távirányítós központi zár probléma alatt mit értetek?
Mi azt figyeltük meg a miénken, hogy csak nagyon közelről nyitja ki a kocsit, ami azért némileg idegesítő. Akartam is kérdezni, hogy van-e rá mód, hogy kicsit növeljük a távolságot? Zsír új elem van a távirányítóban.
10. tél? Hogy bír ki annyit egy gumi? Ha jól emlékszem, éves 15-20 e km futást írtál, amellett számomra elképzelhetetlen, hogy 10 szezont bírjon egy téli gumi garnitúra...
Emlékezeted szerint csak 20 ló van a két autó között?? :-) A csepeli mérésére gondolsz? Szerintem valamivel több jött ott ki, de nem lényeges, csak morfondíroztam...
Ja, drága felnit könnyű keresni, azt én is találta, 18-19-ért.
A 15-ös megvan még a mostani verdán, csak épp a 10. tél megy bele, szóval nem ragaszkodom hozzá.
Ellenben én 16-ost találtam, jobb áron, mint amiért itt visszaolvasva felmerült, igaz, alufelnik közé rejtve! Épp azért akarom csekkolni, nehogy túl szép legyen a menyasszony. :-)
En vasaroltam a fiatra is bar brembot es lucas betetet, az alfara meg Ebc toluk a masiknal elbasztak de csereltek helyesre.en elegedett vagyok veluk gyorsak es olcsok.
A 120-150 emlékezetem szerint inkább 123(125) - 145...
Ha van rá zsé, akkor nem sokat gondolkozz rajta. A turbó kicsit kockázatos, nem tudhatod hogy, milyen szinten volt hidegen gyilkolva és hogy később visszahűtötték e. A fogyasztás mindig attól függ, hogy mekkora a patád. Ugyanannyival beéri mindkettő.
Amúgy stabil vas (értsd ugyanazok a hibák jelentkeztek mindenkinél) és a nagyobb pippantások elkerülése végett a jelzett intervalummban - adott körülmények között - digitklímásat nem ajánlok...
Vegyél nyugodtan. A legnagyobb magabiztossággal merem állítani, hogy a T-jet egy igazán jól sikerült motor. A megbízhatóságtól sem kell félni, itt is jópáran 100 ezer és afölött járnak már vele.
A 150-es valóban nem fogyaszt többet a 120-asnál, csak éppen nem fogsz találni, vagy csak hatalmas mázlival. A 120-as is nagyon jó amúgy, egyáltalán nem nevezhető lomhának, sőt...
Minden indok a 150-es mellett szól! Itt nem csak a pacikról van szó! Nyomaték! A gyári ültetés, stb, stb. Nagyon szervízigényes: kell olajat cserélni, fékbetétet, meg ilyenek. Na jó, van típushiba, de senkinek se legyen nagyobb.
Lassacskán eljön az idő, hogy szeretett Puntomat "lecseréljem". A Punto megmarad, csak asszonyka bevásárló kocsijaként. Személy szerint egy Bravon töröm az agyam, 1.4 T-Jet (120 vagy 150 lovas). Igazából a kocsi tetszik kívűl-belül, de kevéssé ismerem a turbós kocsikat, neten meg elég kevés infót találni... mit lehet hallani róla??? Mennyire szervíz igényes, mit érdemes/kell megnézni egy ilyen kocsin vásárláskor. Konkrétan 2007-2009-es évjáratban gondolkozom. A 120 lovas mellett szól a tán kevéssel szerényebb étvágy, a 150-es mellett meg a menettulajdonságok...
Köszönök előre is minden hasznos infót
(diesel nem merül fel, évi 15-20k km mellé teljesen felesleges lenne).