A karbantartási adatokról egy külön A4-es lapot kaptam, azon szerepel az előírt olaj ( nekem elég az RN0710-es ), az olaj, a szűrők és szíjak csereperiódusai, rádiókód, stb.
7 féléves ha jólolvastam. Hány félév van még hátra? Mennyi a tandíj?
Az egyik ismerősöm minőségügyi szakmérnök lett. Szuper szakma, de perfekt kell németül tudni a kezdéshez. Én meg angolos voltam mindig, de az sem profi szinten.
Én azt látom, hogy ha valaki belekezd tanulni egy szakmát, akkor jó esély van rá, hogy mire elvégzi, akkorára nem tud majd elhelyezkedni benne. Vagy telítődik a szakma, vagy olyan csókosokat vesznek fel, akik nem értenek hozzá. Hiába vagy te jobb, nem jutsz be.
Hátha a következő (másik) kormányzás idejében más lesz. Addig viszont meg kellene élni itthon, nem beállni a sorba a kivándorlók közé.
Ezt akartam pont írni, hogy még bele lehetne venni, de akár Nandót is meg Bélát... meg valami kesztyűt a tükörre... meg még kitudja mit, ami az évek során kialakult. :-) A kesztyűs dolgot pl én sem tudom mi... :-)
Bárhol jó lehet, olyan cégnél, gyárnál, ahol MIR-KIR van, vagy önkormányzat, vagy felügyelőség, de sokrétű, illetve fent a lopósok közt is lenne hely, amennyiben rendesen ért valaki a zaj és rezgésvédelemhez, vagy a levegőtisztaságvédelemhez. Én látok benne fantáziát, az EU szabályok teremtettek létjogosultságot neki rendesen. Én bizakodok, aztán majd legfeljebb munkanélküli leszek...
Igen SCII a kocsi, bocs nem tudtam, hogy fontos így csak a motorra koncentráltam
Ne kérj bocsot, csak anyamedvém van:)
Azért kérdeztem, mert képe a fórumon csak SCII-ről van nekem, tehát ha MI, SI lenne azt nem ismerem mélységében, vagy legalábbis utánna kellene olvasnom:)
Persze, ha tudok segítek, infóval, de nem annyira bonyolult, itt megtalálod a pillangószeleptakarítást, de a kluboldalon is van leírás róla, a kontaktolás meg egyszerű.