A recepciós hölgyike igen teccetős lehet legközelebb is megyek.
Tapasztalatom annyi hogy szerintem túlválalja magát a cég.Három kereskedés van egy épületben (Mazda,Toyota,Fiat) és a Fiatos munkafelvevő nem volt éppen a helyzet magaslatán. :)
14:30-ra volt idöm kb negyed órával elöbb ott is voltam szóltam a recepcion hogy megjöttem, a hölgyike lekisért az ügyfélváróba hogy majd szólitanak.
Kb fél 3-kor a Fiatos munkafelvevő eltünt,negyed négy körül a hölgyike megkérdezte hogy szólítottak e már.Mondom nem. :D
Kb 10 perc és már bent is volt a kocsi,sajna nem nézhettem.
Sacc olyan 10-15 perc alatt megvolt,híbakód kiütve,minden oksi!
Én, amióta megvan a Bravo, csak Bcsabán, a Fiat-nál szervizeltettem. Közben bezárt, majd más néven, máshol kinyitott, de követtem őket. Ott lehetek a kocsival, s nekem ez a fontos. Viszont, ha olyan művelet lenne, mely nem fér bele egy napba, nem biztos, hogy nyugodt szívvel hagynám ott (bárhol). És sztem nem alaptalan a "paranoiám"... (sajnos)
S az csak egy dolog, hogy bízom-e abban, hogy mindent megcsinálnak, amit ki kell fizetni, vagy hogy jó-e a munka minősége. Engem leginkább a kocsi épsége aggaszt, mert arra nagyon kevesen ügyelnek, viszont az számomra elfogadhatatlan, hogy a kocsi egy szervizben állva szenved sérülést, akár úgy, hogy letörik vmi a motortérben, vagy behorpad, megkarcolódik vhol a kasztni.
Nem, de mivel nem sűrűn figyelem, így pontosan nem tudom megmondani. Most az ausztriai út előtt néztem, s ahhoz képest sztem fogyott, de a benne lévő 10300 km alatt ez összesen kb. 2-3 deci. Nem volt teljesen maximumon az olajcsere után, s most töltöttem rá kb. 2,5 decit. Viszont lehet, hogy ennek nagy része mind most ment el, esetleg olaj szivárgás miatt...
kicsit túlparázott már ez a szervízesdi dolog sztem ;) normál esetben évi 1x kibírható odafigyeléssel vagy anélkül is. nekem az elmúlt években cirka 5 fiat szerviz került látókörbe, egyik sem volt tragikus. a legutóbbi nero-s tapasztalat egyébként más márkájú céges autó szervíze után került képbe. egyébként a vidéki szervízeket jobban preferálom, de a jelenleg számomra 2 pesti sem rosszabb.
sôt, nekem a fiat szervizek várakozáson felûliek egyébként.. van egy-egy kritikán aluli, lábamat be nem tevôs szervíz: rônó lurdy-nál, vw prielle u, pug fábián!
Persze, az már korábban is ment. ;-) De a vezérléshez történő beleséshez le kellett venni annak felső burkolatát, az se volt bonyolult (egy 13-as és egy 8-as dugókulcs, ha jól emlékszem, plusz kipattintatni egy abban futó vezetéket. Nos, így néz ki oldalról (lent a kép - az olajszűrő tetején a korábbi, decemberben szervizelt vízfolyás maradéka...). A szíj élőben nem tűnik semennyire sem olajosnak, a fogak érintésre nem hagynak nyomot, a felső rész is száraz, így egy kicsit megnyugodtam. Viszont, ahol látható az olaj az alsó burkolat oldalán (a címke környékén), nos onnantól lefelé szinte mindenhol van olajnyom, a blokk elején, hátulján, oldalt, szóval mindenhol. Nem túl jó látvány, de most már megvárom az olajcserét, akkor nézetem meg, honnan jöhet... Elég morcos vagyok, de nincs mit tenni. :-(
Jaja, csak manapság nem olyan egyszerű hozzáférni az autó motorterében lévő cuccokhoz... Így csak alapdolgokat művelek. Holott, korábbi autóimon cseréltem olajat is... Mindegy.
Felniket én is cseréltem házilag, de mivel nem szereztem be normális emelőt, erről gyorsan leszoktam. :-D
Szerintem nem hiába. Legalább nem dobálják a műanyag burkolatokat, melyet egyébként előszeretettel művelnek, nehogy hajolni kelljen, vagy emelőre alláskor nem vágják ki az ajtót, hogy az emelő oszlopa behorpassza a kasztnit, stb.. Hidd el, sokszor nekem is kényelmesebb lenne egy fotelban ülve, újságot olvasva kivárni a szerviz végét, de ezt nem bírnám ki... Ja, a légszűrőt magam cserélem. ;-)
sztem az a biztos, amit Te magad csinálsz SK, lásd bajan122! bár régebben tettem, de sajna ma már nekem egyre kevesebb időm, talán az energiám mellett már a türelmem is ehhez. illetve rábízom arra, aki ebben inkább rutinos, mint én.
nálam kimerül a téli-nyári garnitúrák cseréjével -esetleg akksi, ablaktrölő- az autós matatás. (ősszel volt egy műtétem, háát igazán nehezemre esett a 8db kerékcsere és még faterom gépe is várt rám..)
hiába állsz ott sztem, úgy sem ellenőrzöd, mint anno egy MEOS a ténykedést. :) simán rosszul pattan vissza a légszűrőház, beletörik a csavar stb.. és még a jelenléteddel is idegesíted a szakit.
félre ne érts, szeretem én is nézni, mi az, ami történik a verdával, ráadásul sokszor a kisfiammal megyek és mutatom neki, mi micsoda a motortérben és az autó alatt..
egyszóval kell egy szaki és egy beszállító* ;-/ , akiben bízol..
ui:
anno a Zafirámon cseréltek vmit, majd a szerelő nem tette vissza az olajbeöntő sapkát és beindította az autót.
úszott a motor az olajban és nem kevés fröcsögött ki.. lehet azért mert ott álltam mellette felejtette el?? :-)
mind e közben nem is olyan régen én konstatáltam, hogy a GP-n a légszűrőház alatti kartercső berepedt, gyakorlatilag elporladt.
pár héttel azelőtt volt az autó szervízben, ahol lev.szűrő csere is volt. akkor miért nekem kell észervennem ilyen hibát??
Indexen van egy cikk. Arról szól, hogy a Fiat megszerezte a Chrysler-Dodge-Jeep 41%-át és ezzel az övé a cég. Én úgy gondolom, hogy az elkövetkezendőkben nem biztos, hogy csak az Alfa és a Lancia "cserél" alkatrészeket az amcsikkal, lehet ennek Fiat-következménye is. Mivel nekem, reményeim szerint még éveim vannak a Bravoval, kíváncsian várom a fejleményeket...
Gondolom, nem jódolgában bontogatta ki a kocsiját ennyire, hanem csak akkor és azokat, amit érintettség miatt muszáj volt. Persze nem mondhatunk elégszer köszönetet a pazar dokumentációért.