Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ha egy éve vetted, akkor van még rá garancia - küldd vissza ;)!
Szerintem nekem a Kappa motorháztetős gázrugóból a csere is tőlük volt szintén Unixon keresztül. Az kiszolgált három évig gond nélkül, így remélem, hogy ez is ki fog. Ha nem, akkor rendelek az USA-ból - csak onnak minimum 20ezer egy pár :(..
Egy éve vettem Unixosat kettőt. Már hullák! Fejjel lefelé építettem be ahogy kell. Csak annyi erejük van,hogy megtartják a tetőt de függőleges helyzetig kézzel kell tolni.
Azt nem mondták el, mert valószínűleg látták a fotón, hogy gyárilag is fejtetőn van az esetemben :)..
Mindenesetre így utólag belátom, hogy hülye voltam, hogy a Kappához nem gyártattam új csom. ajtó gázrugókat. Négy évig csak tűrtem, hogy sokszor visszapattan gombbal nyitás után. Azt hittem, hogy jóval drágább dologról van szó pedig az a kis gázrugó még sokkal olcsóbb is lehet szerintem.
Sziasztok ! Tanácsot szeretnék kérni egy 2.0 T (4hengeres) Kappa-val kapcsolatosan ! Arra lennék kiváncsi ,hogy mire kell figyelnem vásárlásnál ? Leginkabb a motor állapotától félek mivel viszonylag nagy teljesítményű és könnyű szétküdni. MFG-625 a rendszáma a hahun hirdetik .Tulajdonosa szerint jó a motor kartergáz mentes. Bármit meghallgatok , minden érdekel az autóról ! plzsolt77@gmail.com Köszönöm
Szia Gt - ha jól rémlik, akkor régebben te ajánlottad gázrugó ügyben itt a fórumon azt az egri céget. A Kappa-utód PT-m csom. ajtó gázrugói már messze voltak a tökéletestől és sehol nem találtam újonnan az országban - így eszembe jutott az ajánlásod és rákerestem a neten.
Csak megerősíteni tudom, hogy nagyon korrekt cég! Sehol nem volt található a rugó erősségének adata a neten és nekik sem volt sajnos az adatbázisukban. Ráadásul egyedi végek voltak rajta. Elküldtem a régi gázrugóket múlt pénteken postán, kimérték az erejüket, javaslatot tettek ,hogy az elmondásom alapján szerintük mennyi lehetett a gyári erősség és legyártották az újat átrakva rá a spéci végeket. Mindezt 4000HUF/db-ért(+posta) egy igen hosszú és erős gázrugó esetében. Ma meg is jött és nyilván rögtön be is próbáltam - tökéletes lett!
Szóval ha valakinek bármilyen autójában gázrugó gond van, akkor én is csak ajánlani tudom őket - nagyon rugalmasak és szerintem nem is drágák.
Volt egy Thesis kupé grafika, ide is be lett téve. Na az sírig tartó szerelem lett volna. 100%-osan kiegyensúlyozott arányok, csodás ívek... Simán pariban volt megjelenésében a legdrágább angolokkal, a minõséget, komoly tartalmat sejtetõ faktorban.
Ha gazdag arab lennék...
Igen, a Deltával egyezik meg, de csak a búrák ami ugye külön nem rendelhető csak a komplett lámpatest. A hátsó fekete ház-rész eltér. Ezért is másak a cikkszámok az eperben.
Ha viszont teljesen egyedi lett volna a lámpa, akkor egy esetlegesen bekövetkező kárnál horror áron lehetett volna hozzá kapni.Szerintem szép ez így is.:)
Szerintem meg ez így is-úgy is gyönyörű!:)Nekem éppen a hátsó sárvédő felső részén bevágott él, és a több szintben elhelyezett,vastag krómkeretben hátsó lámpák tetszenek benne legjobban.Ez adja meg az egyediségét a limuzin és az sw-hez képest.Ami maxmimu nem sikerült annyira látványosra az, éppen a lámpa eredetéből adóik, történetesen az, hogy ha éjszaka bekapcsolod a világítást, csak a szélős lámpablokkból az egyik világít.A Kappában nagy szép volt a az alul-felül egy csíkban világító lámpa.