Decemberben forgalomba helyezték, hogy javítsák a 2013-as statisztikát, ugyanis a statisztikában az szerepel, hogy mennyi autót helyeztek forgalomba vagy legalábbis az egyik lényeges elem. :-)
Pont most néztem, az aktuális bravo árlistát és már csak 1.6 mjet van.
az enyémet maj' egy évig porolgatták a szalonban , mire megfelelőnek tartottam az árat :) illetve érzelmileg (értsd jó áron beszámították) is el tudtam szakadni az elődtől..
egyébként a felszereltségi lista 40%-a sztem fake lesz itt..
Költöznék a Stilo topicról, látom vannak ismerős előéletűek erre.
Valamikor e topic elején írogattam már ide, akkor nagyon rá voltam zizzenve a váltásra, aztán mire kijött az MJet, addigra elment a kedvem.
Most viszont T-Jet a kiszemelt.
Sokáig turkáltam a hahut, de valahogy egy sem fogott meg. Kveset futott fiatal autókat kerestem. Persze mindig a Szabó verdáin akadtam fenn, amiről aztán itt olvastam, hogy mimerre.
Szerintem ebben az időben mindegy, miyen gumid van. Most keveredik az úton lévő olajos korom a vízzel. Szerintem nincs olyan gumi, amelyik ezt a felületet kezelni tudná. A Corollával sem tudok úgy elindulni, hogy ne forogjon ki, szándékom ellenére...
Imádom az ilyet. Van egy 6 éves dci cliója 100 ezer km-vel (ami ugye normál futás). Ezt szeretné elcserélni egy a cliónál nagyobb, erősebb (de alacsony fogyasztású) megkímélt autóra szőrén-szőr. Persze az sem lenne baj ha az új is dízel lenne. Az igazi idita aki a saját autóját következetesn túl, a másét meg következetesen alúl becsüli.