Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sooty Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63530

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/thesis/lancia_thesis_2.0_tb_executive-6350686

 

Ez volt a múltkor kecskeméten.

Akkor azt írták, hogy 599.000ft és 199.000km.

Most, hogy belekerült még 20.000km és felvitték pestre az ára is 200al megemelkedett...

 

 

Ambassador Kappa Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63529

Nocsak, pedig annak a felújításába belevágni sem volt bátortalan dolog, de az talán törötten is ennyiért ment el, nem?

Már, ha a 350-et eladási árként értik.

Azért szegény autó jól megjárta, hogy pont abban a pillanatban húzta be a majom a kéziféket a rendőrautóban, ami pont belevágódott szerencsétlen autóba...

Előzmény: granturismo (63524)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63528

Vagy új utángyártottat 14e-ért.

Előzmény: tarzan66 (63526)
tarzan66 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63527

Szia! Légyszi küld el nekemis ezeket az anyagokat!!!

 

Köszi!!!

 

utasitamas@gmail.com

Előzmény: sooty (63413)
tarzan66 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63526

Szia! Bárki eddig feltette ezt a kérdést, a válasz az hogy ha van pénzed eredeti ha nincs regatta első rugók tányérrész méretre alakítása mellett.

 

További szép napot!

Előzmény: Berkenye8 (63518)
granturismo Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63525

Helyesen "ajkai" néven ismert Coupe.

granturismo Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63524

Car-társak!

 

Eladó az Ajkai néven ismert Coupe. Az, aminek a hátulja anno összetört. Poltrona Frau belső, fl utáni 20vt gázszettel. A hátulja házilag javítva. A motor a tulaj elmondása szerint jó, a kuplung frissen javítva. 350eft.

SAABSKY Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63523

Üdv!

 

JTD alkatrészek,99-es kocsiból!

06705905759

 

Üdv!

Ambassador Kappa Creative Commons License 2012.11.13 0 0 63522

Igen Cartárs, köszönöm, több is, mint elég! :)

Hálás köszönet!

Előzmény: sooty (63521)
sooty Creative Commons License 2012.11.13 0 0 63521

Ambassador Kappa, megkaptad a doksikat?

 

probody Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63520

Már tettem fel képeket még gyári 94-es gumialkatrészeimről amik teljesen jók még.

A Brembo nyergek felszerelése után feleslegessé vált féknyergeket pakoltam el ma, amikor újabb meglepetés ért.

A Girling nyergeimen még EREDETI GYÁRI gumifékcsövek vannak. Akármilyen durván meghajtogattam, nem repedt.

Én nem tudom miként és hogy lehet ez, de örülök neki.   Az óra szerint 257.000 van a kocsiban.

Ambassador Kappa Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63519

Szerintem erre itt egyöntetűen Szivák neve merül fel, pláne, hogy Budapesten, Újpesten van. 

Bár nekem még hála Istennek, nem kellett hozzá mennem, de annyit hallottam már a nevét, hogy meg sem fordulna máshoz vinnem a kocsit, pláne, hogy szomszéd kerületben van.

Előzmény: Berkenye8 (63518)
Berkenye8 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63518

Kedves Márkatársak,

ritkán vetődöm erre,de most is tanács kellene.

17 éves, 2,4 TDS limuzin hátulja nagyon ül már.

Új rugó,vagy felíjított kellene.

Én Bp-i vagyok tudtok tanácsot adni,hogy merre induljak?

Köszönöm.

BmS1 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63517

Az teljesen rendben is van, a lényeg, hogy a vörös köd ne homályosítsa el teljesen a tisztánlátást :-DD

Előzmény: DVlad (63516)
DVlad Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63516
Én látom ám! Te nem akarod felfogni a lényeget, hogy a szív és a vér bizony vörös. :DDD
Előzmény: BmS1 (63515)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63515

Hát nem látod?  A Ferrari :-D

Előzmény: DVlad (63514)
DVlad Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63514
Na de, mekyik volt mindezek közül piros?
Ennyi.
:DDD
Előzmény: BmS1 (63513)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63513

Urak,

 

a téma lezárásaként megnéztem a 2012-ben gyártott leggyorsabb Ferrari, Maserati illetve Porsche néhány érintett adatát.

 

Mivel már tájékoztatást kaptunk a német gyártó már csak  "sportos", zsenge második vonalbeli szerepléséről, elég érdekes a valós helyzet.

 

 

 

 

Ha humorizálni akarnék, még azt is mondhatnám: nagyon égő egy ilyen második vonalbeli gyártótól kikapni...

 

 

Ezzel a témából kiszálltam.

 

 

Üdv.

BmS1 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63512

Látom elég aktív vagy itt a fórumon. :)

 

Csak ha van valami érdekes :-D

 

 

Üa nyomás:                         2,3-2,7 bar

Teljes terhelésen:               2,8-3,2 bar

 

Célszerű menet közben vizsgálni, nem omlik-e össze a tápnyomás.

 

üdv.

Előzmény: Szeky JTD (63511)
Szeky JTD Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63511

Szia BMS!

 

Látom elég aktív vagy itt a fórumon. :)

Tudom, a távgyógyítás nem működik, de hátha tudnál adni néhány tippet, vagy esetleg valaki aki olvassa az írásomat.

 

Tesómnak  van egy 92-es 2.5 V6 Alfa 155-ötöse. Nagyon nehezen akar indulni, hidegen, melegen, ha álló helyzetben túráztatod, szépen veszi a fordulatot, viszont terhelés alatt fullad, csuklik.

Az injektorok jók, kompresszió jó, üzemanyag nyomás kb 2.3 bar. Ez jó-e, vagy kevés?  

Miket nézzünk meg még esetleg?

 

Előre is köszi!

 

Üdv!

Előzmény: BmS1 (63510)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63510

.A porsche üzletileg sikeres, de már csak akárhogy is tetszik, másodvonalbeli sport(os)autókat gyártó cég, és nem legenda,

 

Figyu,  Te (szvsz) csőlátású vagy, azt látsz, amit akarsz. És csakis azt.

Egyszerűen ennyi.

 

Tényleg nem fogok veled vitatkozni.

 

Üdv.

Előzmény: kappa_tds (63505)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63509

Nézzük a jobbik oldalát a dolognak - legalább többet fog érni a gyűjtőknek az autónk pár évtized múlva megszűnt márkaként :).. Mondjuk ha be is szüntetnék a márkát, azt ne feledjük, hogy a jogokkal rendelkezik a név fölött a Fiat továbbra is (ha el nem adja). Lehet, hogy 10 vagy 30 vagy 100 év múlva jön egy új marketing igazgató és feltámasztja.

Egyébként tudtommal Vicenzo Lancia halála óta a Lancia márka sosem volt igazán sikeres. Volt pár jobb éve, de alapvetően sokkal több rossz és így van ez a mai napig is. Az emberek többségének nem kell a Lancia és az olasz autó - ez van. El kell fogadni, mert pár év alatt egy marketing zseni sem tudna csodát művelni.

DVlad Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63508
Még nem innék rá mérget. Kis szerencsével Volvo vagy Jaguar sorsra juthat, akkor meg jobb lesz, mint valaha.
Előzmény: granturismo (63507)
granturismo Creative Commons License 2012.11.12 0 0 63507

Ugyanmár kappa tds!!

 

Azt is mondhatnám ez pusztán üres gyári marketing szöveg.

Sajnos azonban még erről sincs szó mivel ez csupán egy olaszautó rajongó diák blogja. Ennek megfelelően kell kezelni az ott megjelent információkat.

 

Egy lényeges kérdést nem taglal. A 105e db európában eladott példányból hány db volt Chrysler eredetű? Ha az olasz eredetű darabok gyártása befejeződik (márpedig az néhány éven belül befejeződik, ez tény mert ez a Morchione beszéd alapján egyértelmű) vajon ki fog európai igényekre átttervezni autót (nem kevés pénzért) pár 100db-os eladás kedvéért??

 

Becsüld meg a Thesisedet, ilyen különleges Lancia autó a büdös életben nem lesz többet... Sőt egyáltalán semmilyen sem. Még pár év kínlódás és eltűnik akár a Saab.

 

 

 

 

Előzmény: kappa_tds (63506)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63506

Nagyon jó cikk a Lancia túléléséről, angolul tudó cartársaknak!:)

 

http://carindustryanalysis.wordpress.com/2012/11/07/lancia-is-not-dead/

kappa_tds Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63505

Részemről is! Egyszerűen nem tudod megérteni, ahogy a Maserati nem konkurense a Porschenak!(és remélem sohasem lesz az.A porsche üzletileg sikeres, de már csak akárhogy is tetszik, másodvonalbeli sport(os)autókat gyártó cég, és nem legenda, vagy kúriózum, köszönhetően az olcsó jános belépőmodelleknek,és a fanatikus Porsche rajongók által gyűlölt Cayennek,ami nem mellesleg a cég eladásainak a 70-75%-át teszi ki!:)))

 

"

Vajon az Aston Martin mennyit ad el évente?

 

Mondjuk 4190 darabot, 2011-ben.

Mondjuk 440,000 SFr-ig felkúszó árakon.

 

Meggyőző, nem?

 

 

Erről részemről ennyit."

Így van! A két cég mégis felfogásban, modellkínálatban-profilban- hasonló,így őket lehet -vagy érdemes-hasonlítganti, nem holmi Porsche-kat.A Porsche már más ligában játszik,lassan még pár év és házon belül lesz egy abszolút konkurense, az Audi.Egyébként a kínált termékek alapján a Porschenak igazi konkurense nincs is jelenleg, olyan sokrétű a palettája.(de persze ezért esett ki az elit ligából, amiben valaha ott volt, a Lambók, és Ferkák mellett.)

Előzmény: BmS1 (63504)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63504

Vajon az Aston Martin mennyit ad el évente?

 

Mondjuk 4190 darabot, 2011-ben.

Mondjuk 440,000 SFr-ig felkúszó árakon.

 

Meggyőző, nem?

 

 

Erről részemről ennyit.

 

 

 

Előzmény: kappa_tds (63503)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63503

Igen, elbeszélünk egymás mellett, mert mint írtam, a Maserati nem konkurense a Porsche-nak.(A Rolls és a Merci-S-osztályt azért említettem, mert ugyan árban eltérnek egymástól jócskán, de legalább mindkettő luxusautó.A Porsche sportautó, a Maserati pedig egy sportos génekkel felöltöztetett luxusutazó autókat gyártó cég.Két teljesen más profil!)Teljesen más típusú autókat, és másféle célközönségeket céloznak meg.Én nem vitatom, hogy jó autó a Porsche, de ha csupán ár alapján akarok hasonlítgatni, akkor szerinted van létjogosultsága egy pl A-Merci vs. Fiat Bravo árhasonlítgatásnak, mert ár alapján hasonlítgathatod, de rohadtul más célközönség felé mutat a két autó, nem konkurense egymásnak.Ez nem hasbaakasztó szöveg, de vannak dolgok, amelyeket csupán tárgyilagossággal nem lehet nézni.De ha már mindenáron hasonlítgatni akarod a Porsche-t, és akkor tényleg ezúttal legyünk tárgyilagosak, akkor vedd felőlem a legolcsóbb Porsche-t (Boxster) és hasonlítsd össze egy valóban olasz sport kocsival, azaz egy Ferrarival, a legolcsóbbal, de ne az eladási számokban, hanem mondjuk műszaki paraméterekben!Kíváncsi leszek mire jutsz!:)És akkor ezúttal hagyd te a hasbakasztó szöveget, legyen, a sportautót a sportautóval hasonlítás.Az hogy a Maserati mennyit ad el évente, vagy éppen a Porsche ez teljesen mellékes.Vajon az Aston Martin mennyit ad el évente?(Jó, tudom, most azzal fogsz jönni, hogy az sokkal drágább mint a Maserati, de hidd el, egy Maserati a jelenlegi modelljeivel inkább konkurense egy Astonnak, mint egy Porschenak.És még egy érdekesség, éppen Londonban volt meglepő számomra, hogy több Maseratit láttam az utakon futni, mint Aston Martint.Akkor ezek szerint az Aston Martin sehol sincs  a Maseratihoz képest.Ugyan már! Aztán beszélhetünk a minőségről, vagy bármi másról mert a Porsche ebben biztosan otthon van.Csak egy dolgot felejtesz el, a Porsche már rég nem az mint ami volt pl a 70-es,80-es években.Az hogy te sztárolod a Porsche-t a te dolgod.Mint mondtam, nem rossz autók, nekem is tetszenek-mint említettem a Cayenne-, de mint sportautó ha a 911 turbo S, vagy az FF közül kellene választanom, nekem biztosan az FF jutna az eszembe.Neked a Porsche.Legyen így!:)Ámen!:)

Előzmény: BmS1 (63500)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63502

Igen, a RR egy nem mindennapos autó.

 

Amikor egy 30 éves példány elején olyan a krómozás, mintha vadonatúj lenne, a még gyári fényezés hibátlan, a motort nem bontották még meg ennyi év alatt (és tökéletes állapotú) akkor ez ember azért rácsodálkozik.

 

(Azért ki tudja, a ma eladott RR-ok milyenek lesznek 30 év után....)

Előzmény: DVlad (63501)
DVlad Creative Commons License 2012.11.11 0 0 63501
Esetleg a Maybach lehetne "pariban" a RR bizonyos darabjaival, de az egy bukta lett.
Előzmény: BmS1 (63500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!