Vegyél nyugodtan. A legnagyobb magabiztossággal merem állítani, hogy a T-jet egy igazán jól sikerült motor. A megbízhatóságtól sem kell félni, itt is jópáran 100 ezer és afölött járnak már vele.
A 150-es valóban nem fogyaszt többet a 120-asnál, csak éppen nem fogsz találni, vagy csak hatalmas mázlival. A 120-as is nagyon jó amúgy, egyáltalán nem nevezhető lomhának, sőt...
Minden indok a 150-es mellett szól! Itt nem csak a pacikról van szó! Nyomaték! A gyári ültetés, stb, stb. Nagyon szervízigényes: kell olajat cserélni, fékbetétet, meg ilyenek. Na jó, van típushiba, de senkinek se legyen nagyobb.
Lassacskán eljön az idő, hogy szeretett Puntomat "lecseréljem". A Punto megmarad, csak asszonyka bevásárló kocsijaként. Személy szerint egy Bravon töröm az agyam, 1.4 T-Jet (120 vagy 150 lovas). Igazából a kocsi tetszik kívűl-belül, de kevéssé ismerem a turbós kocsikat, neten meg elég kevés infót találni... mit lehet hallani róla??? Mennyire szervíz igényes, mit érdemes/kell megnézni egy ilyen kocsin vásárláskor. Konkrétan 2007-2009-es évjáratban gondolkozom. A 120 lovas mellett szól a tán kevéssel szerényebb étvágy, a 150-es mellett meg a menettulajdonságok...
Köszönök előre is minden hasznos infót
(diesel nem merül fel, évi 15-20k km mellé teljesen felesleges lenne).
Gratulálok a vashoz, így már értem, hogy miért nem volt a szalonban.:-)
Sajnos idén elmaradt a lemezfelni szállítás. Nem volt akcióban az olaszoknál, rendes áron meg nem piacképes, így nem hoztak be belőle egy darabot sem. :-(