Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2016.08.16 0 1 152589

hidd el, ha kapna x forintot, és utána x forintot ha időben átadj a területet egész más lenne...

 

azzal meg pláne, ha a lezárt terület méretéért kéne fizetni naponként

Előzmény: Törölt nick (152458)
18-09 Creative Commons License 2016.08.16 0 1 152588

A Soroksári út feletti részen vágány- és talpfacsere. 

Előzmény: király2644 (152587)
király2644 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 152587

Nem a vonalhosszabbítással együtt lesz a felújítás a Puskás-Közvágóhíd szakaszon? Tehát jövő nyáron?

 

Ami egyébként vicc, mert az illetékesek már akkor tudták, hogy ezt a szakaszt is fel kellene újítani, amikor a "újjáépítették" az 1-est.....

 

 

Egyébként a 27-28-i hétvégén mit fognak csinálni?

Előzmény: Törölt nick (152586)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 0 2 152586

az 1-esen lesz felújítás idén

borzalmas lassújelek kerültek ki a Puskás stadion népliget közti szakaszra...

Gianmarco Creative Commons License 2016.08.15 0 3 152585

Pedig nem ártana, mert a Budaörsi út - Villányi út ívben jó ideje csak nagyon lassan döcögnek át. Reméltem / remélem, hogy azt azért megcsinálják.

Előzmény: Csmg (152578)
Zahnrad Creative Commons License 2016.08.15 0 1 152584

A 2110-es CAF-ban az egyik moduljában a klímából a kondenzvíz az utastérbe jut. Nagy területen, viszonylag intenzíven.

vrobee Creative Commons License 2016.08.14 -1 4 152583

Igen, a Gellért előtt. Egy-két lámpaváltás erejéig. És nem a Móricz után, és végig a Bartókon, hosszú percekig.

De mondok még durvábbat: a Bartókon a buszok villamospályára való felengedése a Thököly úti torlódások elkerülésén sem segített...

Előzmény: király2644 (152582)
király2644 Creative Commons License 2016.08.14 -1 0 152582

Igen, de pont, hogy csúcsban ragadtak be a Gellért előtt...

Előzmény: vrobee (152581)
vrobee Creative Commons License 2016.08.14 0 1 152581

Nem beszélve arról, hogy csúcsban a buszok bő kétharmada expressz volt, ami egyáltalán sehol nem állt meg a Móricz és a Ferencziek között...

Előzmény: DarvasKristof (152580)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.08.14 0 1 152580

Nem biztos, hogy olyan jól jártak volna, mert akkor teljes üzemidőben a villamosmegállót kellett volna használniuk, ahol a villamosok is gyakran sorbanálltak. Így viszont elég volt csúcsidőben felküldeni őket a sínekre, egyébként meg mehettek az úttesten a nap többi részében, amikor az volt gyorsabb.

Előzmény: király2644 (152579)
király2644 Creative Commons License 2016.08.14 -1 0 152579

"a buszok nem ragadtak be a Bartók Béla úti forgalomba, ahol korábban 5, néha 10 percet simán veszthettek.a buszok nem ragadtak be a Bartók Béla úti forgalomba, ahol korábban 5, néha 10 percet simán veszthettek."

 

Ja, és szépen beálltak a dugóba, mikor a Gellért előtt le kellett jönni a sínekről.... akkor vált be volna teljesen, ha a Gellérten is a villamosmegállóban álltak volna meg....

Előzmény: vrobee (152567)
Csmg Creative Commons License 2016.08.14 -2 1 152578

A siralmas az, hogy a peronemeléseket a Villányi úton egy-egy megálló ideiglenes megszüntetésével vagy fából eszkábált ideiglenes peronokkal vágányzár nélkül is meg lehetne oldani. Csak akarat kérdése lenne.

(Nyilván ez abban az esetben nem igaz ha valahol pályaátépítés is lesz, de ha jól tudom nem lesz.)

Előzmény: 18-09 (152577)
18-09 Creative Commons License 2016.08.13 0 8 152577

A Délinél van annyi hely, hogy a forgalom fenntartása mellett a megálló pozíciójának ide-oda helyezgetésével is megoldható a peronemelés. Emiatt külön vgz nem lesz. 

Előzmény: prOBIgy95 (152572)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.08.13 0 9 152576

Addig még OK, hogy 17-es megy a Krisztina krt-n át, de akkor az 56/56A miknek marad meg ezen a szakaszon? 3-4 percenként fog menni a villamos a Krisztinán? 

 

Több szempont is indokolhatja.

 

Egyrészt az utasoknak már könyökükön jön ki a sok változás, ne terheljük őket még egy plusz ideiglenes forgalmi renddel.

 

Aztán a Fehérvári úton az 56-os csúcsidei kapacitására valószínűleg szükség lenne, tehát ha nem 56-os, akkor vagy sűrűbb 47-es kéne, vagy valamilyen ideiglenes megoldás - például Döbrentei tér-Budafok sűrítőjárat, és akkor már majdnem ugyanott vagyunk erőforrás-igényben.

 

Lehet egy olyan szempont is, hogy a Hűvösvölgy felől továbbutazók csak akkor szálljanak át a pótlóra, ha annak a két végállomása között van dolguk és a Körtérre vagy azon túl utazók maradjanak a villamoson.

 

Aztán a Moszkva téri vágányhálózat kötve hiszem, hogy alkalmas a teljes 56-61-es visszafordítására az 59-es továbbközlekedtetése mellett.

 

És amúgy sem értem, miért tragédia, ha egy vágányzári ideiglenes menetrend nem csak kényelmetlenséggel jár az utasoknak, hanem véletlenül van, aki jól jár. Nem olyan hosszú az a krisztinavárosi szakasz, hogy annyira garasoskodni kelljen rajta, a Gellérttől pedig már lesz rá elég utas.

Előzmény: király2644 (152566)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.13 -1 1 152575

Aki villamos pályát védő kőcicik között akar a villamos sínen át visszafordulni, az nem pillanatnyi kihagyásból elnézett valamit, hanem szándékosan sértett szabályt.

 

Most e szándékos szabálysértéséből Ő húzta a rövidet.

Lehet, hogy szó szerint a rövidet fogja húzni, ha az orvosok nem tudják mindkét lábát megmenteni?

Előzmény: g86 (152570)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.13 0 0 152574

Tegnap pont ott voltam a baleset idejében 9:50 körül a Nyugatinál, mentem a 9-esel Óbuda felé. Jött a 6-os Oktogon felől ekkor elkezdett nagyon csilingelni (eddig telefonoztam, de erre a csilingelésre felfigyeltem). A villamos már nem tudott lefékezni, a motoros viszont kijött a villamos elé, és megtörtént a baleset egy hangos összecsapósás hallatszódott. Szerencsére a motorosnak látszólag nem esett nagyobb baja, csak nem tudott felkelni a motorjából. Rengetegen oda szaladtak a villamospályára, hogy megnézik mi történt. Aztán már ment is a 9-es tovább, így nem tudom eztán mi történt. Mindenesetre a legjobban a villamos vezetőt nagyon sajnáltam, mert elég kellemetlen szituációba került, és egyértelműen ő nem hibás próbált jelezni, és fékezni csak túl késő volt már. A motorosnak pedig semmilyen keresni valója nincs egy zárt villamospályán, és remélem a rendőrség is így látja majd. 

Előzmény: g86 (152570)
exvérmezö15 Creative Commons License 2016.08.13 0 3 152573

A villamos vezetője rá rántotta kormányt a szabályosan "közlekedő" motoros futárra.........

 

Láttál-e már ilyen futárt közlekedni...

 

Előzmény: g86 (152570)
prOBIgy95 Creative Commons License 2016.08.13 0 3 152572

http://www.bkk.hu/2016/08/ujabb-husz-del-budai-villamosmegallot-akadalymentesitenek-oktober-kozepeig/

A BKK közleményében is teljes üzemidős 59B szerepel, esélyes, hogy a Déli pu. M megállót később építik át... vagy csak a vége fele egy rövidebb időre zárják le, hogy az 59-esek vonalát ne kelljen külön pótolni

Előzmény: Törölt nick (152571)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.13 0 0 152571

http://hvg.hu/cegauto/20160812_leallitjak_ket_het_mulva_az_alkotas_es_a_villanyi_uti_villamosokat

 

"Az 59-es és az 59A helyett az 59B jelzésű villamos közlekedik a teljes üzemidőben Hűvösvölgy és a Márton Áron tér között."

 

Na most vagy a firkász hallott félre megint valamit, vagy érdekes megoldásnak lehetünk megint szemtanúi, ugyanis ebben a formában egy átépítés alatt álló megállót is érintenie kell. Vagy a Délinél később épül át a peron?

g86 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 152570
mestska Creative Commons License 2016.08.13 0 0 152569

igen

Előzmény: g86 (152568)
g86 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 152568

A Fehérvári úton is 56 méter hosszú peronok lesznek, ugye? Kivéve Újbuda-központ. 

Előzmény: mestska (152562)
vrobee Creative Commons License 2016.08.13 0 4 152567

a Móricz-Gellért között volt busz sávként használható nem vált be,

 

Tökéletesen bevált arra, amire kitalálták: a buszok nem ragadtak be a Bartók Béla úti forgalomba, ahol korábban 5, néha 10 percet simán veszthettek. Amikor bevezették, akkor a buszok nagyobbik része meg se állt a Gellérten. M4 óta új helyzet van, most már kevés dolog indokolja, hogy a különböző járatok máshol álljanak meg.

 

ddig még OK, hogy 17-es megy a Krisztina krt-n át, de akkor az 56/56A miknek marad meg ezen a szakaszon? 3-4 percenként fog menni a villamos a Krisztinán? Minek?

 

Talán pont azért, mert Közép- és Dél-Buda közt arra mennek az utasok, amerre a villamosjáratok. Amikor a 18-56 arra ment hasonló gyakorisággal, akkor ugyanúgy felfutott az irány forgalma. Nem voltak tele a kocsik, de a korábbi 18-as követése azt a forgalmat nem vitte el. Pedig akkor a 61-es közlekedett, és Óbuda felől nem volt villamos.

Előzmény: király2644 (152566)
király2644 Creative Commons License 2016.08.13 -2 2 152566

Ez mondjuk jó ötlet, mert eddig az, hogy a Móricz-Gellért között volt busz sávként használható nem vált be, mert a Gellért előtt le kellett jönni a vágányokról...

 

Én támogatom, de így a Gellért téri futárkijelző mehet a máshová.... De akkor gondolom a külső Bartókon is mindenhol közös busz és villamosmegálló lesz....

 

 

Amúgy néztem, kirakták az aug. 28-tól érvényes forgalmi rendet...

 

Addig még OK, hogy 17-es megy a Krisztina krt-n át, de akkor az 56/56A miknek marad meg ezen a szakaszon? 3-4 percenként fog menni a villamos a Krisztinán? Minek? A 17-es bőven elég lenne... én alapból úgy csináltam volna, hogy 56/56A/61 csak Hűvösvölgy-Széll Kálmán, és 17-es pótolja a Krisztinát......

 

Állandóan megy a duma a túlkapacitásról, ami igaz, szóval nem értem.....

Előzmény: DarvasKristof (152565)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.08.13 0 2 152565

 Ez azt is jelenti, hogy a 7-es megállói is átkerülnének oda?

Akkor iparival akár kettős megállóként is lehetne használni?

Előzmény: mestska (152562)
Bajusz2010 Creative Commons License 2016.08.12 0 0 152564

Ma nap folyamán a 114-es busz megállójában felmarták az aszfaltot. Valamint szemben a pékség előtti megállóban is.( Fehérvári/Etele.)  

Előzmény: Bajusz2010 (152531)
mestska Creative Commons License 2016.08.12 0 4 152563

rövid CAF+csuklós busz hosszúak lesznek a megállók.

Előzmény: király2644 (152553)
mestska Creative Commons License 2016.08.12 0 4 152562

nem.

 

A Bartókon úgy lesznek a peronok megcsinálva, hogy oda befér a hosszú CAF is. Nem azért, mert oda a hosszú CAF ott üzemszerűen közlekedni fog rövidtávon, hanem azért, hogy egy rövid CAF és egy csuklós busz beférjen.

Előzmény: g86 (152558)
g86 Creative Commons License 2016.08.12 0 1 152561

56 méteres villamos esetén is?

Előzmény: király2644 (152559)
exvérmezö15 Creative Commons License 2016.08.12 0 0 152560

Más kérdésem volna hozzád: Fehérvári út kész 28-ára?

Előzmény: zsig (152552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!