Szinte hihetetlen történet már az, amikor régen Debrecenbe kellett menni átvenni az új autót. 8-ra kellett menni, leadni a papírokat. 9-kor nyitották a garázst, és mindenki rohanva választott magának egy autót. Tülekedés, szinte veszekedés volt, mert színt így lehetett választani akkor. Volt benn mondjuk 50 db autó, és 50 vevő. Nem semmi volt akkoriban. Ha jól tudom, akkor minden nap egy autómárka volt a hétre szétszórva. A minden héten megjelenő sorszám listában pedig lehetett nézni, hogy hányan vannak még előtted, akik még előtted autót fognak átvenni. A történet pikantériája, hogy akkoriban telt egy átlag embernek új autóra. Ha KGST autó is volt ugyan, de új. Ráadásul a pénz felét előtte 1 évvel be kellett fizetni.
Gázos Carrtársak! A múltkori érzékelő nyomozás eredménye: ma kicserélték illetve be építették a fűtéscsőbe az érzékelőt. De őszinték voltak és bevallották, hogy nem igazán vált be a reduktorba épített kivitel. Csak azt nem tudom ezt miért nekünk kellet ki nyomozni... Hazajöttem meg néztem jobban mit csináltak, hát profinak nem nevezném amit csináltak, a régi érzékelőt ott hagyták csak a vezetéket csípték el és az újhoz simán hozzá kötötték jól körbe tekerve szövetes szigszallaggal. :-( Majd holnap szét bontom meg nézem, hogy legaláb összeforrasztották-e.
Emlékszem amikor az MI-et vettük. Akkor, aznap 6 autót adtak át a boldog tulajdonosoknak. 4,5 évvel később, ugyanúgy már csak az enyém várt rám a szalonban. Azóta már a szalon is bezárt (idén tavasszal asszem). Az I-s rendszámok talán 1,5 év alatt kifutottak. A K-s rendszámok jóval tovább húzták (talán 3?).
Így lesz ez az MIII-al is(?) mire teríthetnék a piacot máris itt a ráncfelvarrott változat, úgyhogy szerintem mire Te eladnád addigra itt az MIV.
ment a mesterhez pajzsos 2.0 dci innen a másik utcábol,elöször önindito hibával majd egyben a pajzs is gondot okozott,ugy tudom ki is vették belöle,talán
A pdf-es olaj az "úgy volt", hogy a pdf nem bírja a rendes motorolajat, ezért olyan kell, amiből jóval kevesebb korom tud képződni. Ezt az olajat meg nem biztos, hogy bírja a motor, ezért a motor csapágyazását, illesztéseit, anyagát, alkatrészeit hozzá kell igazítani ahhoz az olajhoz, amit elvisel a pdf, amit valami hülye zöld (ment volna inkább zöldségesnek) megszavazott...
Ennyi erővel az autó is káros a környezetre. :-) Egyébként nem használok én sok vegyszert...:-) Még a hűtő és az akksi is ultratiszta vizet kap, mert olyan van a laborban. :-)
Mesterünk elöadást tartott nekünk dpf-böl,igaz ott szétszedve is láttunk egyet,de ehhez ott kell lenni,aki lemarad az kimarad,mi már nagyon okosak lettünk :)
ismerős munkatárs 1.9dci megánja "elektronika fault" üzenetet, és "kínai" karaktereket írogat induláskor. Valamint a pajzs rendszert nem tudja bezárni, mert azt érzékeli, hogy valamelyik ajtó nyitva van.
Ezek szerint nem írok le elég részletesen mindent. :-) Tartalék trafót azért hordok, mert nem szeretném egyszer megjárni, inkább legyen nálam pluszban. Gyertya is van nálam. :-) Egyébként, kicseréltem a horog aljzatát...
Ilyen volt a régi:
Ez valami szörnyű, kicseréltem az újra, de még nem hagyom ennyiben, amikor lesz rá lehetőségem, akkor kicserélem majd a kábeljét is, mert elég sötét némelyik, pedig használva se igen volt, maga a horog is újszerű... Illetve ránézek pontosan hová is kötötték, és hogyan... Hátulról a lemez, ahová fel van csavarozva az aljzat, nyitott. Szóval persze, hogy be tud menni a sár. Ide majd kap szilikonos tömítőt, nem fog többet beázni.