Nem fog gondot okozni hogy a méretkülönbség miatt jobban fog pörögni a kerék? A hátsó tengely kalkulátor szerint 14mm-rel lesz lentebb ami a hasmagasságot egy kicsit befolyásolja, eddig mindig elől ért le a műanyag lökhárító alsó pereme (ez szerintem a gyártó hülyesége).
Az lenne a kérdésem hogy a hátsó tengelyre lehet e kisebb átmérőjű gumit rakatni, esetemben 145/80 R13 a gyári méret (Corsa B) és 145/70 R13 téli menne fel, elől 2 éves téli van 145/80 R13.
Koszi! Most mar latom mi a szitu. Siman kijott oldalra a kapcsolo :) Hogy en eddig erre nem jottem ra es nem vagtam a kis ful funkciojat :) Egyenlore ugy tunik mintha el lenne oxidalodva a barna vezetek csatlakozoja/saruja. Sotetebb szinu a tobbihez kepest. Csere, kontakt spray, a szetegett 3-4 cm-es barna vezetek zsugorcsovel valo leszigetelese, muszeres kimeres? Mi a kov.lepes?
Nem kell a kormányt levenni!! A kapcsoló oldalra kihúzható az oldalain lévő két tartó fül benyomása után. A barna színű vezeték minden esetben testkábel, ergo, annak "letesteltnek" kell lennie.
Hello! Legyszi segitsetek egy Cors B, 1.2 benzin, 96-os indexkapcsolot kicserelni! A kulso muanyag burkot eltavolitottam alul, felul.
A barna szinu vezetek egett meg (letestelt) es fustol amikor raadom a gyujtast. Latni a megporkolodott vezeteket. A kormanyt is le kell szedni hozza? Mar probaltam, es talaltam megfelelo torx vagy milyen kulcsot/fejet ami belemegy, csak nem birom kitekerni a csavarokat. Hianyzik az erokar. Ha sikerul a kormanyt leszednem mi jon sorrendben a kapcsolo kicserelesehez? Regebben elkezdett lotyogni a tavolsagi. Olykor magatol felkapcsolt, es nem "kattant" vissza a helyere csak lazan fityegett. Feltetelezem mostanra tette le a lantot a kapcsolo.
Sajnos jót nem tudok én se,de olyant akihez nem szabad menni azt igen.XVI kerültebe van egy barátom ismerőse oda vitte be,mert a srác nem volt itthon,kigyuladt a motor lámpa megijedt bevitte mert reklámozzák ezerforint a diagnosztika.Halom hibát irtak ki neki 240 000ft-os ár ajánlatot kapott.Inkább lerakta megvárta mig a srác haza jön áthozták hozzám,rádugtam az Op-Com-ot ki irta ahibákat,Kérdeztem ez azóta lett mióta nézték,azt válaszolta a tulaj nem törölték ki mert azt mondták addig nem törölhetö amig a rossz alakatrészeket nem cserélik.Nekem sikerült töröln,inditás után semi nem jött vissza,próba út után annyi jött turbó szabályzás vissza jelző hiba,kiderült az a vákum cső ami ráhúz az volt elöregedve,kilett cserélve fél éve azóta is jó.
Próbálj meg olyan embert felkeresni aki tényleg autószerelő és nem autókat barkácsoló emberekből összerakott csapat.
Ha semmi nem lett megbontva, akkor nagy eséllyel a termosztát háza repedt el, de azt látnod kéne, üzemmeleg motornál ha gőz nincs is, de az valahol kifúj. Mondjuk adalékanyagot neki és uv-vel meg lehet látni. Esetleg a víz nem az olajtérbe kerül, hanem az égéstérbe. Bár akkor igen nagy lenne a nyomás a kiegyenlítőben. Ha termosztátot kell cserélni, akkor a wahlert ajánlom. Ő a gyári beszállítója is opeléknek. Mondjuk a múltkor rendeltem egyet unixban, dobozon felirat wahler, a termék is az, csak a gm jelet kiköszörűlték belőle. De nekem 6 év után adta meg magát, az útód azóta 2 éves és kb 20.000 km van benne.
Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok! Történetem ott kezdődik hogy g astra 2002 benzines 1.2 -es 75le-s alapjáraton lesett az olajnyomás pontosabban be vibrált az olaj visszajelző. Szerelőhöz elvittem, mondta hogy olajpumpa csere. Na már ha ott van megnézettem a vízpumpát vezérlést stb. Szerelő azt tanácsolta hogy legyen egy vízpumpa csere illetve ha nagyon most nem akarok rá költeni akkor még maradhat a vezérmű lánc mert még elmegy egy darabig. Ok mondom akkor ezt megbeszéltük. Hazahoztam az autót, minden fasza olajnyomás rendben. Ja jelezte a szerelő hogy majd hidegen öntsem fel a kiegyenlítő tartályt a szintre. Na így is jártam el felöntöttem másnap reggel. Azóta nem áll meg benne a víz! kb 200km után másfél deci vizet bekajál. Az olajbeöntő nyálláson benézve illetve a sapka alján ujjnyi vastag mustár szerű trutyi! Viszont az olaj szinten, a nívón nem látható emelkedés. Csak a szelepházban van trutyi. Egyszer az egyik csövet is levágta. Akkor hengerfej le, sikolás tömítés csere ahogy kell. Autó kész, járok vele és ugyan az, nem áll meg benne a víz. (fehér fűst nincs)! Szerelőhöz vissza, vízszivattyú leszed tömítések megnéz, nem talál hibát, újra összerak. Autó továbbra is ugyanazt produkálja. Szerelő mondja hogy szerinte blokkot kéne cserélni. Erre én berágtam és elvittem egy másik szerelőhöz, ott jeleztem hogy mi volt és ők ujra szét szették a vízpumpa felőli részt, ott tömitést cseréltek, vezérlés felöli tömitést szintén csere plusz ujra le a hengerfej és sikolás és tömítés csere. Kifizettem érte itt is egy nagyrakás lovét. Az autó ugyanazt csinálja ezek után is. Na most nekem csak egy problémám van ezzel a blokk csere javaslattal. Könyörgöm, az autónak nincsenek víz problémái, elviszem más okból a szerelőhöz és úgy hozom vissza hogy vannak víz problémái. Esetleg ha vannak itt szakértők akik tudnak segiteni hogy merre lehetne még elindulni? Köszönettel venném.
Olyan gondom van, hogy a tegnapi napon szépen haladtam az autópályán, az autó egyszer csak leállt és azóta nem tudom újraindítani. Nm evagyok egy nagy szakértő, de azért szívesen veszem a tanácsaitokat, hátha okosabb leszek.
Akksi jó, índít, önindító megy, de mintha nem forgatná a motort. AC pumpa működik. Egyéb: korábban néha benzinszag áramlott a kocsi elejéből. Nem tudom van-e összefüggés.
Segítséget kérnék tempomat ügyben. 2000-es évj. Vectra B x20xev, kar van, pedálkapcsolók vannak, bowden húzogató motor van rögtön 3 db is, de mind 94-96-közötti Omegából. Nem tudom életre kelteni, mivel nem is látja az OP-COM. Ha valakinek van valami ötlete, jól jönne! Esetleg más lehet a csatlakozó lábkiosztása?
Szeretném megkérdezni Tőletek,Fronterában nem működik az óracsoportban egy műszer sem(sebesség mérő, ford.szám mérő,viz hőmérő,üz.a.szint mérő,kilóméterszámláló)az óracsoportot megvizsgálták ,azt mondják tökéletesen működik.Visszaküldték de ugyanúgy semmi mint mielőtt elküldtem.Az előzménye annyi volt ,hogy kiszedtem a középkonzolt, mert kellet a számítógép kijelző gyári száma,az autórádió kábelkötegén volt pár kábel majdnem" sehogyan" sem szigetelve,apró villanás a testen de még biztosíték sem ment ki. viszont azóta mozdulatlanok maradnak a mutatók.Volna valakinek ötlete ,tapasztalata ?