Remélem addig Kompi megírja ide, hogy hova is kell menni, mert én ezeket a koordinátákat kevésbé tudom értelmezni, egy utca, házszám számomra könnyebb lenne:)
Múlt héten megérkezett a Nanocom Evo Mk2 diagnosztikai berendezésem Ciprusról és bár drága, azt kell mondjam minden fillért megér! Én D2 Td5-höz használom, de van P38-hoz és Defihez is dízel és benzines változatban egyaránt!
A D2 minden részével kommunikál, hibát olvas és töröl, fedélzeti műszercsoportként is használható és még sok minden...
Semennyire igazából. Illetve hát együtt lehet vele élni. Ha nem mész végig az egész rendszer minden pontján, amit írtam, nemigen tudsz rajta segíteni.
Sőt, amit írsz, az nem annyira sok igazából. A hátsó, mivel ott nekem van egy lényegében új (cc 20e km) detroit locker, + újonnan hézagolt osztómű diffi, elhanyagolható. Viszont az első még mindig csattan rendesen. Namost arra nem visz a lélek, hogy ezér kibontsam. Kb ilyen volt, mikor vettem is, azóta beletekertem kb 60 ezret. Nem esett szét.
"údv. mindenkinek. szombaton bejártuk a febr. 03 -ára tervezett programot. a terepen eltőltőtt hasznos idő <leszámitva a holáncok feltételét < 5 ora. ezalatt megtettúnk 35 km-t. a találkozo helye n 47 30 325 e 19 17 116. ez a hely kőzel van az MO -hoz.az időpont: 09-09.30 10 orakor indulunk. mindenki ismeri az autoja és a saját paramétereit, és ezek után dőntse el hogy részt akar-e venni a turán. néhol nehéz és kifejezetten karcos az utvonal.kúldőm a videot."
A rántást így nem érzed. Vagy nem tudom, mire gondolsz. Szóval az osztómű és a diffik is kottyannak már ilyen korban. + elöl a féltengelyek.
Igen nehéz megállapítani az autóban ülve, melyik.
Ha a kardánt forgatni tudod jobbra-balra és van holtjáték, akkor lehet diffiket-osztómű központi diffit hézagolni, beállítani. A féltengely még ott marad. De lehet csökkenteni a kottyanást.
Ha rángatni bírod oldairányban (nem a tengely forgatni, hanem rángatni), na akkor az nem jó. Akkor cserélj kardán keresztet, mielőtt kipurcan.
Namost nézzük. Én vettem egy bontott váltót 80e HUF. Beszereltem - kiszereltem (mert nem lett jó), ez kb 2 nap munka (saját, szervíz óradíjat ne is nézzük). kb 80-90e HUF hozzá a felújítókészlet. + megint 1-2 nap munka, mert sose csináltam. De pl. kell pár spec szerszám, amit le kell gyártani, ha nincs.
Ez 160-170e HUF. + cc 3 munkanap és kockázat, hogy nem csinálom meg jól. Hát, el kellene gondolkodnom, elküldjem-e inkább...
Úgy néz ki, hogy a 495(váló)+350(surcharge)+75(szállítás)+fa, amiből 350+fa visszajön, ha kiküldöm a régi váltót. Igaz, hogy a 684-re még rájön a visszaküldés ára is...
Hát igen. Nálam is ezlesz. Amit vettem, az rosszabb, mint ami bent volt - az végül egy nyelestengely csapágy csere után visszament és működik rendesen.
De ott álldigál a rosszabb bontott (nemigen van benne 2-4 szinkron), nyáron lehet, nekilátok. Kb 80 ropi hozzá az anyag, "jó szórakozás" lesz...
Azért a váltó rendberakásnál felmerülhet az is, hogy veszel egy bontottat és azt újítod fel. Így használhatod a kocsit, mert az tuti, hogy valami mindig közbejön....
Aztán a tiedet is eladhatod mint bontottat, vcagy felújítod és úgy adod el.....
Aha, köszi az megjött, de csak ma 11 körül. Az e-mailjeimet folyamatosan nézem, itt a fórumot csak ha gondom vagy időm van. Mennék a túrára, de valami találkozási infók kellenének.