Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kappus Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63465
szia!biztos valami gigszer lehet a rendszammal!a kocsit nyaron hoztak be fent is volt a hasznalt-auton egy ido mulva lekerult,es most felbukkant,ismet sarvaron!hat igen valami mas kocsi rendszamaval futkarozott vele!kulonben a felni szep,csak nem erre a kocsira stimmel!
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63463

Nálam anno a 17-es felni 225/45-ös gumival is rázott egy kissé a Kappa, 18-assal szerintem eléggé kiábrándító lehet.

"2honapja latom nap mint nap, h-s rendszammal fut a kicsike!" Elképzelhető, hogy akkor valamilyen más autó rendszámával használják az autót.

Előzmény: kappus (63460)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63462

Urak!

 

Köszönjük :-)

 

Remélhetőleg pár nap és megoldódik,

 

 

Üdv

DVlad Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63461
Zugló error.
Előzmény: BmS1 (63443)
kappus Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63460
az biztos hogy nem rosszul nez ki!csak hat azert megis!kulonben meg aszt nem ertem hogyan van hogy meg nincs magyar forgalomban de en mar vagy 2honapja latom nap mint nap, h-s rendszammal fut a kicsike!
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63459

Pofás evvel a felnivel, és nem csak autózgatásra való, hanem veseproblémák kezelésére is!:)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.4_jtd_ls-6321313

Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63458

21:30  pest megye T-home működik.

 

Előzmény: BmS1 (63443)
"The man" Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63457

Hajhó!

 

20 óra 38 perc....... Nálam tökéletesen működik.

Előzmény: BmS1 (63443)
sooty Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63456

Kecskemét, diginet mindig működik.

Tiszakécske, osztrák szerveren keresztül kapott net, sosem működött........

Előzmény: BmS1 (63443)
Pepi 517 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63455

Bpest XVII.KER.megindult a UPC mükszik a index.

Előzmény: BmS1 (63443)
bojo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63454

T-online, Sz-Sz-B megye, működik.

Előzmény: BmS1 (63452)
probody Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63453

UPC teljesen jól műküdik.

Előzmény: BmS1 (63452)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63452

Igazad van, persze, pl. egy forgó-elosztós mechanikus dízel is lehet közvetlen.

 

Én a korszerűbb darabokra értettem.

 

 

 

Urak,

 

akik megnéztétek az elérhetőséget, kösz.

Nem mindenhol nyitható az oldal, vmit majd csinálunk.

 

 

Üdv.

Előzmény: tomsojer (63450)
cuba.71 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63451

"A Direct befecsi" az Direct befecsi,személya.-ban,t.autoba,traktorban,stb.

A direct elve pont abban különbözik a kamrás mtortól,hogy a hengerfejben lévő előkamra helyett a dugoban lévő Örvénykamrába fecskendez a p.csúcs.

Előzmény: tomsojer (63450)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63450

 Nem kell feltétlenül PD-TDI-nek vagy CR-nek lennie ahhoz, hogy direkt befecsis legyen.

A Ford Tranzit már jó 25évvel ezelőtt vagy az 1,9id.td. croma már direktes volt. 

 Annyi még, hogy a traktorok meg a kamionok is ilyenek illetve mégsem teljesen, mert ott

ugye meg dugattyúkamra van, de attól még direktes.

 

 

 

Előzmény: BmS1 (63435)
sooty Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63449

Most ez nagyon nem mindegy.

Tiltja az ECU-t és az adagolót is? Vagy csak az ECU-t, ami ezáltal nem komunikál az adagolóval.

 

Másképp teszem fel a kérdést: Ha van egy gyári autóm, de valamiért kedvem tartja és cserélek egy adagolót akkor nem fog működni, mert az imó nem komunikál az új adagolómmal? Az ecuval igen, de az adagolóval nem?

Szerintem ez azért durva lenne?

 

 

Előzmény: Alfás Theo (63448)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63448

Iegn az immo tiltja az ecu-t és az adagolót, de könnyedén megkerülhető. Itt nem fogom megmondani! 8o)

Előzmény: kappa_tds (63442)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63447
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63446

Telenor hipernet bárhol bármikor még LTE-n is!

Előzmény: BmS1 (63443)
Pepi 517 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63445

Szia! nálam nem indul a oldal.

Előzmény: BmS1 (63443)
cuba.71 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63444

A japán diesel motort pedig nem nagyon tudja megszégyeniteni egy motor sem a beindulásban(ha jó).

"Nekem -10,-15fokban 4-5-öt forgat rajta és beindul."

Nekem pedig ez a "retek"japan tavaly télen -18-ban 4sec.izzitás egyszer átfordult a motor és gyönyörüen járt.

Ezzel,meg a fogyasztásával el is mondtam az én japán motorom ÖSSZES jótulajdonságát.

:))

Előzmény: kappa_tds (63442)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63443

Jó urak.

 

Kérés azokhoz akiknek UPC-je van.

 

Több visszajelzés is jött, hogy a www.injektor.hu nem mindig "jön be",  főleg du. 2 és este 10 között.

 

Egy-két pillanatra lépjetek már rá az oldalra, zavartalan a működése?

 

 

Köszönöm.

kappa_tds Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63442

A tds-ben az immo a bal első ülés alatt van.A szőnyegkárpitot fel lehet pattintani az ülés alatt, és ott a doboza.De egyébként én is úgy tudtam, hogy az immo és az elektromos adagoló össze van hangolva, azt is tiltja.

 

"Ilyenkor alig fordul át a motor és már indul is" Igen, annak alaphangon ilyennek kell lennie, ezt rohadtul imádtam a tds Kappában, hogy japán dízel motorokat megszégyenítően tudott indulni (még 300 ezer km-el a háta mögött is!)Nem fordult kettőt a motor, és már be is röffent.:)Nekem -10,-15 fokokban is 5-6 fordulat volt az indítás.

Előzmény: sooty (63437)
sooty Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63441

Jobbnak láttam nem kiszedni, nem akartam tönkre tenni,ismerve magam.

 

Viszont a mai nap záró eseménye. Kedves feleségem a céges fiestájával elütött egy őzet. A kár gyakorlatilag jelentéktelen....lett volna, ha nem nyílnak ki a légzsákok....

Kinyilt a kormány, az utas légzsák, széthullott a műszerfal fele, minkét  B oszlop burkolata leszakadt, mert ugye a biztonsági övek is tönkre mentek........

Egyébként használható az autó, visszacsomagoltuk a lufikat és kész. Igaz a szélvédő is betört......

Előzmény: cuba.71 (63440)
cuba.71 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63440

DE kitudod ha akarod(csavarni)hetes csillag-villáskulcs csillag részét rá lehet kocogtatni.

Jelöld össze a HDK fejet mielőtt fellazitod.:)

Előzmény: sooty (63438)
cuba.71 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63439

SZia!Bocs.

CSAK DIRECT INJECTION-ra gondoltam,nem D.I INJECTION-ra.

Helyesirási hiba:)

Egyébként ez a D.I.a diesel auto,t.auto,busz,traktor stb.égésterének a fajtájára utal,és már rengeteg autómárka használta elek.adagoló párositással.

A Common rail pedig amit emlitesz az egy nagynyomásu befecskendezési fajta,(FIAT konszern találmány)és igen az már mind D.I.

 

Előzmény: BmS1 (63435)
sooty Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63438

Egyébként azért sem kell átrakni, mert le van biztosítva amatőrök ellen. Ma azért megpróbáltam. A 4 csavarból, 3 simán kitekerhető, a 4. viszont firnyákosan furmányos, háromszög alakú, igazából amatőrök ne tudják kitekerni, én sem tudtam.........

 

Előzmény: KappaTD (63432)
sooty Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63437

Sziasztok.Nem kell átrakni, beindult...

Két észrevétel. A jtd-ben az ecu és az imo össze van hangolva. Ezt már Szekyvel
 kipróbáltuk. A TDS is ilyen, csakhogy nem tudom hol van a tds-ben az imo. Ott ahol a
jtd-ben van, na ott nincs. A JTD-ben a kilóméteróra mögött egy sárga doboz,
na de ilyen a TDS-ben nincs, pedig szét szedtem mindent.  A lényeg, hogy ha cseréltem az
 ecu-t akkor középen folyamatosan világított a zöld led.

Ami miatt nem indult: a tds adagolóra a szijjtárcsa kúppal csatlakozik, de van egy ék is.
 A jtd csak kúpos..... Az ékhez képest lényeges, hogy hol van a szijjtárcsán a jel.
Az osztrák barátaink kihagyták az éket belőle, így nem volt pozicióban szíjjtárcsa.
Az hogy egyszer beindult, az a vak szerncse volt.


Most viszont beindul, de kb 1 perc járás után leáll. Olyan mintha szorulna. Utánna be sem indul azonnal
csak kb 2 perc vérakozás után. Ilyenkor alig fordul át a motor és már indul is. Jár szépen, de megáll.
Erre esetleg ötlet?

Előzmény: pici6 (63434)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63436

Persze, amire reagáltam, a dízelre vonatkozik.

 

A közvetlen befecskendezésű benzineseknél is használatos a DI rövidítés.

 

Sőt, a benzineseknél a DI a Direct Ignition ("közvetlen gyújtás") megjelölésre is használatban van.

Előzmény: BmS1 (63435)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.04 0 0 63435

Szia!

 

és nem is DI.INJECTION.

 

 

Bocs, de valami rendes kavarodás van.

 

Ilyen, hogy DI INJECTION:  nincs. (vagy tévedek)

 

Van viszont DI, ami a Direct Injection rövidítése (közvetlen befecskendezés)

 

Alapvetően két ilyen motor létezik:

 

-Unit DI (PD TDI)

-Common Rail

 

A Common Rail a jóval elterjedtebb, a PD TDI már jórészt lefutott új autóban.

 

A Kappánál a JTD motortípus Common Rail.

 

üdv

Előzmény: cuba.71 (63429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!