Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dirige Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140566

Meg kell tanulni. Szerencsére, csak az eleje ér le, ott is inkább a koptató.

Gondolj bele, én felváltva vezetem egy terepjáróval! :-)

Előzmény: szkorhetz (140557)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140565

Tegyé helyre bakke, nem emlékszem pontosan.:-)

Amúgy igen, a csepeli mérésre gondoltam.

Nekem biztos, hogy 88kW helyett 90,1 volt.

Előzmény: mcI_2.0 (140555)
szkorhetz Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140564

Nekem tök jó, ilyen 15-20 méterről is tökéletes, viszont állandóan összeakad a ház csengőjével, így ha kinyitom az autót, mindig elindul a csengő is.

 

Előzmény: GazCamp3r (140562)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140563

több helyen olvastam, hogy időnként képes megkergülni...ahogy kivettem, kb. annyit tesz, hogy fogja magát, és nem működik... :-)

Előzmény: GazCamp3r (140562)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140562

távirányítós központi zár probléma alatt mit értetek?

 

Mi azt figyeltük meg a miénken, hogy csak nagyon közelről nyitja ki a kocsit, ami azért némileg idegesítő. Akartam is kérdezni, hogy van-e rá mód, hogy kicsit növeljük a távolságot?  Zsír új elem van a távirányítóban.

Előzmény: Spiggy1 (140560)
t04cdb Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140561

+ hátsó lámpa párásodás, digit klímásoknál terelőmotor hibák

Előzmény: Spiggy1 (140560)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140560

Típushiba alatt mire gondolsz? A sokak által emlegetett hűtővíz folyás, távirányítós központi zár gondokat? Kb erről hallani...

Előzmény: dirige (140545)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140559

én 30-ért vettem a 4-et újszerű állapotban.

Előzmény: smith (140554)
smith Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140558

Nem a gumi, a stilo 15-ös lemezfelnije. És sajnos rendesen vannak nyomai.

Előzmény: mcI_2.0 (140556)
szkorhetz Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140557

Én a 120assal is mindig, mindenhol leérek, ahol szerintem ne kéne, nem tudom, a 150es milyen lehet. :D

Előzmény: dirige (140545)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140556
10. tél? Hogy bír ki annyit egy gumi? Ha jól emlékszem, éves 15-20 e km futást írtál, amellett számomra elképzelhetetlen, hogy 10 szezont bírjon egy téli gumi garnitúra...
Előzmény: smith (140554)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140555
Emlékezeted szerint csak 20 ló van a két autó között?? :-) A csepeli mérésére gondolsz? Szerintem valamivel több jött ott ki, de nem lényeges, csak morfondíroztam...
Előzmény: -carcass- (140550)
smith Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140554

Ja, drága felnit könnyű keresni, azt én is találta, 18-19-ért.

A 15-ös megvan még a mostani verdán, csak épp a 10. tél megy bele, szóval nem ragaszkodom hozzá.

Ellenben én 16-ost találtam, jobb áron, mint amiért itt visszaolvasva felmerült, igaz, alufelnik közé rejtve! Épp azért akarom csekkolni, nehogy túl szép legyen a menyasszony. :-)

Előzmény: GazCamp3r (140553)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140553

a Multipla felni jó a bravora, nekem is olyan van. (15-ös)  Ha így keresed, akkor kicsit könnyebb.

Előzmény: smith (140552)
smith Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140552

Na, téligumit már lőttem és most picit eldugva ugyan, de találtam lemezfelnit is ákciósan.

Ugye a 9087-es jó a Bravore?

 

Előzmény: vinjo (140531)
piros madááár Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140551
En vasaroltam a fiatra is bar brembot es lucas betetet, az alfara meg Ebc toluk a masiknal elbasztak de csereltek helyesre.en elegedett vagyok veluk gyorsak es olcsok.
Előzmény: Bravósgábor (140501)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140550

A 120-150 emlékezetem szerint inkább 123(125) - 145...

Ha van rá zsé, akkor nem sokat gondolkozz rajta. A turbó kicsit kockázatos, nem tudhatod hogy, milyen szinten volt hidegen gyilkolva és hogy később visszahűtötték e. A fogyasztás mindig attól függ, hogy mekkora a patád. Ugyanannyival beéri mindkettő.

Amúgy stabil vas (értsd ugyanazok a hibák jelentkeztek mindenkinél) és a nagyobb pippantások elkerülése végett a jelzett intervalummban - adott körülmények között - digitklímásat nem ajánlok...

Előzmény: Spiggy1 (140541)
Realtukko Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140549

Eredetileg a hasznaltauto.hu-n volt fenn. Ott már nincs, de lementették máshova:

 

http://www.vezess.hu/vezetunk/fostalicska_golf/28600/

 

És itt a csóka másik hirdetése, ennek is már csak a szövege lelhető fel, de ez is hatalmas:

 

http://racing-bazar.hu/hasonlo-hirdetesek/volkswagen_transporter_t3_ujsagosbode

 

Szóval ha a golfost megnézed, akkor látható, hogy suzukis barátunk nagyon durván ellopta, gyakorlatilag copy/paste szinten.

És az eredeti még így is jobb lett. :)

 

 

 

Előzmény: exrészletjankó (140548)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140548

Egy újszülöttnek minden új, így nekem is. Nem ismertem a golfos a story-t, vagy legalábbis nem emlékszem rá. ;-)

Előzmény: Realtukko (140546)
Realtukko Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140547

Vegyél nyugodtan. A legnagyobb magabiztossággal merem állítani, hogy a T-jet egy igazán jól sikerült motor. A megbízhatóságtól sem kell félni, itt is jópáran 100 ezer és afölött járnak már vele.

 

A 150-es valóban nem fogyaszt többet a 120-asnál, csak éppen nem fogsz találni, vagy csak hatalmas mázlival. A 120-as is nagyon jó amúgy, egyáltalán nem nevezhető lomhának, sőt...

Előzmény: Spiggy1 (140541)
Realtukko Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140546

Az elején tetszett. Aztán továbbolvasva kiderült, hogy egy az egyben lenyúlta a Golf I-est hirdető csóka szövegét. :-/

Előzmény: exrészletjankó (140544)
dirige Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140545

Minden indok a 150-es mellett szól! Itt nem csak a pacikról van szó! Nyomaték! A gyári ültetés, stb, stb. Nagyon szervízigényes: kell olajat cserélni, fékbetétet, meg ilyenek. Na jó, van típushiba, de senkinek se legyen nagyobb.

Előzmény: Spiggy1 (140541)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140544
Előzmény: Spiggy1 (140541)
seewer Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140543

Na ugye, mindig mondtam, hogy csak vezetni kell megtanulni:-))) Persze, jó tanítvány voltál:)

Viccen kívül, tényleg erősen lábfüggő.  Városban 6,5-10-ig minden lehet....

Előzmény: gambl-R (140542)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140542

Jo dontes! :-)

Tapasztalatom szerint, a 150 lovas egyaltalan nem fogyaszt tobbet, mint a 120-as.

 

Előzmény: Spiggy1 (140541)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140541

Sziasztok!

Lassacskán eljön az idő, hogy szeretett Puntomat "lecseréljem". A Punto megmarad, csak asszonyka bevásárló kocsijaként. Személy szerint egy Bravon töröm az agyam, 1.4 T-Jet (120 vagy 150 lovas). Igazából a kocsi tetszik kívűl-belül, de kevéssé ismerem a turbós kocsikat, neten meg elég kevés infót találni... mit lehet hallani róla??? Mennyire szervíz igényes, mit érdemes/kell megnézni egy ilyen kocsin vásárláskor. Konkrétan 2007-2009-es évjáratban gondolkozom. A 120 lovas mellett szól a tán kevéssel szerényebb étvágy, a 150-es mellett meg a menettulajdonságok...

Köszönök előre is minden hasznos infót

(diesel nem merül fel, évi 15-20k km mellé teljesen felesleges lenne).

Spiggy

zgi521 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 140540

vinjo, jól látom (cégesen) , hogy a Bravo vs. Golf5 első ablaktörlő lapátjai tökéletesen azonosak? nem csak a méret  (600/450), hanem a rögzítése is?

tlaci72 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 140539
Előzmény: smith (140522)
gambl-R Creative Commons License 2014.01.08 0 0 140538

Akkor az! :)

Előzmény: smith (140536)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 140537

ok köszi .

Előzmény: vinjo (140527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!