Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nocsak, pedig annak a felújításába belevágni sem volt bátortalan dolog, de az talán törötten is ennyiért ment el, nem?
Már, ha a 350-et eladási árként értik.
Azért szegény autó jól megjárta, hogy pont abban a pillanatban húzta be a majom a kéziféket a rendőrautóban, ami pont belevágódott szerencsétlen autóba...
Eladó az Ajkai néven ismert Coupe. Az, aminek a hátulja anno összetört. Poltrona Frau belső, fl utáni 20vt gázszettel. A hátulja házilag javítva. A motor a tulaj elmondása szerint jó, a kuplung frissen javítva. 350eft.
Szerintem erre itt egyöntetűen Szivák neve merül fel, pláne, hogy Budapesten, Újpesten van.
Bár nekem még hála Istennek, nem kellett hozzá mennem, de annyit hallottam már a nevét, hogy meg sem fordulna máshoz vinnem a kocsit, pláne, hogy szomszéd kerületben van.
Tudom, a távgyógyítás nem működik, de hátha tudnál adni néhány tippet, vagy esetleg valaki aki olvassa az írásomat.
Tesómnak van egy 92-es 2.5 V6 Alfa 155-ötöse. Nagyon nehezen akar indulni, hidegen, melegen, ha álló helyzetben túráztatod, szépen veszi a fordulatot, viszont terhelés alatt fullad, csuklik.
Az injektorok jók, kompresszió jó, üzemanyag nyomás kb 2.3 bar. Ez jó-e, vagy kevés?
Nézzük a jobbik oldalát a dolognak - legalább többet fog érni a gyűjtőknek az autónk pár évtized múlva megszűnt márkaként :).. Mondjuk ha be is szüntetnék a márkát, azt ne feledjük, hogy a jogokkal rendelkezik a név fölött a Fiat továbbra is (ha el nem adja). Lehet, hogy 10 vagy 30 vagy 100 év múlva jön egy új marketing igazgató és feltámasztja.
Egyébként tudtommal Vicenzo Lancia halála óta a Lancia márka sosem volt igazán sikeres. Volt pár jobb éve, de alapvetően sokkal több rossz és így van ez a mai napig is. Az emberek többségének nem kell a Lancia és az olasz autó - ez van. El kell fogadni, mert pár év alatt egy marketing zseni sem tudna csodát művelni.
Azt is mondhatnám ez pusztán üres gyári marketing szöveg.
Sajnos azonban még erről sincs szó mivel ez csupán egy olaszautó rajongó diák blogja. Ennek megfelelően kell kezelni az ott megjelent információkat.
Egy lényeges kérdést nem taglal. A 105e db európában eladott példányból hány db volt Chrysler eredetű? Ha az olasz eredetű darabok gyártása befejeződik (márpedig az néhány éven belül befejeződik, ez tény mert ez a Morchione beszéd alapján egyértelmű) vajon ki fog európai igényekre átttervezni autót (nem kevés pénzért) pár 100db-os eladás kedvéért??
Becsüld meg a Thesisedet, ilyen különleges Lancia autó a büdös életben nem lesz többet... Sőt egyáltalán semmilyen sem. Még pár év kínlódás és eltűnik akár a Saab.
Részemről is! Egyszerűen nem tudod megérteni, ahogy a Maserati nem konkurense a Porschenak!(és remélem sohasem lesz az.A porsche üzletileg sikeres, de már csak akárhogy is tetszik, másodvonalbeli sport(os)autókat gyártó cég, és nem legenda, vagy kúriózum, köszönhetően az olcsó jános belépőmodelleknek,és a fanatikus Porsche rajongók által gyűlölt Cayennek,ami nem mellesleg a cég eladásainak a 70-75%-át teszi ki!:)))
"
Vajon az Aston Martin mennyit ad el évente?
Mondjuk 4190 darabot, 2011-ben.
Mondjuk 440,000 SFr-ig felkúszó árakon.
Meggyőző, nem?
Erről részemről ennyit."
Így van! A két cég mégis felfogásban, modellkínálatban-profilban- hasonló,így őket lehet -vagy érdemes-hasonlítganti, nem holmi Porsche-kat.A Porsche már más ligában játszik,lassan még pár év és házon belül lesz egy abszolút konkurense, az Audi.Egyébként a kínált termékek alapján a Porschenak igazi konkurense nincs is jelenleg, olyan sokrétű a palettája.(de persze ezért esett ki az elit ligából, amiben valaha ott volt, a Lambók, és Ferkák mellett.)
Igen, elbeszélünk egymás mellett, mert mint írtam, a Maserati nem konkurense a Porsche-nak.(A Rolls és a Merci-S-osztályt azért említettem, mert ugyan árban eltérnek egymástól jócskán, de legalább mindkettő luxusautó.A Porsche sportautó, a Maserati pedig egy sportos génekkel felöltöztetett luxusutazó autókat gyártó cég.Két teljesen más profil!)Teljesen más típusú autókat, és másféle célközönségeket céloznak meg.Én nem vitatom, hogy jó autó a Porsche, de ha csupán ár alapján akarok hasonlítgatni, akkor szerinted van létjogosultsága egy pl A-Merci vs. Fiat Bravo árhasonlítgatásnak, mert ár alapján hasonlítgathatod, de rohadtul más célközönség felé mutat a két autó, nem konkurense egymásnak.Ez nem hasbaakasztó szöveg, de vannak dolgok, amelyeket csupán tárgyilagossággal nem lehet nézni.De ha már mindenáron hasonlítgatni akarod a Porsche-t, és akkor tényleg ezúttal legyünk tárgyilagosak, akkor vedd felőlem a legolcsóbb Porsche-t (Boxster) és hasonlítsd össze egy valóban olasz sport kocsival, azaz egy Ferrarival, a legolcsóbbal, de ne az eladási számokban, hanem mondjuk műszaki paraméterekben!Kíváncsi leszek mire jutsz!:)És akkor ezúttal hagyd te a hasbakasztó szöveget, legyen, a sportautót a sportautóval hasonlítás.Az hogy a Maserati mennyit ad el évente, vagy éppen a Porsche ez teljesen mellékes.Vajon az Aston Martin mennyit ad el évente?(Jó, tudom, most azzal fogsz jönni, hogy az sokkal drágább mint a Maserati, de hidd el, egy Maserati a jelenlegi modelljeivel inkább konkurense egy Astonnak, mint egy Porschenak.És még egy érdekesség, éppen Londonban volt meglepő számomra, hogy több Maseratit láttam az utakon futni, mint Aston Martint.Akkor ezek szerint az Aston Martin sehol sincs a Maseratihoz képest.Ugyan már! Aztán beszélhetünk a minőségről, vagy bármi másról mert a Porsche ebben biztosan otthon van.Csak egy dolgot felejtesz el, a Porsche már rég nem az mint ami volt pl a 70-es,80-es években.Az hogy te sztárolod a Porsche-t a te dolgod.Mint mondtam, nem rossz autók, nekem is tetszenek-mint említettem a Cayenne-, de mint sportautó ha a 911 turbo S, vagy az FF közül kellene választanom, nekem biztosan az FF jutna az eszembe.Neked a Porsche.Legyen így!:)Ámen!:)
Amikor egy 30 éves példány elején olyan a krómozás, mintha vadonatúj lenne, a még gyári fényezés hibátlan, a motort nem bontották még meg ennyi év alatt (és tökéletes állapotú) akkor ez ember azért rácsodálkozik.
(Azért ki tudja, a ma eladott RR-ok milyenek lesznek 30 év után....)