Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
szia!biztos valami gigszer lehet a rendszammal!a kocsit nyaron hoztak be fent is volt a hasznalt-auton egy ido mulva lekerult,es most felbukkant,ismet sarvaron!hat igen valami mas kocsi rendszamaval futkarozott vele!kulonben a felni szep,csak nem erre a kocsira stimmel!
az biztos hogy nem rosszul nez ki!csak hat azert megis!kulonben meg aszt nem ertem hogyan van hogy meg nincs magyar forgalomban de en mar vagy 2honapja latom nap mint nap, h-s rendszammal fut a kicsike!
Tiltja az ECU-t és az adagolót is? Vagy csak az ECU-t, ami ezáltal nem komunikál az adagolóval.
Másképp teszem fel a kérdést: Ha van egy gyári autóm, de valamiért kedvem tartja és cserélek egy adagolót akkor nem fog működni, mert az imó nem komunikál az új adagolómmal? Az ecuval igen, de az adagolóval nem?
A tds-ben az immo a bal első ülés alatt van.A szőnyegkárpitot fel lehet pattintani az ülés alatt, és ott a doboza.De egyébként én is úgy tudtam, hogy az immo és az elektromos adagoló össze van hangolva, azt is tiltja.
"Ilyenkor alig fordul át a motor és már indul is" Igen, annak alaphangon ilyennek kell lennie, ezt rohadtul imádtam a tds Kappában, hogy japán dízel motorokat megszégyenítően tudott indulni (még 300 ezer km-el a háta mögött is!)Nem fordult kettőt a motor, és már be is röffent.:)Nekem -10,-15 fokokban is 5-6 fordulat volt az indítás.
Jobbnak láttam nem kiszedni, nem akartam tönkre tenni,ismerve magam.
Viszont a mai nap záró eseménye. Kedves feleségem a céges fiestájával elütött egy őzet. A kár gyakorlatilag jelentéktelen....lett volna, ha nem nyílnak ki a légzsákok....
Kinyilt a kormány, az utas légzsák, széthullott a műszerfal fele, minkét B oszlop burkolata leszakadt, mert ugye a biztonsági övek is tönkre mentek........
Egyébként használható az autó, visszacsomagoltuk a lufikat és kész. Igaz a szélvédő is betört......
Egyébként azért sem kell átrakni, mert le van biztosítva amatőrök ellen. Ma azért megpróbáltam. A 4 csavarból, 3 simán kitekerhető, a 4. viszont firnyákosan furmányos, háromszög alakú, igazából amatőrök ne tudják kitekerni, én sem tudtam.........
Két észrevétel. A jtd-ben az ecu és az imo össze van hangolva. Ezt már Szekyvel kipróbáltuk. A TDS is ilyen, csakhogy nem tudom hol van a tds-ben az imo. Ott ahol a jtd-ben van, na ott nincs. A JTD-ben a kilóméteróra mögött egy sárga doboz, na de ilyen a TDS-ben nincs, pedig szét szedtem mindent. A lényeg, hogy ha cseréltem az ecu-t akkor középen folyamatosan világított a zöld led.
Ami miatt nem indult: a tds adagolóra a szijjtárcsa kúppal csatlakozik, de van egy ék is. A jtd csak kúpos..... Az ékhez képest lényeges, hogy hol van a szijjtárcsán a jel. Az osztrák barátaink kihagyták az éket belőle, így nem volt pozicióban szíjjtárcsa. Az hogy egyszer beindult, az a vak szerncse volt.
Most viszont beindul, de kb 1 perc járás után leáll. Olyan mintha szorulna. Utánna be sem indul azonnal csak kb 2 perc vérakozás után. Ilyenkor alig fordul át a motor és már indul is. Jár szépen, de megáll. Erre esetleg ötlet?