Imádom az ilyet. Van egy 6 éves dci cliója 100 ezer km-vel (ami ugye normál futás). Ezt szeretné elcserélni egy a cliónál nagyobb, erősebb (de alacsony fogyasztású) megkímélt autóra szőrén-szőr. Persze az sem lenne baj ha az új is dízel lenne. Az igazi idita aki a saját autóját következetesn túl, a másét meg következetesen alúl becsüli.
Időközben megoldottam a cserét, szép led izzókat raktam hátra, viszont megmaradt a jelzés, hogy nincs hátul világítás :S Gondolom azért, mert nem sima izzót raktam bele. Mit lehet ilyenkor tenni?
Nekem Kleber Krisalp HP2 van, ugye ezt adta hozzá a tulaj, nem tudom mennyi idős a gumi, rénézésre tökéletes, de használtam egy kicsit nyáron is, úgyhogy nem tudom, teszteken nem írtak annyira jókat erről a gumiról ha jól emlékszem, de az engem is eléggé meglepett, hogy rettentően kipörög. Meg az utóbbi napokban pályán kicsit bizonytalannak éreztem a kocsi tapadását...
Az, hogy a téli gumi eléggé csúszós ilyen időben, azt már régóta tudom, korábbi autóimról is, de hogy a Bravo ilyet csináljon, az meglep, mert egyenesben haladva talán még nem kapart el 3.-ban úgy, mint amiről írtam. (plusz 7 fokban)
Köszönöm. Mivel látom, sok autóban régóta ilyenek vannak, nem is értem, miért nem jutott hamarabb eszembe, mikor már elég régóta emelt fényű izzókkal járkálok... Pedig a fórumon is volt róla szó többször is, ha jól emlékszem.
Most LED van benne, pontosabban szerintem lassan 2 éve, ami ugyan fehérnek fehér, de hiába CAN BUS error Free, jelzi a hibát a komp.
A gyári sárga még emlékeimben se térjen vissza, elég bután nézett ki a xenon mellett, viszont hibajelzéstől megszabadulnék szívesen a Ledhez meg nem ragaszkodom.
Én biztos, hogy nem ritkítanám a cserét és betartanám az előírt max 60ezres csereperiódust, ugyanis szerintem ez az egyik legfontosabb dolog dízelnél. (És még az eredeti gyári üzemanyagszűrő sem megfizethetetlen. Ha kell, szívesen segítek a beszerzésben. )
Teljesen szabályos, nekünk a csúszkás verzió kell a Bravoba.
Ha nem akarsz rendelni közvetlenül, akkor valamelyik alkatrész pakkba tudok tenni -ha kell valami a közeljövőben- mert nekem is kéne menni hozzájuk pótizzóért, ugyanis a tartalékot odaadtam valakinek, aztán lusta voltam venni. (Útba esik hazafelé a bolt, illetve nem nagy kerülő.)
Ha csak izzó kell, azt meg lehet bélelt borítékban is küldeni, az sem gond.
Nekem xenon gazzal toltott w5w sima izzo van benne (markaja nincs) nagyon szep jeg feher kicsit kekes(majd csinalok kepet).Nem ledes meg nem is szolt senki erte, mar 5 éve ilyet hasznalok.
Ja, a mai takony időben megint megmutatkozott, mennyire nem tapad ilyenkor az autó... Plusz 7 fok, kicsit nyálkás aszfalt, és a kocsi egyenesben, 3.-ban is elkapart. Nem megforgott, hanem a fordulat konkrétan felugrott 5 ezer fölé, s izomból kapart a kocsi, kb. 40-50 km/h teligáznál.
Kiégett az izzóm, úgyhogy rendeltem egy "xenon hatásút". Mivel eddig is emelt fényű volt benne, ezért nem tűnik nagynak a különbség, sőt, mintha az osram jobban világított volna. Ez szemből vakítóbb, valamint jóval fehérebb a fénye, de kocsiból nézve egyelőre nem tűnik jobbnak. Igaz, vak sötétben még nem voltam vele, de csodát természetesen nem várok tőle.
Viszont, ami már eddig is zavart, hogy elég sárga a helyzetjelzőm, csak ki kéne cserélni azt is. Tud valaki ajánlani valamilyet, mely természetesen szabályos is? :-) Előre is köszi.