Dunkerque-Dover vonalon jár valaki angolba? Milyen társaságok indulnak onnan/oda? Vagy valaki elárulná, hogy lehet megnézni, hogy egy 7m hosszú, 3.3m magas furgonra hol lehet megnézni mennyi egy oda-vissza út?
Calais-Dover vonalon a P&O oldalán azt írják, hogy 6.5m hossz felett freight-nek minősül, és érdeklődjek a P&O Ferries Freight oldalon. Ott viszont nincs ilyen árkalkuláló, csak ha (gondolom) beregisztrálok mindenféle cégadatokkal.
soxor álltam meg hofban, pláne akkor ha későéjszaka kellett megállnom... inkább kifizettem a 5-10eurós parkolást, mint a több100as büntit túlvezetésre-munkaidőtúllépésre..... (szombaton is nagyritkán lehetett csak kútraállni, bár sajnos sok esetben az uccsó zsepisterületet is elfoglalták már....)
sok hof városmellett van, így a hétvége nem a fülkébe tellik.....
Az autohofban alvásnak nem is a 10-20 pénzes kajajegy az előnye leginkább, hanem az hogy nem hallod sem nappal sem éjszaka az autópályán zúgó kocsikat. Sokkal nyugodtabban lehet pihenni. Azt nem értem, ha otthon leadod a kajajegyet akkor eltudja számolni költségileg, amúgy meg nem? Na neeeeee !!!!
Inkább érdekes volt először, amolyan mozdonyos. Röhögtünk is, amikor elhoztuk őket Bourg en Bress-ből a gyárból, hogy nincs nálunk kéztörlő rongy mint a mozdonyvezetőknél, amivel le fel tudjuk a kapaszkodót törölgetni. Viszont az egész ágy alja pakolós, oldalt fent pakolós szemben fent pakolós helyek voltak, tele lehettet pakolni cuccal, még ha négykezeztél is. Én csipáztam nagyon.
Igen. Lassan a Wabi, és a tartozékai (kft-k) lesznek a legalantassabb fizetők.
Viszont javukra szól, hogy percnyi pontossággal fizetnek, ami nem utolsó szempont. Én már megjártam olyan céggel amely nem fizetett. No de erről a cégről van infóm, továbbá egy kérdésedre válaszolva, hétvégére is fizet 20 eu-t.
Ez a mindenre felkelés a Magnumban volt jellemző az elején amíg meg nem szokta az ember, mert minden széllökést megérzett.
Egyszer egy pénteken visszahajóztam Angolból Hollandba, és én hülye fel is mentem északra Groningen felé, ott vártam a hétfői felrakást. Volt olyan szélvihar a hétvégén ahol vártam, hogy majdnem dedalont kellet szednem. Főzni csak úgy lehetett, hogy fogtam a serbli nyelét végig. :-)
abból a 2évből míg nagyonjóvoltnekem, jó egyévet dafoztam, igaz a 95-össel. Egyszer eljött a Gerob ide a tvk-ra grancsiért, akkor volt szerencsém ülni egy105-ben.
Simábbanjáró, alacsonyabb mocialagúttal, viszont sztem a napnál a legnagyobb hűtővel rendelkező kocsi. Tény és való, hogy a legkényelmesebb ágya neki van, de vhogy a volvóban jobban tudtam aludni (még a nemírokmári hétvégi hamarabbi felkelésekre sem emléxem, pedig gyakran kelt hamarabb, meg ablakletekerés, meg palackértki, mosakodás...)
A dafba mindenre felkeltem..... sosem aludtam hason, de a volvóban az is ment! mindegy, tény és való, hogy a dafágynak párja nincsen!!
Daf még nem volt a seggem alatt. de szerintem ugyan azt a szintet lehet hozni vele mint a többivel, már ami a teljesítményt illeti. Persze ha van lóerő. Szerintem így bele bele kukkantva, nagyon jól lakható fülke. Ami az újabbakban lenyűgözött a régiekhez képest anno, hogy az ágy az kurva kényelmes széles volt, nemigen volt párja.
sztem az a legelső, hogy kérdezd, meg hogy az "aetr" betartatásra kerűl-e???!!!! ha megvan ez a dolog, akkor elgondolkodttó, bár még a kérdések tömkelege ottvan.
- lásd, unózás megye-? hétvégi pénz van/nincs(tudom napnál nincs, de hallani pár cégről akik adnak, amolyan kihalásosak)