nem akarok több100ezer forintot elkölteni, csupán puhatolózom, utólag az esetlegesen bevezetékelt, de nem beüzemelt extrákakkal hogyan lehetne kicsit feldobni az autót. ha megáll 100e körül, akkor elgondolkodom rajta, ha nem, akkor nem lesz benne, és kész.
az, hogy ebből hogy jött neked az, hogy az autó árát akarom a kocsira költeni, számomra rejtély. de hát nem ismerhetem a gondolkodásodat :)
miből gondoltad, hogy nagyhirtelen cca másfél milkát költenék rá? - Én-e ?
normálisan az ember arra gondol, hogy nem jön vissza az ára annak, amit rákölt fejlesztés címszó alatt... - Én meg azt írtam, hogy többe kerül a leves, mint a hús :)
Tényleg: fejlesztés helyett nem akarsz venni egy kártyás döcit? Az enyém eladó. Másfelet megér :D
Zoli mesternek hirtelen nem volt polcon, így maradt a kontaktspray. Látszólag segített de azért nekiállok a két éve kiszedett zár buherálásának, hátha "egyszerűen" cserélhető a mikrokapcsoló.
@Zoli, hazafelé az M0-n már folyamatosan sípolt az autó és jelezte, hogy kinyílt a csomagtartó.
Tudna valaki linkelni egy robbantott ábrát a zárhoz?
Erre mondják, hogy akinek minden pénzt megér...... Hajrá!
A döcim vételekor gondolkodtam a tempomatban (kártyás egyébként), végül annélkül vettem. A mostani újba direkt kértem ezt az opciót is, mondom, fasza, hosszú távokat járok autósztrádán (800 km egyfolytában), bekapcsolom, oszt élek mint "Marci Hevesen". 16e km-n összesen 4x kapcsoltam be, max. 30 km-eket tettem meg vele, oszt "kikapcs". Most már eszembe sem jut bekapcsolni.
Ha majd beleszereltetted, rájössz magadtól, miért.
Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?
Ha elég ügyes voltál, rövidre zártad a komfortvezérlőt :-(
A kapcsolók cseréjéhez keresd meg Zoltán1967 nevű nicktársunkat, telefonszáma a fórumban sok helyütt szerepel. Célszerű mind a négy gombot kicserélni. Ez neki kb. fél óra- nyven perc (nem darabonként). Korábban írtam egy hozzávetőleges árat. Zoltán a keleti agglomerációban található. Nem egy, nem kett, de legalább 1000 db kapcsolócserén már túl van egyebek mellett..... ;-)
Üdv mindenkinek.Volna egy hatalmas problémám.Elektromos ablak kapcsolójában kiégett az izzó,ezzel nincs is probléma.Miközben mértem hogy az izzó a rossz vagy nem kap áramot összeért a két pólus és szikrázót.Na most nem világit sehol,biztosítékok jók.Valaki tudna segíteni merre keresem a hibát?Előre is köszönöm.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
Szóval, nem tudom...
A szatén kilincs tök sima "kályhaezüst," de selyemfényű lakkal van bevonva. Ami nem egy túl különleges anyag...
Kár velem vitatkozni -- kérdezd meg a sarki fényezőt, mit gondol, aztán döntsd el.
Nekünk saját szerződéses műhelyünk van: eladás előtt egy picit mindig rendberaktuk az autókat, a tükörházak és a díszlécek fényezése elég mindennapos művelet volt.
1 dl-nél kevesebb festéket nem kevernek. Az expression szatén ezüst kilincsének a színére meg nem fényeznek autót, hogy betársulnék egy lökhárító, vagy egy sárvédő mellé.
szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Szerintem a legegyszerűbb lefényezni. (A gyári is fényezett.)
Így néz ki az ajtózáró kapcsoló, miután ki van cserélve benne a mikrokapcsoló. Itt a képen még egy fázis hátra van, a kapcsoló körül a teret ki kell tölteni valamivel, ami fixálja a kapcsolót és a nedvességtől óvja. Én (mivel nincs olyan műanyagot olvasztó pisztolyom,) FBS ragasztót használok.
Ez a kapcsoló már fel van készítve arra, hogy bal első legyen belőle, csak jelenleg épp "meggyógyult" a beteg, meg hát szeretnék egy szebb kilincset, (mint már régebben említettem a kopott helyére,) de sajnos nem jutok dűlőre a bontókkal. Majdnem annyiba kerülne, hogy elküldik postán, mint amennyiért a kilincset adnák. :-(
Az elfogadott segítséget köszönettel elfogadom, természetesen nem is kérném ingyen. :) Bár azt tudnod kell, hogy a "segítség" részemről a verbális szórakoztatásban kimerül. Csavarhúzóból fel vagyok mentve, a többitől pedig konkrétan eltiltva. Ha így is áll a dolog, akkor a cefo(kukac)freemail(pont)hu címen elérsz. Egyéb esetben kénytelen leszek márkaszervízhez fordulni, de azt több elvből is ellenzem.
Az en Scenic-emben is megartott az idojaras a kapcsoloknak. Majd utana nezek a korabbi kulfoldi tulajdonostol kapott szervizpapiroknak, de tartok tole a magyar jegnek es az elolvadt viznek nincs parja es a magyar klimat nem birja. Sorban mind a negy mukodeskeptelenne valt. Egy-egy visszajon, de az nem allapot, hogy korbe kelljen jarni a kocsit, hogy melyik gomb mukodik vagy eloszedni a kartyat. Ha megvan a technologia, az alkatresz forras es sikerult kijavitani a sajat kocsimban, Budapesten minimalis dijert kicserelem, ha egyedul nem menne.
Ötlet? Minek ötlet, amikor tuti a hiba?? A kilincs mikrokapcsolója ment tönkre. Szalonár 5-6E/db, igaz egy komplett szerelék csatival egyebekkel. Költséghatékony megoldás tiszta kézzel 2-2,5E HUF/darab, ha Te akarod szerelni és affinitásod is van hozzá 500-1E HUF/db.
Üdv ismét. Szóval folytatódik az ismerkedésem a 2.0 dci grand automatával, eddig imádjuk egymást. Visszakaptam a szerelőtől, úgyhogy most remélem jó ideig használhatom különösebb gond nélkül! Be volt bukva a xenon, mert szét volt esve a keréknél az egyik szintező. Összerakták. El volt repedve egy turbócső, kicserélték. Más baj nem volt vele, de valami még vissza van sajna: a szabad kezes zárás nem mindig működik. Nyitni szépen nyit, de ha kiszálláskor rányomok a kilincsen lévő gombra, vagy bezár, vagy nem. Vagyis nem valószínű, hogy kártya-elem hiba lenne, mert arról veszi egyből a jelet, és a nyitással sincs gondja. Ráadásul a többi ajtó (a vezetőoldalin kívül) gombja SOHA nem reagál semmire, hiába próbálom azokkal zárni. Kivétel a csomitartó gombja, azzal működik MINDIG. Gondolom, ez sem normális, hiszen akkor a többi ajtóra mi a fenének rakták ezeket a kapcsolókat?! Van valakinek ötlete, hogy ilyenkor mi is adhatja meg magát?
2,0 dCi, 6 sebességes automata: most járok 80 ezer körül, újonnan vettem, csak én vezetem, többnyire kíméletesen. A motorral elégedett vagyok, tudott annyit, mint a 2,0 PD DTI (vagy hogy hívják) a fiam A6-osában (sőt még többet, mert nem ment tönkre a turbója). A váltóval nincs összehasonlítási alapom, dolgozik szépen. Én használom a manuális váltási lehetőséget is, felváltok vele, ha csak gurulni akarok, illetve visszaváltok, ha komolyabb motorféket akarok, vagy ha szűk az előzéshez a hely. Sima "kiguruláskor" szépen visszaváltogat, amit hagyományos váltóval senki nem tesz meg. Egyedül állóhelyzetből nem tudok úgy kilőni vele, mint a hagyományos váltóval, de lehet, hogy én vagyok béna. Folyamatosan örülök, hogy rászántam a pénzt. Tudom ajánlani.