Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gambl-R Creative Commons License 2014.01.04 0 0 140376

Selenia.

Előzmény: vidam75 (140375)
vidam75 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 140375

Üdv

Olaj csere előtt álok mit javasololtok mi vállt be nektek amit ajánlani tudtok .?

Az autom 1.4 T-jet 120-Le

fáber77 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 140374

Jah mert nem teccetem neki!

 :D :D :D

Előzmény: gambl-R (140373)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.03 0 0 140373

A recepciós hölgyike igen teccetős...

Akkor már tudod, miért nem hívott vissza múltkor. :)

Előzmény: fáber77 (140372)
fáber77 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 140372

Üdv.

 

Nah megjártam a pécsi szervizet.

 

A recepciós hölgyike igen teccetős lehet legközelebb is megyek.

 

Tapasztalatom annyi hogy szerintem túlválalja magát a cég.Három kereskedés van egy épületben (Mazda,Toyota,Fiat) és a Fiatos munkafelvevő nem volt éppen a helyzet magaslatán. :)

14:30-ra volt idöm kb negyed órával elöbb ott is voltam szóltam a recepcion hogy megjöttem, a hölgyike lekisért az ügyfélváróba hogy majd szólitanak.

Kb fél 3-kor a Fiatos munkafelvevő eltünt,negyed négy körül a hölgyike megkérdezte hogy szólítottak e már.Mondom nem. :D

 

Kb 10 perc és már bent is volt a kocsi,sajna nem nézhettem.

Sacc olyan 10-15 perc alatt megvolt,híbakód kiütve,minden oksi!

A játék 4760Ft-ba került. 

 

Eddig pozitív! :D

 

Üdv

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 140371
Én, amióta megvan a Bravo, csak Bcsabán, a Fiat-nál szervizeltettem. Közben bezárt, majd más néven, máshol kinyitott, de követtem őket. Ott lehetek a kocsival, s nekem ez a fontos. Viszont, ha olyan művelet lenne, mely nem fér bele egy napba, nem biztos, hogy nyugodt szívvel hagynám ott (bárhol). És sztem nem alaptalan a "paranoiám"... (sajnos)

S az csak egy dolog, hogy bízom-e abban, hogy mindent megcsinálnak, amit ki kell fizetni, vagy hogy jó-e a munka minősége. Engem leginkább a kocsi épsége aggaszt, mert arra nagyon kevesen ügyelnek, viszont az számomra elfogadhatatlan, hogy a kocsi egy szervizben állva szenved sérülést, akár úgy, hogy letörik vmi a motortérben, vagy behorpad, megkarcolódik vhol a kasztni.
Előzmény: zgi521 (140369)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 140370
Nem, de mivel nem sűrűn figyelem, így pontosan nem tudom megmondani. Most az ausztriai út előtt néztem, s ahhoz képest sztem fogyott, de a benne lévő 10300 km alatt ez összesen kb. 2-3 deci. Nem volt teljesen maximumon az olajcsere után, s most töltöttem rá kb. 2,5 decit. Viszont lehet, hogy ennek nagy része mind most ment el, esetleg olaj szivárgás miatt...
Előzmény: zgi521 (140368)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140369

kicsit túlparázott már ez a szervízesdi dolog sztem ;) normál esetben évi 1x kibírható odafigyeléssel vagy anélkül is. nekem az elmúlt években  cirka 5 fiat szerviz került látókörbe, egyik sem volt tragikus. a legutóbbi nero-s tapasztalat egyébként más márkájú céges autó szervíze után került képbe. egyébként a vidéki szervízeket jobban preferálom, de a jelenleg számomra 2 pesti sem rosszabb.   

 

sôt, nekem a fiat szervizek várakozáson felûliek egyébként..  van egy-egy kritikán aluli, lábamat be nem tevôs szervíz: rônó lurdy-nál, vw prielle u, pug fábián!

Előzmény: mcI_2.0 (140366)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140368

a motorolaj nem fogy vészesen, ill. eltérôen az eddigitôl?

Előzmény: mcI_2.0 (140367)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140367

Persze, az már korábban is ment. ;-) De a vezérléshez történő beleséshez le kellett venni annak felső burkolatát, az se volt bonyolult (egy 13-as és egy 8-as dugókulcs, ha jól emlékszem, plusz kipattintatni egy abban futó vezetéket. Nos, így néz ki oldalról (lent a kép - az olajszűrő tetején a korábbi, decemberben szervizelt vízfolyás maradéka...). A szíj élőben nem tűnik semennyire sem olajosnak, a fogak érintésre nem hagynak nyomot, a felső rész is száraz, így egy kicsit megnyugodtam. Viszont, ahol látható az olaj az alsó burkolat oldalán (a címke környékén), nos onnantól lefelé szinte mindenhol van olajnyom, a blokk elején, hátulján, oldalt, szóval mindenhol. Nem túl jó látvány, de most már megvárom az olajcserét, akkor nézetem meg, honnan jöhet... Elég morcos vagyok, de nincs mit tenni. :-(

 

Előzmény: Törölt nick (140361)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140366

Jaja, csak manapság nem olyan egyszerű hozzáférni az autó motorterében lévő cuccokhoz... Így csak alapdolgokat művelek. Holott, korábbi autóimon cseréltem olajat is... Mindegy.

 

Felniket én is cseréltem házilag, de mivel nem szereztem be normális emelőt, erről gyorsan leszoktam. :-D

 

Szerintem nem hiába. Legalább nem dobálják a műanyag burkolatokat, melyet egyébként előszeretettel művelnek, nehogy hajolni kelljen, vagy emelőre alláskor nem vágják ki az ajtót, hogy az emelő oszlopa behorpassza a kasztnit, stb.. Hidd el, sokszor nekem is kényelmesebb lenne egy fotelban ülve, újságot olvasva kivárni a szerviz végét, de ezt nem bírnám ki... Ja, a légszűrőt magam cserélem. ;-)

Előzmény: zgi521 (140350)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140365

;-)

Előzmény: vinjo (140348)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140364

NGK így van amit a könyv ír .

Előzmény: bajan122 (140363)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140363

Ha minőségi (mondjuk NGK) gyertyát veszel felesleges hozzá nyúlni, csak elrontani tudod.

 

Elég sok gyertyát kicseréltem már, soha nem állítgattam őket.

Előzmény: Bravósgábor (140360)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140362

Valóban be van gyárilag állítva, de mérd meg és látni fogod Te is. Annyi az és az nem sok!:)

Előzmény: Bravósgábor (140360)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140361

A burkolat felső részét könnyen le tudod bontani, 10-es dugókulcs ...

 

 

Előzmény: mcI_2.0 (140335)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140360

nem sok az egy kicsit ? Elvileg a dobozba bevan állítva a gyertyán a hézag azt mondják , csak mégis tutira mennék !

Előzmény: Törölt nick (140358)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140359

Off

 

Elnézést, de úgy örülök. Rég akartam már a sráccal találkozni:

http://belsoseg.blog.hu/2013/12/30/karacsonyi_hiena_2013_gokartozas_michelisz_norbival?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum

 

"...kik azok, akik a lehető legpontosabban válaszolták meg őket.

...... @bajan:......."

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140358

1  mm

Előzmény: Bravósgábor (140357)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140357

gyújtógyertya akart lenni ;)

Előzmény: Bravósgábor (140356)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140356

sziasztok !

 

1.4 16V moci . Mennyi a gyújógyertya hézag ?

várom segitő válaszokat ! köszi

bajan122 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140355

off

 

Ilyet még nem láttam. Műértőknek 7.55-től:

http://www.youtube.com/watch?v=parXysSiu9U

 

Na ilyet ne lássak soha saját motortérben.

gambl-R Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140354

Ezek szerint, én nem vagyok komoly ember?! :)

Előzmény: bajan122 (140352)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140353
Előzmény: dirige (140349)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140352

Nem tudok linkelni :-(

 

Ne bánd! Egy komoly ember sosem linkel.

Előzmény: dirige (140342)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140351

egyetértek, én simán hozzávinném az enyémet. precíz cartárs!! :-)

Előzmény: vinjo (140348)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140350

sztem az a biztos, amit Te magad csinálsz SK, lásd bajan122! bár régebben tettem, de sajna ma már nekem egyre kevesebb időm, talán az energiám mellett már a türelmem is ehhez. illetve rábízom arra, aki ebben inkább rutinos, mint én.

nálam kimerül a téli-nyári garnitúrák cseréjével -esetleg akksi, ablaktrölő- az autós matatás. (ősszel volt egy műtétem, háát igazán nehezemre esett a 8db kerékcsere és még faterom gépe is várt rám..)

 

hiába állsz ott sztem, úgy sem ellenőrzöd, mint anno egy MEOS a ténykedést.  :)  simán rosszul pattan vissza a légszűrőház, beletörik a csavar stb..   és még a jelenléteddel is idegesíted  a szakit. 

félre ne érts, szeretem én is nézni, mi az,  ami történik a verdával, ráadásul sokszor a kisfiammal megyek és mutatom neki, mi micsoda a motortérben és az autó alatt..

 

egyszóval kell egy szaki és egy beszállító* ;-/ , akiben bízol..

 

ui:

anno a Zafirámon cseréltek vmit, majd a szerelő nem tette vissza az olajbeöntő sapkát és beindította az autót.

úszott a motor az olajban és nem kevés fröcsögött ki.. lehet azért mert ott álltam mellette felejtette el?? :-)

 

mind e közben nem is olyan régen én konstatáltam, hogy a GP-n a légszűrőház alatti kartercső berepedt, gyakorlatilag elporladt.

pár héttel azelőtt volt az autó szervízben, ahol lev.szűrő csere is volt. akkor miért nekem kell észervennem ilyen hibát??

(most persze picit ellentmondtam magamnak.. :-))

Előzmény: mcI_2.0 (140346)
dirige Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140349

Indexen van egy cikk. Arról szól, hogy a Fiat megszerezte a Chrysler-Dodge-Jeep 41%-át és ezzel az övé a cég. Én úgy gondolom, hogy az elkövetkezendőkben nem biztos, hogy csak az Alfa és a Lancia "cserél" alkatrészeket az amcsikkal, lehet ennek Fiat-következménye is. Mivel nekem, reményeim szerint még éveim vannak a Bravoval, kíváncsian várom a fejleményeket...

Előzmény: gambl-R (140347)
vinjo Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140348

Ne akarj már rosszat neki. :-D

Gondolom, nem jódolgában bontogatta ki a kocsiját ennyire, hanem csak akkor és azokat, amit érintettség miatt muszáj volt. Persze nem mondhatunk elégszer köszönetet a pazar dokumentációért.

Előzmény: bajan122 (140334)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.02 0 0 140347

Nem tudok linkelni :-(

Pedig érdekelne, mit találtál! :)

Előzmény: dirige (140342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!