Keresés

Részletes keresés

CreO Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14287
Valakinek a 1047 is Taurus ;).
Előzmény: Nydqist (14281)
MátéMóvár Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14286
Köszi!:)
Előzmény: Zsivany (14277)
tatufan Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14285
Szie el tudnád küldeni nekem ezt a képet? az email-emre ?? Köszi előre is Meg ha esetleg erröl több is van akkor azt is megköszönném ..
Thanx forevör emailem: taurus00806@gmail.com
Előzmény: rutthin (14262)
MagdalenaNeunerFan Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14284
Persze egy dieselmozdonyban nem igen van annyira nagy jelentősége, hogy mi a kapcsolóelem az inverterben, ellenkezőleg egy villanynál figyelembe kell venni a hálózatra visszaható felharmonikus torzításokat is, ugye ez dieselnél nincs... ezért is jobb az IGBT, mert nagyobb kapcsolási frekvenciával tud dolgozni, IGBT 5-20kHz ameddig a GTO-val csak 0,5-2kHz érhető el... nem beszélve arrol hogy az IGBT-s inverterrel hajtott motornak a hangja is jóval szebb, pont a nagyobb kapcs. freki miatt, sőt még a teljesítménytényezőt is jobban lehet vele 1 közelében tartani, U4-esnél 2MW<  cos fí 0,95!!!!! ami szerintem eléggé szép egy ekkora mozdonytól...
Előzmény: cs1014 (14280)
1047 504-4 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14283
Eddig hány Es 64 Ux-t vágtak szét? Ő az első nem?
Előzmény: rutthin (14268)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14282
Kémeim szerint az 1116.003 csütörtökön gördül ki Franciaország színeiben Linzből!
Nydqist Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14281

OFF, de az 1020-as az nem Krokodil. Ez az 1089/1189 sorozat neve.

Előzmény: CreO (14270)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14280
ER20 az a Herkules, ugye?

ÖBB-nél úgy hívják.

Elképzelhető, hogy azokon próbálgatták először

Különös tekintettel arra, hogy az "csak" két megawattos.
Előzmény: MagdalenaNeunerFan (14276)
v431185 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14279
Ezen a zászlón mi van elrontva?
Olyan, mint a mozdony, felül fehér, középen kék, alul meg piros...
Előzmény: gyozo78 (14251)
cs.karcsika Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14278
Keresnék 1116 Ws fordulót! Tudn nekem valaki küldeni? Köszönettel a fáradozásotokat!
Zsivany Creative Commons License 2008.01.14 0 0 14277
Jó helyen, jó időben! :)

Gratula!

Előzmény: MátéMóvár (14207)
MagdalenaNeunerFan Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14276
Jól tudom az ER20 az a Herkules? ugye? Elképzelhető, hogy azokon próbálgatták először, mert amikor az U2-t kezdték fejleszteni, akkor még nem voltak ilyen nagyteljesítményű IGBT-k csak akkorák mint pl. ami egy villamosba vagy trolibuszba jó, ugye ezért lettek inkább az oltható tirisztorok (GTO). De ha én tervezhetnék egy frekiváltót, akkor másik motort is terveztetnék hozzá, de ugye akkor az még egy (vagy több) külön alkatrész...
Előzmény: cs1014 (14275)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14275
az U4 az invertere IGBT tranzisztorokkal készül, az U2-é pedig GTO tirisztorokkal, de lehet hogy a vontatómotor ugyanaz...

Az ER20-on próbálgatták az IGBT-t először, de voltak még gondok. Gyanítom a csereszabatosság, és az alkatrészegységesítés nevében kb. ugyanazok a motorok lapulhatnak mind U4, mind U2 alatt, tekintettel a teljesítményegyezésre is.
Szóval ha U4-et tudod, akkor nem lőhetsz nagyon mellé, ha azt saccolod a másikhoz is.

A segédüzemekről biztosan tudom, hogy ott kettő áramirányító (HBU - HilfsBetrieb Umrichter) változó frekvenciával dolgozik, kettő pedig stabil 60Hz-cel, ami egyben a max frekvencia érték is.
Előzmény: MagdalenaNeunerFan (14274)
MagdalenaNeunerFan Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14274
Csak azért kérdeztem, mert érdekelnek az inverterek, főleg a nagy teljesítményűek, az U4-ről találtam egy keveset az(2Hz-60Hz), de az U2-ről nem... persze az U4 az invertere IGBT tranzisztorokkal készül, az U2-é pedig GTO tirisztorokkal, de lehet hogy a vontatómotor ugyanaz...
Előzmény: cs1014 (14272)
V63-017 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14273
Pedig nálunk a Northern Gányoldában ezt még megcsinálnák! :)
Előzmény: rutthin (14268)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14272
Nem nagyon reklámozza a gyártó a részletes paramétereket. Valahol pedig már olvastam a motorokra szabadított frekvenciáról, de nem rémlik, hol lehetett. A rendelkezésemre álló, vagy egyéb publikus dokumentumok nem tartalmaznak ilyesmit.
A wikipedián van ES64 cikk, ott tán van Z/v jelleggörbe, de ennyi.
Előzmény: MagdalenaNeunerFan (14264)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14271
Van ott 3 Krokodil is! Majd teszek fel róluk képet, de ma már nem. Sőt valamikor, kb. egy hónapja ott volt az egyik nosztalgia Krokodil is...
Előzmény: CreO (14270)
CreO Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14270
Bocsánat, valóban érthetetlenül írtam, a hátul leállított narancssárga Krokodilokról légyszíves, amennyiben fotóztad már őket. Egyik a 1020 005-2, a másik pedig a 034-es, elvileg. A 6os ocsmányságnál/már ami megmaradt belőle, hehe:)/ vannak. Van ott még egy narancssárga 1X42, amennyiben augusztus 15. óta nem mozgatták őket, /amit erősen kétlek/.

ON :)
Előzmény: rutthin (14267)
norbert85 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14269
Az olaszt is elronthatták volna csak egy kicsit, picit, aprót... :)
Előzmény: gyozo78 (14251)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14268

Főkeret sem használható?

 

Azt nem tudom, de ők nem szoktak ilyennel már kínlódni! Megy a gajdeszba, aztán kész.

Előzmény: 1047 504-4 (14265)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14267
Miről tegyek fel képet?
Előzmény: CreO (14263)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14266

Igen, épül az 504-es, de még koránt sincs kész!

Még csak kabrio kivitel...pakolnak bele, nincs teteje!

Előzmény: CreO (14222)
1047 504-4 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14265
Főkeret sem használható?
Előzmény: rutthin (14262)
MagdalenaNeunerFan Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14264
Akkor senki?... pedig reménykedtem, mert ti vagytok a taurus-osak. én nem vagyok vasutas, villamosmérnöknek tanulok a Kandón, és csak érdekelt volna...
CreO Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14263
Köszi szépen a képért, úgy tűnik, hogy Ersatzteilspender lett belőle :(.
OFF Voltál már hátul a Krokodilok felé is? Ha igen légyszíves az Osztrák topicba tegyél fel róla képet! Köszi szépen a választ előre is! ON
Előzmény: rutthin (14262)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14262
Úgy tűnik, nincs! a 017-es kasztni már el is tűnt, ez pedig még megvan a 062-esből:
Előzmény: CreO (14259)
MagdalenaNeunerFan Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14261

Hello Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni ha lehet... érdekelne hogy ezekben a gépekben (es64u2) max hány Hz-el tudja a frekiváltó pörgetni a motort? vagy esetleg egy V/f görbét ha tudna valaki... azt megköszönném

czzf50 Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14260
Valakinek voltak olyan képei, ahol a mosonmagyaróvári szélpark elött mennek a vonatok. Aki ráismer magára, keressen már meg email-ben.
CreO Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14259
Eszükben sincs a 017esből és a 062esből egy működő 017-et csinálni?
Előzmény: rutthin (14258)
rutthin Creative Commons License 2008.01.13 0 0 14258
Pedig valóban selejtezték a 062-est! A kasztnija már ki van dobva üresen az udvarra, Linzben.
Előzmény: Zsombi1116 (14255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!