Köszönöm, felvettem vele a kapcsolatot! Hamarosan telefonon is egyeztetünk.
Közben lett pár száz kilométer közös élményünk az új autóval, éd egyszerűen imádom. Kényelmes, nagy, és elég erős is (az audim után nem hittem, hogy ilyesmit mondok még autóra). Még egy kérdés felmerült közben bennem, az pedig a részecskeszűrő automatikus regenerálódásával kapcsolatos. Azt olvastam össze-vissza a témában, hogy mindegy milyen sebességen történik, de az állandó legyen mintegy 20 percen át. De máshol azt is írták, hogy azért 2000-es fordulat felett legyen. Nos, ezzel a géppel ez min. 130 km/h. Úgyhogy az M0-áson való égetésem az felejtős, legalábbis szabályosan. Azért haladtam egy 20 perces etapot így 110 körül, de nem is történt semmi. Mik ezzel a tapasztalatok? Valóban kell ez a fordulat? Vagy csak akkor regenerál, ha telített is?
Nincs kedvem visszakeresni, de mintha a te autódat már nem érintette volna a hajtókarcsapágy probléma?
Az enyémen kettő szinte hibátlan volt, egy kb mint nálad a képen, egy meg vagy dupla akkor folt-tal.
A Castrol szerintem alapvetően jó, sőt szerintem az egyik legjobb, de mostanában olyan híreket hallottam hogy némely autósboltból eltüntek a Castrol olajak, mert tán hamisak voltak. Nem tudom igaz, vagy csak urban legend.
Köszönöm a fórum segítségét döntésem meghozatalában ami ahajtókarcsapágyak cseréjét illeti!
24. órában 29-én pénteken megtörtént a műtét Zoltán_1967-nél!
Akit a távolság tart vissza annak jelzem min.25m km-ről mentem, kb. min.50 eFt maradt utiköltséggel a zsebemben.
Közben okultam, és majd egy teljes átvizsgálást is kaptam (figyelemfelhívást mik várnak még rám.../kormányösszekötők kicsit lafognak :), bal hátsó szilent lesz nemsokára cserés.../)
Kocsi előéletéből az volt eddig tudott, hogy m.szervízbe hordták (hogy milyen olaj került bele azt nem tudom,de...), de az olaj, hogy nem ELF volt benne az tuti (kivétel 2010-től azóta van nálam és ELF került bele).
Aki kételkedik Zoltán profizmusában azt megnyugtatom, hogy kisujjában van.
0 fokban úgy dolgozott egész nap /ill.amíg Én ott voltam/ mint aki kellemes klimatizát szervízben melózik :)
És megint nem akarom a M.szervíz kontra magán szervízt összehasonlítani, de az igaz, hogy egy max 2 órás melóért 6 órát számolni...(igaz nem volt KV, és klímatizált helység)
De a lényeg, hogy "megmenekült" a gép úgy néz ki a biztos KO-tól.
Beszéljenek a képek = elrettentés
Ja és amit még megtudtam, nem csak az 1,5 DCI 106 LE a veszélyeztetett!!!!
És ami arra utal hogy nem ELF-et használtak, hanem nagy valószínüséggel Castrol-t, hogy szép barna bevonat van a fémeken...
Kösz. :))
"A Google olyan mint a nö.
Még be sem fejezted a mondatot,mar talalgat."
Ott laktam a szomszed utcaban. :)
A kerdes arra iranyult,hogy jart-e naluk valaki, mert anno olyat varazsoltak az autombol,hogy besza-behu. :)
Vagy esetleg jo tapasztalat valahol?
De azert koszi. :)
Kellemes Husvetot Mindenkinek!
Néha gondolt egyet és nem éget semmi(ablakemelő kapcsoló világítás). Szétszedtem és elkezdtem mérni és összeért a két pólus és hát most volt benne amper.A helyzetjelző égett rendesen ez biztos.Szerintem nem volt jól a helyén ez a biztosíték,legalább is remélem mert amikor szétszedtem kijjebb állt mint a többi.
Tipikus kh jelenség ez nekem, gondolom kifujkáltad valami sprével, sajna csak most jut eszembe, hogy valakinek volt már hasonló kh, akkor a dobozban is állta víz az okozta, de az már nem jön be, hogy mosás, vagy eső okozta. Még annyit milyen motoros a kocsid?
A 2. bekezdésedben leírtak következménye, hogy amit napi szinten - lehetőség híján - nem használok, akkor sem jut eszembe sokszor, amikor mégis lehetne :)
Néha gondolt egyet és nem éget semmi(ablakemelő kapcsoló világítás). Szétszedtem és elkezdtem mérni és összeért a két pólus és hát most volt benne amper.A helyzetjelző égett rendesen ez biztos.Szerintem nem volt jól a helyén ez a biztosíték,legalább is remélem mert amikor szétszedtem kijjebb állt mint a többi.Kicseréltem és majd meglátjuk.
Köszönöm még egyszer a biztosíték volt kimenve,de a helyzetjelző kiment biztosítéknál is rendesen működött.Csak a tempómat és a kapcsolok világításai nem működtek.De legalább megnéztem az aksiba is folyadékot :))
Én az agglomerációból járok be mindennap. A gyorsforgalmi utakon szoktam használni. Baromi kényelmes. A városban természetesen nem, az másról szól, de a pályán azonnal kapcsolom.
De azt kézséggel elhiszem, hogy a felvidéki utak és városok nem alkalmasok a tempomatozásra. Elég sűrűn járok arrafele, ott én sem kapcsolom be.
Mindenki a saját nézőpontjából látja a világot :) Elképzelem önmagamat, amint tempomattal átcikázok a városközpontban levő házamból a város másik végére, kb. úgy, hogy 100 m-ként van egy más utcába fordulás. Ha meg kicikázni akarok, akkor egy forduló + 300 méter és a főúton (városon kívül) vagyok. Próbálom még elképzelni Bp-t is, mikor a városközponton keresztül igyekszek az M3-tól az M7 felé. Jobbik eset a zöld hullám (20 perc), a rosszabbik meg a dugó (2,5 óra). A 20 percesnél tojok az 50-esre, mert ha netán még fényképeznének is, esélytelen a fotó kézbesítése. A 2,5 órásnál meg nekem nincs esélyem, hogy elérjem az 50-est :).
Mondjuk Szentpétervárott a Nyevszkij prospekten biztos jó hasznát tudnám venni, de ezért az élvezetért nincs kedvem 2500 km-t odaautozni :D
Hogy visszatérjek az eredeti témához: BP környékéről napi szinten bejárni mondjuk 30-40 km-t a sztrádán - és gondolom: befelé egyre sürüsödő forgalomban.... tényleg nem az én esetem, hogy nyomogassam a tempomatot.
Miskolcról - Pécsről - messzebbről ingázni BP-re, ott már igen.
Én is nagyon imádnám Hatvannál be-, Sesztanovacnál meg kikapcsolni :-) Természetesen 160 km/ó-ra állítva!
Én nekem utólagos KoAnoMat van és nagyon szeretem. Isteni vele a pályán krúzolni. Az általad vázolt esetben csak egyet kérdeznék: Mennyi is a reakcióidőd? A tempomat egy eszköz, ami kényelmessé teheti a vezetést, de nem csodaszer, használata nem azt jelenti, hogy neked pihenőmódban kellene lenned. Ha így gondolod, hát valóban ne kapcsold be. Pihenőmód a parkolóban illdomos.
Ugy van.
KoAn mester rakta be az enyembe is meg uj koraban,imadom.
Asszem 4 funkciot is tud,de en csak arra hasznalom amire vettem anno. :)
Palyan isteni,varosban sokszor sebesseg tartasra is kenyelmes.
A kovetkezo automban is KELL LENNIE!
Szerintem holnap reggel tedd vissza az eredet UCH-t, tedd fel az akksisarut és nézd meg a világítást. Szinte 100%, hogy nincs jobbra helyzetjelződ. (az előző táblázat szerint együtt van biztosítva a tempomat kapcsolóval, és az ablakemelő kapcsolóval)
A motortéri bizti tábla így néz ki. Bejelöltem, hogy melyik a bizti, ami rossz lehet.
A kicseréléséhez "egy kicsit" bontani kell a motortérben.
A párom unokatesójának a kisujjában volt az autóvillamosság.[...] Egy egész szombati nap ráment arra, hogy a kábelkötegekben keresték a 0-ás (földelés) kábelt.