos megtudják mondani mi a különbség a két motor között.
Előzmény: ZoliC220 (114200)
Don Cuba Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114202
Lazán!! :)))
Előzmény: sasaG40 (114187)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114201

Ez vajon gyári ablakemelő? A 89-esben még nincs komfortelktronika,viszont a kapcsolók gyárilag direktben,relék nélkül kapcsolják a motorra a +/- t.

Azt hiszem,ez így sajnos túlmegy a távszerelés lehetőségein,hallani kéne azt a kattogást.Ha halk,és tényleg reléhang,akkor fogalmam sincs,mi lehet ott neked.Ha hangos,éles kattogás,akkor lehet,hogy kitörött egy fog az ablakemelő mechanikából.

Azt az áramfelvételt hol mérted?

Előzmény: kiron (114197)
ZoliC220 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114200
"Chip tuningot nézegettem avval állítólag 143 le és 320Nm lehet kihozni belőle"

Jaj ne!

Lehet, hogy tényleg tud ekkora nyomatékot, de azért elgondolkodnék, azon, hogy ezt egy 6 hengeres 320-as benzines tudja. És mekkora változtatást végeztek annak idején 124-esen hogy pl. a 260-as helyett a 320-as erejének is megfeleljen. Meg meg is álljon! És legfőképpen, elviselje ezt a nyomatékot. Én félteném ezt a jó kis motort Sok ám az a 320Nm. :-((
Előzmény: HaZsolti (114198)
kiron Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114199
Ne ezt jó hülyén fogalmaztam meg. Szóval sáros lehet a kapcsoló szerintem is.
nincs benne riasztó amúgy.
Nem bombáztam szét az ajtót, olykor-olykor működött, ezért megkerestem azt a biztosítékot ami ellátja árammal. (naná, hogy nem az amit a táblázata írt a biztosítéktáblának) Volt olyan, hogy fel tudtam húzni, aztán pár másodperc múlva lehúzta magát.... :) lelke van.
Aztán rájöttünk, hogyha valaki épp nyomja a kapcsolót, és én a biztosítékot érintgetem a foglalatába, akkor kb fél centiket megy fel. ily módon felhúztuk, és a biztit kivettem. a relé gyanús nekem, bár ezek fordító relék általában, ez magyarázná, hogy miért akkor kapcsol ki a cucc, ha nyomnám felfelé. Szétkapom, a másik oldalt is meg kell nézni, de mostmár be tudok állni vele garázsba, hogy ne a hidegben műanyagozzak.
Előzmény: kiron (114197)
HaZsolti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114198
205655 R16-os méretben fogok venni. Ár kiindulás képpen mindegy a lényeg a biztonság. /Cntinental-t Michelint néztem eddig/

Most Bridgestone van fent.

Stílusban hát nem nagy papás. Vigyázva a gépre, de amit a 200 cdi 116Le-ből ki lehet hozni.

Tudnál esetleg információt adni arról a kis tuning dobozkáról amit te használsz?

Chip tuningot nézegettem avval állítólag 143 le és 320Nm lehet kihozni belőle.
Előzmény: karimax (114196)
kiron Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114197
szia!

Ez egy 89-es kupé, de nem sz a fajta ami egyből lehúza az ablakot, bár úgy tűnik, mintha a a kapcsolója olyan lenne. Mivel a sofőr oldali ablak nem működik, csak kicsit mozdul, utána szorul ezért nem tudnám megmondani, hogy valójában tudja-e, és csak eleve rossz volt a kapcsoló. Ami tünet még, hogy folyamatosan vesz fel áramot, és amikor nyomom a felfelé irányba, akkor engedi el. Valami kattog az ajtóban. Gondolom ott van a motor reléje, és a kis kapcsolók csak gyenge áramot kapcsolnak.
A sárt el tudom képzelni, illetve ha kis áramú kkor a sárból adódó árm vezetés kapcsolhatja a relét. Egy relének kb 50 mA kell.
karimax Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114196
Pontosabban:

Pirelli PZero Rosso Asimm.


Gumit ajánlani akkor tudnék, ha ismerném a vezetési közlekedési szokásaidat, bankszámlád terhelhetőségét, stb :-)))))))
Előzmény: karimax (114194)
HaZsolti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114195
Köszönöm.
Előzmény: karimax (114194)
karimax Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114194
"Karimax milyen gyártmányú gumik vannak a 203-asaidon?"


A C30 AMG-n gyárilag elöl 225/45-17, hátul 245/40-17 Pirelli PZero Asimm. volt.

Az eleje bírta mostanáig, (71.000 km) a hátulját 17.000-nél Yokohama V550-re cseréltem, de most már az is a múlté.

Az új nyári gt.megint a PZero elöl hátul.

Téli garnitúra az 225/45-17 elöl hátul, Matador MP58. (5 év alatt kb 10.000 km-t futott a téli)


A C270-es 205/55-16. Nyári gt. Dunlop SP Sport 01, a téli Michelin Alpin (téli gt-val vettem).



Előzmény: HaZsolti (114189)
Old Piet Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114193
Lehet hogy más is más:-), meg biztos nem 2 fillér, de a kérdés hogy egyáltalán átépithető, hivatalossan?
Egy 5let volt, talán egy megoldás.
Egyébként figyelgetem a sárgacimkék arányát: szerintem max.10% és azok túlnyomó része is parkol. Nyilván már nem használják annyit mint egy ujszerű autót.
Tehát légszennyezésileg elhanyagholhatók lesz az eredmény. Csak arra jó a rendelet, hogy a kispénzüeket rákényszeritsék drágább autó vásárlásra.
Előzmény: Törölt nick (114184)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114192

A használtautó.hu oldalon van  300CE-24/1990, és  egy1992-es, valamint egy 230CE/1988-as. Véleményed ugy ránézésből ?

Előzmény: sasaG40 (114187)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114191
Jó estét !
bexxter Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114190
Itthon ilyet egyhamar nem fogunk látni azthiszem :D:D
Előzmény: sasaG40 (114187)
HaZsolti Creative Commons License 2009.01.23 0 0 114189
Karimax milyen gyártmányú gumik vannak a 203-asaidon?
Milyen márkát ajánlasz?

Szeretnék új gumikat nyárra de nem tudom milyet vegyek.

Köszi Zsolti
Előzmény: karimax (114185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!