A legnagyobb sztori az volt amikor a váltótársam piros fűtőolajat beengedett egy bérház pinyójában. 7600 liter után megjelent egy térdig diesel szagú nagyanyó visitozva ,mondván a szomszéd pincefalon spriccel a "büdös olaj". Ugyan is 1 nappal korábban kiszerelték a tartályokat csere miatt. Nem fogod elhinni nem a tűzoltok senem a rendőrök voltak az elsök még csak nem is a katasztrófa elháritók.....hmmm...3 ujságiró. Lehet,hogy holnap hirérték leszel Liviatti ??Még én is elcserélem néha a buzi csapokat.
Előferdül, már engedtem be diesel bunkerba 2 ezer liter benyát ,igaz nagy cirkuszt csapott a kutas és kipumpáltatta az egésszet. Szerintem tankolj rá vihar sebessen 10-15 lityi dieselt és semmi gond. Legközelebb "heurékka! " felkiálltással tudasd a környezettel a malört , mondván késő -késő mondta a kakas és lelépett a kacsárol ! ,-))
Ez baromi drága , régi is jó lenne. Az asszony se 20 éves már ,mégis elbaszakszunk. ,-)) Csak müködjön ill. legyen meg minden darabja. Nem többszázezerre gondoltam igazán. de köszi és üdv.
Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.
Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.
Kedves MTZ-ek, segitségetek kérem,mert keresek régi használt hydraulika csövet (csöveket) kidurrant tömlő is jó lenne. Árokásó EO 2621 a gép ,42-es villáskulcs megy a hollanderre. Csipegető kanalat is szivessen átvennék hozzá,bár hol legyen az országban.üdv.
14000Ft a tank (fémből), de meg kell néznem kb hány literes. Lehet 2 is van, bár az egyiket a sajátomra szántam mert azon valami bő 70 literes típusidegen tank van.
Felni szerintem az is akad, bár használható gumim nem biztos, hogy van hozzá.
Halló, halló a mienk '97 49-10es és 70 literes a tankja mint minden másik 'kockának', a sárga lámpával már mentem 80 km-t.
Forasztás előtt és után érdemes feszültségmérővel megmérni a töltést: emelt alapjáraton kb 1000-es fordulaton az aksi kapcsain 14-14.4 V feszültséget kellhogy láss kiapcsolt fogyasztók mellett. Bekapcsolt fogyasztókkal pedig minimum 13.8 V lehet.
Ha fenti paraméterek nem teljesülnek akkor végig kell mérni oldalanként: Aksi '-' generátor ház test között itt a műszer 0.1 V-ál nem mutathat nagyobb értéket. Majd az aksi '+' és a generátor '+' kivezetése között is megmérjük itt is afenti érték az irányadó! Érdemes ezeket a méréseket bekapcsolt fogyasztók mellet mérni és ténylegesen az akksi pólusára csatlakozni nem pedig a sarura!
Ha 0.1 V-nál nagyobb a mutatott feszültség akkor azon a kábelen/vezeték rendszeren átmeneti ellenállás (oxidáció lépett fel).
Az öttlet azért jött ,mert valóban a napokban volt sok rövid inditás és minden fogyasztás megy. A lehülés plusz köd miatt...aztán félig feltöltve áll 2 napot szegény aksi (bár 120A-es) és óvni szeretném drága volta miatt. Számoltam és ezért gondoltam a nagyobb generátorra ill. inditóra. Köszi a forrasztási ötletett, meglépem. üdv.
Igen.Ha nem lenne az,nem kellene szűrő.A bio bomlik,meg maga a go is,a hőtől.A régi CR pumpák feleslegesen dolgoznak,az újak már nem.Nekünk nincs mikroszűrőnk.