Az én esetem előtt nen is hallottam ilyen hibáról, azóta meg te vagy a negyedik itt a fórumon, akinek túlfeszítették. Mindez kevesebb mint egy év alatt.
A múlthéten írogattam a legutobbi problémámról ,hogy meleg motornál a vezérműtől ilyen nyöszörgő, susogó hang halható. A generátor illetve az ottani dolgokat kiszűrtem és végre ma kiderült a tényleges hiba oka! Tulságosan feszes volt a vezérműszíjam! Vagyis a feszítő az a megadott helyre volt állítva de mégis csak túlfeszített a melegedés hatására! Köszönöm a segítő válaszokat amiket adtatok!
Na mint ma délutánra kiderült sehol. :-( . Már nem is kommentálom, csak egy kicsi. Ma 14 olyan számot hívtam aki bontott turbót hirdet ami jó az enyémre. Kis összegzés:
9 helyen volt de már nincs :-(
Az 50 ezres mint kiderült mégsem az ami idézem " Pözsóró van ez is főnök jó jaz turbó ez is" (valami régi 1.9 td vagy ilyesmiről van nem derült ki egyértelműen.
Ilyenből még volt 3 (aki nem tudta mit árul)
1 kkk-s is volt azt nem is értettem
egyiknél lenne de zalavalahonnan van és nem postáz
1 reggel volt azóta nem érem el nem kapcsolható
és persze a helyi erők 85ooo mert neki gyári bontott van a többi bontott kínai szar.
sajnos több pénzem akkor sincs ha megszakadok. felújított lenne 100000 ért kb. de arra nem futja 60000 körül meg kel állnia.
Tehát annyira nem egyszerű. Nagyon érdekes és tanulságos nap volt.
Sajnos rávilágított az egyik bontós hogy több fogy ebből mint lökhárítóból vagy olajszűrőből.
Ahogy ő mondta ezekhez ingyen kellene hogy járjon minden 3.ik tankolásnál. ( ő legalább sziporkázott, kellemes felüdülés volt a sok csalódás mellett)
Itt tartok most
A republik után szabadon : Hosszú az út míg a turbó a motorhoz ér
Hozzáértők segítségét szeretném kérni klímaproblémával kapcsolatban, hogy a hibakeresés melyik irányába induljunk el a későbbiekben. :) A család szintén 307 tulaj, aztán a mai nap a klímával akadt egy kis probléma. Digit klíma, és menet közbe érdekes hangot kezdett produkálni, és nem hűtötte az utasteret. Ahogy pörög a ventilátor, ilyen súrlódó hangot hallani, vagy mint mikor szivárog a gáz. Nem egy autószerelő a család, szóval nem tudjuk hogy ez lehetséges e vagy sem, hogy bent az utastérbe szivárogjon a klímagáz akkor amikor a ventilátorok mennek, mert csak akkor hallani. (mármint amikor megy a venti) Kb 2-3 hete lett feltöltve a rendszer, le lett vákuumozva, szóval nem kéne hogy eresszen a rendszer. Fel is vettük videóra, hátha valaki tud segíteni, azt megköszönnénk :) Autóról annyit hátha segít a probléma keresésében, hogy 2005-ös, 2.0hdi, 136le. Köszönöm előre is :)
1, hátha valaki hasonló cipőben jár, vagy fog járni
2, ha valamelyik hely ismert, pozitív vagy negatív értelemben, akkor jelezzétek
kb 15 helyről kértem ajánlatot. Volt köztük bontó, forgalmazó, felújító.
Nem mindenhonnan jött válasz, volt ahonnan csak kérdés érkezett, hogy 90 vagy 110Le-s az autó (az alvázszámot, motorszámot minden ajánlatkérésbe beírtam), de miután megkapták a számukra hiányzó infót, már nem válaszoltak.
TurboDave: felújítás új középrésszel 110000 Ft (1/2 év gari), új 140000 Ft-tól (1 év gari)
Van egy Peugeot 307 HDI 1.6 2005 (CAN/VAN) autóm. Amiről egy sima elm327 ic csak kevés infót tud lekérdezni az autó adatairól ().
OBD láb kiosztása az autónak (ami be is van kötve):
1 gyári diag csati BSI (CE18A)
4 földelés (MC00A)
5 adat busz földelés (ME00A)
7 ISO 9141-2 K-Line
11 gyári diag csati BSI (9008)
12 ABS
16 12v
Ami érdekes lehet: 1, 11 csatlakozó, ami a BSI-be megy. Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e valaki, hogy ezen can forgalom megy vagy valamilyen más adat busz csatlakozás?
A lényeg az lenne, hogy lehetséges-e: ELM327 can buszára rácsatlakoztatni és belehallgatni a can busz forgalomba (ez csak akkor lehet ha can busos a csatolás).
Szia! Ha van rá lehetőséged, olyan szervízbe menjél, ahol egyszerre tudnak "zöldkártyát" mérni (kipufogógáz összetétel) és lambdaszondát vizsgálni. Ki fog derülni a hiba, mert ha csak a szonda jele rossz, de a gáz összetétel jó, akkor csak szonda rossz, ha a szonda jele jó, de rossz a gázösszetétel akkor katalizátor rossz és ha rossz a szondajel és a gázösszetétel, akkor valószínűleg mindkettő rossz.
Nekem már küldött akkor is hibaüzenetet, amikor valamiért majdnem lefulladt a motor, de ilyen esetben néhány indítás után magától megszűnik, mert a hiba nem állandó.
Jena. Leszedtem a szívócsonkot, és se híre se hamva forgácsnak de még kis szemcsének se. áttakarítottam mindent a cooleren kívül (azt majd a héten valamikor) az y után nincs forgács. Lehet nem is érdemes tovább bontani? A turbó beépítéshez a szettet nem találom neten, nem tudtok cikkszámot? Összerakáshoz minden jó tanácsot szívesen veszek . Mire figyeljek hol lehet buktató. Turbót találtam garival 50000-ért holnap hívom remélem még meglesz. A turbó olajzó csöve nem volt eldugulva, tiszta volt idegen anyagnak jele semmi, a turbót küldeném vissza ezért nem szedtem szét,de zavar hogy nem találtam meg a hibát. Mit kellene még megnézni?
a bogarat úgy a legegyszerűbb leszedni hogy fogsz egy rossz törölközőt, bevizezed, és ráteríted a bogaras részre, hagyod állni 20 percet és simán letörlöd, mert a állandó nedvességtől feloldódnak a rohadtak, ahol ez nem műxik marad a sikálás.
Nekem bevált, amit a boltokban lehet kapni rovaroldó, de hallottam már, hogy az ecet is jó (bár én azzal nem merném, lehet, hogy nem tesz kárt, de akkor is), valamint hallottam bár nem volt kérdés, hogy gyantára meg a babaolaj a legjobb, még nem próbáltam, de ki fogom, mert van rajta pár pötty...
Sokat jártál vele rövid távon, hideg motorral? Ilyenkor néha kiírja. Ha mész vele rendesen, el fog tűnni a következő újraindításkor. Nekem kétszer írta ki. Először a kereskedőtől haza 30 km után, aztán eltűnt másnap reggel. Ha nem tűnik el pár nap után sem, akkor érdemes elgurulni a szervizbe/szerelőhöz.
Sziasztok. Ma kiirta a kocsim hogy Antipolluton fault. (Peugeot 307 1.4benzin) Elromlott a katalizátor vagy lehet csak egy eltévedt üzenet ? :) mert a kocsi rendesen megy mint előtte. Mennyire vegyem ezt komolyan ? Rohannyak márkaszervizbe ?